Nintendo The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

سازنده
Nintendo
تاریخ انتشار
May 12, 2023
ناشر
Nintendo
پلتفرم‌ها
  1. Nintendo Switch
fcixoivxwaipxuy-jpg.272164


The Legend of Zelda
Tears of the Kingdom


ناشر: Nintendo
سازنده: Nintendo
سبک: Action Adventure, Open World
تاریخ عرضه: 12 می 2023
پلتفرم ها: Switch

ادامه مستقیم The Legend of Zelda Breath of the Wild که در مراسم E3 2019 برای کنسول نینتندو سوییچ تایید شد.



اسکرین شات ها:

IMG_20210615_232418.jpg IMG_20210615_232138.jpg IMG_20210615_232140.jpg
IMG_20210615_232144.jpg IMG_20210615_232142.jpg

تریلرها:

تریلر E3 2019 - معرفی



تریلر E3 2021



تریلر دایرکت سپتامبر 2022



تریلر فوریه 2023



تریلر نهایی

 
آخرین ویرایش:
الان ساید ادونچر The Legend of the Great Sky Island رو تموم کردم و به شدت خورد تو ذوقم.
تو گیمی که به هر تیکه ریزیش اهمیت دادن و خوب بهش پرداخته شده، به شدت توی این تیکه که از اول (حداقل برای من) یک علامت سوال بزرگ بود کم کاری و تنبلی کردن به نظرم و فقط یه چیزی سرهم کردن و از سر بازش کردن.
 
  • Like
Reactions: Z-fan
https://s8.uupload.ir/files/4455_ghhj.jpg

چطور میشه باطری ارتقا داد یدونه بیشتر ندارم
زونایت باید جمع کنی، با زونایت کریستال بخری (توی زیر زمین هر جایی که Abandoned Mine هستش کریستال میفروشه)، بعدش هر 100 تا کریستال رو میتونی توی Forge ها تبدیل به یک سوم یک باتری کنی. فورج ها هم یکی کنار Lookout Landing هستش یکی هم همون اول بازی توی The Great Sky Island.
 
خب، من امشب تونستم پرونده بازی رو واسه خودم ببندم :D تمام شراین ها، لایت روت ها، ساید ادونچر ها و ساید کوئست ها تموم شدن. تونستم 320 تا کوروک هم پیدا کنم، بقیشون ما تحت لقشون، علاقه ای به گرفتن عن طلایی ندارم.
بدون شک بهترین گیمی بود که تا الان تو زندگیم بازی کردم، البته با دیدن نمایش استارفیلد ممکنه چند وقت دیگه نظرم تغییر کنه :))
یه بررسی کلی کنم گیم رو حالا :D
اول از همه اینکه من از اول کار تا موقع تریلر آخر، زیاد به توتک خوشبین نبودم، بیشتر توی دایرکت ها منتظر بودم Wind Waker ریمستر رو معرفی کنن تا توتک رو نشون بدن :D دلیل اصلیشم خب سیکوئل بودن گیم بود که دقیقا توی همون مپ بود، یکمی هم برای ساند ترک ها نگران بودم، ولی از اونجایی که توی هر نسخه رو سفید کردن مارو نگرانیم از این نظر زیاد نبود :D
ولی وقتی گیم رو شروع کردم به بازی کردن دیدم سخت در اشتباه بودم. سطح زمینی که توی BotW عملا من لیس کشیده بودم و فکر میکردم خیلی زود توی توتک تکراری بشه برام همچنان به شدت جذاب بودش. غار ها به خصوص بزرگ هاش یه جذابیت خاصی داشتن و حس میکردم وارد یک مینی دانجن شدم :D
کانتنت گیم خیلیییییی زیاد بود، واقعا هر گوشه دنیای گیم یه کاری واسه انجام دادن بودش. اصلا نمیذاشت راهی که تو ذهنت هست رو بری و دو قدم که میرفتی جلو یک اتفاقی میوفتاد که منحرفت میکرد از مسیرت و بعدا یادت میومد که شت من میخواستم فلان کار رو بکنم. تنها بازی هایی که دنیاشون اینطوری من رو جذب کرده بودن فال آوت 4 و اسکایریم بودن و صد البته BotW بودن. بیشترین کانتنت هم خب همون سطح زمین داشت و واقعا کاری کرده بودن که آدم حس نمیکرد که قبلا تمام این منطقه هارو گشته.
پیک بازی واسه من ولی جزیره های آسمونی بودن، هولی شت که چقدر خوب بودن :D هر دفعه میرفتم بگردم جزیره هارو حس میکردم دارم یک گیم پلتفرمر جدید با یک ایده ناب و اوریجینال میزنم. طراحی جزیره ها هرچند بعضا تکراری، ولی خیلی جذاب بودن. متاسفانه ولی جزیره های آسمونی کم بودن و زود این لذت تموم شدش (در مقایسه با بقیه جاهای گیم)
زیر زمین هم از اون ور آدم حس میکرد یه گیم دیگه با تم Treasure Hunt داره بازی میکنه :D ایده زیر زمین هم واقعا خوب بود و هروقت یه تیکه Trivia جدید در موردش میفهمیدم (مثل آیا میدانستید های سید :D) پشمام بیشتر میریخت. فقط من یکمی دیر رفتم توی زیر زمین، کلی از سطح و آسمون رو گشته بودم بعدش تازه رفتم زیر که فکر کنم این حرکت یکمی به تجربه زیر زمین ضربه زد و زیادی ساده بودش برام.
گفتم سادگی :D گیم هرچقدر که اولش سخت بودش، از اونور آخراش زیادی از حد ساده میشد. ممکنه این ماجرا تو Master Mode حل بشه البته، از قصد آخرای کار لباس هایی که لول آپ نکرده بودم رو تنم میکردم که یکمی سخت بشه باز گیم :D
دوست داشتم تعداد کوئست های زیر زمین بیشتر میبود یک سری داستان خیلی خوبم اونجا میداشتیم، ولی نشد که بشه.
برسیم به قدرت های بازی و پازل هاش :D اولای کار درک منطق قدرت های بازی واسم واقعا سخت بود، مثلا Recall رو من تا وسطای گیم بیشتر برای رفتن به آسمون استفاده میکردم تا اینکه فهمیدم روی کلی از دشمنا میشه استفاده کرد. یا اینکه کلی از پازل ها با استفاده ازش خیلیییی راحت تر حل میشن. واسه همین پازل های گیم اول کار برام پیچیده بودن ولی وقتی درست دستم اومد، از سخت به جذاب تغییر هویت دادن. در نهایت گشاد بازی در میاوردم دیگه آیتمی که از دشمن دراپ میشد ولی دور بود رو روش ریکال میزدم بیاد جلوی پام :))
Ascend واسه منی که بیشتر اوقات ترجیح میدم پیاده تو گیم بچرخم عالی بود. پر کاربرد ترین قدرت با اختلاف :D
التراهند و فیوز هم که تنوع غیر قابل وصف به بازی اضافه کرده بودن.
شراین های گیم خیلی خوب بودن، ولی تعداد شراین های Rauru's Blessing خیلییییی زیاد بودن واقعا، خیلی هاشون صرفا به خاطر اینکه داخل یک غار بودن پازل نداشتن که تو ذوق میزد.
داستان گیم با اینکه زد رسما Lore کل سری رو نابود کرد و هیچی باقی نذاشت، عالی بود. هر مشکلی که BotW توی داستان سرایی داشت رو به بهترین شکل ممکن حل کرده بودن. پلات توییست به موقع، صحنه های اپیکی که مو به تن آدم سیخ میکردن، در نهایت هم پایان خیلی خوب گیم.
ساندترک ها هم واقعا رو سفید کردن :D طبق معمول خیلی از ساند ترک های بیس سری زلدا رو اومده بودن بازسازی کرده بودن + یه سری جدید. بازسازی ها مثل همیشه خوب بودن، مثلا Hyrule Castle که من توی BotW عاشق تمش بودم و تا مدت ها هی با خودم زمزمه میکردم، ورژن جدیدش همچنان خیلی خوب بود :D یا مثلا وقتی میری جای خونه لینک نسخه جدید تم Skyloft پخش میشد که خیلی ریلکس طور و باحال بودش. ساند ترکی هم که واقعا من رو سورپرایز کرد، قبل از رسیدن با باس آخر و شیرجه زدن بودش. خیلیییییی با فضا جور بود، مو به تنم سیخ کرد. خیلی دوست داشتم تم لجند آو زلدا رو هم که توی تریلر آخر با ساکسیفون ساخته بودنش رو هم یه جوری توی گیم جاش بدن، ولی اینم نشد که بشه. نصف هایپم سر تریلر آخر همون تیکه ساکسیفون بودش :D
طراحی باس ها و دشمن های جدید واقعا خوب بودن، جایزه اش هم میرسه به King Gleeok و Gloom Hands و جایزه ای که Gloom Hands بهمون میدادن.
پرفورمنس گیم هم به طور کلی واقعا خوب بود، ولی کم آوردن سوییچ کاملا دیده میشد. مثلا واسه خودم ماشین ساخته بودم و کل 21 تیکه رو هم مصرف کرده بودم، هردفعه که سوارش میشدم افت فریم شدید میگرفت گیم. یا مثلا یه چیزی که چند بار تست کردم این بود که گیم محدودیت آیتم روی زمین داره. اگه دشمن زیاد بکشین و آیتم زیاد رو زمین بریزه، از یه جایی به بعد آیتم جدید که ریخته بشه آیتم های قبلی شروع میکنن به حذف شدن، واسه همین اگه دشمنی رو کشتین همونجا لوتش کنین صبر نکنین کل کمپ رو نابود کنین :D ولی خب همین کارا رو هم کردن که پرفرمنس گیمی با این عظمت انقدر خوبه روی سوییچ.
از نکات رو مخ دیگه هم استفاده قدرت Sage ها بودش، اگه راحت تر میشد استفاده کرد و لازم نبود دنبالشون بدویی و خواهش و تمنا کنی ازشون، مطمئنا خیلی بیشتر ازشون استفاده میکردم. به خصوص یکی Sidon که اکثر اوقات حس میکردم اصلا ارزش نداره بیوفتم دنبالش.
تنها نکته منفی جدی ای که گیم داشت هم دیشب گفتم، ساید ادونچر The Legend of the Great Sky Island بودش. هرچی بیشتر بهش فکر میکنم بیشتر به این پی میبرم که چقدر بد بودش.
ولی شک دارم دیگه الان که توتک رو زدم بتونم به BotW نگاه کنم اصلا :D

فکر کنم تموم شد دیگه، ببخشید خیلی زیاد هم شد :D

حدود دو ماه این گیم من رو از کار و زندگی انداخت، خیلیییییی از کارام عقب افتادم و یک مدت واقعا سمت هیچ گیمی نباید برم :D ولی مطمئنم دی ال سی ها بیان یک بار دیگه از اول رو مستر مود قراره برم گیم رو و زندگیمو دوباره به آتیش بکشم :D
آرزو هام واسه دی ال سی هم 3 تاست، یکی اینکه جزیره آسمونی جدید بدن بهمون، یکی اینکه طوری باشه که زلدا کنارمون باشه (قبل اینکه گیم بیاد واقعا میخواستم زلدا کل گیم باهامون باشه به جای اینکه غیبت کبری کنه :D)، و آخری هم که به نظرم احتمالش خیلی کمه، سفر در زمان به گذشته، واقعا زشته گیم دو تا Temple of Time داشته باشه و سفر نکنیم توش :D

فکر کنم آخرین گیمی که اینطوری زمینشو شخم زدم ویچر 3 بود (از BotW فاکتور میگیرم :D ) . به امید اینکه استارفیلد بلای مشابهی سرم نیاره

بازم شرمنده که طولانی شد. ویند ویکر مارو بدین بریم :D
 
آخرین ویرایش:
خب، من امشب تونستم پرونده بازی رو واسه خودم ببندم :D تمام شراین ها، لایت روت ها، ساید ادونچر ها و ساید کوئست ها تموم شدن. تونستم 320 تا کوروک هم پیدا کنم، بقیشون ما تحت لقشون، علاقه ای به گرفتن عن طلایی ندارم.
بدون شک بهترین گیمی بود که تا الان تو زندگیم بازی کردم، البته با دیدن نمایش استارفیلد ممکنه چند وقت دیگه نظرم تغییر کنه :))
یه بررسی کلی کنم گیم رو حالا :D
اول از همه اینکه من از اول کار تا موقع تریلر آخر، زیاد به توتک خوشبین نبودم، بیشتر توی دایرکت ها منتظر بودم Wind Waker ریمستر رو معرفی کنن تا توتک رو نشون بدن :D دلیل اصلیشم خب سیکوئل بودن گیم بود که دقیقا توی همون مپ بود، یکمی هم برای ساند ترک ها نگران بودم، ولی از اونجایی که توی هر نسخه رو سفید کردن مارو نگرانیم از این نظر زیاد نبود :D
ولی وقتی گیم رو شروع کردم به بازی کردن دیدم سخت در اشتباه بودم. سطح زمینی که توی BotW عملا من لیس کشیده بودم و فکر میکردم خیلی زود توی توتک تکراری بشه برام همچنان به شدت جذاب بودش. غار ها به خصوص بزرگ هاش یه جذابیت خاصی داشتن و حس میکردم وارد یک مینی دانجن شدم :D
کانتنت گیم خیلیییییی زیاد بود، واقعا هر گوشه دنیای گیم یه کاری واسه انجام دادن بودش. اصلا نمیذاشت راهی که تو ذهنت هست رو بری و دو قدم که میرفتی جلو یک اتفاقی میوفتاد که منحرفت میکرد از مسیرت و بعدا یادت میومد که شت من میخواستم فلان کار رو بکنم. تنها بازی هایی که دنیاشون اینطوری من رو جذب کرده بودن فال آوت 4 و اسکایریم بودن و صد البته BotW بودن. بیشترین کانتنت هم خب همون سطح زمین داشت و واقعا کاری کرده بودن که آدم حس نمیکرد که قبلا تمام این منطقه هارو گشته.
پیک بازی واسه من ولی جزیره های آسمونی بودن، هولی شت که چقدر خوب بودن :D هر دفعه میرفتم بگردم جزیره هارو حس میکردم دارم یک گیم پلتفرمر جدید با یک ایده ناب و اوریجینال میزنم. طراحی جزیره ها هرچند بعضا تکراری، ولی خیلی جذاب بودن. متاسفانه ولی جزیره های آسمونی کم بودن و زود این لذت تموم شدش (در مقایسه با بقیه جاهای گیم)
زیر زمین هم از اون ور آدم حس میکرد یه گیم دیگه با تم Treasure Hunt داره بازی میکنه :D ایده زیر زمین هم واقعا خوب بود و هروقت یه تیکه Trivia جدید در موردش میفهمیدم (مثل آیا میدانستید های سید :D) پشمام بیشتر میریخت. فقط من یکمی دیر رفتم توی زیر زمین، کلی از سطح و آسمون رو گشته بودم بعدش تازه رفتم زیر که فکر کنم این حرکت یکمی به تجربه زیر زمین ضربه زد و زیادی ساده بودش برام.
گفتم سادگی :D گیم هرچقدر که اولش سخت بودش، از اونور آخراش زیادی از حد ساده میشد. ممکنه این ماجرا تو Master Mode حل بشه البته، از قصد آخرای کار لباس هایی که لول آپ نکرده بودم رو تنم میکردم که یکمی سخت بشه باز گیم :D
دوست داشتم تعداد کوئست های زیر زمین بیشتر میبود یک سری داستان خیلی خوبم اونجا میداشتیم، ولی نشد که بشه.
برسیم به قدرت های بازی و پازل هاش :D اولای کار درک منطق قدرت های بازی واسم واقعا سخت بود، مثلا Recall رو من تا وسطای گیم بیشتر برای رفتن به آسمون استفاده میکردم تا اینکه فهمیدم روی کلی از دشمنا میشه استفاده کرد. یا اینکه کلی از پازل ها با استفاده ازش خیلیییی راحت تر حل میشن. واسه همین پازل های گیم اول کار برام پیچیده بودن ولی وقتی درست دستم اومد، از سخت به جذاب تغییر هویت دادن. در نهایت گشاد بازی در میاوردم دیگه آیتمی که از دشمن دراپ میشد ولی دور بود رو روش ریکال میزدم بیاد جلوی پام :))
Ascend واسه منی که بیشتر اوقات ترجیح میدم پیاده تو گیم بچرخم عالی بود. پر کاربرد ترین قدرت با اختلاف :D
التراهند و فیوز هم که تنوع غیر قابل وصف به بازی اضافه کرده بودن.
شراین های گیم خیلی خوب بودن، ولی تعداد شراین های Rauru's Blessing خیلییییی زیاد بودن واقعا، خیلی هاشون صرفا به خاطر اینکه داخل یک غار بودن پازل نداشتن که تو ذوق میزد.
داستان گیم با اینکه زد رسما Lore کل سری رو نابود کرد و هیچی باقی نذاشت، عالی بود. هر مشکلی که BotW توی داستان سرایی داشت رو به بهترین شکل ممکن حل کرده بودن. پلات توییست به موقع، صحنه های اپیکی که مو به تن آدم سیخ میکردن، در نهایت هم پایان خیلی خوب گیم.
ساندترک ها هم واقعا رو سفید کردن :D طبق معمول خیلی از ساند ترک های بیس سری زلدا رو اومده بودن بازسازی کرده بودن + یه سری جدید. بازسازی ها مثل همیشه خوب بودن، مثلا Hyrule Castle که من توی BotW عاشق تمش بودم و تا مدت ها هی با خودم زمزمه میکردم، ورژن جدیدش همچنان خیلی خوب بود :D یا مثلا وقتی میری جای خونه لینک نسخه جدید تم Skyloft پخش میشد که خیلی ریلکس طور و باحال بودش. ساند ترکی هم که واقعا من رو سورپرایز کرد، قبل از رسیدن با باس آخر و شیرجه زدن بودش. خیلیییییی با فضا جور بود، مو به تنم سیخ کرد. خیلی دوست داشتم تم لجند آو زلدا رو هم که توی تریلر آخر با ساکسیفون ساخته بودنش رو هم یه جوری توی گیم جاش بدن، ولی اینم نشد که بشه. نصف هایپم سر تریلر آخر همون تیکه ساکسیفون بودش :D
طراحی باس ها و دشمن های جدید واقعا خوب بودن، جایزه اش هم میرسه به King Gleeok و Gloom Hands و جایزه ای که Gloom Hands بهمون میدادن.
پرفورمنس گیم هم به طور کلی واقعا خوب بود، ولی کم آوردن سوییچ کاملا دیده میشد. مثلا واسه خودم ماشین ساخته بودم و کل 21 تیکه رو هم مصرف کرده بودم، هردفعه که سوارش میشدم افت فریم شدید میگرفت گیم. یا مثلا یه چیزی که چند بار تست کردم این بود که گیم محدودیت آیتم روی زمین داره. اگه دشمن زیاد بکشین و آیتم زیاد رو زمین بریزه، از یه جایی به بعد آیتم جدید که ریخته بشه آیتم های قبلی شروع میکنن به حذف شدن، واسه همین اگه دشمنی رو کشتین همونجا لوتش کنین صبر نکنین کل کمپ رو نابود کنین :D ولی خب همین کارا رو هم کردن که پرفرمنس گیمی با این عظمت انقدر خوبه روی سوییچ.
از نکات رو مخ دیگه هم استفاده قدرت Sage ها بودش، اگه راحت تر میشد استفاده کرد و لازم نبود دنبالشون بدویی و خواهش و تمنا کنی ازشون، مطمئنا خیلی بیشتر ازشون استفاده میکردم. به خصوص یکی Sidon که اکثر اوقات حس میکردم اصلا ارزش نداره بیوفتم دنبالش.
تنها نکته منفی جدی ای که گیم داشت هم دیشب گفتم، ساید ادونچر The Legend of the Great Sky Island بودش. هرچی بیشتر بهش فکر میکنم بیشتر به این پی میبرم که چقدر بد بودش.
ولی شک دارم دیگه الان که توتک رو زدم بتونم به BotW نگاه کنم اصلا :D

فکر کنم تموم شد دیگه، ببخشید خیلی زیاد هم شد :D

حدود دو ماه این گیم من رو از کار و زندگی انداخت، خیلیییییی از کارام عقب افتادم و یک مدت واقعا سمت هیچ گیمی نباید برم :D ولی مطمئنم دی ال سی ها بیان یک بار دیگه از اول رو مستر مود قراره برم گیم رو و زندگیمو دوباره به آتیش بکشم :D
آرزو هام واسه دی ال سی هم 3 تاست، یکی اینکه جزیره آسمونی جدید بدن بهمون، یکی اینکه طوری باشه که زلدا کنارمون باشه (قبل اینکه گیم بیاد واقعا میخواستم زلدا کل گیم باهامون باشه به جای اینکه غیبت کبری کنه :D)، و آخری هم که به نظرم احتمالش خیلی کمه، سفر در زمان به گذشته، واقعا زشته گیم دو تا Temple of Time داشته باشه و سفر نکنیم توش :D

فکر کنم آخرین گیمی که اینطوری زمینشو شخم زدم ویچر 3 بود (از BotW فاکتور میگیرم :D ) . به امید اینکه استارفیلد بلای مشابهی سرم نیاره

بازم شرمنده که طولانی شد. ویند ویکر مارو بدین بریم :D

آقا عالی
دمت گرم تجربه ات رو در اختیار ما گذاشتی

من هنوز بعد فکر کنم 60 ساعت بازی کردن هنوز به Zora's Domain نرسیدم. واقعا ابعاد این بازی تخیلیه
حالا اگه عمر ما قد داد تموم کردمش یه طومار ابرطولانی ای براش بنویسم که در وصفش حق رو ادا کنه :دی
 
آقا عالی
دمت گرم تجربه ات رو در اختیار ما گذاشتی

من هنوز بعد فکر کنم 60 ساعت بازی کردن هنوز به Zora's Domain نرسیدم. واقعا ابعاد این بازی تخیلیه
حالا اگه عمر ما قد داد تموم کردمش یه طومار ابرطولانی ای براش بنویسم که در وصفش حق رو ادا کنه :D
چاکرم :دی
منم همچین وضعیتی داشتم دقیقا، سطح هایرول خیلی بیشتر از آسمون و زیر زمین طول میکشه، کانتنتش چند برابر اون 2 تا رو همه. :دی
 
من هنوز بعد فکر کنم 60 ساعت بازی کردن هنوز به Zora's Domain نرسیدم. واقعا ابعاد این بازی تخیلیه
اونوقت من توی همون ۱۰ ساعت اول مثل وحشی ها افتاده بودم به جون map که کل sky tower هاش رو فتح کنم مپم روشن شه :D
الانم که حدود ۳۵ ساعتی رفتم، هرچی شراین فتح کردم رو دادم به stamina که رسیده به یکمی بیشتر از ۲ دور کامل، با ۴ تا هارت راه افتادم تو زیرزمین دارم لایت روت، لیت می کنم که مپم روشن بشه حالم بهتر بشه :D من این مپم روشن نباشه دیوانه میشم، اختلال قدیمی وسواس اجباریه دیگه، کاریش نمیشه کرد :D

پ.ن: این یارو که عَلَمِ هادسون رو نگه می داره بریم براش فیکس کنیم تا ثابتش کنه، خیلی گاگوله بنده خدا. هر جا دیدمش از خنده خفه شدم
 
اونوقت من توی همون ۱۰ ساعت اول مثل وحشی ها افتاده بودم به جون map که کل sky tower هاش رو فتح کنم مپم روشن شه :D
الانم که حدود ۳۵ ساعتی رفتم، هرچی شراین فتح کردم رو دادم به stamina که رسیده به یکمی بیشتر از ۲ دور کامل، با ۴ تا هارت راه افتادم تو زیرزمین دارم لایت روت، لیت می کنم که مپم روشن بشه حالم بهتر بشه :D من این مپم روشن نباشه دیوانه میشم، اختلال قدیمی وسواس اجباریه دیگه، کاریش نمیشه کرد :D

پ.ن: این یارو که عَلَمِ هادسون رو نگه می داره بریم براش فیکس کنیم تا ثابتش کنه، خیلی گاگوله بنده خدا. هر جا دیدمش از خنده خفه شدم
منم اول تاورها رفتم ولی بعدش رفتم سراغ دراگون تیر الانم تمپل ها رو میرم که بعدش که میخوام برم سراغ اعماق گروه داشته باشم تو کتک کاری تنها نباشم :D
 
View attachment 298834

نمیدونم چیزی اون وسط گذاشته که بمب ها درجا میترکن یا همون لحظه برخورد میکنه با باس ها که اینجوری میشه، ولی ایده ساده و جذابی پیاده کرده طرف

This shit is good

فقط در وهله اول نمیدونم چجوری این همه TNT رو کنار هم گذاشته :دی
و در وهله دوم 63 تا زونایت برای من یخورده زیاده هنوز :دی

ولی خب اینم یه راه دیگه واسه Cheese کردن بازی :دی
 
This shit is good

فقط در وهله اول نمیدونم چجوری این همه TNT رو کنار هم گذاشته :D
و در وهله دوم 63 تا زونایت برای من یخورده زیاده هنوز :D

ولی خب اینم یه راه دیگه واسه Cheese کردن بازی :D
اگه درست یادم باشه یه غار بودش تو محدوده Lake Floria و آبشار های دورش، توی غار پر بود از همین بمب ها. فکر کنم همونجا گیر آورده باشه این حجم رو :دی
 
بیش از 80 ساعت بازی کردم تا حالا.
ترتیبی که خیلی کارآمد بود و من استفاده کردم اینه:
-داستان اصلی تا پارا گلایدر و اشک اژدها.
_مرکز نقشه که دشمن های راحت تری داره و نیازی به لباس ضد گرما یا سرما نیست رو روشن و ترو تمیز کنید و شراین ها رو کامل.
-بعد برید زیر زمین و سراغ قابلیت Autobuild و در ادامه شروع به آپگرید باتری کنید.منطقه اطراف قصر (مرکز نقشه) بهترین جا برای حمله به پایگاه های دشمن و فارم لارج زونایت هست که لازمه واسه این کار.چون دشمن ها آسونتر هستن. روشن کردن لایت روت ها فراموش نشه تا مرکز نقشه روشن بشه.واسه اینکه راحت تر بچرخید تو نقشه عظیم این بازی،حداقل تا سه باتری کامل رو داشته باشید بهتره.بعدا به تدریج بیشتر آپگرید خواهید کردو چاره ای جز فارم نیست که نسبتا هم زمانبره.
-ترتیب رفتن سراغ هیرو ها اختیاریه.ولی به نظر من اول Rito Village .آپگرید هم اول Tulin.
-این اسکوتر پرنده فراموش نشه و بگذاریدش تو Favorite در قسمت Autobuild .فقط دو تا فن میخواد و یه فرمون.عصای دستم بود تو این بازی.فقط توالت نرفتم باهاش:D
-دو تا ست آرمور هم فراموش نشه.Fierce Deity رو تا خرخره آپگرید کنید.ست Depth هم خیالتون رو بابت چرخیدن زیرزمین و مبارزات رندوم با گنون راحت میکنه.حداقل 2 لول آپگریدش کنید تا مقاومت در مقابل Gloom داشته باشه.البته من 3 لول بردم بالا.
- Master Sword : گرفتنش اوائل بازی امکان پذیره.(دو تا دایره کامل استامینا نیازه)


پ . ن : خوبی های این شاهکار که مشخصه.اگر توپ نبود اینقدر وقت نمیگذاشتم براش.ولی:

همونطور که قبلا هم گفتم مکانیزم سلاح و مبارزات به شدت وقت گیر و حوصله سر بره و شاید 25 درصد یا حتی بیشتر از زمان بازی صرف فیوز کردن و ...میشه.
این Blood Moon هم جالب نیست.اون ویدئوی توضیحش رو که هر بار باید ببینیم و تا چند ثانیه اولش هم اسکیپ نمیشه.اینکه یه منطقه پاکسازی شده و دائما دشمن ها برمیگردن کسالت آوره.شاید بهتر بود مکانیزمی میگذاشتن که خود پلیر انتخاب کنه که یه جایی دشمن ها Revive بشن.(در شرایط نیاز به فارم مثلا).
در مورد آرمور هم همینطور.پیدا کردن و فول آپگرید یه ست میبینی چهار یا پنج ساعت وقت میگیره.چه خبره بابا.پول هم که تو بازی با بدبختی و خود فروشی باید دربیاد.در ضمن زمان زیادی صرف سوییچ کردن لباس میشه به دلایل شرایط محیطی مناطق مختلف و این قضیه خیلی بیش از حد و کسل کننده هست.ای کاش حداقل از اواسط بازی به بعد امکان دریافت لباسی رو که به درد همه جا بخوره میگذاشتن.
منی که اینها رو میگم،حوصلم تو اپن وورد زیاده و رد دد 2 و ویچر 3 رو هر کدوم بالای 150 ساعت بازی کردم.ولی تو این عنوان وقت پرت و الافی و کارهای تکراری که مثال زدم اذیت کنه.ماموریت های فرعی رو مخی هم داره که اصلا راضی کننده و به قول فرنگی ها "Rewarding" نیست.

عاما: جادوی گیم پلی،محتوای زیاد و اتمسفر فان و در عین حال بی رحمش باعث میشه مثل من از کار و زندگی بیفتید.
خلاصه شما رو میسپرم به Link.Link رو هم میسپرم به خدا
 

Attachments

  • 003.JPG
    003.JPG
    360.3 KB · مشاهده: 19
  • 004.JPG
    004.JPG
    610.4 KB · مشاهده: 19
  • 002.JPG
    002.JPG
    97.1 KB · مشاهده: 17
اون دست ها بنظرم خیلی سخت و نا عادلانه هستن ولی شاید راهشو بلد نبودم
فقط یبار شکست دادم اونم با تقلب اول دست ها رو حذف کردم ( با گلیچ دوپ ده بیست تا بمب ریختم رو سرشون) بعدم به خود یارو ده تا تیر Diamond یا ازون اسکلت ها زدم.
 
  • Like
Reactions: Z-fan
اون دست ها بنظرم خیلی سخت و نا عادلانه هستن ولی شاید راهشو بلد نبودم
فقط یبار شکست دادم اونم با تقلب اول دست ها رو حذف کردم ( با گلیچ دوپ ده بیست تا بمب ریختم رو سرشون) بعدم به خود یارو ده تا تیر Diamond یا ازون اسکلت ها زدم.

راه زدن اونا تا جایی که من میدونم اساسا تیر بمبی ـه.
چون نمیشه دونه دونه زدشون

ولی خب باس بعدی ای که میاد رو میشه عادلانه شکست داد. خیلی هم حال میده. مخصوصا این که هر دفعه نوع اسلحه و موو ست اش عوض میشه
 
اون دست ها بنظرم خیلی سخت و نا عادلانه هستن ولی شاید راهشو بلد نبودم
فقط یبار شکست دادم اونم با تقلب اول دست ها رو حذف کردم ( با گلیچ دوپ ده بیست تا بمب ریختم رو سرشون) بعدم به خود یارو ده تا تیر Diamond یا ازون اسکلت ها زدم.
اون لباسی رو که گفتم اگر داشته باشی کار راحت تره.
ولی فرمولی که من اوکی بودم باهاش اینه:
ترجیحا بری رو یه جای بلندتر مثل ستون یا صخره که اون دست ها بهت نرسن.بعدش کاری کنی یخ بزنن و بی حرکت بشن.آیتم های متفاوتی رو برای این کار میتونی استفاده کنی.مثل Ice Fruit یا White Chuchu Jelly.بعدش با بمب یا دیگر سلاح ها بهشون حمله کنی.حواست به خط جون دست ها باشه تا به صورت متوازن ازشون کم شه تا با ضربه های آخر تقریبا همزمان بمیرن.
بعد از اون ممکنه گنون بیاد.گاهی هم نمیاد و فقط یه آیتمی به نام Dark Clump دراپ میشه.
اگر باس اومد تاکید روی استفاده از Flurry Rush باشه(جا خالی در آخرین لحظه و آهسته شدن زمان).

پ . ن : شما فکر کنم تا زلدای بعدی هم این بازی رو آپدیت نکنی به خاطر گلیچ آیتم ها. :D
نترس مرد.برو تو شکم بازی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or