Multi Platform The Lords of the Fallen

سازنده
Hexworks
تاریخ انتشار
2023
ناشر
CI Games
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
1661345275438.png

The Lords of the Fallen

Developer: HEXWORKS
Publisher: CI Games
Platforms: PC, PS5, XBOX series
Release Date: 2023
شب گذشته و در طی مراسم زنده شروع گیمزکام، ادامه بازی The Lords of the Fallen، معرفی شد.
این عنوان که با نامی مشابه با شماره اول معرفی شده است را می توان یک سافت ریبوت از این سری دانست که با تغییر سازنده بازی از استدیو Deck 13 به استدیو تازه تاسیس HEXWORKS رخ داده است.
جریانات بازی در دو جهان موازی زندگان و مردگان رخ می دهد و بازیکنان در هر دو جهان فرصت پیشروی خواهند داشت. به گفته سازندگان در TloF جدید، با دنیایی 5 برابر بزرگتر از قسمت قبلی رو به رو هستیم .
در زمینه داستان، این عنوان بیش از 1000 سال پس از شماره اول رخ می دهد.
پس از گذراندن دورانی تاریک، سرانجام خدای شیطانی، آدیر، سقوط کرد (در شماره پیشین به این موضوع پرداخته شده است). با این حال خدایان برای همیشه نابود نمی شوند...
اکنون پس از گذشت قرن ها، آدیر در حال بازگشت است.
به عنوان یکی از صلیبیون تاریک، وظیفه شخصیت اصلی، سفر در سرزمین ها و مقابله با نیروهای آدیر است...

همانطور که پیشتر ذکر شد، بازی در دو جهان موازی رخ می دهد که قدم گذاشتن در هر کدام، چالش های خود را خواهد داشت.
در بازی جدید دیگر با شخصیتی از پیش تعیین شده رو به رو نیستیم و می بایست در ابتدای بازی کاراکتر خود را ساخته و شخصی سازی کنیم. به گفته سازندگان گزینه های متعددی برای شخصی سازی وجود خواهد داشت و همچنین 9 کلاس ابتدایی در بازی برای انتخاب وجود دارد.
The Lords of the Fallen جدید، کماکان یک بازی سولز لایک به شمار می آید با این تفاوت که جهان بازی تاریک تر از بازی اول و همچنین مبارزات بازی سریعتر از گذشته هستند. به گفته سازندگان صد ها سلاح در بازی برای انتخاب وجود خواهد داشت.
در این عنوان امکان تجربه بازی به همراه یک نفر دیگر به صورت آنلاین و یا تهاجم به سرزمین سایر بازیکنان نیز وجود دارد.
فانوسی که در تریلر بازی قابل مشاهده بود، وسیله ای است که به وسیله آن می توان بین دو جهان بازی جا به جا شد.
 
Last edited by a moderator:
با این آپدیت آخر (Master of Fate) این ویژگی game modifiers بهترین المانی بود که استودیو میتونست برای یک بازی سولزلایک بیاره.
واقعا خیلی نیوگیم رو جذاب کرده.
مخصوصا مدیفایر Ironman که عملا بازی رو روگلایت میکنه.
بعد مرگ کل پراگرس بازی رو از دست میدین ولی آرمور، اسلحه ها و لول کرکتر رو حفظ میکنین.
خیلی خیلی بازی رو جذاب میکنه.

فقط اگه خواستین امتحان کنین با Ng+0 امتحان کنین که تو نیوگیم پلاس معمولی دشمنها خیلی قوی میشن و عملا با این ماد پرمادث یه چیز آنبالانسی میشه.
باقی مدیفایرها هم چیزی کم از این ندارن.
رندوم کردن لوتها.
رندم کردن دشمن ها.
افزایش تراکم دشمنها.
اگه بازی براتون آسونه مدیفایر Withered Heel رو اضافه کنین که برای هر بار هیل کردن خودتون بصورت Withered اضافه میشه و باید به دشمن اتک بدین که واقعا به خط سلامتی اضافه بشه.
اگه از این سخت تر میخواید مدیفایر آخر میتونین تعداد Vestige هارو تعیین کنین.

اگر هم خیلی احساس شاخ بودن کردین میتونین همه اینها رو با هم میکس کنین و یه چالش وحشتناک برای خودتون بسازین.
این بازی رو میشه با این آپدیت آخری تا سالها بازی کرد و ترکیبات جدید در گیم پلی پیاده کرد و باز هم از متنوع بودن بازی لذت برد.

واقعا این تیم راه صدساله رو یک شبه با یک بازی رفته.
البته 4-3 سال تمام فکر کنم تو کرانچ بودن ، حتی بعد از انتشار بازی تا ماه ها و همین آپدیت آخر.
قطعا بعد FS بهترین استودیویی هستن که تو این وسعت دارن بازی بزرگ میسازن.
انتظار برای پروژه بعدیشون واقعا سخته ولی هرچی که باشه قطعا ارزش انتظار رو داره.

حالا که روی گیم پس اومده شک نکنین و ازش لذت ببرین.
اگه اخبار و خود بازی رو دنبال نمیکردید و طرفدار سولزلایک هستین مطمئنا از کیفیت بازی سورپرایز میشید.
 
البته بازی یه مشکل داره که هیچ جوره حل نمیشه: صدای برخورد سلاح ها با دشمنا خیلی بده . یعنی بعضا آدم فکر می کنه placeholder بودن اینا و وقت نکردن جایگزین کنن. دو متر شمشیر را را میچرخونی دور سر کاراکتر، به دشمن که میخوره انگار طرفو با باتوم زدی :D

پ.ن: پرفورمنس روز (های) اولو ندیدین پس. یه لول خاصی از اعصاب خوردی را انلاک می کرد براتون :D


پ.ن۲: آقا این withered damage را اصلا دست کم نگیرید. به خصوص سر باس فایت ها.
باسهای بازی با کم شدن جونشون وارد فاز های بعدی میشن. اما اگه سلامتیشون را به صورت withered damage کم کنید، تو همون فاز اول میمونن. مورد بوده کل خط سلامتی باس را withered damage زدم، هنوز داشته اتک های فاز اولش را اجرا می کرده. بعد یه ضربه زدم مرده :D

روی هر باسی نمیشه اجرا کرد البته. بهترین راه اجراش هم استفاده از جادو های آمبرال هست که این نوع آسیب را وارد می کنن.
 
کسایی که روی pc هستن میتونین با فعال کردن virtual shadow maps سایه های بازی را یک پله ارتقا بدن و سایه های اضافه تری داشته باشن این قابلیت مخصوص ue5 هستش و میشه

برای بازی های دیگه این انجین هم فعال کرد البته اگه خود سازنده فعال نکرده باشه .

appdata\local\LOTF2\Saved\Config\Windows\Engine.ini.

این دستور را توی engine کپی کنید

[SystemSettings]
r.Shadow.Virtual.Enable=1

بعد از سیو کردن engine را بذارید روی read only
 
البته بازی یه مشکل داره که هیچ جوره حل نمیشه: صدای برخورد سلاح ها با دشمنا خیلی بده . یعنی بعضا آدم فکر می کنه placeholder بودن اینا و وقت نکردن جایگزین کنن. دو متر شمشیر را را میچرخونی دور سر کاراکتر، به دشمن که میخوره انگار طرفو با باتوم زدی :D
دقیقا این مورد هیچوقت فیکس نشد.
میتونم بگم تنها چیزی که از نسخه قبل بهبود پیدا نکرد و حتی افت کرد همین صدای اسلحه ها و فیدبک ضربات بود.

که میمونه برای نسخه بعد احتمالا.
از این تیم بعید نیست که حتی بتونن تا 2026 نسخه بعدی رو معرفی کنن.
 
آقا چرا اینقد نظرات مثبت شده بهش نسبت به زمان لانچ :D

بزرگترین تغییراتی که توش دادن از زمان لانچ چی بوده؟

من تا اونجا مردابش رفتم اینقد enemy placement ـش رو اعصاب و مضحک بود دراپ کردمش :-"
نسبت به زمان عرضه overhaul شده عملا :D
Enemy placement را چند ماهه اوکی کردن.
 
آقا چرا اینقد نظرات مثبت شده بهش نسبت به زمان لانچ :D

بزرگترین تغییراتی که توش دادن از زمان لانچ چی بوده؟

من تا اونجا مردابش رفتم اینقد enemy placement ـش رو اعصاب و مضحک بود دراپ کردمش :-"

من خودم هنو بازی رو نگرفتم ولی کاملا پیگیر اخبارش بودم. تمام مشکلاتش یا کاملا رفع شدن یا تا حد خیلی زیادی ردیفشون کردن. مقدار زیادی محتوا هم به بازی اضافه کردن مثل یه سری مادیفیکیشن و دو مُد روگ‌لایت و باس راش که هر کدوم ارزش تکرار بازی رو شدیدا بالا بردن. در کل دمشون گرم. زمان خووبیه دوباره برگردی به بازی.
 
آقا چرا اینقد نظرات مثبت شده بهش نسبت به زمان لانچ :D

بزرگترین تغییراتی که توش دادن از زمان لانچ چی بوده؟

من تا اونجا مردابش رفتم اینقد enemy placement ـش رو اعصاب و مضحک بود دراپ کردمش :-"
میگم دیگه این آپدیت آخری گیم چنجر بود و ملت بعد تجربش کم کم دارن برمیگردن و امتیازهاشون رو تغییر میدن یا پلیرهای جدید دارن نمراتشون رو ثبت میکنن.
البته روند آپدیتهای بازی از زمان لانچ تا الان وحشتناک زیاد بوده ، فکر کنم کلا تو کرانچ بودن و همونطور که محمد و نوید گفتن خیلی از مشکلات بازی ماه ها پیش فیکس شدن.

این یوتوبرهایی که دوباره دارن از بازی ویدئو میسازن هم کم تاثیر نبودن تو این آگاهی دادن به پلیرها و ثبت نمرات جدید.
 
با این آپدیت آخر (Master of Fate) این ویژگی game modifiers بهترین المانی بود که استودیو میتونست برای یک بازی سولزلایک بیاره.
واقعا خیلی نیوگیم رو جذاب کرده.
مخصوصا مدیفایر Ironman که عملا بازی رو روگلایت میکنه.
بعد مرگ کل پراگرس بازی رو از دست میدین ولی آرمور، اسلحه ها و لول کرکتر رو حفظ میکنین.
خیلی خیلی بازی رو جذاب میکنه.

فقط اگه خواستین امتحان کنین با Ng+0 امتحان کنین که تو نیوگیم پلاس معمولی دشمنها خیلی قوی میشن و عملا با این ماد پرمادث یه چیز آنبالانسی میشه.
باقی مدیفایرها هم چیزی کم از این ندارن.
رندوم کردن لوتها.
رندم کردن دشمن ها.
افزایش تراکم دشمنها.
اگه بازی براتون آسونه مدیفایر Withered Heel رو اضافه کنین که برای هر بار هیل کردن خودتون بصورت Withered اضافه میشه و باید به دشمن اتک بدین که واقعا به خط سلامتی اضافه بشه.
اگه از این سخت تر میخواید مدیفایر آخر میتونین تعداد Vestige هارو تعیین کنین.

اگر هم خیلی احساس شاخ بودن کردین میتونین همه اینها رو با هم میکس کنین و یه چالش وحشتناک برای خودتون بسازین.
این بازی رو میشه با این آپدیت آخری تا سالها بازی کرد و ترکیبات جدید در گیم پلی پیاده کرد و باز هم از متنوع بودن بازی لذت برد.

واقعا این تیم راه صدساله رو یک شبه با یک بازی رفته.
البته 4-3 سال تمام فکر کنم تو کرانچ بودن ، حتی بعد از انتشار بازی تا ماه ها و همین آپدیت آخر.
قطعا بعد FS بهترین استودیویی هستن که تو این وسعت دارن بازی بزرگ میسازن.
انتظار برای پروژه بعدیشون واقعا سخته ولی هرچی که باشه قطعا ارزش انتظار رو داره.

حالا که روی گیم پس اومده شک نکنین و ازش لذت ببرین.
اگه اخبار و خود بازی رو دنبال نمیکردید و طرفدار سولزلایک هستین مطمئنا از کیفیت بازی سورپرایز میشید.
از اين تغييرات فقط در جهت سختتر شدن بازي ميشه استفاده كرد؟ يا كسي مثل من هم كه تاحالا سولزلايك بازي نكرده ميتونه بازي رو برا خودش آسونتر كنه و ازش لذت ببره؟ كلا سختيه بازي در چه حده؟ من اخيرا death door رو تموم كردم كه بازيه نسبتا سختيه. اگه بنظرت چالشش از اينم بيشتره كه ديگه نرم سمتش
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or