PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:
خوب بازیرو منم تموم کردم...

همه چیز داشت خوب پیش میرفت که یه امتیاز خوب 8.5 به بازی بدم...
ولی متاسفانه یکی از وخشتناک ترین اخر بازی هارو تو بازی شاهد بودیم که واقعا هیچ چیزی برای گفتن نداشت..واقعا هیچی نداشت اخر بازی..نه هیجان کافی..نه سورپرایز لازم تو سکانسی...نه داستان جالبی که بتونه ادم رو امیدوار کنه...واقعا از اخر بازی خیلی خیلی نا امید شدم ...بازی به این قدرتمندی که به نظر من عالی بود با نداشتن هیچ چیز در اخر بازی همه چیرو خراب کرد..بزرگترین ضعف بازی رو من تو اخر بازی میبنم که چیز جالبی برای نمایش نداشت..واقعا حیف که خرابش کردن..مطمئنا اگر یک پایان خوب برای بازی جمعو جور میکردن از لحاظ سکانس و داستانی من یقین می دونستم متای بازی کم کم یک یکو نیم نمره بالاتر میامد...به خاطر همین نکته منفی که خیلی هم نا امیدم کرد امتیاز 7.5 رو میدم به بازی...کاملا مشخصه بازی رو خواستن اخرش زود جمع کنن.
 
با همه نقد هایی که از بازی چه اینجا چه سایتهای خارجی ، متا و ... از بازی دیده بودم بازم بهش امیدوار بودم ولی آخرش نا امیدم کرد
مثبت ترین نکته بازی گرافیکشه که فکر نمی کنم کسی بتونه انکار کنه ، ایده داستان خوبه ، اسلحه ها باحالن به قول خودمون شوترشم خوبه
ولی نکات منفی که از همون اول بازی شروع شد و واقعا هم اعصاب خوردکن شده بودند:
نمی زاره بازی کنی تا میای یه دو قدم میری جلو می شه کات سین اتفاقا من خودم کات سین دوست دارم کل حرف زدنهاشونم متوجه شدم ولی من قراره بازی کنم قرار نیست فیلم ببینم
صدا گذاریه بازی اصلا جالب نیست یارت بهت نزدیکه صداش از ته چاه میاد یهو ازت دوره صداش خوبه و یه باگیم دیدم خیلی تو ذوقم زد یکی از یارام داشت حرف می زد من یه آیتمی و برداشتم گالاهاد شروع کرد درباره آیتم صحبت کردن یارم هم جواب ولی جالبه هم زمان صدای قبلیشم میومد چند بار این ایرادو تو بازی دیدم
هوش مصنوعی بازی یکی از بزرگترین فجایع نسل جدیده اول بازی وقتی تسلا باهام حرف می زد فهمیدم دیدم اصلا منو نگاه نمی کنه پشتش به منه داره با دیوار حرف می زنه تو ادامه بازی هم به جز کات سین ها که بسیارم زیادن تو خود گیم دیگران متوجهم نبودن
بحث مبارزاتش به چند دسته تقسیم می شه
مبارزه با دشمنان انسان : کلا همیشه تو محیط های خیلی کوچیک با تعداد دشمنان خیلی زیاد گیرت میندازه تنها حربه بازی همینه محیط خیلی کوچیکو خیلی شلوغ می کنه دو تا ورق داره که رو کنه یکیش اینه که دشمنات با تعداد زیاد به سمتت هجوم میارن بدون هیچ تاکیتیکی می ریزن سرت اونم هیچ منطقی توش نیست فاجعه هوش مصنوعی اینجا عیان تر میشه دومیشم تک و توک دشمنات زره تنشونه تیر میزنی به این سادگی ها نمی میرن جالبه اینها تنها کاری که بلدن اینه که بدون هیچ تاکتیکی به سمت میان
مبارزه با ( نمی گم تا اسپویل نشه ) : عین بازی های سگا طرف می دوه به سمتت میپری از روش اونم دوباری می ره سرجای اولش دوباره می دوه سمتت خیلی بد بود خیلی
باس فایت ها : رسما دکمه زنی بود بدون هیچ گونه جذابیتی یعنی اون گوشه تصویر یه عکس مربع میاد می زنی بعدش گالاهاد یه حرکت توپ می زنه بعد یه سی ثانیه می شینی فیلم تماشا می کنی حالا رو صفحه عکس مثلث میاد گالاهاد یه ضربه جانانه می زنه دوباره می شه فیلم یه سی ثانیه بعدش عکس مثلث میاد گالاهاد یه جاخالی جانانه می ده ، من نمی دونم این ایده باس فایت ها رو کی داده بهش نوبل باید داد
در نهایت سیستم کاور گیریش اصلا خوب نیست ، محدودیت شدید انتخاب اسلحه داره من واسه یکی از مبارزه هام یه اسلحه توپ گذاشته بودم کنار رفتم تو اتاق اسلحه غیب شد یه چیز دیگه دستم بود
یه جا داشتم اسنایپ می کردم دیدم شیشه بغلی زاویه دیدش بهتره بزار از اون استفاده کنم گفتم بشکنمش هر چی تیر زدم عین فولاد بود شیشه نشکست کلا بازی به هیچ وجه اجازه کوچکترین خلاقیتی به گیمر نمیده خیلی بازی خطیه یعنی از حالت استاندارد بازی های خطی خیلی فراتر رفته
یه قسمت دیگه داره بازی سبک مخفی کاری می گیره خیلی این قسمت ضعیفه
بازی مجبورت می کنه راه بری یه جاهای اجازه دویدن بهت نمی ده بازی زوری می گه فلان آیتمو بگیر نگاه کن که هیچ ربطی به داستان بازی نداره چرا؟ چون می خواد بگه خیلی خفنم
محیط شهریه اول بازی غیر پویاست آدم ها مثله عروسک هایی می مونن که هیچ واکنشی به اطراف ندارن
من بازیو رو نرمال رفتم 8 ساعت طول کشید البته وسطش نهار خوردم چایی خوردم فکر کنم 7 ساعت طول کشید مدت زمان گیم پلیش کمه
ایراد زیاد هست که نگفتم ولی یه نکته ای می مونه اونم داستان بازیه که ایده خیلی خوبی داره ولی تو اجراش ضعیفه شخصیت پردازی ها عقیم مونده این همه کات سین نشون داد من آخرش نفهمیدم این گالاهاد چجور آدمیه؟ رابطه اش با ایزی اصلا بسط داده نشد معلوم نشد این سباستین یا لافایت چه تیپ شخصیتی هستن به اندازه یه بازی 40 ساعته کات سین داشت ولی کات سین های اضافی و بی ربط که بود و نبود خیلی هاش اصلا مهم نبود و داستان بسط داده نشد چیزی که قرار بود نقطه قوت اصلی بازی باشه
 
سلام.دوستان من تو چپتر 9 اونجا که با دختره میره تو یه انبار گیر کردم نمی دونم باید چیکار کنم؟یعنی هرچی گشتم چیزی پیدا نکردن تا رد بشم !!
تا اینجا بازی از گرافیکش خیلی خوشم اومد ولی فیلم های بازی بسیار زیاد و خسته کنندس .کاور موقع تیر اندازی عالی و درگیری با زامبی اصلا جالب نبود .
 
سلام.دوستان من تو چپتر 9 اونجا که با دختره میره تو یه انبار گیر کردم نمی دونم باید چیکار کنم؟یعنی هرچی گشتم چیزی پیدا نکردن تا رد بشم !!
تا اینجا بازی از گرافیکش خیلی خوشم اومد ولی فیلم های بازی بسیار زیاد و خسته کنندس .کاور موقع تیر اندازی عالی و درگیری با زامبی اصلا جالب نبود .
یه چرخ دنده تو انباره باید بری بچرخونیش بعد یه جرثقیل جابجا می شه تا یه جایی که بچرخونیش دختر هندیه می گه من بقیشو می چرخونم بعد باید بری بالا دختر چرخ دنده رو می چرخونه اونوقت یه سطحی میاد روبروت از اون بالا می پری روش بعد یکی دیگه می پری روبروت یه دره ازش می ری پایین
کاور گیری زاویه دیدش خیلی بده اگر بخوای تو مبارزه تکون بخوری و از اونجایی که بازی به شکل پیش فرض برای تیر اندازی واست انتخاب کرده جابجا شی و یک گوشه دیگه بخوای کاور بگیری میبینی چه فاجعه ای تو کاور گیری داره بازی هیچ خلاقیتی از طرف گیمر رو نمی پذیره باید دقیقا همونجاهایی کاور بگیری که خودش به طور خطی واست تعیین کرده تازه همونم به خاطر اون دو تا نوار مشکی زاویه دیدش بده
 
یه چرخ دنده تو انباره باید بری بچرخونیش بعد یه جرثقیل جابجا می شه تا یه جایی که بچرخونیش دختر هندیه می گه من بقیشو می چرخونم بعد باید بری بالا دختر چرخ دنده رو می چرخونه اونوقت یه سطحی میاد روبروت از اون بالا می پری روش بعد یکی دیگه می پری روبروت یه دره ازش می ری پایین
کاور گیری زاویه دیدش خیلی بده اگر بخوای تو مبارزه تکون بخوری و از اونجایی که بازی به شکل پیش فرض برای تیر اندازی واست انتخاب کرده جابجا شی و یک گوشه دیگه بخوای کاور بگیری میبینی چه فاجعه ای تو کاور گیری داره بازی هیچ خلاقیتی از طرف گیمر رو نمی پذیره باید دقیقا همونجاهایی کاور بگیری که خودش به طور خطی واست تعیین کرده تازه همونم به خاطر اون دو تا نوار مشکی زاویه دیدش بده

مرسی بابت راهنمایی.
بله درست میگید درباره کاور که پیش فرض داره ولی به نظرم تجربه جالبیه !
کاش صفحه بازی کامل بود .
در کل من خیلی بیشتر از اینا از این بازی انتظار داشتم.
 
مرسی بابت راهنمایی.
بله درست میگید درباره کاور که پیش فرض داره ولی به نظرم تجربه جالبیه !
کاش صفحه بازی کامل بود .
در کل من خیلی بیشتر از اینا از این بازی انتظار داشتم.

باهات موافقم بازی تجربه خوبیه کسی هم نمی تونه بگه بازیه بدیه یعنی متای 65 یعنی بازی متوسط رو به خوبه الان مد شده بعضیا می گن متای زیر 80 یعنی بازی بده در ضورتی که اصلا اینطور نیست منم خودم یه مقدار تو نقدم تند رفتم نکات مثبت بازی خیلی بیشتر از این حرفاست
 
باهات موافقم بازی تجربه خوبیه کسی هم نمی تونه بگه بازیه بدیه یعنی متای 65 یعنی بازی متوسط رو به خوبه الان مد شده بعضیا می گن متای زیر 80 یعنی بازی بده در ضورتی که اصلا اینطور نیست منم خودم یه مقدار تو نقدم تند رفتم نکات مثبت بازی خیلی بیشتر از این حرفاست

شرمنده من هرچی گشتم چرخ دنده یا چیزی پیدا نکردم خسته شدم از بس چرخیدم تو انبار :(
 
با همه نقد هایی که از بازی چه اینجا چه سایتهای خارجی ، متا و ... از بازی دیده بودم بازم بهش امیدوار بودم ولی آخرش نا امیدم کرد
مثبت ترین نکته بازی گرافیکشه که فکر نمی کنم کسی بتونه انکار کنه ، ایده داستان خوبه ، اسلحه ها باحالن به قول خودمون شوترشم خوبه
ولی نکات منفی که از همون اول بازی شروع شد ...
بازی رو که با خاک یکسان کردی:hurted1::d به جان خودم میخواستم بعد از تعطیلات کرایش کنم و برم.ولی با این چیزایی که گفتی دیگه همین کار رو هم نمیکنم.خلاص.
گرافیک هم نمیخوام.نسل تازه شروع شد.حالا حالا ها وقت هست واسه تجربه ی گرافیم خفن.
 
بازی رو که با خاک یکسان کردی:hurted1::d به جان خودم میخواستم بعد از تعطیلات کرایش کنم و برم.ولی با این چیزایی که گفتی دیگه همین کار رو هم نمیکنم.خلاص.
گرافیک هم نمیخوام.نسل تازه شروع شد.حالا حالا ها وقت هست واسه تجربه ی گرافیم خفن.

نه حتما برو وگرنه از قافله عقب می مونی احتمالا دنباله اشو بسازن اونوقت نمی تونی باهاش ارتباط برقرار کنی کلا تند رفتم نکات مثبتشو کم گفتم البته در نظر داشته باش نکات منفیشم بیشتر بود مثلا تو مبارزه ها که یارات کنارتن اصلا انگار نه انگار وجود دارن هیشکی بهشون تیر نمی زنه فقط تو رو می بینن اونها هم ماشالا خنگ ترین همراه های ممکنن کار مفیدی نمی کنن به دست و پای دشمنت شلیک کنی هیچ فرقی با شلیک به سایر نقاط بدنشون نداره واکنش هاشون طبیعی نیست البته به جز هد شات ، زیادی بازی مصنوعیه و ...
شدیدا رو بازی ضرر کردم هزینه با میزان لذتی که بهم داد توازن نداشت حرصم گرفته :)) الانم اومدم واست دو تا نکته مثبت بنویسم دوباره یاد بدی هاش افتادم ولی شما اجاره کن پشیمون نمیشی تجربه خوبی بهت می ده به خصوص زمانی که ماله خودت نیست و حرص نمی خوری خدایی هنوز تو کف گرافیک موی گالاهادم خیلی طبیعی کار شده به خصوص وقتی باد میاد یهو فکر کردم کاتسینه انقدر قشنگ و واقعی تکون می خورن تو شب به لامپ ها نگاه کن از واقعیم واقعی تره از ذوقم داداش کوچیکمو که گیمر نیست صدا کردم کفش برید گرافیکو دید این ها رو به شوخی نگفتم کاملا جدیم بعید می دونم یه همچنین گرافیم فوق العاده ای دوباره تکرار شه یا حداقل ظرف یک دو سال آینده با اینکه مبارزه ها کمه ولی اسلحه های خلاقانه و خفنی داره شلیک کردن توش فوق العاده لذت بخشه آدمو یاد شوتر های کلاسیک میندازه داستانم با همه نقایصش کشش زیادی ایجاد می کنه دوست داری بقیشو بدونی خلاصه حیفه یه دور بازی نکنی
 
آخرین ویرایش:
منم بازی رو تموم کردم.
امتیازه من 8 از 10 هست.
نکات مثبت:گرافیک عالی،داستان زیبا،موزیک.
منفی:فیلم های زیاد و طولانی در حین بازی،تصویر بریده شده.
در کل بازی جالبی بود لذت بردم.
 
اسمش رو فقط میشه نمایش گرافیک گذاشت
من بازی رو پیش خرید کردم
و بلافاصله بعد از 5 دقیقه بازی .
گذاشتمش برای فروش .
حیف اون گرافیک و چند تا چیز دیگه که به باد رفت
عشق است TLOU
 
بازي زيبايي بود گرافيك زيبا و خيره كننده و گيم پلي مهيج إز اول تا اخرش با بازي حال كردم تنها نكته منفي كم بدون زمان بازي بود نمره جهانيش هم خيلي كم بود حقش بيشتر بود. من بهش ٨ إز ١٠ ميدم اميدوارم دنباله بازي ساخته بشه بيصبرانه منتظرم :bighug:
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or