PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:
order 1886 should have been launch title

To look at The Order 1886 it’s understandable to think that this is the next-generation torch-bearer for the PlayStation 4
so far things aren’t looking great in the gameplay department اوضاع در مورد گیمپلیـه بازی رضایت بخش نیست .
I’ve never seen a game look so good like watching a CGI action film باز هم تعریف و تمجید از جلوه هایـه بصریـه اوردر
this doesn’t feel like a game that should be releasing on the PlayStation 4 over a year after its release
بازی ای نیست که بخواد یک سال بعد از عرضه کنسول بیاد
it’ll sell on looks alone, and Sony will be content بخاطر این گرافیک زیبا از نظر فروش موفق خواهد بود
perhaps Ready At Dawn has something hidden away that we don’t all know about شاید راد هنوز برگ برنده اش را رو نکرده :d
 
order 1886 should have been launch title

To look at The Order 1886 it’s understandable to think that this is the next-generation torch-bearer for the PlayStation 4
so far things aren’t looking great in the gameplay department اوضاع در مورد گیمپلیـه بازی رضایت بخش نیست .
I’ve never seen a game look so good like watching a CGI action film باز هم تعریف و تمجید از جلوه هایـه بصریـه اوردر
this doesn’t feel like a game that should be releasing on the PlayStation 4 over a year after its release
بازی ای نیست که بخواد یک سال بعد از عرضه کنسول بیاد
it’ll sell on looks alone, and Sony will be content بخاطر این گرافیک زیبا از نظر فروش موفق خواهد بود
perhaps Ready At Dawn has something hidden away that we don’t all know about شاید راد هنوز برگ برنده اش را رو نکرده :d

والا RAD هنوز هیچ چیزی از بازی نشون نداده...دلیلشم من نمی دونم واقعا دیگه بعد از اینکه درایوکلاب لانچ شد احتمالا میرن سراغ تبلیغات lbp و بعد اردر... الان هر بازی بود یکی دوتا تریلر از گیمزکام به بعد براش اومده بود...باید دید vgx چی میشه
 
ولی میگم دقت کنید همه دارن گیم پلی Order رو ترول میکنن. دیگه سایت و وبلاگ و مجله ای نمونده که بگه گیم پلی بازی داغونه و با این تفاسیر R@D دیگه باید واقعا خود خر باشه که بازی رو به همین شکل منتشر کنه! و با توجه به اینکه صداشون هم در نمیاد و واکنش خاصی جهت ماست مالی کردن ندارن شاید واقعا گیم پلی بازی خیلی عوض شده و یه چیز خوبی ساختن و میخوان یهو همه رو غافلگیر کنن! مثلا دمو بازی یه چرت و پرتی مال اواسط کار هست و همینجوری دادن بیرون که صرفا گرافیک رو به رخ بکشن. و تو این مدت کامبت سیستم بازی رو حسابی پالیش کردن و یه چیز خوبی شده و مطمئن میخوان موقع عرضه همه رو سورپرایز کنن! یعنی امیدوارم که اینطور باشه چون با این تفاسیر اگه بخوان تو همین سطح بازی رو منتشر کنن گنگ بنگ میشن.
 
ولی میگم دقت کنید همه دارن گیم پلی Order رو ترول میکنن. دیگه سایت و وبلاگ و مجله ای نمونده که بگه گیم پلی بازی داغونه و با این تفاسیر R@D دیگه باید واقعا خود خر باشه که بازی رو به همین شکل منتشر کنه! و با توجه به اینکه صداشون هم در نمیاد و واکنش خاصی جهت ماست مالی کردن ندارن شاید واقعا گیم پلی بازی خیلی عوض شده و یه چیز خوبی ساختن و میخوان یهو همه رو غافلگیر کنن! مثلا دمو بازی یه چرت و پرتی مال اواسط کار هست و همینجوری دادن بیرون که صرفا گرافیک رو به رخ بکشن. و تو این مدت کامبت سیستم بازی رو حسابی پالیش کردن و یه چیز خوبی شده و مطمئن میخوان موقع عرضه همه رو سورپرایز کنن! یعنی امیدوارم که اینطور باشه چون با این تفاسیر اگه بخوان تو همین سطح بازی رو منتشر کنن گنگ بنگ میشن.

دموی بازی می دونی مال کیه؟!
این دمو همون دموییه که سال پیش به گیم اینفورمر نشون داده بودن...
 
من كه در هر صورت بازي رو مي خرم حتي اگه گيم پلي هم مثه اون دمو پر از كات سين باشه
چون متاسفانه بعد يك سال شروع نسل تقريبا بازي با گرافيك نسل بعد نديديم(ريسينگها رو فاكتور بگيريم) و اين بازي اولين بازي نسل بعد كه كلا چند پله از لحاظ ويژوال سرتر
البته جو و دوره تاريك بازي و صداي ليام نيسن تو نقش Galahad هم بي تاثير نيس:d

گيم پلي و طراحي مراحل هم نميدونم اين مدت براشون كافي بوده تا تغييرش بدن يا نه( كمي به نظرم سخت) ولي بهرحال گفتم بازم ارزش خريد داره

.
 
آخرین ویرایش:
با توجه به این وضعیت The order 1886 already attracting hate
بعید هست به فکر رفع و رجوع مشکلات نباشن مگه اینکه طبق گفته هایـه نویسنده اون مقالـه در پست شماره 1922 SONY به همین جلوه هایـه بصریـه خوب راضی باشه
و عرضه اش کنه .
صداپیشه سرگالاهاد لیامنیسن نیست :d
 
بعید هست به فکر رفع و رجوع مشکلات نباشن مگه اینکه طبق گفته هایـه نویسنده اون مقالـه در پست شماره 1922 سونی به همین جلوه هایـه بصریـه خوب راضی باشه و بازی را عرضه کنه .

سونی به عنوان ناشر هیچ وقت دنبال فقط گرافیک خوب نبوده! و تجربه نشون داده که انصافا به کیفیت بازی و خوب بودنشون اهمیت زیادی میده. بحث سر توانایی خود R@D برای ساخت یک اکشن خوب هست.

من میگم با توجه به اینکه از سه ساله تا 90 ساله دارن به گیم پلی بازی فحش میدن، در نتیجه R@D قطعا باید یه تجدید نظر کلی رو گیم پلی بازی کرده باشه. اصلا فلسفه دمو و نمایش به مجلات و منتقدین هم همین هست. گرفتن فیدبک و بهتر کردن بازی. Order تا الان جز گرافیک فیدبک مثبت دیگه ای نداشته و چیزی که R@D ساخته فان نبوده. پس قطعا به فکر تجدید نظر توی کارشون بودن. و اینکه نثبت به این حجمه فحش و دری وری واکنش نشون نمیدن از نظر من نشانه خوبی هست. چون میتونه به معنی تغییرات اساسی توی نسخه نهایی و اعتماد بنفس استدیو در مورد بازیش باشه که میخواد غافلگیر کنه.

البته این شینوبی دری وری گو قهاری هست ولی اگه راست بگه و اریک ویلیامز در حال کار مستقیم روی بخش شوتر بازی باشه میشه امیدوار بود! چون ایشون طراح ارشد سیستم مبارزات همه God of War ها بودن و لازم به توضیح نیست که اساسا از بیخ کارش درسته!
 
^ مشکل اینجاست که کارگردان بازی تو یه مصاحبـه گفته اولویت واسه ما داستان و گرافیک هست
پس SONY از همون اول در جریان کار بوده و از این مورد خبر داشته واسه همین نویسنده مقاله مذکور گفته شاید به همین CGI بسنده کنن :d
 
با توجه به این وضعیت The order 1886 already attracting hate
بعید هست به فکر رفع و رجوع مشکلات نباشن مگه اینکه طبق گفته هایـه نویسنده اون مقالـه در پست شماره 1922 SONY به همین جلوه هایـه بصریـه خوب راضی باشه
و عرضه اش کنه .
صداپیشه سرگالاهاد لیامنیسن نیست :d

کلا سر یه دمو 10 دیقه ای نسخه ی بازی پیچیده شد!:d
 
order 1886 should have been launch title

To look at The Order 1886 it’s understandable to think that this is the next-generation torch-bearer for the PlayStation 4
so far things aren’t looking great in the gameplay department اوضاع در مورد گیمپلیـه بازی رضایت بخش نیست .
I’ve never seen a game look so good like watching a CGI action film باز هم تعریف و تمجید از جلوه هایـه بصریـه اوردر
this doesn’t feel like a game that should be releasing on the PlayStation 4 over a year after its release
بازی ای نیست که بخواد یک سال بعد از عرضه کنسول بیاد
it’ll sell on looks alone, and Sony will be content بخاطر این گرافیک زیبا از نظر فروش موفق خواهد بود
perhaps Ready At Dawn has something hidden away that we don’t all know about شاید راد هنوز برگ برنده اش را رو نکرده :d
این چی بود داستانش همون دموی قابل بازی قدیمی رو نقد کرده یا چیز جدید تریو؟!

خدا کنه با یه رونمایی جدید تمام این حرفو حدیثا راجع به گیم پلی تموم شه بره پی کارش !
عکس گرفتن آندریا واسه وبیسایت جدید RAD

7xk57i5ojdg1bcwihpuq.jpg
:d
 
^ مشکل اینجاست که کارگردان بازی تو یه مصاحبـه گفته اولویت واسه ما داستان و گرافیک هست
پس SONY از همون اول در جریان کار بوده و از این مورد خبر داشته واسه همین نویسنده مقاله مذکور گفته شاید به همین CGI بسنده کنن :d

خیلی بازیها اولویتشون همین بوده و موفق
هم شدن نمونه می خوای؟ شاهکار کن لوین به نظر من فقط داستان و طراحی فوق العاده داشت
مکس پین 2 هیچ چیز اضافه ای نسبت به نسخه اول نداشت ولی با داستان قوی تر تونست ضعف در نوآوری رو پوشش بده و یکی از ماندگارهای تاریخ شد...
TR2013 اولویتشون داستان بود و تمام مصاحبه ها به نحوه ی جدید داستان سرایی ختم میشد ولی بازم یه بازی فوق العاده از آب در اومد
 
تا جایی که من یادمه این بابا شوارتزنگر چند باری در مقابل این واکنش ها گفته بود هنوز خیلی چیزا هست که از بازی ندیدین :دی
از لحاظ تنوع گیم پلی به نظر خوب میاد فقط مشکل تعدد کات سین هست که باید دید چی میشه :دی
پ.ن : مثلاً بخش مخفی کاری بازی با اون چاقوی گالاهاد که پشتشه اولین بار در حد یکی دو ثانیه تازه توی آخرین تریلر بازی رویت شد :دی
 
تا جایی که من یادمه این بابا شوارتزنگر چند باری در مقابل این واکنش ها گفته بود هنوز خیلی چیزا هست که از بازی ندیدین :دی
از لحاظ تنوع گیم پلی به نظر خوب میاد فقط مشکل تعدد کات سین هست که باید دید چی میشه :دی
پ.ن : مثلاً بخش مخفی کاری بازی با اون چاقوی گالاهاد که پشتشه اولین بار در حد یکی دو ثانیه تازه توی آخرین تریلر بازی رویت شد :دی

تو پیج بازی توی وبسایت پلی استیشن هم در مورد مخفی کاری شوتینگ و ... حرف زده اتفاقا... اون تیر و کمونم کاربردش توی همین مراحل مخفی کاری هست.
توی مصاحبه ها در مورد خطر بعضی سلاحا برای خود بازیباز حرف زده بودن یا مبارزات تن به تن برای مثال و ... :دی
 
^ مشکل اینجاست که کارگردان بازی تو یه مصاحبـه گفته اولویت واسه ما داستان و گرافیک هست
پس SONY از همون اول در جریان کار بوده و از این مورد خبر داشته واسه همین نویسنده مقاله مذکور گفته شاید به همین CGI بسنده کنن :d

آره اما اولویتشون صداگذاری هم که بوده باشه با دیدن این همه نقد منفی باید یکم خودشون رو تکون داده باشن! کمترین کاری که میتونن بکنن اینه که برن یه کاردرست رو بیارن بگن از اول یه تکونی به گیم پلی بده. که البته اگه واقعا اریک ویلیامز رو آورده باشن که یعنی اینکارو کردن!

مشخصه که با این گیم پلی داستان و گرافیک زیباشون هم میره زیر سوال! من امیدم به سکوت R@D هست! میگم شاید صداشون در نمیاد یعنی اینکه دارن یه کارای اساسی میکنن و فقط باید منتظر باشیم!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or