PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:
آی جیگرتو !! :x افتخاریه کنار استاد واستادن :x
آخ آخ، Ueda-San اینجا چیکار میکنه ؟! :(( جان من یکم صحبت کن، بابا مردیم از بی خبری ! :( من یکی دیگه نمی تونم صبر کنم، عکس اُستاد رو دیدم، خوشحال شدم یهویی، یه صحنه خیال برم داشت، فکر کردم The Last Guardian رو نمایش داده ! =(( یه چیزی بگو حداقل..
پ.ن: به جای اینکه خود سازنده از بازی ـش صحبت کنه و بگه، یوشیدا ( :| )میاد صحبت میکنه و اطلاعات میده، خیلی مسخرس، به نظرم ! :d
==============
راستی The Order هم بازی خوبیه ! :d IYNWIM#
 
آخرین ویرایش:
New The Order: 1886 video focuses on weapons and combat :dویدیو جدیدی راجب طراحی اسلحه های بازی :d
آقا دمت گرم یجاییش میگن چون بعضی سلاحا هنوز در مرحله ی آزمایشی قرار دارن ممکنه برای خود استفاده کننده ی سلاحم خطر داشته باشه. فک کنم منظورش آرک گانه ممکنه شارژ بیش از حدش یه ضرری داشته باشه...
 
The Order 1886 Tokyo Game Show Preview
The demo level did manage to look pretty nice on the PS4 engine
The character models were spot on and detailed
and the weapons looked really cool
in the end , The Order 1886 impressed me with its trailer , then let me down with its demo
گفتـه عجیبه که از E3 همش دارن این دمو را ارائـه میدن و عوضش نکردن و اینکه این نشانـه خوبی نیست !
 
آخرین ویرایش:
The Order 1886 Tokyo Game Show Preview


گفتـه عجیبه که از E3 همش دارن این دمو را ارائـه میدن و عوضش نکردن و اینکه این نشانـه خوبی نیست !


vmabmaehwyuz0qwu5327.png



دلیل اینکه دموی جدید نمی دن...
اما این بازی تنها بازی نیست که دموش رو تغییر نمیده ها...
اینفیموس یک دمو رو ارایه داد از اول تا به حال و حتی سانست هم تنها دموی نایت دیفنس رو توی شو های مختلف نمایش داده... ساخت دمو وقت گیر هست که بنظر میاد RAD در حال حاضر وقت نداره حتی من خودمو برای یه تاخیر دیگه هم آماده کردم!
اما اون شوی E3 کاملش به خبرنگار IGN نشون داده شده که حدود 10 دقیقه بوده و مقاله ی خیلی مثبی هم راجع بهش نوشته شده و برای من خیلی عجیبه این مقاله رو کسی بهش توجه نکرد
At first, Galahad is shown exploring an old, seemingly abandoned hospital (the London Hospital, to be exact). Lit only by Galahad’s lantern – and the occasional emergency light source – the hospital is rife with a ton of little touches. There are desks indiscriminately strewn with tons of papers. Medical samples in liquid-filled jars adorn shelf after shelf. Arcane medical charts line the walls, and there are mock skeletons that you can run into for a quick fright. Better yet, all of it can be interacted with it or ignored. Light up the bottles in a fit of glass-destroying fury, or leave them be; it's up to you. I don’t know why, but I made note of a dingy white medical coat hung over a rolling chair. It’s clear that Ready at Dawn is absolutely obsessed with the minutest details
http://www.ign.com/articles/2014/06/11/running-for-your-life-in-the-order-1886
شخصا من نگران این بازی نیستم...بنظرم این بازی ولفشتاین سال بعده...
 
آخرین ویرایش:
آندریا: ما مدت زمان زیادی هست که بر روی Order کار می کنیم، اما هر روز که یکسری از چیز ها رو در بازی می بینم که باعث می شود نفسم بند بیاد!
:>


ldp9ms3yiadvcyt8jqaf.png
 
آخرین ویرایش:
Ru Weerasuriya صحبت های جالبی درباره ایده هایی که باعث ساخت سلاح های بازی شدند کرده:

"Whether real or invented, we always made sure that every weapon we designed followed specific guidelines regarding their assembly, their material use and their craftsmanship.


چه سلاح های موجود واقعی باشند یا ساختگی، ما همیشه باید مطمئن شویم که همه سلاح ها دستورالعمل های خاصی برای مونتاژ، مواد سازنده و ساخت آن ها دنبال می کنند.

"They needed to feel grounded in the real world of the late 1800s. The end goal behind fusing all these weapons into the game was to provide diversity in combat and a fun-factor for the player by showcasing their advantages in different combat scenarios," Weerasuriya said.


سلاح ها باید حال و هوای سال 1800 رو به بازیکن منتقل کنند. هدف نهایی از ترکیب و وجود این اسلحه ها در بازی ارائه تجربه متفاوت در مبارزات و فاکتور سرگرمی برای گیمر و نشون دادن مزایای اونا در مبارزات مختلف هست.

If you've seen gameplay of The Order: 1886, then you know how powerful the game's weapons are.

Ready At Dawn wanted to feel real and dangerous at the same time.

Weerasuriya گفت:

"Some of these weapons were even purposely designed to feel somewhat dangerous not only to your target but to the user as well. We made sure they retained the feeling that they were still in their prototype stage and being field tested.

بعضی از اسلحه ها با هدفی طراحی شدند که نه تنها برای دشمنان برای بازی کننده نیز خطرناک است. تعدادی از سلاح ها طوری طراحی شده اند که به نظر برسد در مرحله آزمایش و تست قرار دارند.

2c7o59f9mwne0y60snvh.png
 
آخرین ویرایش:
USA Pre-Order Chart
اوردر 1886 تو لیست پراوردریـهایـه آمریکا دومـه ، البته منبع VGchartz هست و زیاد بهش اطمینـان نیست :d

نیکلـا تسلـا در آزمایشگاه در حال تحقیق و مطالعـه ! :d
پ ن : عکس واقعیـه و مربوط به اوردر 1886 نیست .

 
Last edited by a moderator:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or