PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:
نُچ :دی مخالف با قسمت اول کامنتت به شدت!
مگه بازی اپیزودیک داریم بازی میکنیم که تو هرقسمت کلی سوال ایجاد بشه و برای پاسخش منتظر اپیزود بعدی باشیم؟ حتی معلوم نشد اون لرد ـه چی شد آخرش! حالا دیگه بگذریم از کلی خلاً دیگه که تو داستان بازی وجود داره و همینجوری نامشخص باقی موندن.
داستان به کنار، شخصیت پردازی بسیار ضعیف ـه! انقدر ضعیف که من با اینکه یه جاهایی چند همراه هم داشتیم ولی احساس میکردم دارم تنهایی میرم جلو! هیچکدوم از 3 شخصیت دیگه ی بازی که عکسشون رو کاور بازی هست اصلاً نقش مهمی تو بازی ایفا نمیکنن! فقط هستند. اون لافایت اصلاً اون چیزی از آب درنیومده که معلومه قرار بوده باشه. با دو تا کلمه ی love گفتن اون حسی که قراره بوده بین گالاهاد و ایگیرین وجود داشته باشه نمیشه درست دربیاد. باید کار میشد رو اینا نه اینکه پلیر با پیش زمینه ای که داشته به این نتیجه برسه که اینا همدیگرو دوست دارن و حالا تو اون یکی تاپیک دنبال دلایل بگردن! همه ی اینا باعث میشه که به راحتی بتونم بگم روایت TO خیلی آبکی ـه.
Order فقط و فقط بخاطر گرافیکی داره ارزش یکبار بازی کردن رو داره نه هیچ چیز دیگه!

خوب میتوینم در موردش صحبت کنیم امیر دشواری نداره .:d
خوب به نظر من هیچ مشکلی نداره که بازی ها مثل سریال ها بیان در یک فصل که سریال هستش در بازی در یک قسمت بیان یه دستان بزرگی شروع کنن با کلی سوال ایجاد شده بدون جواب دادن سوال ها بعد شما منتظر به قولی فصل بعد یا قسمت بعد داستان باشی چه ایرادی داره ؟ به شخصه ایرادی درش نمیبینم نیازی نیست حتما اپیزودیک باشه که داستان تمام نشه اتفاقا اینجوری سازنده دستش باز هستش که در شماره های بعدی سوال ها رو به صورتی که دلش میخواد پیش ببره و داستان کاملتر تعریف کنه برعکس بقیه بازی ها که هر قسمت یه داستان تعریف میکنن تمام میکنن بعد برای شماره بعدی میزان زیرش یا یه شخصیت جدید میارن با همون اسم بازی قبلی داستان جدید تعریف میکنن یا اینکه شخصیت قبلی انقدر کشش میدن که دیگه کشش ادامه نداشته باشه و ریبوت بشه بازی به نظرم مشکلی نداره بازی های اینجوری هم روایت بشن .
لرد هم احتمالا اسپویل حساب میشه .:d:d:d:
مشخصا به آمریکا گریخته و ما در قسمت بعدی بیشتر در مرودش خواهیم دید در داستان شماره بعدی .;)
به نظر من گپ ها زیاد نبودن با وجود اینکه عمیق بودن به نظرم سازنده دست خودش باز گزاشت تا نسخه های بعدی بیشتر شرح حال این افراد بده .;)
به نظرم این یه مورد که زیاد شخصیت های دیگه باز نکردن درسته یکی از ایرادات خودم به بازی همین بود اما میشه انتظار داشت که بازی در شماره های بعدی شرح حال بیشتری از شخصیت ها بده به صورت فلش بک البته بعضی عکس ها بعضی چیزا رو راجب شخصیت ها تدایی میکردن اما انقدر قوی به صورت داستانی شرح حالی از کاراکتر ها نبود میتونستن بخش های گیم پلی فلش بک های خوبی در بازی قرار بدن به نظر من بزرگترین مشکل این بود که بازی از اول قرار نبوده این شکلی باشه بعد از تاخیر ها بازی به این سمت کشیده شد احتمالا یه بازی سینماتیک مثل HR نه کاملا که حق انتخاب داشته باشی مورد انتظار بوده بعدم تغییرات بنیادی زیادی به بازی داده شده میشه گفت میشه انتظار داشت نسخه بعدی اشتباهات این نسخه جبران کنه با وجود همه اینها من به شخصه از نوع روایت متفاوت بدم نیومد باید ببینم در نسخه بعدی میخواد چیکار کنه بازی به کشتن بده یا اینکه یه عنوان موفق از بعضی اشتباهات این نسخه بیرون بیاره.
اتفاقا یکی از مجهولات زیبای بازی همین شخصیت لافایت بوده ببین من میتونم اینجوری برداشت کنم سازنده ها الان میتونن راجب هر 4 کاراکتر بعدم داستان سرایی داشته باشن به صورت جدا که بشه با این نسخه تکمیل کننده داستان اصلی باشه اما تمام اینها به سازنده و نسخه های بعدی بر میگرده اگه در شماره های بعدی توضیح داده نشه به شخصه حق به شما میدم اصلا شکی درش ندارم اما شخصیت لافایت یه جور ادم باهوش و تیزبین بود در بازی درسته باز نشد از کجا امده و به کجا میخواد بره اما همون چند بخشی که نشونش دادن یه شخصیت دراماتیک و تیزبین و باهوش به نمایش گزاشت بازی به صورت کلی یه سری کمبودات جدی داشته اما میشه انتظار داشت که در شماره بعدی جبران بشه به شخصه دلیلی نمیبینم بازی بد باشه یا کسی نخواد تجربش کنه چون احتمالا تمام شماره های بعدی باز هم به همین شماره بر میگرده و گپ های این شماره توضیح میده .
شاید باورت نشه اما بر عکس چیزی که بیشتر من جذب بازی کرد نوع روایت و داستان بازی بود گرافیک عالی بود اما به شخصه از مدل داستان سرایی بازی خوشم امد حتی از این مدل گپ گزاشتن ها به خاطر اینکه عاشق سریال هستم و بیشتر سریال ها اینجور گپ ها رو قرار میدن که شما خودت بعضی وقت ها حدث بزنی و بعدم که داستان تعریف میشه یا کف کنی یا اینکه حال کنی با حدثی که زدی به شخصه بدم اصلا نیومد از هیچ بخش بازی اما به نظرم اینکه میگی ارزش تکرار نداره قبول دارم بازی میتوسنت بخش های گیم پلی بازی پر رنگتر کنه تا ارزش تکرار بازی بالاتر بره اما متاسفانه یکی از ایرادات بزرگ بازی دقیقا همینه .
 
اتفافی به این پست رسیدم ،،،،بیا اواتارتو عوض کن بدو :d
بقیم خودشون عوض کنند تعداد زیاده نمیشه همه رو پیدا کرد،،،
:d:d:d چشم حرفی زدم پاش میمونم :d

- - -ویرایش - - -

خب بازی دستم رسید و تا چپتر 5 پیش رفتم
عالی بوده تا الان فوق العاده :x کاتسین ها خیلی عالین اما تو اوایل بازی زیادن اسلحه ها خیلی عالین (مخصوصا اون غره لول) همه چیز بازی عالی و تکمیله موسیقی هم حرف نداره داستان فقط یکم میلنگه که اونم به لطف روایت میشه چشم پوشید :)
 
خوب میتوینم در موردش صحبت کنیم امیر دشواری نداره .:d
خوب به نظر من هیچ مشکلی نداره که بازی ها مثل سریال ها بیان در یک فصل که سریال هستش در بازی در یک قسمت بیان یه دستان بزرگی شروع کنن با کلی سوال ایجاد شده بدون جواب دادن سوال ها بعد شما منتظر به قولی فصل بعد یا قسمت بعد داستان باشی چه ایرادی داره ؟ به شخصه ایرادی درش نمیبینم نیازی نیست حتما اپیزودیک باشه که داستان تمام نشه اتفاقا اینجوری سازنده دستش باز هستش که در شماره های بعدی سوال ها رو به صورتی که دلش میخواد پیش ببره و داستان کاملتر تعریف کنه برعکس بقیه بازی ها که هر قسمت یه داستان تعریف میکنن تمام میکنن بعد برای شماره بعدی میزان زیرش یا یه شخصیت جدید میارن با همون اسم بازی قبلی داستان جدید تعریف میکنن یا اینکه شخصیت قبلی انقدر کشش میدن که دیگه کشش ادامه نداشته باشه و ریبوت بشه بازی به نظرم مشکلی نداره بازی های اینجوری هم روایت بشن .
لرد هم احتمالا اسپویل حساب میشه .:d:d:d:
مشخصا به آمریکا گریخته و ما در قسمت بعدی بیشتر در مرودش خواهیم دید در داستان شماره بعدی .;)
به نظر من گپ ها زیاد نبودن با وجود اینکه عمیق بودن به نظرم سازنده دست خودش باز گزاشت تا نسخه های بعدی بیشتر شرح حال این افراد بده .;)
به نظرم این یه مورد که زیاد شخصیت های دیگه باز نکردن درسته یکی از ایرادات خودم به بازی همین بود اما میشه انتظار داشت که بازی در شماره های بعدی شرح حال بیشتری از شخصیت ها بده به صورت فلش بک البته بعضی عکس ها بعضی چیزا رو راجب شخصیت ها تدایی میکردن اما انقدر قوی به صورت داستانی شرح حالی از کاراکتر ها نبود میتونستن بخش های گیم پلی فلش بک های خوبی در بازی قرار بدن به نظر من بزرگترین مشکل این بود که بازی از اول قرار نبوده این شکلی باشه بعد از تاخیر ها بازی به این سمت کشیده شد احتمالا یه بازی سینماتیک مثل HR نه کاملا که حق انتخاب داشته باشی مورد انتظار بوده بعدم تغییرات بنیادی زیادی به بازی داده شده میشه گفت میشه انتظار داشت نسخه بعدی اشتباهات این نسخه جبران کنه با وجود همه اینها من به شخصه از نوع روایت متفاوت بدم نیومد باید ببینم در نسخه بعدی میخواد چیکار کنه بازی به کشتن بده یا اینکه یه عنوان موفق از بعضی اشتباهات این نسخه بیرون بیاره.
اتفاقا یکی از مجهولات زیبای بازی همین شخصیت لافایت بوده ببین من میتونم اینجوری برداشت کنم سازنده ها الان میتونن راجب هر 4 کاراکتر بعدم داستان سرایی داشته باشن به صورت جدا که بشه با این نسخه تکمیل کننده داستان اصلی باشه اما تمام اینها به سازنده و نسخه های بعدی بر میگرده اگه در شماره های بعدی توضیح داده نشه به شخصه حق به شما میدم اصلا شکی درش ندارم اما شخصیت لافایت یه جور ادم باهوش و تیزبین بود در بازی درسته باز نشد از کجا امده و به کجا میخواد بره اما همون چند بخشی که نشونش دادن یه شخصیت دراماتیک و تیزبین و باهوش به نمایش گزاشت بازی به صورت کلی یه سری کمبودات جدی داشته اما میشه انتظار داشت که در شماره بعدی جبران بشه به شخصه دلیلی نمیبینم بازی بد باشه یا کسی نخواد تجربش کنه چون احتمالا تمام شماره های بعدی باز هم به همین شماره بر میگرده و گپ های این شماره توضیح میده .
شاید باورت نشه اما بر عکس چیزی که بیشتر من جذب بازی کرد نوع روایت و داستان بازی بود گرافیک عالی بود اما به شخصه از مدل داستان سرایی بازی خوشم امد حتی از این مدل گپ گزاشتن ها به خاطر اینکه عاشق سریال هستم و بیشتر سریال ها اینجور گپ ها رو قرار میدن که شما خودت بعضی وقت ها حدث بزنی و بعدم که داستان تعریف میشه یا کف کنی یا اینکه حال کنی با حدثی که زدی به شخصه بدم اصلا نیومد از هیچ بخش بازی اما به نظرم اینکه میگی ارزش تکرار نداره قبول دارم بازی میتوسنت بخش های گیم پلی بازی پر رنگتر کنه تا ارزش تکرار بازی بالاتر بره اما متاسفانه یکی از ایرادات بزرگ بازی دقیقا همینه .

من درمورد این بازی نظر میدم علیرضا :دی تو میگی داستان تو نسخه ی بعدی ادامه داره، شخصیت ها تو نسخه ی بعدی باز میشن، همه چی رو واگذار کردی به نسخه ی بعدی که اصلاً معلوم نیست چی قراره باشه! درواقع اینطور که تو میگی این بازی پیش درآمدی بوده برای نسخه ی بعدی که قراره بازی اصلی باشه.
قرار دادن گپ هنر خودشو میخواد نه اینکه بیای همینجوری داستان رو بی جواب به پایان برسونی. من اصلاً برام مهم نیست که چی قراره بشه درآینده ی این داستان چون روایت افتضاحش نذاشت باهاش ارتباط برقرار کنم! درکل نظرم همون چیزیه که قبلاً گفتم. شاید ایده ی داستانی خوب بوده ولی خوب نوشته نشده و از اون بدتر روایت شده. این وسط یکی مثل خودت میتونه بهش پرو بال داده باشه و کاملش کرده باشه ولی چیزی که بازی ارائه میده با استانداردها فاصله ی زیادی داره.
 
من درمورد این بازی نظر میدم علیرضا :دی تو میگی داستان تو نسخه ی بعدی ادامه داره، شخصیت ها تو نسخه ی بعدی باز میشن، همه چی رو واگذار کردی به نسخه ی بعدی که اصلاً معلوم نیست چی قراره باشه! درواقع اینطور که تو میگی این بازی پیش درآمدی بوده برای نسخه ی بعدی که قراره بازی اصلی باشه.
قرار دادن گپ هنر خودشو میخواد نه اینکه بیای همینجوری داستان رو بی جواب به پایان برسونی. من اصلاً برام مهم نیست که چی قراره بشه درآینده ی این داستان چون روایت افتضاحش نذاشت باهاش ارتباط برقرار کنم! درکل نظرم همون چیزیه که قبلاً گفتم. شاید ایده ی داستانی خوب بوده ولی خوب نوشته نشده و از اون بدتر روایت شده. این وسط یکی مثل خودت میتونه بهش پرو بال داده باشه و کاملش کرده باشه ولی چیزی که بازی ارائه میده با استانداردها فاصله ی زیادی داره.

منم دارم در مورد همین بازی نظر میدم امیر .:dخوب چه مشکلی داره این موضوع بازی یه داستان کلی تعریف کرده در نسخه های بعد بازی شاخ برگ میگیره من به شخصه درش مشکلی نمیبینم به شخصه .:d من از داستان کلی بازی لذت بردم شاید برای خیلی ها اینجوری نبوده باشه حالا با توجه به اینکه بازی داد میزنه من نسخه های بعدی دارم منتظر کامل شدن داستان در نسخه های بعدی میشم به نظرم این موضوع هیچ ایرادی از نظر من نداره بازی بی سرو ته که تمام نشده که بخوام یه همچین چیزی بد بدونم .;)

این قبول دام که گپ ها زیادی عمیق بودن میتونستن در همین نسخه بعضی جاها بهتر توضیح بدن در این مورد هیچ شکی نیست اما به نظر من داستان بی جواب نبود . داستان :
راجب تاریخچه order بود و طریقه وجود جنگ میان اونها و لایکن ها و ومپایر ها و طریقه ورود اینها به شهر که دقیقا توضیح داده شد از طرف دیگه هم داستان گالاهاد هم توضیح داده شد چطور از order ترد میشه و به شورشیان میپیونده.
لرد هستینگ که به کمک لوکان داشت ومپایر به شهر وارد میکرد هم توضیح داده شد و از طرف دیگه دلیل کمک لوکان به هستینگ نمیدونم شاید من زیادی با بازی خوب رابطه بر قرار کردم و روایت داستانش خوشم امد نمیدونم مشکل نمیگم نداشت اما چیزی نبود که بخواد افتضاح باشه به نظر من ما بازی های از این بازی 1000 برابر سطحی تر هم داشتیم که فقط به خاطر تعدال بین گیم پلی و مدت کات سین ها بازی های خوبی از آب در امدن .
خوب این دیگه به نظر شخصی هر کدام از ما برمیگرده .:d

بازی 100% ایراد داشته منم امتیازی که به بازی دادم فقط برای بار اول بود یعنی شما بازی یک بار تمام کنی به نظر من 8-9 امتیاز منصفانه ای باشه اما اگه بخواد دفعه های بعدی باشه تا 7 سقوط میکنه این اصلا شکی درش نیست بازی مشکل AI داره مشکل بعضی گپ های عمیق داره مشکل بعضی بی تعادلی ها رو داره اما تمام اینها شاید برای بار اول زیاد به چشم نیاد به خاطر اینکه دفعه اول که شما بازی میکنی برای داستان بازی میکنی در کنارش گیم پلی بازی لذت بخش بود اما تعدل کافی در طول بازی نداشت که دفعه دوم که بخوای بازی کنی 100% شاید رو اعصاب آدم راه بره و حتی بشه ایرادات بیشتری هم از روایت داستان گرفت اما در این نسخه برای بار اول به نظر من کاملا بازی یه جور رویه سینماتیک گرفته بود که دفعه اول لذت بخشه دفعه دوم میشه فوش اینم که به بعد موکول کردم به خاطر اینکه این بازی عرضه شده و بازی خودش داره نسخه بعدی تایید میکنه و مشخصا وقتی شما دفعه اول تمام میکنی لذت میبری اما گپ های عمیق شاید همین احساس شما رو به وجود بیاره که به شخصه من باهاش مشکلی ندارم تا زمانی که در نسخه بعدی سوال ها جواب داده بشه و شخصیت ها بازتر بشن وگرنه منم از نظر کلی باهات هم عقیده هستم میتوسنت بهتر باشه .
 
منم دارم در مورد همین بازی نظر میدم امیر .:dخوب چه مشکلی داره این موضوع بازی یه داستان کلی تعریف کرده در نسخه های بعد بازی شاخ برگ میگیره من به شخصه درش مشکلی نمیبینم به شخصه .:d من از داستان کلی بازی لذت بردم شاید برای خیلی ها اینجوری نبوده باشه حالا با توجه به اینکه بازی داد میزنه من نسخه های بعدی دارم منتظر کامل شدن داستان در نسخه های بعدی میشم به نظرم این موضوع هیچ ایرادی از نظر من نداره بازی بی سرو ته که تمام نشده که بخوام یه همچین چیزی بد بدونم .;)

ا

بازی 100% ایراد داشته منم امتیازی که به بازی دادم فقط برای بار اول بود یعنی شما بازی یک بار تمام کنی به نظر من 8-9 امتیاز منصفانه ای باشه اما اگه بخواد دفعه های بعدی باشه تا 7 سقوط میکنه این اصلا شکی درش نیست بازی مشکل AI داره مشکل بعضی گپ های عمیق داره مشکل بعضی بی تعادلی ها رو داره اما تمام اینها شاید برای بار اول زیاد به چشم نیاد به خاطر اینکه دفعه اول که شما بازی میکنی برای داستان بازی میکنی در کنارش گیم پلی بازی لذت بخش بود اما تعدل کافی در طول بازی نداشت که دفعه دوم که بخوای بازی کنی 100% شاید رو اعصاب آدم راه بره و حتی بشه ایرادات بیشتری هم از روایت داستان گرفت اما در این نسخه برای بار اول به نظر من کاملا بازی یه جور رویه سینماتیک گرفته بود که دفعه اول لذت بخشه دفعه دوم میشه فوش اینم که به بعد موکول کردم به خاطر اینکه این بازی عرضه شده و بازی خودش داره نسخه بعدی تایید میکنه و مشخصا وقتی شما دفعه اول تمام میکنی لذت میبری اما گپ های عمیق شاید همین احساس شما رو به وجود بیاره که به شخصه من باهاش مشکلی ندارم تا زمانی که در نسخه بعدی سوال ها جواب داده بشه و شخصیت ها بازتر بشن وگرنه منم از نظر کلی باهات هم عقیده هستم میتوسنت بهتر باشه .
اگه اینطوری که شما میگی هست ... قرار باشه در نسخه های اینده بازی رو شاخ و برگ بدن خب پس عملا Order یه نسخه Introduction و commercialized شدس ( تبلیغاتی ) - بهتر بود مثل همون Ground Zeroes عرضه میکردن ... 20-30 دلار برای یه پیش غذا زیادی هم هست ....

من دفعه اولم که بازی رو تموم کردم به زود 6.5-6 بهش میدم . تغریبا همه چیزهایی که سازندش گفته بود با محصول اخری فرق داشت. اول که خیلی به خودشون برای داستان میبالیدن ... بنده خدا سازنده های Bioshock infinite انقدر به خودشون نبالیدن که اینا داستانه بازی رو انقدر بزرگ کردن . نمیگم داستانش بد بودها ... ولی به قدی که هایپش کرده بودن نبود. از نظره اینکه دنیای زیبایی رو گرداوری کردن شکی درش نیست....قسمتهای اغازین داستان و اینکه order اصلا هدف و پیشینش چی هست خوبه و خیلی هم جذابیت داره ولی خب در ادامه دیگه توضیحه زیادی از پیشینه شخصیتها و درگیریشون با Order و هدفشون اینا و خیلی چیزهای دیگه داده نمیشه ... به نظره من داستانش در مجموع کلی شاید روی کاغذ خیلی خوب بوده ولی این سازنده و کارگردانه هنری هست که داستان رو از روی کاغذ باید به حرکت توی بازی در بیاره که به نظرم بخشی هم اینا دخالت داشتن ... بخشی هم نویسنده به اندازه کافی به بعضی قسمتهای نپرداخه و سطحی ولش کرده رفته ....
قبلا هم داشتیم بازیهایی که توسط بناها و ایتمهای توی محیط داستان رو روایت میکردن ولی order توی این مسعله مثل قدم زدن تو موزه هست. توی infinite هم نوار صداها بودن اما گاهان پیدا کردنشون چالش برانگیز بود و همچنین rewarding هم بود !
دوم اینکه گفتن بازی به نسبت بازیهای هم سطحش content داره ... نداره ! یه مثاله کوچیک . این بازی هم third person shooter هست .... Vanquish میکامی هم third person shooter هست که زمان به پایان رسوندش 6-7 ساعت بیشتر نبود ولی کلی عمق توی مرحله داشت و رونده بازی لایه لایه بود ... فک کنم من حدودا 14-15 ساعت درگیرش بودن در خالی که به نظره من Order مفیدش حدودا 3-4 ساعت بیشتر نبود ...

اینا الکی خودشون رو درگیره "cinematic" کردن . cinematic لزوما به معنای cutscene طولانی اینا نیست. به نظرم RAD قصده ساخت یه CG Animation interactive رو داشته - cinematic به بازی میگن مثل tlou که حسه فیلم رو میده ولی از " بازی " بودن دور نمیشه. .... Order بازیباز گذاشته توی یه ترن هوایی به زور به همون سمتی که خودش دوست داره میکشه و اجازه ایستادن و انتخاب رو نمیده ....
در کل که همه اینا به نظره من به خاطره تصمیمات بسیار اشتباهی هست که creative director - director اینا گرفتن ...
البته قبلا گفته بودن که میخوان این مسعله رو ازمایش کنن. تبریک که به هدفشون رسیدن .
 
خب منم اواسط بازی باید باشم فکر کنم و باید بگم تجربم از این 4-5 ساعت بازی، اصلا تجربه متا 66 ـی نبود. بازی که gameplay ـش واقعا خوبه - من فکر نمی‌کردم اینقدر ok باشه! - gunplay ـش خیلی دلچسبه (خصوصا shotgun که به نظرم بهترین shotgun تاریخه :دی)، انیمشن‌های متفاوت و فوق العاده‌ای داره، اتمسفر عالی داره، داستان خوبی داره ( البته نه به اندازه‌ای که RAD روش مانور می‌داد!)، صداگذاریش عالیه، موسیقی اپیکی داره و از گرافیک و جزئیاتش هم که همه مطلع هستن.
خلاصه از همینجا می‌خوام به منتقدا بگم چی زده بودین؟ :دی 66 آخه؟ بازی با این همه نکات خوب، با این سطح polish که از سر و کول بازی می‌ریزه! من تا حالا کوچکترین bug ـی ندیدم تو بازی! خجالت نکشدین 2 و 4 و 5 دادین؟ اصلا منکر نقاط ضعف بازی نمی‌شم. level design تا اینجا واقعا ساده و سطح پایین بوده، هوش مصنوعی واقعا در سطح نسل 8 نیست، داستان به اون پُر و پیمونی که خودشون می‌گفتن نیست و ... ولی آخه 66؟

پ.ن: جا داره اشاره کنم که خاک تو سر RAD! :دی بازی واقعا پتانسیلش خیلی بالا هست! برای مثال انیمشن‌های مخفی کاری محشرن، اما خود مخفی کاری جالب نیست! طراحی Lycan ها عالیه، اما نبرد باهاشون معمولیه. امیدوارم تو شماره بعدی از جون و دل مایه بذارن و از اشتباهاتشون هم درس بگیرن. باشد که شماره بعدی موفق تر باشه (خیلی موفق‌تر!)
پ.ن 2: دیدم اینجا بحث covering بود، خواستم نظر رو گفته باشم. :دی covering بازی به نظرم عالیه. فوق العاده به واقعیت نزدیکه. دید محدود و به صورت 100% امنیت نداشتن به نظرم cover گرفتن رو جزو نقاط مثبت بازی کرده.
 
  • Smile
Reactions: Dreadlord
اگه اینطوری که شما میگی هست ... قرار باشه در نسخه های اینده بازی رو شاخ و برگ بدن خب پس عملا Order یه نسخه Introduction و commercialized شدس ( تبلیغاتی ) - بهتر بود مثل همون Ground Zeroes عرضه میکردن ... 20-30 دلار برای یه پیش غذا زیادی هم هست ....

من دفعه اولم که بازی رو تموم کردم به زود 6.5-6 بهش میدم . تغریبا همه چیزهایی که سازندش گفته بود با محصول اخری فرق داشت. اول که خیلی به خودشون برای داستان میبالیدن ... بنده خدا سازنده های Bioshock infinite انقدر به خودشون نبالیدن که اینا داستانه بازی رو انقدر بزرگ کردن . نمیگم داستانش بد بودها ... ولی به قدی که هایپش کرده بودن نبود. از نظره اینکه دنیای زیبایی رو گرداوری کردن شکی درش نیست....قسمتهای اغازین داستان و اینکه order اصلا هدف و پیشینش چی هست خوبه و خیلی هم جذابیت داره ولی خب در ادامه دیگه توضیحه زیادی از پیشینه شخصیتها و درگیریشون با Order و هدفشون اینا و خیلی چیزهای دیگه داده نمیشه ... به نظره من داستانش در مجموع کلی شاید روی کاغذ خیلی خوب بوده ولی این سازنده و کارگردانه هنری هست که داستان رو از روی کاغذ باید به حرکت توی بازی در بیاره که به نظرم بخشی هم اینا دخالت داشتن ... بخشی هم نویسنده به اندازه کافی به بعضی قسمتهای نپرداخه و سطحی ولش کرده رفته ....
قبلا هم داشتیم بازیهایی که توسط بناها و ایتمهای توی محیط داستان رو روایت میکردن ولی order توی این مسعله مثل قدم زدن تو موزه هست. توی infinite هم نوار صداها بودن اما گاهان پیدا کردنشون چالش برانگیز بود و همچنین rewarding هم بود !
دوم اینکه گفتن بازی به نسبت بازیهای هم سطحش content داره ... نداره ! یه مثاله کوچیک . این بازی هم third person shooter هست .... Vanquish میکامی هم third person shooter هست که زمان به پایان رسوندش 6-7 ساعت بیشتر نبود ولی کلی عمق توی مرحله داشت و رونده بازی لایه لایه بود ... فک کنم من حدودا 14-15 ساعت درگیرش بودن در خالی که به نظره من Order مفیدش حدودا 3-4 ساعت بیشتر نبود ...

اینا الکی خودشون رو درگیره "cinematic" کردن . cinematic لزوما به معنای cutscene طولانی اینا نیست. به نظرم RAD قصده ساخت یه CG Animation interactive رو داشته - cinematic به بازی میگن مثل tlou که حسه فیلم رو میده ولی از " بازی " بودن دور نمیشه. .... Order بازیباز گذاشته توی یه ترن هوایی به زور به همون سمتی که خودش دوست داره میکشه و اجازه ایستادن و انتخاب رو نمیده ....
در کل که همه اینا به نظره من به خاطره تصمیمات بسیار اشتباهی هست که creative director - director اینا گرفتن ...
البته قبلا گفته بودن که میخوان این مسعله رو ازمایش کنن. تبریک که به هدفشون رسیدن .
یعنی بهترین و منطقی ترین کامنت در رابطه با اوردر فکر می کنم همین باشه
چقدر خوبه که تعصب رو بزاریم کنار و منطقی ببینیم همه چیز رو
انتظارات گیمر ها هرچقدر کمتر باشه بازی هایی که ازین به بعد ساخته میشن هم همه چیشون میشه گرافیک! در صورتی که فکر نکنم اکثریت همچین چیزی رو بخوان!
 
اگه اینطوری که شما میگی هست ... قرار باشه در نسخه های اینده بازی رو شاخ و برگ بدن خب پس عملا Order یه نسخه Introduction و commercialized شدس ( تبلیغاتی ) - بهتر بود مثل همون Ground Zeroes عرضه میکردن ... 20-30 دلار برای یه پیش غذا زیادی هم هست ....

من دفعه اولم که بازی رو تموم کردم به زود 6.5-6 بهش میدم . تغریبا همه چیزهایی که سازندش گفته بود با محصول اخری فرق داشت. اول که خیلی به خودشون برای داستان میبالیدن ... بنده خدا سازنده های Bioshock infinite انقدر به خودشون نبالیدن که اینا داستانه بازی رو انقدر بزرگ کردن . نمیگم داستانش بد بودها ... ولی به قدی که هایپش کرده بودن نبود. از نظره اینکه دنیای زیبایی رو گرداوری کردن شکی درش نیست....قسمتهای اغازین داستان و اینکه order اصلا هدف و پیشینش چی هست خوبه و خیلی هم جذابیت داره ولی خب در ادامه دیگه توضیحه زیادی از پیشینه شخصیتها و درگیریشون با Order و هدفشون اینا و خیلی چیزهای دیگه داده نمیشه ... به نظره من داستانش در مجموع کلی شاید روی کاغذ خیلی خوب بوده ولی این سازنده و کارگردانه هنری هست که داستان رو از روی کاغذ باید به حرکت توی بازی در بیاره که به نظرم بخشی هم اینا دخالت داشتن ... بخشی هم نویسنده به اندازه کافی به بعضی قسمتهای نپرداخه و سطحی ولش کرده رفته ....
قبلا هم داشتیم بازیهایی که توسط بناها و ایتمهای توی محیط داستان رو روایت میکردن ولی order توی این مسعله مثل قدم زدن تو موزه هست. توی infinite هم نوار صداها بودن اما گاهان پیدا کردنشون چالش برانگیز بود و همچنین rewarding هم بود !
دوم اینکه گفتن بازی به نسبت بازیهای هم سطحش content داره ... نداره ! یه مثاله کوچیک . این بازی هم third person shooter هست .... Vanquish میکامی هم third person shooter هست که زمان به پایان رسوندش 6-7 ساعت بیشتر نبود ولی کلی عمق توی مرحله داشت و رونده بازی لایه لایه بود ... فک کنم من حدودا 14-15 ساعت درگیرش بودن در خالی که به نظره من Order مفیدش حدودا 3-4 ساعت بیشتر نبود ...

اینا الکی خودشون رو درگیره "cinematic" کردن . cinematic لزوما به معنای cutscene طولانی اینا نیست. به نظرم RAD قصده ساخت یه CG Animation interactive رو داشته - cinematic به بازی میگن مثل tlou که حسه فیلم رو میده ولی از " بازی " بودن دور نمیشه. .... Order بازیباز گذاشته توی یه ترن هوایی به زور به همون سمتی که خودش دوست داره میکشه و اجازه ایستادن و انتخاب رو نمیده ....
در کل که همه اینا به نظره من به خاطره تصمیمات بسیار اشتباهی هست که creative director - director اینا گرفتن ...
البته قبلا گفته بودن که میخوان این مسعله رو ازمایش کنن. تبریک که به هدفشون رسیدن .

نه اتفاقا لزوما اینجوری که بخوای دست بندیش کنی اصلای نیست این چیزی که شما دسته بندیش میکنی دمو هستش اما order خیلی نکته های بزرگتری از دمو داره همون جوری که خودت پایینتر گفتی با اشتباهات گاه بی گاه creative director - director بازی به اینجا رسیده نه اینکه خود بازی بخواد در این بخش قرار بگیره بازی به صورت کلی عمق خودش داره حلا این گپ های داستانی که قراره روایتی مثل فیلم های چندگانه یا سریال های چند فصلی روایت کنه مشخصا اون جزو دمو یا نسخه های Introduction و commercialized قرار نمیده مگه اینکه برای شما یه فیلم مثل Matrix یا ... دیگه نسخه های Introduction و commercialized باشن که مشخصا اینجوری نیستن گپ های زیادی اینها هم در خودشون داشتن گپ های داستانی عمیقی به نظر من شاید اشتباهتی بوده باشه که این احساس به شما منتقل کنه اما در کل هیچ وقت بازی در این دسته قرار نمیگیره ...

اتفاقا من دقیقا منتظر یه همچین بازی بودم نه در این سطح اما حدودی همین شکلی اما مشکل دوستان این بوده که زیادی توقع های خودشون بالا بردن از اولین گیم پلی پخش شده بازی جریان کمتر این شکلی داشته که بعد تاخیر تغییر کرده همین بوده که تازه شما این نظر دارین مشکل دقیقا اینجاست که همه دوستان یک دفعه برای خودشون از بازی یه چیز فضایی درست کردن بازی مشخصا قرار بود چیزی دقیقا به گفته خودتون CG Animation interactive باشه که دقیقا هم من از اول منتظر یه همچین بازی بودم که بعدم به دلایلی تاخیر خورد و به این عنوان تغییر کرد که به نظرم ماهی هر وقت از آب بگیری بازم تازه همین که خودتون هم میدونین قرار بوده چی باشه چی شده دیگه مقایسه با بازی های مثلtlou یا infinite یا Vanquish و.... از خط دید تصویری خارج میکنه از نظر گیم پلی و دیگه نمیشه از بازی که کمتر از یک سال برای تغییر فرصت داره انتظار گیم پلی عمیق و ... داشت که بازم به انتظارات متفاوت من و شما از یه بازی بر میگیرده.

cinematic لزوما به معتی عنوانی مثل tlou هم نیست این برداشتیه که هر کس میتونه از cinematic داشته باشه به نظر من هم درسته اینها الکی خودشون رو درگیره "cinematic" کردن اما لزوما به بازی که حس فیلم بده گفته نمیشه بلکه صحنه های سینمایی و برداشت های خاص که احساس فیلم میده بر میگرده دقیقا با اون بخش ترن هوایی موافقم اما اینکه خودشون فهمین و تغییرات بنیادی به بازی به صورت کلی دادن شاید دقیقا مشکل دوگانگی که در بازی ایجاد شده در همین تغییر سبک بازی ایجاد شده باشه اما بازم برای یک بار تجربه خوبیه درسته از عمق کافی بعضی بخش های گیم پلی برخوردار نیست اما تجربه بدی هم نیست .

یعنی بهترین و منطقی ترین کامنت در رابطه با اوردر فکر می کنم همین باشه
چقدر خوبه که تعصب رو بزاریم کنار و منطقی ببینیم همه چیز رو
انتظارات گیمر ها هرچقدر کمتر باشه بازی هایی که ازین به بعد ساخته میشن هم همه چیشون میشه گرافیک! در صورتی که فکر نکنم اکثریت همچین چیزی رو بخوان!

این دیگه از اون پست ها بود اگه منظورت پست من بود که تفاوت دیدگاه افراد ربطی به تعصب نداره هر کسی میتونه از یک دید به چیزی نگاه کنه و نظر متفاوتی داشته باشه و نظرش درست بدونه نه Fact ما هم داریم در مورد تفاوت نظر من و دوستان و سطح انتظارشون صحبت میکنیم نه تعصب سر این بازی دوستان بخرن نخرن خوششون بیاد نیاد ... اصلا 2% هم برای شخصی مثل خود من مهم نیست چون نه پولش تو جیب من میره نه خوشش امدن یا نیومدن به من چیزی کم یا زیاد میکنه .

پس لطفا با منطقی جلوه دادن خودتون و متعصب جلوه دادن بقیه پست های خنده دار نزنین .
 
آخرین ویرایش:
خب بالاخره منم می تونم پست بدم :دی
به نظر من بازی به خودی خود بد نبود بلکه خیلی هم خوب بود ، خود داستان سوژه ی جالبی بود ، گیم پلی پر بود از ایده های جالب و جدید بود ولی یه امای خیلی بزرگ این وسط بود :دی امـــــــــا هیچ کدوم از این ایده ها و نکات مثبت درست پیاده نشده بودن و اونطور که باید هر چیزی سر جای خودش نبود. حالا این ضعف مدیریت بوده یا به خاطر تعداد کم اعضای استودیو که بعد از این همه مدت نرسیدن روی همه چی کار کنن و هر المان رو تموم نشده رها کردن و رفتن سراغ یه چیز دیگه و ... نمی دونم ولی بازی می تونست خیلی بهتر از اینا باشه :دی
اگه شماره ی بعدی در کار باشه و یه آدم کاربلد بیاد همه ی این Missing Link ها رو به هم وصل کنه بازی جزو فرانچایز های موندگار میشه :دی یه سری مینی گیم های داخل بازی ، اسلحه ها و ... خیلی جالب و نو بودن و حس خیلی خوبی به آدم میدادن ولی تا میومدی به یه چیزی عادت کنی و ازش لذت ببری پووووووووف یهو میدیدی دیگه خبری ازش نیست :دی بازی از این کات خوردن ها و نصفه رها شدن ها زیاد داشت چه تو بخش گیم پلی چه توی بخش داستان و ... :دی
و اما در مورد یه سری بخش های داستان به صورت گذرا :

داستان باید توی این نسخه کامل تموم میشد و با یه علامت سوال دیگه به نسخه ی بعد (اگه در کار باشه) وصل میشد نه اینجوری که هیچ چیزی معلوم نشد :دی مورد بعدی که در مورد داستان هست جناب ویراسوریا ـس :| عمراً پرداختن به جریان کمپانی هند شرقی و وارد شدن دو تا هیروی هندی (!!!) وسط لندن بی دلیل نبوده ، کَما اینکه خود هندیا دل پُری از قضیه ی استعمار انگلیسی ها دارن و شونصد تا فیلم آبگوشتی هم در این مورد ساختن :| نمی دونم بعداً قراره چه اتفاقاتی بیوفته ولی جان مادرشون این هندی بازیای بالیوود رو به دنیای گیم نکشونن ! قضیه ای که بین گالاهاد و ایزی ردیف کردن قشنگ یه مورد از همین مزخرفات رایج توی سینمای هنده ! :دی امیدوارم اگه قراره ادامه پیدا کنه بی خیال این تیپ مسائل سی یا 30 هند و انگلیس بشن و خیلی راحت به کرکتر ها بپردازن. نه اینکه به خاطر هندی بودن طرف بیان قالبش کنن به گالاهاد :|

ولی در کل بازی تجربه ی متفاوت و جالبی بود ، 100% ضعف داشت ولی اصلاً انقدری نبود که نشه بازی رو تحمل کرد یا چیزی شبیه این :دی یا حداقل برای منی که به کات سین های طولانی توی بازیای ژاپنی عادت دارم چیز خیلی منفی ای نبود :دی بین خوب و متوسط و بد ، نظر من روی متوسطه و قطعاً ارزش تجربه کردن داره :دی
 
منم حدود 4 ساعتی بازی کردم و الان چپتر 5 هستم (با گشت و گذار)

نمیخوام توضیحات اضافه بدم دوستان به همه موارد ریز و درشت اشاره کردن...

فقط تنها چیزی که میتونم بگم اینه که حق بازی متای زرد رنگ نیست!!! و واقعا دارم لذت میبرم ازش.
 
منم حدود 4 ساعتی بازی کردم و الان چپتر 5 هستم (با گشت و گذار)

نمیخوام توضیحات اضافه بدم دوستان به همه موارد ریز و درشت اشاره کردن...

فقط تنها چیزی که میتونم بگم اینه که حق بازی متای زرد رنگ نیست!!! و واقعا دارم لذت میبرم ازش.

منم نظر شمارو دارم دوست عزیز و جفا شده و خدا کنه این بلارو سر بازی bolodbornو آنچارتت4 نیارن که دیگه خیلی بیمزه میشه این سایت هایی که نمره میدن و اعتبارخودشونو از دست میدن
 
منم نظر شمارو دارم دوست عزیز و جفا شده و خدا کنه این بلارو سر بازی bolodbornو آنچارتت4 نیارن که دیگه خیلی بیمزه میشه این سایت هایی که نمره میدن و اعتبارخودشونو از دست میدن

bloodborne رو نمیدونیم اما ناتی داگ چیزی تحویل میده که معمولا منتقد جماعت چیزی نداره برا گفتن یکی مثه game spot به last of us نمره 8 میده شد سوژه خنده بازی اگه غول باشه کسی نمیتونه ایراد چرت بگیره ازش..:xb-)
 
این دیگه از اون پست ها بود اگه منظورت پست من بود که تفاوت دیدگاه افراد ربطی به تعصب نداره هر کسی میتونه از یک دید به چیزی نگاه کنه و نظر متفاوتی داشته باشه و نظرش درست بدونه نه Fact ما هم داریم در مورد تفاوت نظر من و دوستان و سطح انتظارشون صحبت میکنیم نه تعصب سر این بازی دوستان بخرن نخرن خوششون بیاد نیاد ... اصلا 2% هم برای شخصی مثل خود من مهم نیست چون نه پولش تو جیب من میره نه خوشش امدن یا نیومدن به من چیزی کم یا زیاد میکنه .

پس لطفا با منطقی جلوه دادن خودتون و متعصب جلوه دادن بقیه پست های خنده دار نزنین .

عزیز من اصلا کامنت شما رو نخوندم و حرفم کلی بود شخص خاصی رو نقل قول نکردم با پست آرمان موافق بودم و همیشه هم دیدم دوستانی که یکم از بازی بد بگی انگار داری به ۷ جدشون توهین می کنی! همه حق نظر دادن دارن
موضوع اصلا فن بازی یا بحث انحصاری نیست . این حرف مثل این میمونه که من Ryse رو بازی کنم و بگم از نظر من بهترین بازیه! متا به کنار اما هیچی ندارن اینجور بازی ها. درست نظر شخصیم رو گفتم اما اینکه از کامنت بقیه ناراحت شم و بیخود بخوام دعوا راه بندازم کار زیاد درستی نیست! اگر زیاد خنده داره میتونید خیلی راحت صفحه رو ببندید و نخونید. تاپیک برای همس
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or