PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:
پریویویـه یوروگیمـر The order 1886
بنظر من یوروگیمر هر دو پیشنمایشش خیلی خوب بوده اومده ضعفها و نقاط قوتو گفته حتی توی همین پیشنمایش گفته که تا وقتی نیاد نمیشه نظر داد چون واقعا هم همینطوره تقریبا هیچ اطلاعاتی از بازی نداریم جز حرف سازنده ها و تسترها که بنظر میاد بازی خوبی در حال ساخته و می تونه ip خوبی بشه ... حالا باید صبر کنیم ببینیم چی از کار در میاد
 
اشتباه برداشت نکنید از حرفای من. من منظورم اینه که اینا فقط همین دمو رو دارن نشون میدن و چیزی هم که تا حالا ما دیدیدم از بازی همین بوده و با توجه به این دمو این نظرات داده میشه. خدا رو چه دیدید، به قول یوروگیمر شاید نمایش هایی که قراره توی فوریه ارائه بشه همه چی رو تغییر بده. ما در مورد بدیهیات داریم حرف میزنیم الان نه حدس و گمان و آرزو.
 
روحیـه تون را نبازیـن
4076.gif

watch?v=qvhnogGs-Lg
امپرشـن یک گیمر اهل لندن :d
کیفیت گرافیکی و جزئیات گفته که محشره ، و به معنیـه واقعی کلمـه تفاوت بین کات سین و گیم پلی نداریمـ . طراحی و جزئیات کاراکترها و صداپیشه ها شگفت انگیزه
بهترین سبیل در دنیایـه گیم :d
انگار که دارین یه فیلم CGI می بینین و توجه به جزئیات در بهترین حالت ممکن هست .
گفتـه گیم پلی فـان هست و از شوتینگ و ترمایت رایفل تعریف کرده !
گفته تنها مورد که ناامیدم کرده اینه که تو دمو لایکن مشاهده نشد :|:d و اینکه واقعا نسل بعد را حس کرده با تجربـه این دمـو !
The Order: 1886 Is a Monster
 
اشتباه برداشت نکنید از حرفای من. من منظورم اینه که اینا فقط همین دمو رو دارن نشون میدن و چیزی هم که تا حالا ما دیدیدم از بازی همین بوده و با توجه به این دمو این نظرات داده میشه. خدا رو چه دیدید، به قول یوروگیمر شاید نمایش هایی که قراره توی فوریه ارائه بشه همه چی رو تغییر بده. ما در مورد بدیهیات داریم حرف میزنیم الان نه حدس و گمان و آرزو.

خوب فردین جان من چند روز پیش یه پستی گذاشتم که گفته بودن دارن روی بازی با تمام تمرکزشون کار می کنن و دلیل اینکه دموی دیگه ای ندادن هم همینه چون یه دموی خوب از نظر کیفیت و پالیش حدود یک ماه وقت میبره و RAD هم اینقدر وقت نداره...
به هر حال من بشدت به این بازی امیدوارم
 
روحیـه تون را نبازیـن
4076.gif

watch?v=qvhnogGs-Lg
امپرشـن یک گیمر اهل لندن :d
کیفیت گرافیکی و جزئیات گفته که محشره ، و به معنیـه واقعی کلمـه تفاوت بین کات سین و گیم پلی نداریمـ . طراحی و جزئیات کاراکترها و صداپیشه ها شگفت انگیزه
بهترین سبیل در دنیایـه گیم :d
انگار که دارین یه فیلم CGI می بینین و توجه به جزئیات در بهترین حالت ممکن هست .
گفتـه گیم پلی فـان هست و از شوتینگ و ترمایت رایفل تعریف کرده !
گفته تنها مورد که ناامیدم کرده اینه که تو دمو لایکن مشاهده نشد :|:d و اینکه واقعا نسل بعد را حس کرده با تجربـه این دمـو !
The Order: 1886 Is a Monster

Impression های خوب این بازی خیلی زیاد داشته از طرف بازیبازا توی E3 هم 25 تا جایزه گرفت این بازی حالا باید دید چی میشه! :)
 
من سر بهتر بودن متا Order نسبت به QB با این ممد فروبری شرط بستم که با توجه به تفاسیر دهنم صافه!:دی یه هفته باید امضایی که ممد ساخته رو بزارم که معلوم نیست چه ننگی بر دامان خواهد بود!:دی خدا این RaD رو لعنت کنه! :|

خدا رو چه دیدید، به قول یوروگیمر شاید نمایش هایی که قراره توی فوریه ارائه بشه همه چی رو تغییر بده. ما در مورد بدیهیات داریم حرف میزنیم الان نه حدس و گمان و آرزو.

ولی بنظر من که هیچ فرق خاصی نخواهد کرد! چون دیگه بیس و کور مکانیک های بازی که تغییر نمیکنن! الان اکثرا هم از خود مرحله یا چیزای دیگه ایراد نگرفتن, از مکانیک های اصلی مثل شلیک کردن و کلا کامبت سیستم ایراد گرفتن و گفتن یه کپی ناقص و بی روح از GeoW هست که خوب باید در تمام طول بازی یکسان باشه. حالا نهایت یکم جذاب تر میشه. ولی اصل کاری همینه و ثابت میمونه. و بنظر من کلا دیگه درست بشو هم نیست (با فرض اینکه گفته های این عزیزان در باری بد بودن هسته گیم پلی درست باشه و به قول تو با توجه به این بدیهیات). چون تو این زمان باقی مونده نمیان از بیخ بیس اصلی گیم پلی رو تغییر بدن و نهایت زمانی که دارن رو صرف پالیش بازی و رفع ایرادهای تکنیکی میکنن.

البته اینجاست که فرق استدیوهایی عین RaD با ND مشخص میشه. تاک های ND سر UC رو نگاه کنید متوجه منظورم میشید. میگفتن که تو ND اول از هم گیم پلی بازی براشون مهم هست و میان همه مکانیک های پایه نیت رو به صورت های پالیش میسازن. بعد مراحل و سناریو هر قسمت یا چانک رو با بلاک مش درست میکنن. بعد میشینن ان رو بازی میکنن. یعنی مرحله ای که متشکل از نیت و مراحلی هست که همش بلوک های خاکستری رنگه. بعد فلسفشون این هست که بازی توی این مرحله باید فان باشه! و اگه نباشه و حس کنن بدرد نخوره انقدر تغییرش میدن تا کسی که بازی میکنه کیف کنه. بعد وقتی OK نهایی شد ان مرحله رو میدن به تیم آرت و انها هم میگن خوب واسه این سناریو گیم پلی چی ردیف کنیم؟ و البته به گفته جیکوب مینکف خدابیامرز ( :| ) انقدر به جزییات اهمیت میدن که تاثیر فان بودن گیم پلی صدچندان بشه. یعنی ND با اینکه از نظر بصری (چه تکنیکال و چه هنری) و داستان گویی (ستینگ و پلات و نریتیو دیزاین) شماره 2 نداره در درجه اول به گیم پلی اهمیت میده و از این توانایی های خودش تنها برای جذاب تر شدن گیم پلی استفاده میکنه اما اینا اول داستان و گرافیک فک برانداز ساختن و آخر سر گفتن خوب، حالا گیم پلی بازی چی باشه؟ و دیگه یادشون رفته که بازیشون هرچی باشه این اول و آخر گیم پلیش هست که مهمه!

اینطوری پیش بره و چیز جدیدی برای ارائه نداشته باشه متای 70 هم کلی شک هست که بتونه بگیره یا نه.

نه دیگه شلوغش نکنید!:دی Order با این ستینگ و گرافیکی که داره اگه گیم پلیش جون دار و بدیع بود که دیگه میشد شاهکار و میرفت تو باشگاه +95 ـی ها!:دی اما الان چون گیم پلیش چندان خوب نیست، یعنی به اندازه گرافیک و داستانش تاثیر گذار نیست، انقدر تحویل گرفته نمیشه و در حد همون 80 باقی میمونه. دیگه نگفتن گیم پلی بازی آشغاله و اندازه Shadow Fall پرت و پلا نیست! صرفا انچیزی که همه بخاطر ساختن GoW ها توی ذهنشون داشتن جذاب و نفس گیر و خوفناک نیست! ضمن اینکه گرافیک خفنی که داره و داستان و شخصیت های باحالش خیلی نجاتش میده.
 
If the jury’s out in this department, however, there’s one area where everyone can agree: it looks incredible. Despite being several months old at this point, the demo that we played is still light years ahead of anything else currently available on the PS4 from a pure visuals perspective. Cut-scenes and gameplay segue seamlessly, without any judders or noticeable changes in quality. It’s a cliché that’s been used many times before, but here it really does feel like you’re playing a cinematic.
First Impressions: Is Pretty PS4 Exclusive The Order: 1886 a Victorian Victory? - Push Square

بیاید نیمه پر لیوان رو ببینید! یک IP جدید از یک استودیو تازه وارد تو ساخت بازی برای کنسول خونگی، با گرافیکی کمر شکن، با داستانی غنی و شخصیت پردازی قوی. در ضمن متاش -80 نخواهد شد، اگر مایلید بوکمارک کنید :-"


متا بین 60 تا 70 پیش بینی میشه
پیش بینی می شه یا آرزو می شه؟ :دی
 
من سر بهتر بودن متا Order نسبت به QB با این ممد فروبری شرط بستم که با توجه به تفاسیر دهنم صافه!:دی یه هفته باید امضایی که ممد ساخته رو بزارم که معلوم نیست چه ننگی بر دامان خواهد بود!:دی خدا این RaD رو لعنت کنه! :| ولی بنظر من که هیچ فرق خاصی نخواهد کرد! چون دیگه بیس و کور مکانیک های بازی که تغییر نمیکنن! الان اکثرا هم از خود مرحله یا چیزای دیگه ایراد نگرفتن, از مکانیک های اصلی مثل شلیک کردن و کلا کامبت سیستم ایراد گرفتن و گفتن یه کپی ناقص و بی روح از GeoW هست که خوب باید در تمام طول بازی یکسان باشه. حالا نهایت یکم جذاب تر میشه. ولی اصل کاری همینه و ثابت میمونه. و بنظر من کلا دیگه درست بشو هم نیست (با فرض اینکه گفته های این عزیزان در باری بد بودن هسته گیم پلی درست باشه و به قول تو با توجه به این بدیهیات). چون تو این زمان باقی مونده نمیان از بیخ بیس اصلی گیم پلی رو تغییر بدن و نهایت زمانی که دارن رو صرف پالیش بازی و رفع ایرادهای تکنیکی میکنن.البته اینجاست که فرق استدیوهایی عین RaD با ND مشخص میشه. تاک های ND سر UC رو نگاه کنید متوجه منظورم میشید. میگفتن که تو ND اول از هم گیم پلی بازی براشون مهم هست و میان همه مکانیک های پایه نیت رو به صورت های پالیش میسازن. بعد مراحل و سناریو هر قسمت یا چانک رو با بلاک مش درست میکنن. بعد میشینن ان رو بازی میکنن. یعنی مرحله ای که متشکل از نیت و مراحلی هست که همش بلوک های خاکستری رنگه. بعد فلسفشون این هست که بازی توی این مرحله باید فان باشه! و اگه نباشه و حس کنن بدرد نخوره انقدر تغییرش میدن تا کسی که بازی میکنه کیف کنه. بعد وقتی OK نهایی شد ان مرحله رو میدن به تیم آرت و انها هم میگن خوب واسه این سناریو گیم پلی چی ردیف کنیم؟ و البته به گفته جیکوب مینکف خدابیامرز ( :| ) انقدر به جزییات اهمیت میدن که تاثیر فان بودن گیم پلی صدچندان بشه. یعنی ND با اینکه از نظر بصری (چه تکنیکال و چه هنری) و داستان گویی (ستینگ و پلات و نریتیو دیزاین) شماره 2 نداره در درجه اول به گیم پلی اهمیت میده و از این توانایی های خودش تنها برای جذاب تر شدن گیم پلی استفاده میکنه اما اینا اول داستان و گرافیک فک برانداز ساختن و آخر سر گفتن خوب، حالا گیم پلی بازی چی باشه؟ و دیگه یادشون رفته که بازیشون هرچی باشه این اول و آخر گیم پلیش هست که مهمه!نه دیگه شلوغش نکنید!:دی Order با این ستینگ و گرافیکی که داره اگه گیم پلیش جون دار و بدیع بود که دیگه میشد شاهکار و میرفت تو باشگاه +95 ـی ها!:دی اما الان چون گیم پلیش چندان خوب نیست، یعنی به اندازه گرافیک و داستانش تاثیر گذار نیست، انقدر تحویل گرفته نمیشه و در حد همون 80 باقی میمونه. دیگه نگفتن گیم پلی بازی آشغاله و اندازه Shadow Fall پرت و پلا نیست! صرفا انچیزی که همه بخاطر ساختن GoW ها توی ذهنشون داشتن جذاب و نفس گیر و خوفناک نیست! ضمن اینکه گرافیک خفنی که داره و داستان و شخصیت های باحالش خیلی نجاتش میده.
متاسفانه یسری جاه حرفاتون اصلا درست نیست... از اونها بگذریم شما مصاحبه ی GT رو ببینین یا vg247 رو ببینین به کرات از گیم پلی بازی حرف میزنن نحوه ی روایت سینماتیک بخشی از بازی هست شما توجه کن هر استدیویی در مورد چیزی که براشون مهمه حرف میزنن یه چیزی که ناتی خیلی در موردش تو مصاحبه حرف میزنه طراحی محیط ست پیس ها و روایت سینمایی هست ( شما مصاحبه های آنچارتد یک رو ببینین خیلی روی گرافیک بازی مانور میدن توی مصاحبه ها و روایت داستان)الان هم نحوه ی تبدیل کات سین به گیم پلی نوعی روال جدید در بازی ایجاد کرده تعامل برای اولین بار توی کات سین ها یه چیزیه که این بازی رو متفاوت می کنه پس باید انتظار داشت در موردش بحث بشه توی مصاحبه ها.بنابراین بنظرم مقایسه اصلا درست نبود. در مورد مقایسه با گیرز آف وار خود سازنده ها این بازی رو اکشن ادونچر با المانهای شوتر معرفی کردن.ارتباطش با آنچارتد خیلی بیشتر هست تا یه شوتر خالصی مثل گیرزآف وار.پس کلا اشتباهه این حرف...
 
اگه اشتباه می کنم اصلاح کنید!!! god of war 3 با اون عظمتش اگه درست خاطرم باشه یه تریلر اولیه داد که خیلی حماسی بود منتها از لحاظ گرافیک بصری وضعش خراب بود که با لانچ تریلرش همه رو میخکوب کرد یه دمو قابل بازی بود که تو کنفرانس سونی لایو بازی کردنو بعدشم عموم تو نمایشگاه E3 تجربش کردن!

در کل این مثالو زدم که بگم این تک دموی order 1886 با اینکه برا منم نگران کنندست اما نمیتونه نشونه بدی باشه شاید تمام و کمال دارن رو خود بازی وقت میذارن و خدا رو چه دیدی با یه لانچ تریلر ترکوندنمون:d
 
بنظرم مقایسه اصلا درست نبود.

من دارم دو نوع دیدگاه مختلف نسبت به ساخت بازی رو با هم مقایسه میکنم. اینکه هر استدیو میتونه چقدر نگاهش به ساخت یه بازی خوب متفاوت از ان یکی باشه. البته که هر استدیو میتونه تز شخصی خودش رو داشته باشه اما نتیجه هایی که حاصل میشه نشون میده کی درست فکر میکرده و کی نه. استدیو که به گیم پلی و طراحی مرحله و جزییات اهمیت بیشتری میده سازنده بهترین IP های نسل پیشه. استدیوای که تنها هدفش داستان گویی با یک گرافیک عظیمه سازنده بازی هست که همه فقط از گرافیکش تعریف میکنن.

در مورد مقایسه با گیرز آف وار خود سازنده ها این بازی رو اکشن ادونچر با المانهای شوتر معرفی کردن.ارتباطش با آنچارتد خیلی بیشتر هست تا یه شوتر خالصی مثل گیرزآف وار.پس کلا اشتباهه این حرف...

کلا مبنی حرفی که میزنی از بیخ اشتباه هست چون در تمیز دادن سبک ها دچار اشتباه شدی. هم Order و Gears اکشن شوتر هستن. همینطور UC. حالا توی UC المان های پلتفرمر هم هست که لایه ادونچر بازی رو پررنگ تر میکنه اما در مقابل Gears شوترش قوی تره. اما کامبت سیستم و یا سیستم مبارزات هر سه تای این بازی ها تقریبا یکسانه. به راحیت هم میشه گفت هم UC و Order خیلی الهام گرفته از Gears هستن. منتها باز UC با تغییرهای پایه ای که توی مبارزات خودش میده از Gears تقریبا فاصله میگیره اما Order رسما GeoW ـه! فقط اره کردن رو با شک الکتریکی و اسلحه های جدیدش عوض کرده. وگرنه ساختار استپ اکشن بازی، سیستم کاور گیری، همه و همه عین GeoW طراحی شده. اما با این تفاوت که تو GeoW به لطف انمی های خیلی خیلی خوب که بهت اجازه میدن با اره کردن و خون ریزی لذت ببری یه گیم پلی فان داره اما Order با دشمن های احمقی که داره و تاکید بیش از اندازه روی اسلحه های بدیع خودش (که مثلا نقطه تمایز بازی هست) موفق شده یک اکشن خشک و نچندان فان بسازه.
 
آخرین ویرایش:
من دارم دو نوع دیدگاه مختلف نسبت به ساخت بازی رو با هم مقایسه میکنم. اینکه هر استدیو میتونه چقدر نگاهش به ساخت یه بازی خوب متفاوت از ان یکی باشه. البته که هر استدیو میتونه تز شخصی خودش رو داشته باشه اما نتیجه هایی که حاصل میشه نشون میده کی درست فکر میکرده و کی نه. استدیو که به گیم پلی و طراحی مرحله و جزییات اهمیت بیشتری میده سازنده بهترین IP های نسل پیشه. استدیوای که تنها هدفش داستان گویی با یک گرافیک عظیمه سازنده بازی هست که همه فقط از گرافیکش تعریف میکنن.

کلا مبنی حرفی که میزنی از بیخ اشتباه هست چون در تمیز دادن سبک ها دچار اشتباه شدی. هم Order و Gears اکشن شوتر هستن. همینطور UC. حالا توی UC المان های پلتفرمر هم هست که لایه ادونچر بازی رو پررنگ تر میکنه اما در مقابل Gears شوترش قوی تره. اما کامبت سیستم و یا سیستم مبارزات هر سه تای این بازی ها تقریبا یکسانه. به راحیت هم میشه گفت هم UC و Order خیلی الهام گرفته از Gears هستن. منتها باز UC با تغییرهای پایه ای که توی مبارزات خودش میده از Gears تقریبا فاصله میگیره اما Order رسما GeoW ـه! فقط اره کردن رو با شک الکتریکی و اسلحه های جدیدش عوض کرده. وگرنه ساختار استپ اکشن بازی، سیستم کاور گیری، همه و همه عین GeoW طراحی شده. اما با این تفاوت که تو GeoW به لطف انمی های خیلی خیلی خوب که بهت اجازه میدن با اره کردن و خون ریزی لذت ببری یه گیم پلی فان داره اما Order با دشمن های احمقی که داره و تاکید بیش از اندازه روی اسلحه های بدیع خودش (که مثلا نقطه تمایز بازی هست) موفق شده یک اکشن خشک و نچندان فان بسازه.

کلا من تعجب میکنم چجوری به این نتیجه رسیدی که Order شبیه GeoW نیست! حالا یا کلا GeoW بازی نکردی و نمیدونی چیه، یا اینکه تعصب بیش از اندازه روی این بازی باعث شده هرگونه تشابه بین این دو تا رو انکار کنی و به خودت بقبولونی که Order خیلی اورجینال هست.

من اصلا تشابه رو انکار نمی کنم همون آنچارتد رو هم می گفتن with GeoW covering mechanics منتها من بحثم اینه این بازی بیشتر از اینکه گیرز آف وار باشه آنچارتد هست نه از لحاظ حرکت کرکتر اصلی از لحاظ گیم پلی...
چون خود تیم سازنده مخصوصا Ru خیلی روی ست پیس های بازی مانور میداد چیزی که خودشون برای بیان گیم پلی گفتن این بود--> ما می خواستیم بازی رو پر از المان های مختلف بکنیم
که خوب شامل بخش ترس و وحشت میشه
یه قسمت هایی rail shooter هستش...
یه قسمت هایی یه شوتر خالص با اسلحه هست
از طراحی اسلحه هایی مثل سری رسیستنس استفاده شده و ...
در واقع من دارم میگم مثل گیرز تمرکز خالص روی شوتینگ نداره و قسمت های مختلفی از سبک های مختلف بازی گرفته که خوب این بیشتر منو یاد آنچارتد می ندازه.

در مورد دیدگاه سازنده هم که بالاتر گفتم هر سازنده ای بر اساس هدفی که داره میاد و در مورد بازیش بحث می کنه نمونه GTA میاد در مورد ساختار شهر ها میگه ناتی میاد از AI میگه توی last که خوب محور و پایه ی بازی هست
موقع معرفی آنچارتد 1 میاد از روایت جدیدی که وارد ژانر می خوان بکنن و گرافیک بازیش میگه.
عرضم این هست. اینکه اردر میاد و در مورد داستان و فیلم تعاملی بودن بازی حرف میزنه این نقص در دیدگاه نیست و دلیل بر بد شدن بازی نمیشه بلکه دلیلش متفاوت بودن هدفش از بازی هست.
در کل من خودم منکر بد بودن دمو و این پیش نمایش ها نیستم به هر حال باید اشکالی توی این بازی وجود داشته باشه که اینهمه در موردش غر میزنن یسری از منتقدها(مثلا من خودم سکشن اول و دوم شوتینگ رو لول دیزاینش رو اصلا نمی پسندم چون تو پشت یه کاور وایستادی و فقط تیر میزنی) اما میگم اینکه این پیش نمایشها بد هستن دلیل این نمیشه که کل بازی بد باشه...توی طول بازی المان های مختلفی تاثیر گذارن که خوب چون چیز زیادی از بازی ندیدیم نمی تونم نظر بدم بازی مضخرف میشه یا خوب بنظرم باید به بازی زمان داد.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or