PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:
بهترین کار اینـه که منتظر محصول نهایی مـوند نمیشه از رو یـه دمویـه 15-20 دقیقه ای که تو E3 و GC و TGS و EGX عرضه شده و هر بار هم فیدبک منفی داشته قضاوت کرد !
 
مشکل کاتسین چی هست دیگه ؟ شما مشکل دارید باهاش قرار نمیشه مشکل و فکت بشه که..دیگه از MGS4 که بیشتر کاتسین نداره که..IGN و GS هردو 10 تمام دادن ..متاش هم مشخص..
 
درود...

من به عنوان یکی از هواداران پروپاقرص بازی مطلبی که خیلی دوست دارم بدونم اینه که منتقدان و شما عزیزان چه ایراداتی به گیم پلی بازی واردمیدونین؟! همون قضیه ایی که سریع پشت سرهم کات سین نشون میده هست یا ایرادات دیگه ایی هم گرفته شده؟ لطفا ایرادات رو بگین تا شاید از لیست خرید ماهم برداشته بشه ؟! چون تا الان گزینه اول خریدم هست! مشتاقم بجای اینکه مدام بگین گیم پلی داغونه _حالا چه از نظر خودتون چه منتقدا_ بیاین و این داغونی رو توضیح بدید تا برای من نوعی هم قابل فهم بشه...ممنون.

همینی که نوید گفت. هر چی ما دیدیم ماکزیمم با چار تا دشمن رو به رو میشید و بعد یه کات سین شروع میشه. در رو هم میخواد باز کنه و وارد اتاق شه کات سین نشون میده! :دی
یه سری استودیوها مثل ND خیلی این کارن، حتی وقتی قراره یه جایی از بازی رو به ناچار مطابق میل سازنده تجربه کنید، یه جوری شما رو توی اون شرایط قرار میدن که احساس ناظر محض بودن بهتون دست نده و احساس کنید در همه شرایط با بازی در تعامل هستید. نمونش توی یه بازی مثل TLOU فراوونه. ولی این که هر دو دقیقه یه بار یه کات سین محض نشون میده واسه من یکی خوشایند نیست.

وگرنه من با مکانیزم کلی بازی و شوتینگش مشکل خاصی ندارم، نه این که بگم عالیه و ...، واقعاً چیز خاصی به جز 2-3 دقیقه کاور گیری و شلیک کردن از بازی ندیدم که بخوام نظر قطعی بدم.

داستان بازی هم با توجه به سابقه استودیو احتمال میدم خوب باشه، ولی داستان بازی رو هم تا تجربه نکنیم نمیشه در موردش نظر داد.

در کل این بازی چیز خاصی نشون نداده که بگم شدیداً منتظرشم، تنها یه چیز بازی برام قطعی شده، اونم پخش کات سین بعد از هر دقیقه گیم پلی هست که ممکنه تو بیلد نهایی تغییر کنه، ممکن هم هست همین جور باشه.

من نمیگم بازی مزخرفه، یا متای پایین میگیره یا ...، ولی میگم چطور شما میگید شاهکاره؟ خفنه؟ به جز گرافیک دقیقاً چی از بازی دیدید؟ استودیویی که داره بازی رو میسازه چند تا بازی کنسولی شاهکار ساخته که بگید به سازنده اطمینان کامل داریم؟ دقیقاً چی توی بازی دیدید که رفته توی مورد انتظارترین بازیهاتون؟ یه بازی مثل GTA و RDR قبل از اومدن کلی براشون هایپ ایجاد میشه چون سازندش 10 نسخه قبلش بازی سخته یکی از یکی بهتر، یه بازی مثل TLOU قبل از اومدن کلی منتظرش بودیم چون پشت بازی ND بود که توی همون نسل قبل یه سه گانه شاهکار تحویل گیمرها داده بود. یه سری بازیها هستن مثل همین SoM که الان اومده که یه سری نوآوری مثل سیستم نمسیس توشون معرفی شده و باعث میشه آدم براش هایپ شه، یه سری بازی مثل FH2 هستن که یه دموی دو ساعته ازش منتشر شده و یه نسخه قبل عالی داشته و همینا باعث میشه خیلی منتظرش باشیم. اما از Order هیچی نیومده، هر چی هم اومده بیشتر بازخورد منفی داشته تا مثبت.

در آخر باز هم میگم، از خدامه بازی عالی باشه و شاهکار از آب در بیاد، ولی تا چیز خاصی نشون نده، چون گرافیک CG Like داره بیخود واسش سر و دست نمیشکونم.
 
افشين من خودم عاشق اتمسفر و معماري شهر و محيط و بازه ي زماني كه داخلش هست و سيبيل گالاهاد شدم + گرافيك هيولاش :d
به نظرم اين بحثي كه الان هست مشكلي نداره و كسي هم فكت صادر نكرده ، گفتمان ميكنيم تا بازي بياد ببينيم چي ميشه :d
 
کسی نگفته که اوردر 1886 شاهکار بلامنازعـه ولی پتانسیل موفقیت را داره با اون پیشزمینـه داستانی و اتمسفر گیرا و جذاب !
ویراسوریا هم داره از احتمال دنباله هایـه بازی حرف میزنـه حتما اون هم این پتانسیل را تو بازیش دیده وگرنه از همین الان صحبت از دنباله هایـه اوردر نمیکرد .

? Why The Order: 1886 Is More Intriguing Than Uncharted 4


I know there are plenty of skeptics out there right now

and I know it could end up being just another third-person shooter این احتمال وجود داره که یک ثردپرسن شوتر معمولی باشه
I've also seen all the development details on that game and while others may conveniently ignore such information , I don't
Ready at Dawn is prepping a very ambitious project and if they succeed , it could blow us all away
That uncertainty is part of a new game's mystique این عدم قطعیت و ندونستن بخشی از جاذبـه هر IP جدید هست .
 
درود...

من به عنوان یکی از هواداران پروپاقرص بازی مطلبی که خیلی دوست دارم بدونم اینه که منتقدان و شما عزیزان چه ایراداتی به گیم پلی بازی واردمیدونین؟! همون قضیه ایی که سریع پشت سرهم کات سین نشون میده هست یا ایرادات دیگه ایی هم گرفته شده؟ لطفا ایرادات رو بگین تا شاید از لیست خرید ماهم برداشته بشه ؟! چون تا الان گزینه اول خریدم هست! مشتاقم بجای اینکه مدام بگین گیم پلی داغونه _حالا چه از نظر خودتون چه منتقدا_ بیاین و این داغونی رو توضیح بدید تا برای من نوعی هم قابل فهم بشه...ممنون.
در حال حاضر یه مشکل بزرگ از گیم پلیی که نشون میدن وجود داره اینکه اصلا چلنجینگ نیست...
شما بری پشت اون ستون و همینجور تیر بالای سرشون بزنی و آدمارو بکشی این یه لول دیزاین ضعیف رو میرسونه اما ازونجایی که اول بازیه بنظر میرسه نباید اینقدر زود قضا وت کرد

- - -ویرایش - - -

به نظر من شوتينگ بازي خيلي هم عاليه ، فكر كنم نگراني دوستان Gameplay/Cut Scene , Gameplay/Cut Scene به صورت مداوم و بسيار فشرده باشه ، اگه اين باشه حق دارن با توجه به چيزايي كه تا الان ديديم، اگه نه ديگه نميدونم چيه مشكلشون ، چون آخرين تريلر همه چيز عالي بود
قضاوت در موردش سخته كلا ، من خودم خيلي منتظرشم
اگه کسی این مورد رو ضعف بدونه سلیقه ی خودش هست که به بازی نمی خونه وگرنه مکس پین سه و یا Dmc دقیقا همینجوری بودن و نمرات خوبی هم تونستن بگیرن مشکل همونطور که بالاترهم گفتم لول دیزاین بازی توی این قسمت هست...

- - -ویرایش - - -

قطعا کسی رو هوا از یه بازی خوشش نمیاد...
اتفاقا یکی از دلایل محکمی که من به شدت منتظر این بازیم همین سازندشه , تجربه ی بازیهای قبلیش برام پر از صحنه های wow انگیز و فک برانداز داشت , اگه از خدای جنگهای R@D بیشتر از سانتا مونیکا لذت نبرده باشم قطعا کمتر هم نبوده , ضمن اینکه ابر استدیو سونی یعنی سانتا مونیکا هم پشت این بازی ـه ... از نظر سازنده و این حرفا بحثی باق نمیمونه ...

بازی که اینهمه جوایز و نامزدی بهترین ها رو تو e3 به خودش اختصاص میده شایسته ی منتظر موندن نیست اونوقت چه بازیی شایستس؟

v7ti8okhy6evaooiph2t.jpg


یکی دیگه از دلایل محکمی که نمیتونم واسه بازی صبر کنم اسلحه ی نوآورانه و کاملا جدید و استثنایی اون هست به اسم thermite rifle که واقعا نظیرشو تو هیچ بازیی ندیده بودم اول فضای ابری از باروت اماده کنی و بعد با اتیش کل اون فضارو به زیبایی هرچه تمام تر با جزئیاتی باورنکردنی به اتیش بکشی:
USA today
So far, the winner for best video game weapon goes to the thermite rifle




و البته بقیه اسلحه های بازی که واقعا متنوع و قدرتمند به نظر میرسن:
همین کوجیما هم که فکر کنم چند بار از بازی تعریف کرده:
v5ggggypwe2r8bb8uv37.png


فکر میکنم بچه های ناتی داگم از بازی تعریف کرده بودن قبلا کلا میخوام بگم انتظار واسه این بازی با این جوایز E3 و گیمزکام و ... اصلا کار خارج از تصوری نیست ضمن اینکه اونجوری هم فیدبکهاش منفی نبوده و هرچی بوده واسه همون دموی تکراری و قدیمی ـه نمیشه فکت راجبش صادر کرد که کل بازی گیمپلی کات سینه!!

پ ن: و صد البته نباید انتظار بازی بی عیب و نقص رو در شماره اول این گیم داشت و مثلا متاشو با بازیهای ابر استودیو یی مثل ناتی داگ بسنجیم ,
نه بپرستیم نه بکوبیم ...

دوست عزیز یه مطلبی رو بگم من...
سانتا مونیکا توی گیم پلی و داستان هیچ نقشی نداره و فقط در زمینه ی گرافیک فنی به استدیو کمک می کنه...
 
آقا جان 7-8 ماه دیگه بازی می خواد بیاد این حرفا دلو آدمو آب میندازه اصلا میشه یه بازی ساخت تو این مدت خدا رو چه دیدی شاید هنوز خیلی چیزا نشون ندادن.بابا تو تاپیک یه بازی حریف انقدر میان از گیم پلی نداشته ی بازی تعریف می کنن و خودشونو باهش سازگار می کنن آدم کیف می کنه به خدا شده طرف از پشت تیر بار با دوربین ثابت با محدودیت زاویه عکس گذاشته برای نمایش دادن محیط های شلوغ بازی که اصلا آدم میمونه چی بگه یعنی هر چیزی میگن تا لذت ببرن و واقعا هم میبرن.این بازی اگه چیزی نداشته باشه حداقل یه گرافیک بی نظیر داره که جای هیچ بحثی توش نیست و داره رقابت میکنه با گرافیک بازیه یه شرکت سابقه دار تو این زمینه که همه ی زور خودش رو از هر لحاظ زده تا بتونه اون گرافیکو بیاره رو کنسول خودش.که همین انتظار از همین استدیو به اندازه ی کافی زیاد هست که تا حالا فوق العاده انجام دادن این کارو .حالا جو و اتمسفر بازی هم خیلی میتونه به روایت داستان بازی هم کمک کنه.من که به همین گیم پلی هم راضی هستم و لذت میبرم انتظار 10 از 10 از همه چیز بازی هم ندارم.می خواید هایپ زدایی کنید به استدیو هم یه نگاهی بندازید همین الانشم از حد خودش فراتر رفتن
 
آخرین ویرایش:
بازی داشتیم (bf ) از دمو تا ریلیز رسمی از زمین تا آسمون تغییر کرده چه برسه که از الآن پیش داوری کرد
نمیخوام بحث فن بازی راه بندازم ولی qp اگه بخواییم بر اساس نمایش هاش گیربدیم باید بگیم متوقف کردن زمان و کشتن دشمنان فوق العاده کسل کندست
 
بین بازی های نسل بعد (نسل فعلی) تا الان تنها بازی که گیم پلی ازش دیدیم و میشه گفت نزدیکترین کیفیت بصری-گرافیکی رو با فیلم های CGI داره The Order هست . داستان و Setting بازی هم خیلی یونیک و جالب بنظر میاد . امیدوارم در نهایت با گیم پلی سورپرایزمون کنن و صرفاً یک بازی با همچین Production Value ـی یک عنوان صرفاً خوب نباشه . انتظار AAA دارم ازش حالا نه در حد 4 Uncharted :دی!

27501677979321050879.png


84976819676931075276.png


11339593790077595375.png



77981785849850522948.png


73322190563480183468.png


 
به هر حال این بازی خوب باشه یا بد حداقلش اینه که هایپ شدیدی رو باز حداقل بین بچه های بازی سنتر ایجاد کرده تو همین تاپیک بازیهای PS4 نگاه کنیم تنها بازی که هنوز عرضه نشده و بالای 120 تا صفحه در موردش بحث شده همینه. هر چه که هست ما بچه های BC باهاش حال کردیم. اینم در نظر بگیرید به خدا به پیر به پیغمبر فرهنگ کشورهای مختلف هم با هم متفاوته به همین جهت سلیقه ما ایرانی ها هم با اونوریا فرق میکنه لزوما نیازی نمیبینم حتما از اونا خط بگیریم. اگر با چیزی حال میکنیم چیکار داریم که فلان منتقد باهاش حال نکرده؟ همین Minecroft که عالم رو قبضه کرده چقدر تو ایران طرفدار داره؟ بچه مدرسه ایها چقدر میشناسنش؟ والا من تو دوست و آشنا حتی یکنفر هم نمیشناسم خوشش بیاد. خلاصه من که با Order خیلی ارتباط برقرار کردم کات سیناشم یکی یکیش با زاویه 45 درجه تو حلقم متاشم برام مهم نیست. مگر اینکه تصورم ازش بعدا عوض شه و مطمئن شم که ذهنیتم ازش درست نبوده.
 
Reday at Dawn در مورد اون قضیه گیم پلی-کات سین - گیم پلی - کات سین توضیح داده :

someone tell the order 1886 is Gameplay/Cut Scene , Gameplay/Cut Scene ! Is it true?

RAD respond :

We'll be showing more of the game in the future. There have certainly been improvements since our E3 demo.

گفتن در آینده چیز های بیشتری از بازی نمایش میدن، و اشاره کرده که مطمئنا بازی نسبت به دمو E3 پیشرفت هایی کرده.
 
آخرین ویرایش:
Reday at Dawn در مورد اون قضیه گیم پلی-کات سین - گیم پلی - کات سین توضیح داده :



RAD respond :



گفتن در آینده چیز های بیشتری از بازی نمایش میدن، و اشاره کرده که مطمئنا بازی نسبت به دمو E3 پیشرفت هایی کرده.

همین که به فیدبک ها گوش کردن خودش خیلی خیلی عالی هستش...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or