The Medium

بازی The Medium جدیدترین ساخته استدیو لهستانی Bloober است. استدیو مذکور که در سالهای اخیر تمرکز ویژه ای بر روی بازیهای ترسناک روانشناختی داشته، حال د مدیوم عنوان در همین ژانر توسعه یافته است.

این اثر در تعطیلات 2020 برای PC و کنسول نسل بعدی Xbox Series X منتشر خواهد شد و از روز اول عرضه بر روی سرویس Xbox Game Pass دردسترس است.

TheMedium-KeyArt-HD.jpg

اطلاعاتی از بازی:
  • همزمان دو تا دنیای مختلف در حال رندر شدن در بازی هستند و تفاوت مهم با بازیهای Spilt Screen که تو نسل‌های گذشته ساختشون ممکن بود این مور است.
  • ایده اصلی بازی به سال 2012 برمیگردد که بازی برای X360 و PS3 در نظر گرفته شده بود ولیکن مراحل توسعه از اواخر نسل هشتم اغاز شده است.
  • برعکس اثار قبلی استودیو بلوبر، The Medium یه بازی AAA خواهد بود و خیلی بیشتر روی بازی هزینه شده. بودجه بازی نزدیک به 8 میلیون یورو میباشد.
  • آنها میخواهند یک بازی بسازند که تمام علاقه‌مندان سبک ترسناک رو به خودش جذب کنه و بلعکس عناوین قبلیشون فقط بر روی مخاطبان خاصی تمرکز ندارند.
  • Medium اولین بازی از روند جدیدی که استودیو پیش گرفته خواهد بود و همچنین سازنده‌هاش ازش به عنوان یه نامه‌ی عاشقانه برای طرفداران سایلنت هیل یاد میکنند.
  • مثل عناوین کلاسیک کپکام و کونامی، دوربین بازی فیکس خواهد بود و مثل بازیای سوم شخص جدید از روی شونه کاراکتر بازیو دنبال نمیکنیم.
  • شما میتونید از محیط اطرافتون انرژی دریافت کنید و یه چیزی مثل سیستم مانا خواهد بود و ازش برای قدرت‌های مختلف کاراکتر استفاده میشه.
  • مکانیک‌های به کار رفته در Medium از تمام بازی‌های قبلی استودیو روی هم بیشتر خواهد بود و راه‌های مختلفی برای حل پازل‌ها دارید مثل جدا کردن روح شخصیت اول از جسمش که البته محدودیت زمانی داره.
  • دو مدل ساندترک مختلف برای دو دنیای مختلف بازی ساخته شده. (ساندترک دنیای واقعی توسط یکی از اعضای استودیو و ساندترک دنیای ارواح توسط آکیرا یامااوکا)
  • همچنین حضور تروی بوکر صداپیشه مشهور صنعت گیم در بازی تایید شده است.
تریلر معرفی و گیمپلی بازی:
TheMedium-KeyArt-HD.jpg TheMedium_bastille_Pool_logo.jpg TheMedium_bastille_Sadness_logo.jpg TheMedium_bastille_SpiritNiwa_logo.jpg
 
Last edited by a moderator:

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
ولی من از این دوربین حالت قدیمی خوشم میاد. مثل سایلنت هیل قدیمی یا فتال فریم. ولی خب بقیه مشکلات نمیزاره لذت ببریم.
بازی های بلوبر و امثالش رو نمیشه بر اساس متا قضاوت کرد ... مثلا نقاط قوتش داستان و اتمسفرش هست که برای کسی که بازی داستان محور دوست داره پیشنهاد میشه از یه طرف نقطه ضعف های محسوسی هم داره که مثلا منی که اصلا براش ایپم نبودم کلا سمتش نرم
 

Vesemir

A WITCHER ON THE PATH
کاربر سایت
May 29, 2014
1,428
نام
کیوان
بازی رو یک نیم ساعتی بازی کردم. بنظرم واقعا گرافیکش حس نسل بعد رو میده. سطح جزئیات بالا و تکسچرهای خیلی خوب با نور پردازی دقیق، چیزی که تو ذوق میزد این وسط طراحی کاراکترای بازی که واقعا حالت چهره و اینها قشنگ در حد... چی بگم خیلی وقته همچین صورت افتضاحی ندیدم. بازی هم مشکل frame time داره در نتیجه حتی وقتی 30 فریم احساس میکنید استاتر و لگ میزنه. کیفیت آینه ها بنظرم یکی از بدترین آینه ها که دیدم ولی از اون طرف ری تریسینگ بازی جاهایی که هست خوب عمل میکنه.
واسه کسایی که در گذشته خیلی درگیر بازیهای ادونچر دوربین ثابت بودن واقعا عالیه بنظرم. اگر این حجم مشکلات تکنیکی نداشت متا قشنگ تا 80 فکر کنم میرفت.
اگر سریس اس یا ایکس دارید و بازی روش انجام دادید اصلا ظاهر شدن شکلای رنگی عجیب غریب نترسید مشکل از دستگاه نیست باگ بازیه دیجیتال فاندری هم گفته که سازنده بهشون اطلاع داده در حال برطرف کردنشه.
پیشنهاد شخصیم اینه یکی دو ماه صبر کنید چنتا آپدیت براش بدن بعد برید سراغش ولی شکی نیست تیم فنی بلوبر مشکل اساسی دارن.
 

moj1370

کاربر سایت
Jun 3, 2010
941
من امر‌وز بازی رو تموم کردم
۸ ساعت گیم پلی دارد و به نظرم ارزش تجربه کردن را داشت?
موسیقی و صداگذاری بازی خوب بود و اگر با هدست بازی کنید حس استرس و ترس رو بهتون القا میکنه
داستان بازی هم قابل قبول بود
ایراد اصلی بازی هم نحوه حرکت کاراکتر های بازی و از همه مهم تر دوربین ثابت بازی بود
از اون جایی که دوربین بازی ثابت هست بعضی جاها پیدا کردن مسیر سخت میشه و برای مثال شاید چند دقیقه وقت بزارین تا دری که کنارتون بود رو پیدا کنید(چون دوربین ثابت هست دیده نمیشه?)

و اما اگر بخوام با انحصاری های سونی مقایسه کنم باید بگم درسته در حد شاهکارهایی مثل LOU و یا Uncharted و ... نیست اما از Days gone و یا until down و .... به مراتب بهتر بود
به نظرم اولین انحصاری ایکس باکس نمره قبولی گرفت?
درضمن دیروز یک آپدیت ۴ گیگی هم براش اومد
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر