PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:
بازی رو امروز تمام کردم , در یک کلام فوق العاده بود به نظرم

واقعا در حقش نامردی شد

گرافیک بی نظیر ، صدا گزاری بی نظیر ، شوتینگ بی نظیر ....

این قسمت های دکمه زنی من شخصا خوشم اومد و لذت بردم , اصلا رو مخ نبود واسم .

اینقدر بازی جذاب و خوب بود که اصلا دوست نداشتم کنسول رو خاموش کنم , واقعاً داستان بازی آدم رو میکشوند و وسوسه میکرد هرچی سریع تر ادامه کار رو ببینه .

شخصیت های بازی هم به نظرم حرف نداشتن , گالاهاد که فوق العاده بود , شخصیت مارکی هم من خیلی خوشم اومد واقعا خوب بود . ایزی هم خوب نسبتاً

داستان نمیدونم چرا بعضیا میگن خیلی ضعیف بود . اتفاقا یه چیز خیلی زیبا و واقعی دراوردن و روایت کردن . نمیخواستن با اتفاقای فوق عجیب به زور گیمر رو هیجان زده کنن , ســوپرایز های بسیار بسیار به موقع و جالبی داشت داستان ، کیف کردم واقعاً.

اما قبول دارم خیلی قلمبه سلمبه حرف میزدن :ی من خودم زبانم خوبه و اکثر بازیایی که کردم تک تک جمله هارو متوجه شدم ولی این یکم هنگ کردم , مخصوصا اولای بازی . ولی کم کم که جلوتر رفتم فهمیدم تا حدودی اتفاقای اول بازی رو هم


به شدت منتظر تایید شدن نسخه 2 بازی هستم , فقط امیدوارم این نامردی که در حق بازی شد باعث نشه تیم سازنده بیخیال ساخت سری بعد بشن , امیدوارم همکاری سازنده با سونی ادامه داشته باشه .

خدا تومن پول کنسول دادیم که همین تغییرات فوق العده گرافیکی رو ببینیم واقعاً , تیم سازنده این بازی استفاده کرد از قدرت کنسول دمش گرم . اگه همچین بازی ای نمیساخت من دیگه شک میکردم به قدرت کنسول از بس بازی با گرافیک معمولی دیدم ( نمونش مثلا فار کرای که این همه همه نقداش مثبت بود ! :| )

حالا درسته میتونست بازی کاملتر باشه و قطعاً ضعف هایی داشته ولی نشون دادن کارشونو خوب بلدن , مشکلات هم ایشالله در نسخه بعد رفع میکنن .


عالی بود , عالی .
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: blue lion
اقا يه سوال خيلي ذهنمو درگير كرده.اون فراري كه اول بازيه،اخره بازيو نشون ميده؟يعني اخرش اينجوري ميشه؟

- - -ویرایش - - -


لطفا سريع جوابمو بدين.دارم ميميررررم
پایین رو بخون.
اون اول بازی که تو زندانی و فرار میکنی رو که خودت دیدی.بازی بعد اون وقایع فرار برمیگرده به قبل از زندان و...یعنی میخواد نشون بده که چه اتفاقاتی افتاده تا رسیده به زندان و...که در آخر هم میبینی میرسیم به همون زندان گالاهاد که اول بازی هم دیدیم.البته بعد از زندان هم بازم بازی چپتر داره و...
 
پایین رو بخون.
اون اول بازی که تو زندانی و فرار میکنی رو که خودت دیدی.بازی بعد اون وقایع فرار برمیگرده به قبل از زندان و...یعنی میخواد نشون بده که چه اتفاقاتی افتاده تا رسیده به زندان و...که در آخر هم میبینی میرسیم به همون زندان گالاهاد که اول بازی هم دیدیم.البته بعد از زندان هم بازم بازی چپتر داره و...
داداش الان بازي برام اسپويل نشد؟
 
داداش الان بازي برام اسپويل نشد؟
شرمنده اخه تو وقتی گفتی اخرش اینجوری میشه یا نه فکر کردم بازی رو دیدی یه بار که دقیقا زدی تو خال.شرمنده.در ضمن چیز خاصی هم من نگفتم.همون چیزی که خودت گفتی رو تایید کردم.نه داستان رو گفتم نه ....
 
چون اين بازي فقط سينگل داره، و بازي من هم ريجن 2 هست،تو اكانت ريجن 2 انجام ميدم تا يه وقت اگه dlc اومد راحت براش نصب كنم
اما اين بازي اصلاً تو استور ريجن 2 وجود نداره! نمي دونم دقت كرديد يا نه!
چرا بايد اينجور باشه؟ در حالي كه نسخه ي فيزيكي ريجن 2 وجود داره؟!


Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
 
بازیو از همون اول با اپدیت بازی و تموم کردم هوش مصنوعیش بد نبود نمیدونم بخاطر اپدیت بود یا نه بازی خیلی معمولی بود چیزی که منو خیلی زجر میداد این بود که نمیشد کات سین هارو اسکیپ کنم بازی کوتاه و خیلی معمولی بود بنظرم همون 6 بسشه
 
خب منم بازی رو چند ساعت پیش تموم کردم
حتما نقدهای دوستان و خوندید و قطعا نظر من با بقیه دوستان خیلی فرق نداره
اول از همه گرافیک بازی رو میذاریم کنار چون قطعا بهترین گرافیک بازیهای رایانه ای تا امروز هست همه چیز در حد عالی و شگفت آور و به تمام معنا یه بازی نسل جدید
بازی سینمایی شروع میشه و سینمایی تموم میشه
اگه بخوام یه جمله درباره ی بازی بگم اینو میگم که فقط افسوس میخورم که چرا همچین شاهکاری رو سازندگان در قفس حبس کردن ؟!
بازی اینطور نیست که گیم پلی نداشته باشه اتفاقا بعضی چپترها خیلی خوبه ولی متاستفانه مبارزه ها همش تکراری هست , چرا ؟! نمیدونم !! کاور گیری های تکراری و از پیش تعیین شده البته انصافا لذت بخشه ولی خب آخه آقایون سازنده کاور گیری برای یه چپتر دو تا چپتر یه مبارزه دوتا مبارزه نه تمام چپترها و تمام مبارزات ! از اون طرف هم مبارزه با گرگینه ها همش شبیه هم در حالی که طراحی گرگینه ها بینظیر کار شده و پتانسیل مبارزات فوق العاده جذاب رو داشت اما افسوس که همش تکراری !
با این اسلحه ها با این فیزیک عالی با این اتمسفر حیرت آور ولی بازی یه چیزی کم داره دقیقا همون چیزی که رزیدنت اویل 4 داشت ! شاید این مقایسه درست نباشه ولی به نظرم مفیده , شما در اویل 4 با لیون قدم میزدید سرچ میکردید پول و مهمات جمع میکردید و بعد به مصاف حریفها میرفتید یعنی اون گشت و گذار در فضایی که دشمن نبود بی فایده نبود اما در اوردر قدم میزنید سرچ میکنید وسایل جمع میکنید برای هیچ !
من بارها در طول بازی آرزو کردم ای کاش این گرافیک حیرت آور با لیون اسکات کندی اویل 4 یه جا جمع میشد و باور کنید اوردر این قابلیت رو داشت که به اویل 4 دیگری تبدیل بشه اما....

resident_evil_4___village_wallpaper_by_bluespeed360-d5uculg.jpg
the_order__1886_wallpaper_by_de_monvarela-d770vf9.jpg


البته همه ی اینها باعث نمیشه که این بازی رو از دست بدید و قیدش رو بزنید
اوردر یه تجربه خاص هست که اولا قدرت PS4 رو خواهید دید و ثانیا حد و مرز هالیوود و گیم رو حس میکنید
به شخصه به شماره ی بعدی اورد امیدوارم چون پتانسیل های اوردر بینهایت هست
 
بازی را امروز تموم کردم.

کلا تجربه خیلی خوبی بود و مراحل طوری بودن که باعث خسته شدن نشه. من از دکمه زنی هاشم خیلی خوشم اومد.

فقط خیلی کوتاه بود و در یک روش نوین دوستان سازنده سه چهارتا از مراحل را فقط دمو نشون دادن که تا حالا ندیده بودم این که فقط دمو ببینی هم یک مرحله مستقل حساب بشه

کاورگیرش هم خیلی خوب و روون بود، فقط تنها مشکلش به نظرم این بود که وقتی کاور میگرفتیم زاویه دوربین خیلی به شخصیت نزدیک میشد و عملا آدم نمیتونست محیط را برانداز کنه و ببینه که دشمن ها دقیقا کجا هستن و این مشکل تو درجه سختی هارد خیلی بیشتر خودشو نشون میده.

در کل من که شدیدا راضی بودم و امیدوارم با توجه به کلیت بازیش سریع ادامشم تایید کنن.
 
سلام! گرافیک بازی با تریلر هاش یکی هست؟
من میخواستم این بازی رو بخرم اما یکی از دوستان گفت گیم پلیش خیلی کم اجاره کنم بهتره. واقعا گیم پلیش اینقدر کمه که نخرم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or