PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:
خب اشکال نداره! ایراد هم میگیریم :دی
بزرگترین ایراد بازی کات کردن های الکی و مسخره ی گیم پلی ـه! از پله و نردبون میخوای بیای پایین کات میشه. هیچ ربطی هم به جلوبرد داستان نداره. اون تیکه ای که اولین بار با تسلا از آسانسور میای پایین خیلی راحت میشد همون دیالوگ ها رو تو قالب گیم پلی ارائه داد ولی بازم کات سین میبینیم تو همیچین صحنه هایی. چند روز پیش داشتم به این فکر میکردم اگه اینا میخواستن TLOU رو بسازن کلاً باید کات سین میساختن بجا گیم پلی! اون همه دیالوگ و اتفاق شکل میگیره بدون اینکه قطع بشه گیم پلی، دیگه نهایتاً میگفت R3 یا L3 رو فشار بده که دوربین بره رو اون قسمت!
دومین اشکال و ایراد بزرگ بازی AI مسخره ی بازی ـه که نمیدونم بخاطر گرافیک مجبور شدن از ai بزنن یا اینکه کد نویسی ai ضعیف بوده کلاً ولی هرچی بوده خیلی چیز مسخره ای بوجود اورده.
سومین ایراد نحوه ی به پایان رسیدن بازی ـه که انگار تیم سازنده دیگه خسته شده بوده و خواستن یه جوری گردش کنن. کلی سوال ایجاد میکنه خود داستان بازی که به صفرتاشون پاسخ میده.
خود گیم پلی وقتی واقعاً داری بازی میکنی ایراد آنچنانی نداره و اتفاقاً بعضی جاها خوب دراومده ولی زمانش خیلی کوتاهه و بیشتر زمان بازی صرف راه رفتن و بررسی کردن آیتم میشه!
درکل که 6.5 با توجه به بقیه ی بازیهایی که تو این رنج نمره هستن واسه این بازی کمه ولی نه اونقدر کم که بگم 8 حقشه. من نمره ی 7 رو منصفانه میدونم. به نظرم ارزش یه بار بازی کردن رو هم داره.
 
اقا فاز اینایی که متارو 80 تا 84 میدونن چیه؟ :|
بازی 5 سال روس کار شده و خیلی زیباست و ایراد خاصی نداره متا حد اقل 88 به بالا میشه یکم باید واقع بین بود گرافیکی که بازی داره تو هیچ بازیه دیگه ایی نیست! درسته گیمپلی یکم قرو قاطیه ولی خیلی روون و عالی هست
و داستان بازی و موزیکم دو عنصر اصلی بازی بعد از گرافیکن ! سره اواتارم شرط میبندم که متاش بالا 88 میشه :d
اتفافی به این پست رسیدم ،،،،بیا اواتارتو عوض کن بدو :d
بقیم خودشون عوض کنند تعداد زیاده نمیشه همه رو پیدا کرد،،،
 
مشکل بعضی ها با داستان بازی چیه؟ :دی جدا من هیچ مشکلی با داستان ندارم هیچ، خیلی هم خوب و گسترده میدونمش :دی جالبه واسه خودش :دی
 
در کل به نظر من گرافیک ماورایی بازی باعث شده خیلی ها (گیمرها منظورم) نتونن امتیاز پایین به بازی بدن یا بگن که نرین سراغش و .......:d
علت این حرفم اینه که ایرادهایی که دوستان چه تو این تاپیک و چه تاپیک امتیاز به بازی گرفتن ایرادهای شدیدی هست که اگه روی یه بازی مولتی ملتفرم با گرافیک حداکثر خیلی خوب گرفته میشد راحت 5 می دادن به بازی

منتقدا هم اکثرا به اندازه گیمرها در مورد گرافیک ذوق زده نمیشن و بیشتر مسایل طراحی و فنی بازی مثه داستان و هوش مصنوعی و روند طراحی مراحل و .....براشون مهم که اونوقت به نظر نسبتا عادلانه نمره دادن(حالا در حد 2...4 نه ولی 5...6 اره)


.
 
یه مورد رو خدمت دوستان عرض کنم :
پر فروش ترین فیلم تاریخ آواتار ساخته جیمز کامرون در سال 2009 با فروشی بالغ بر 2میلیارد و 700 میلیون دلارمیباشد
حالا...
اون سال فیلم هارت لوکر ساخته خانم بیگلو که اتفاقا همسر جیمز کامرون هم هست برنده اسکار شد
کسانی که این دو فیلم رو دیدن میفهمند من چی میگم اولی یه شاهکار به تمام معنا و دومی یک فیلم خوب ولی به شدت معمولی و خسته کننده
حالا به نظر شما نمرات منتقدین چقدر میتونه از روی انصاف باشه و چقدر میتونه مغرضانه باشه؟و آیا یک اثر که از سوی منتقدین نمره قبولی نمیگیره صد در صد اثر بدیه یا در برخی موارد لازمه کمی روش تامل بشه؟
این مثال نشون میده اکثر مردم دنیا کاری به نقد های کار شناسان ندارن و دنبال چیزی میرن که سرگرمشون کنه و بهشون حال بده پیشنهاد میکنم شما هم همین کار رو بکنین......یا حق

اقا به خاطره این بازی که کل صنعت گیم رو زیره سوال بردید تو این مدت جونه ما دیگه از هالیود بکشید بیرون به خاطره این بازی کل هالیوود هم زیره سوال نبرید :|
 
در میان این ایرادها میخوام یکی از نکات بسیار مثبت بخش شوتینگ گیمپلی رو هم بگم
aiming یا هدفگیری توی این بازی به جرعت می تونم بگم بهترین چیزیه که تا حالا روی کنسول دیدم . از تمام بازیهای TPS و FPS ی که بازی کردم بهتر بوده . با آنالوگ دقیقا می تونی هر نقطه از بدن دشمنا رو که بخوای نشونه بگیری . بدون کشتی گرفتن با آنالوگ . یعنی توی این بازی هدفگیری با آنالوگ خیلی شبیه هدفگیری با موس توی PC هستش. حتی توی بازیهای 60 فریمی مثل بتلفیلد 4 هم اینقدر دقیق نمیشه هدفگیری کرد . یعنی به راحتی میشه یه هدف متحرک و هدشات کرد و خیلی روون نشونه گیری کرد .
 
مشکل بعضی ها با داستان بازی چیه؟ :دی جدا من هیچ مشکلی با داستان ندارم هیچ، خیلی هم خوب و گسترده میدونمش :دی جالبه واسه خودش :دی

داستان به خودی خود مشکل خاصی نداشت اما به نظرم مشکل پایانش بود که نتونست اون داستان جمع جور کنه :دی

توی تاپیک مجاور برای داستان بحث خوبی داشتید . در حالت عادی سازنده باید سوالات و ابهاماتی که در بازی به مخاطب ارائه میده رو در پایان بازی پاسخ بده . اما خب ممکنه این استدلال مطرح بشه که در نسخه آینده به این مسائل پرداخت میشه اما به نظر من این شیوه درست انتقال بازی به نسخه جدید نیست . در حالت عادی باید سازنده داستان و اتفاقاتی که خودش در نسخه اول مطرح کرده رو در پایان بازی به یک سروشکل و جمع بندی برسونه . در واقع سوالاتی که در طی بازی ایجاد شده رو در پایان بازی پاسخ بده . نکته اینه گاهی اوقات پاسخ همین سوالات ، خودش ابهامات و سوالات جدیدی بوجود میاره و بازیو به یک مسیر جدید میبره و اونوقت نسخه جدید این مسیر دنبال می کنه اما The Order 1886 به چیزهایی در پایان خودش نپرداخت که اجزای اصلی داستان نسخه اول تشکیل داده بودن و سرنوشت برخی از اشخاص مهم اصلا معلوم نشد .

دوتا مشکل دیگه هم من با داستان داشتم . مشکل اولم شخصیت بانو ایگرین بود که اتفاقا بخوبی در تاپیک اسپویلر بهش اشاره کردی . واقعا این تغییر رفتار ایگرین در بازی منطقی بود ؟ درسته اتفاقات و شواهدی در بازی مطرح شد که باعث دورشدنش از گالاهاد شد اما رابطه استاد و شاگردی و از همه مهمتر رابطه ای که همراه با علاقه بوده نباید هنوز کمی اطمینان ازش وجود داشته باشه ؟ نکته جالب اینجاس این اعتماد هنوز در نزد لافائت باقی مونده بود اما ایگرین به طرز عجیبی افتاده بود دنبال گالاهاد

یک مشکل دیگه منم شخصیت سرپرسیوال بود . به خودی خود شخصیتش مشکلی نداشت اما به نظر زود از جریان بازی کنار گذاشته شد و شخصیت پردازی که در موردش صورت گرفته شده بود طوری نبود که اون اتفاق باعث بشه از نظر احساسی مخاطب خیلی تحت تاثیر قرار بگیره . البته قبول دارم این ایراد دوم خیلی سلیقه ایه:دی
 
یه پا بورو همین تاپیک بقلی و امتیازات بچه ها به عناوین PS. همین نوید که میگی داری داستان سرایی میکنه ببین چه ایراداتی از بازی گرفته و نمره 7.5 داده به بازی. من خودم نقدش رو روی صفحه اصلی نوشتم و کلی ایراد ازش گرفتم و 7.5 دادم اما آخر نقد با جدیت گفتم حتما یه بار تجربه اش کنید. حالا اینجا چندتا مسئله هست. یا نمره 7.5 برای شما کلا داغون محسوب میشه :دی (اینم دلیلش متاست که این اواخر همه دنبال میانگین 88 به بالا هستن و پایین تر از اون بازی حساب نمیشه!) یا اینکه ایرادات که بچه ها میگیرن رو نمیبینی و گیر دادی به این که شما همه از روی فن بازی داری میگی قشنگه! :دی

خب آخه من تو این تاپیک رو فقط نگاه کردم و همه اینجا خوب میگن! بعدم خداییش 7.5 تو این نسل خوبه! اصلا نمره کمی نیست!
 
دوستان بازی رو باید در سبک خودش بررسی کرد و امتیاز داد نباید مقایسه بشه -این بازی سبک جدیدی داره و مخلوطی از سایر بازی ها و لذت خودش رو در بازی داره حتما -
 
داستان به خودی خود مشکل خاصی نداشت اما به نظرم مشکل پایانش بود که نتونست اون داستان جمع جور کنه :دی

توی تاپیک مجاور برای داستان بحث خوبی داشتید . در حالت عادی سازنده باید سوالات و ابهاماتی که در بازی به مخاطب ارائه میده رو در پایان بازی پاسخ بده . اما خب ممکنه این استدلال مطرح بشه که در نسخه آینده به این مسائل پرداخت میشه اما به نظر من این شیوه درست انتقال بازی به نسخه جدید نیست . در حالت عادی باید سازنده داستان و اتفاقاتی که خودش در نسخه اول مطرح کرده رو در پایان بازی به یک سروشکل و جمع بندی برسونه . در واقع سوالاتی که در طی بازی ایجاد شده رو در پایان بازی پاسخ بده . نکته اینه گاهی اوقات پاسخ همین سوالات ، خودش ابهامات و سوالات جدیدی بوجود میاره و بازیو به یک مسیر جدید میبره و اونوقت نسخه جدید این مسیر دنبال می کنه اما The Order 1886 به چیزهایی در پایان خودش نپرداخت که اجزای اصلی داستان نسخه اول تشکیل داده بودن و سرنوشت برخی از اشخاص مهم اصلا معلوم نشد .

دوتا مشکل دیگه هم من با داستان داشتم . مشکل اولم شخصیت بانو ایگرین بود که اتفاقا بخوبی در تاپیک اسپویلر بهش اشاره کردی . واقعا این تغییر رفتار ایگرین در بازی منطقی بود ؟ درسته اتفاقات و شواهدی در بازی مطرح شد که باعث دورشدنش از گالاهاد شد اما رابطه استاد و شاگردی و از همه مهمتر رابطه ای که همراه با علاقه بوده نباید هنوز کمی اطمینان ازش وجود داشته باشه ؟ نکته جالب اینجاس این اعتماد هنوز در نزد لافائت باقی مونده بود اما ایگرین به طرز عجیبی افتاده بود دنبال گالاهاد

یک مشکل دیگه منم شخصیت سرپرسیوال بود . به خودی خود شخصیتش مشکلی نداشت اما به نظر زود از جریان بازی کنار گذاشته شد و شخصیت پردازی که در موردش صورت گرفته شده بود طوری نبود که اون اتفاق باعث بشه از نظر احساسی مخاطب خیلی تحت تاثیر قرار بگیره . البته قبول دارم این ایراد دوم خیلی سلیقه ایه:دی

خوب بر عکس به نظر من این مواردی که گفتی اصلا مشکل نیست و همش به سلیقه شما بر میگرده به نظر منم داستان هیچ ایرادی نداشت اتفاقا خیلی هم زیبا بود از نظر روایت که گپ های زیادی ایجاد کرد که شما اگه به داستان علاقه داری برای جواب منتظر نسخه های بعدی باشی .;)

در مورد بانو هم در همون تاپیک جواب این نظر اشتباه داده شده همیشه اون چیزی که شما فکر میکنی دلیل بر منطقی بودن یا نبودن یک موضوع نیست .;)

در نسخه بعدی 100% ما هم فلش بک خواهیم داشت هم ادامه موضوع هم به سر گذشت بعضی وقایع این خط این نشون .:d
 
عجب داستانی شده ها این The Order ...
شکل سینوسی داره...
یه پریود زمانی ملت تعریف تمجید میکنند تو سیکل بعدی چون یه بابایی اود صحبت از منطق کرد همه منطقی شدن وو دارن مشکلات بازی که تا الان بهشون اشاره هم نکرده بودند رو میریزن رو دایره..عجب..الله اکبر..:-$
به خدا قسم کاور گیری مشکلی نداره..میشه گفت حالت ریل کاور گیری هست . کاراکتر شما پشت کاور هست چه طور هست که دیدش 360 درجه هست؟خوب 100% دیدش باید کم بشه..
داستان و جو بازی هم منو یاد Penny Dreadful میندازه..کسای که این سریال رو ندیدند حتما ببیند که خیلی شبیه این The Order 1886 هست.
 
خوب بر عکس به نظر من این مواردی که گفتی اصلا مشکل نیست و همش به سلیقه شما بر میگرده به نظر منم داستان هیچ ایرادی نداشت اتفاقا خیلی هم زیبا بود از نظر روایت که گپ های زیادی ایجاد کرد که شما اگه به داستان علاقه داری برای جواب منتظر نسخه های بعدی باشی .;)

در مورد بانو هم در همون تاپیک جواب این نظر اشتباه داده شده همیشه اون چیزی که شما فکر میکنی دلیل بر منطقی بودن یا نبودن یک موضوع نیست .;)

در نسخه بعدی 100% ما هم فلش بک خواهیم داشت هم ادامه موضوع هم به سر گذشت بعضی وقایع این خط این نشون .:d

نُچ :دی مخالف با قسمت اول کامنتت به شدت!
مگه بازی اپیزودیک داریم بازی میکنیم که تو هرقسمت کلی سوال ایجاد بشه و برای پاسخش منتظر اپیزود بعدی باشیم؟ حتی معلوم نشد اون لرد ـه چی شد آخرش! حالا دیگه بگذریم از کلی خلاً دیگه که تو داستان بازی وجود داره و همینجوری نامشخص باقی موندن.
داستان به کنار، شخصیت پردازی بسیار ضعیف ـه! انقدر ضعیف که من با اینکه یه جاهایی چند همراه هم داشتیم ولی احساس میکردم دارم تنهایی میرم جلو! هیچکدوم از 3 شخصیت دیگه ی بازی که عکسشون رو کاور بازی هست اصلاً نقش مهمی تو بازی ایفا نمیکنن! فقط هستند. اون لافایت اصلاً اون چیزی از آب درنیومده که معلومه قرار بوده باشه. با دو تا کلمه ی love گفتن اون حسی که قراره بوده بین گالاهاد و ایگیرین وجود داشته باشه نمیشه درست دربیاد. باید کار میشد رو اینا نه اینکه پلیر با پیش زمینه ای که داشته به این نتیجه برسه که اینا همدیگرو دوست دارن و حالا تو اون یکی تاپیک دنبال دلایل بگردن! همه ی اینا باعث میشه که به راحتی بتونم بگم روایت TO خیلی آبکی ـه.
Order فقط و فقط بخاطر گرافیکی داره ارزش یکبار بازی کردن رو داره نه هیچ چیز دیگه!
 
نُچ :دی مخالف با قسمت اول کامنتت به شدت!
مگه بازی اپیزودیک داریم بازی میکنیم که تو هرقسمت کلی سوال ایجاد بشه و برای پاسخش منتظر اپیزود بعدی باشیم؟ حتی معلوم نشد اون لرد ـه چی شد آخرش! حالا دیگه بگذریم از کلی خلاً دیگه که تو داستان بازی وجود داره و همینجوری نامشخص باقی موندن.
داستان به کنار، شخصیت پردازی بسیار ضعیف ـه! انقدر ضعیف که من با اینکه یه جاهایی چند همراه هم داشتیم ولی احساس میکردم دارم تنهایی میرم جلو! هیچکدوم از 3 شخصیت دیگه ی بازی که عکسشون رو کاور بازی هست اصلاً نقش مهمی تو بازی ایفا نمیکنن! فقط هستند. اون لافایت اصلاً اون چیزی از آب درنیومده که معلومه قرار بوده باشه. با دو تا کلمه ی love گفتن اون حسی که قراره بوده بین گالاهاد و ایگیرین وجود داشته باشه نمیشه درست دربیاد. باید کار میشد رو اینا نه اینکه پلیر با پیش زمینه ای که داشته به این نتیجه برسه که اینا همدیگرو دوست دارن و حالا تو اون یکی تاپیک دنبال دلایل بگردن! همه ی اینا باعث میشه که به راحتی بتونم بگم روایت TO خیلی آبکی ـه.
Order فقط و فقط بخاطر گرافیکی داره ارزش یکبار بازی کردن رو داره نه هیچ چیز دیگه!
دقیقا مشکل داستان بازی به نظرم همینه که رویکرد یه بازی اپیزودیک و داره و همه سوالاتی و که مطرح می کنه رو میذاره واسه شماره بعدی .چنین چیزی اصلا توجیه پذیر نیست و نمیشه بگیم سلیقه ایه . شخصیت پردازی کاراکترای فرعی رو هم باهات موافقم که اصلا اون چیزی که قرار بود باشه نیستن . قشنگ حالت دکوری دارن . هم لافایت هم ایگرین . داستان هر شماره از یک بازی دنباله دار باید به خودی خود کامل باشه . مثلا فکر کنید توی آنچارتد 2 ، دوتا شخصیتای منفی داستان سرنوشتشون معلوم نمیشد و بازی بعد از اپیزود دهکده ی تبت تموم میشد . اصلا شامبالا رو پیدا نمی کردن و کلا روابط بین شخصیتا می موند رو هوا .
آیا اونجا میتونستیم این بهونه رو بیاریم که مثلا قراره توی شماره بعدی که اصلا نمی دونیم آیا ساخته میشه آیا ساخته نمیشه ، جواب سوالات و میدن ؟
 
اقا به خاطره این بازی که کل صنعت گیم رو زیره سوال بردید تو این مدت جونه ما دیگه از هالیود بکشید بیرون به خاطره این بازی کل هالیوود هم زیره سوال نبرید :|

اول نظر منو با دقت بخون بعد بیا نقل قول کن مزه بپرون:|
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or