Multi Platform The Lords of the Fallen

سازنده
Hexworks
تاریخ انتشار
2023
ناشر
CI Games
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
1661345275438.png

The Lords of the Fallen

Developer: HEXWORKS
Publisher: CI Games
Platforms: PC, PS5, XBOX series
Release Date: 2023
شب گذشته و در طی مراسم زنده شروع گیمزکام، ادامه بازی The Lords of the Fallen، معرفی شد.
این عنوان که با نامی مشابه با شماره اول معرفی شده است را می توان یک سافت ریبوت از این سری دانست که با تغییر سازنده بازی از استدیو Deck 13 به استدیو تازه تاسیس HEXWORKS رخ داده است.
جریانات بازی در دو جهان موازی زندگان و مردگان رخ می دهد و بازیکنان در هر دو جهان فرصت پیشروی خواهند داشت. به گفته سازندگان در TloF جدید، با دنیایی 5 برابر بزرگتر از قسمت قبلی رو به رو هستیم .
در زمینه داستان، این عنوان بیش از 1000 سال پس از شماره اول رخ می دهد.
پس از گذراندن دورانی تاریک، سرانجام خدای شیطانی، آدیر، سقوط کرد (در شماره پیشین به این موضوع پرداخته شده است). با این حال خدایان برای همیشه نابود نمی شوند...
اکنون پس از گذشت قرن ها، آدیر در حال بازگشت است.
به عنوان یکی از صلیبیون تاریک، وظیفه شخصیت اصلی، سفر در سرزمین ها و مقابله با نیروهای آدیر است...

همانطور که پیشتر ذکر شد، بازی در دو جهان موازی رخ می دهد که قدم گذاشتن در هر کدام، چالش های خود را خواهد داشت.
در بازی جدید دیگر با شخصیتی از پیش تعیین شده رو به رو نیستیم و می بایست در ابتدای بازی کاراکتر خود را ساخته و شخصی سازی کنیم. به گفته سازندگان گزینه های متعددی برای شخصی سازی وجود خواهد داشت و همچنین 9 کلاس ابتدایی در بازی برای انتخاب وجود دارد.
The Lords of the Fallen جدید، کماکان یک بازی سولز لایک به شمار می آید با این تفاوت که جهان بازی تاریک تر از بازی اول و همچنین مبارزات بازی سریعتر از گذشته هستند. به گفته سازندگان صد ها سلاح در بازی برای انتخاب وجود خواهد داشت.
در این عنوان امکان تجربه بازی به همراه یک نفر دیگر به صورت آنلاین و یا تهاجم به سرزمین سایر بازیکنان نیز وجود دارد.
فانوسی که در تریلر بازی قابل مشاهده بود، وسیله ای است که به وسیله آن می توان بین دو جهان بازی جا به جا شد.
 
Last edited by a moderator:
چه جوّ خفنی! حقیقتا پشمام! 😱
فکر نمیکردم اینقدر اتمسفرش بگیره منو!
هم دنیای زندگان هم دنیای مردگان!
گرافیک و گیم پلی و لول آپ و کامبت خوبی هم داره ،
یه خورده مکانیک دنیای مردگان و دکمه هاش گیجم میکنه که به مرور یادش میگیرم ، من تا بخشی که اجازه میده بدون خریدن پلی بدیش بازیش کردم ، کاملا راضیم کرد بگیرمش ، بازی اگه با این کیفیت عرضه میشد ، ۸۵ حقش بود!
بازی سولزلایکی Pause نداره ولی فکر کنم با Photo mode ش بشه پازش‌کرد :D
 
سلیقه ای هست البته من چند ماه پیش بازی کردم اصلا از بازی خوشم نیومد
کامبت بازی خیلی راحت بود همچنین باس فایت ها
لول دیزاین دلیلی بود که ول کردم بازیو تا حالا هیچ بازی یه این سطح فاجعه ندیدم
داستان بازی که جذاب نبود برام
این حالت دوگانه بازی هم بیهوده بود برام بود یا نبودش
خیلی ها از گرافیک بازی تعریف کردن که به نظر من معمولی بود ولی پرفورمنس بازی هنوزم روال نیست رو ps5 رو حالت کوالیتی
اما نکات مثبت بازی
یه سیستم داشت که میشد با باس ها دوباره فایت داد اما سخت تر که تازه باس هارو نفس گیر میکرد و خیلی خوب بود
سیستم رنگ آمیزی آرمور هاش فوق العاده بود
موسیقی بازی هنگام باس فایت ها
در کل خیلی‌ دوست نداشتم من بازی رو

Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
 
این منطقه برفیش خشتکمو پرچم کرد. چقدر سخت و شلوغ بود. نمیدونم زود اومدم اینجا یا چی. تازه نتونستم کامل لوتش کنم. باید بعدا برگردم. باس اصلیش ولی خیلی خوب بود. البته اصولا با باسی که همینطوری انمی سامن میکنه مشکل دارم ولی خب طراحی خوبی داشت + استفاده از لامپ برای مبارزه. واقعا عذاب لذتبخشیه این بازی. این اتمسفر سنگین و انمی‌های ناجورش یه لحظم ولت نمیکنن.
 
این Paladin's Burden عجب باس فایتی بود! علاوه بر هلث خیلی زیادش، مجیک اتک خیلی ناجوریم داشت و ازون بدتر خودشو هیل هم میکرد. حالا مشکل هیل کردنش نبود، مشکلی این بود که خیلی هیل میکرد. تنها راهشم این بود که نزدیکش بمونی و دقیقا وقتی میخواد هیل کنه جلوشو بگیری. ۴ ۵باری مُردم و بار آخر که تونستم بزنمش فکر کنم یک ربعی درگیر بودیم :D نمیخواستم ریسک کنم و داشتم تلاش میکردم قلقش بیاد دستم تا نذارم هیل کنه و دیگه آهسته و پیوسته ترکوندمش. مبارزه‌ی جالبی بود. خوش گذشت واقعا. البته اگه جادوی هیل کردن نداشتم امکان نداشت اونقدر دَووم بیارم. Spurned Progery هم زدم. از نظر ظاهری طراحی خیلی خوبی داشت اما خب مکانیزم مبارزش چیز خاصی نداشت. مثل خیلی از بازیای این سبک، مسیر رسیدن به باس و مبارزه‌ با انمی‌های معمولی و الیت از باس‌ها سخت‌تره.
 
سختی بازی در مقایسه با Lies of P و سولز های میازاکی چطوره؟

لوپ رو فقط دموشو بازی کردم ولی در مقایسه با بلادبورن و الدن رینگ آسون‌تره خصوصا باس‌هاش. البته نمیدونم آخرای بازی چطور بشه اما تا اینجا که اومدم سختی ناجوری برنخوردم.
 
  • Like
Reactions: Destro
سختی بازی در مقایسه با Lies of P و سولز های میازاکی چطوره؟
نسبت به میازاکی خیلی آسونتره‌ . دمو LoP برام سخت بود و فکر شده تر باید وارد کامبت میشدم. تو لرد یکی دو تا اشتباه هم انجام بدی باز میتونی جمع و جور کنی مبارزه رو.
 
من دقیقا بعد از اتمام LoP رفتم سراغش و خیلی جذبم نکرد شاید به خاطر اینکه در نظرم LoP خیلی خوش ساخت تر بود و مدام باهاش تو ذهنم مقایسه می کردم
نحوه روایت داستانش پلیرو خیلی درگیر نمیکنه که پیشروی داستان براش جالب بشه و کنجکاو انتهای بازی بشه و از نظر من خیلی شلخته روایت میشه و بزرگی بازی یکجورایی پلیر رو سردرگم میکنه مخصوصا توی Umbral
از نظر سختی هم بعضی مناطق شدیدا با انمی پر شده و رو مخه (اینو بگم که من سولز باز حرفه ای نیستم) و بعضی باساش هم واقعا سخت و بد قلقن بطوری که من بعد از باس harrower dervla کلا دراپ کردم بازی رو. حالا یا من نوبم یا حق با منه؟ :D
یکی از مواردی هم که شدیدا برای من اذیت کننده بود صدای برخورد سلاحاست که اصلا حس برخورد و ارضا کننده سولزها و بقیه بازیهای توی این سبک رو نمیده
نکته شدیدا مثبت بازی طراحی محیطاست که واقعا پرفکته، کلا توی یکسری چیزا خیلی قویه و توی یکسری چیزا ضعیف انگار دو گروه مختلف روش کار میکردن
با این آپدیت 2 دوست دارم دوباره یه فرصت بهش بدم
 
من دقیقا بعد از اتمام LoP رفتم سراغش و خیلی جذبم نکرد شاید به خاطر اینکه در نظرم LoP خیلی خوش ساخت تر بود و مدام باهاش تو ذهنم مقایسه می کردم
نحوه روایت داستانش پلیرو خیلی درگیر نمیکنه که پیشروی داستان براش جالب بشه و کنجکاو انتهای بازی بشه و از نظر من خیلی شلخته روایت میشه و بزرگی بازی یکجورایی پلیر رو سردرگم میکنه مخصوصا توی Umbral
از نظر سختی هم بعضی مناطق شدیدا با انمی پر شده و رو مخه (اینو بگم که من سولز باز حرفه ای نیستم) و بعضی باساش هم واقعا سخت و بد قلقن بطوری که من بعد از باس harrower dervla کلا دراپ کردم بازی رو. حالا یا من نوبم یا حق با منه؟ :D
یکی از مواردی هم که شدیدا برای من اذیت کننده بود صدای برخورد سلاحاست که اصلا حس برخورد و ارضا کننده سولزها و بقیه بازیهای توی این سبک رو نمیده
نکته شدیدا مثبت بازی طراحی محیطاست که واقعا پرفکته، کلا توی یکسری چیزا خیلی قویه و توی یکسری چیزا ضعیف انگار دو گروه مختلف روش کار میکردن
با این آپدیت 2 دوست دارم دوباره یه فرصت بهش بدم

فرصت بده به نظرم. صداگذاری بازی خصوصا برخورد ضربات به دشمن رو درست کردن. نمیدونم قبلا چطور بوده اما الان خوبه ازین نظر. به اون باسی که گفتی هم نرسیدم ولی خب طبیعیه تو بازی سولزلایک چندتا باس سخت و اذیت کننده باشن. قطعا ربطی به نوب بودن نداره :D تعداد انمی‌ها هم کمتر شده نسبت به قبل.
 
فرصت بده به نظرم. صداگذاری بازی خصوصا برخورد ضربات به دشمن رو درست کردن. نمیدونم قبلا چطور بوده اما الان خوبه ازین نظر. به اون باسی که گفتی هم نرسیدم ولی خب طبیعیه تو بازی سولزلایک چندتا باس سخت و اذیت کننده باشن. قطعا ربطی به نوب بودن نداره :D تعداد انمی‌ها هم کمتر شده نسبت به قبل.
سلام و درود
نوید تازه شروع کردی
منم فکر کنم تنها سولزلایکی هست که هنوز استارت نزدن و ایشالا چند روز دیگه استارست رو میزنم. ( تازه سه دور الدن رینگ رو تموم کردم، گفتم یه فاصله بدم تا با دید الدن رینگ شروع نکنم تا بخوره تو ذوقم)
طراحی محیطاش رو خیلی دوست دارم،
 
سلام و درود
نوید تازه شروع کردی
منم فکر کنم تنها سولزلایکی هست که هنوز استارت نزدن و ایشالا چند روز دیگه استارست رو میزنم. ( تازه سه دور الدن رینگ رو تموم کردم، گفتم یه فاصله بدم تا با دید الدن رینگ شروع نکنم تا بخوره تو ذوقم)
طراحی محیطاش رو خیلی دوست دارم،

درود امین جان. من فقط میتونم بگم خیلی خوشحالم که خریدمش. دارم عشق میکنم با بازی :D


بعد ۳۰ ساعت بازی حدودا، یه جا یه دری باز کردم وقتی وارد شدم نوشت Skyrest Bridge که همون هاب اصلیه. یعنی پشمام ریخت قشنگ. شورت‌کاتای بازی فوق‌العادن.
 
من بازيو يبار حدودا ٣-٤ ماه بعد عرضه بازى كردى رو پلى استيشن كه هنوز يكم مشكل داشت ولى تقريبا استيبل شده بود.

دفعه بعد هم حدودا يه سال بعد وقتى رو گيم پس اومد كه واقعا بازى متحول شده بود (فك كنم ورژن ١.٦).

خيلى دوس دارم دوباره بازيش كنم ولى الان روبركاپ و kc2 رو دستم هستن و احتمالا بعدشون ريمستر آبليويون و بعد اونم كه doom مياد :D
 
بعد ۴۵ ساعت پلی‌ترو اول تموم شد. واقعا لذت بردم ازین بازی. کارم که اصلا تموم نشده باهاش. حتی نزدیک تموم شدنم نیستم :D فعلا بچرخم خرتو پرتای باقی مونده رو جمع کنم تا ببینم کی پلی‌ترو بعدی برای پایان بعدی رو شروع کنم.
در مورد نکات مثبتش که خیلی گفتیم. گیم‌پلی و اتمسفر و اکسپلوریشن و طراحی سلاح و آرمور و انمی و باس همگی عالی. آرمور‌های بازی یکی از یکی قشنگ‌ترن. Npcهای بازی رو هم خیلی دوس داشتم. شخصیت مورد علاقم Pieta بود و بعدش هم زندانی شکنجه شده! چه سرنوشتی هم داشت این بیچاره. کلا دنیای بازی و داستان و اتفاقاتش همونطور که انتظار میره، شدیدا تلخ و تاریکن. موسیقی‌های بازی هم خیلی خوب بودن. امربال یکی از بهترین چیزایی بود که دیدم. واقعا طراحی جالب داشت. قبل اینکه بازی رو شروع کنم اصلا فکرشم نمیکردم اینقدر حال کنم باهاش. همش فکر میکردم شاید خسته کننده شه یا گم بشم و ازین چیزا. ولی نه با خود امبرال مشکل داشتم نه دنیای اصلی که Axiom باشه. اگه حواستونو جمع نکنین به مشکل میخورید. یا گم میشید یا یه مسیر رو نمیبینید ولی خب میشه اینارو به ذهن سپرد و بعدا برگشت.
در مورد مشکلاتش بخوام بگم، اول اینکه باس آخر پایان اصلی خیلی جالب نی. یعنی وقتی وارد میشی پشمات میریزه اما خب بعد یهو تموم میشه و میگی همین؟! اما باس اون یکی پایان که کامل‌ترین هم هستش، ظاهرا خیلی خفن طراحی شده. کلا باس‌های بازی از نظر طراحی و حتی شخصیت‌پردازی خیلی خووبن اما اکثرا مکانیزمای خیلی ساده‌ای دارن برای مبارزه. ولی خب بین همینام چندتایی هستن به یاد موندنی میشن. نکته بعدی مینی‌باس‌های بازی بودن که وقتی شکستشون میدی دیگه تبدیل به انمی‌های الیت میشن و بارها تو همون منطقه میبینیشون! خیلی اذیت کننده نیست اما خب میتونستن یکم بهتر کار کنن. دوربین بازی هم مشکل داشت خصوصا وقتی یه گوشه گیر میفتادی! این مشکل دوربین یه جورایی شده امضای این سبک. قشنگ همشون مشکل دارن. کوئستای بازی خیلی ناجور و راحت میس میشن. قشنگ زدن رو دست بازیای فرام‌سافت! یه قدم اشتباه برداری یه کوئست میس میشه یا یه کرکتر میمیره. به نظرم تنوع انمی‌ها کاملا اوکی بود. من حقیقتش مشکلی نداشتم با این مورد.
در آخر به سیستم کواپشون هم اشاره کنم که امیدوارم باقی استودیوهایی که میخوان این سبک بازی بسازن دقیقا همینطوری طراحیش کنن و یه سیم‌لس کواپ درست حسابی بذارن داخل بازی. به راحتی جوین یکی از بچه‌ها شدم. بازیشو بردیم جلو. بعد هر باس ننداختم بیرون. وقتی میمرد میتونستم ریوایوش کنم. واقعا تجربه‌ی خیلی خوب و لذتبخشی بود. همچنین وجود مادیفایرهای مختلف هم قطعا پلی‌تروهای بعدی رو بهتر و سرگرم کننده‌تر میکنه.

خلاصه که دمشون گرم. تجربه‌ی خیلی خوب و جذابی بود البته بعد از ۲.۰. امیدوارم نسخه بعدی رو از همون ابتدا درست لانچ کنن.
 
يه نكته رو مخ بازى به نظرم اينه كه كاركتر كلاس dark crusader فقط تو نسخه ديلاكس تو پلى تروى اول قابل بازى بود.
به نظرم بهترين كلاس كركتر همينه.
اصلا نميتونيد تصور كنيد چقد باحالتر ميشه بازى.
هم كلاس mele خوبيه هم radiance خوبى داره.
استايلش و سلاح اوليه ش هم واقعا باحاله.
خلاصه كه حتما آنلاكش كنيد و پلى تروى دوم رو باهاش شروع كنيد.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or