Nintendo The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

سازنده
Nintendo
تاریخ انتشار
May 12, 2023
ناشر
Nintendo
پلتفرم‌ها
  1. Nintendo Switch
fcixoivxwaipxuy-jpg.272164


The Legend of Zelda
Tears of the Kingdom


ناشر: Nintendo
سازنده: Nintendo
سبک: Action Adventure, Open World
تاریخ عرضه: 12 می 2023
پلتفرم ها: Switch

ادامه مستقیم The Legend of Zelda Breath of the Wild که در مراسم E3 2019 برای کنسول نینتندو سوییچ تایید شد.



اسکرین شات ها:

IMG_20210615_232418.jpg IMG_20210615_232138.jpg IMG_20210615_232140.jpg
IMG_20210615_232144.jpg IMG_20210615_232142.jpg

تریلرها:

تریلر E3 2019 - معرفی



تریلر E3 2021



تریلر دایرکت سپتامبر 2022



تریلر فوریه 2023



تریلر نهایی

 
آخرین ویرایش:
hmm
این exploration رو چرا اینقدر ساده ش کردن؟
داری راه میری، یهو یکی رو می بینی میگی یه سلامی بدم (مثل همیشه شاید یه چیزی گفت بدرد خورد)، میگه دنبال ترژره، آیتم لباس دزدی و اینا از یه یارویی، بعدشم که آره و اینا، map داری؟ زرت بر میداره محل رو مارک می کنه رو مپ
میری great fairy پیدا می کنی، میگه قربونت خواهرامم آزاد کن نفس بکشن، زرت محل هاشونو مارک می کنه رو مپ
چه وضعشه؟؟؟
کل حس ماجراجویی و کنجکاوی آدم رو خشک می کنه اینجوری
خیلی شاکی ام...
بابا ولمون کن به اندازه کافی ادرس کلامی میدن حالا یه سری ها مارک‌کنن چ اشکال داره، اکثر مردم اتفاقا دوست ندارن گم و گور بشن.
الان الدن رینگ که هیچی نمیگه نتیجه اش چی شده
Guide
 
بابا ولمون کن به اندازه کافی ادرس کلامی میدن حالا یه سری ها مارک‌کنن چ اشکال داره، اکثر مردم اتفاقا دوست ندارن گم و گور بشن.
الان الدن رینگ که هیچی نمیگه نتیجه اش چی شده
Guide
حالا من TOTK رو نزدم و نمیدونم چه خبره
ولی دقیقا دلیلی که باعث شد botw ، اون بازی بشه، از همین آدرس کلامی هست!

اینکه ملت تو بازی دیگه میرن سراغ گاید مشکل بازی نیست، مشکل اون گیمر هست :-"

البته از یک طرف حق میدم ، موارد الدن رینگ داستانی و به قولی از دست دادنی هستند

ولی زلدا فکر نمیکنم مورد اینجوری داشته باشه و همه چیز رو هروقتی اراده کنی میتونی به دست بیاری:-" پس پلیر غصه ی اینکه اگر نگرفتم باید 100 ساعت دیگه وقت بزارم و از اول برم رو نداره:-"
 
حالا من TOTK رو نزدم و نمیدونم چه خبره
ولی دقیقا دلیلی که باعث شد botw ، اون بازی بشه، از همین آدرس کلامی هست!

اینکه ملت تو بازی دیگه میرن سراغ گاید مشکل بازی نیست، مشکل اون گیمر هست :-"

البته از یک طرف حق میدم ، موارد الدن رینگ داستانی و به قولی از دست دادنی هستند

ولی زلدا فکر نمیکنم مورد اینجوری داشته باشه و همه چیز رو هروقتی اراده کنی میتونی به دست بیاری:-" پس پلیر غصه ی اینکه اگر نگرفتم باید 100 ساعت دیگه وقت بزارم و از اول برم رو نداره:-"
توتک هم کلامیه فقط دو سه تا مورد هست که مارک میکنه.
 
  • Like
Reactions: m.a.t and Z-fan
وای که چقدر این «اعماق» خوبه. تاریکی شدید، بعد وقتی میرسی به یکی از این جینگولک ها که یه تیکه از نقشه رو روشن میکنه اصلا حس موفقیتی میده که نگو. هر چقدر با برج ها حال نکردم اینجا عشق کردم، یعنی دو برابر فتح برج های botw حال میده بهم. کلا این «اعماق» هر ضعفی که این نسخه نسبت به قبلی داره رو سوبله چوبله جبران میکنه.

راستی من اون 4 تا دست رو با یارویی که بعدش میاد کشتم یه بار. ولی بازم یه جا دیدم که اومدن دست ها. اینا تا آخر بازی هستن؟
 
وای که چقدر این «اعماق» خوبه. تاریکی شدید، بعد وقتی میرسی به یکی از این جینگولک ها که یه تیکه از نقشه رو روشن میکنه اصلا حس موفقیتی میده که نگو. هر چقدر با برج ها حال نکردم اینجا عشق کردم، یعنی دو برابر فتح برج های botw حال میده بهم. کلا این «اعماق» هر ضعفی که این نسخه نسبت به قبلی داره رو سوبله چوبله جبران میکنه.

راستی من اون 4 تا دست رو با یارویی که بعدش میاد کشتم یه بار. ولی بازم یه جا دیدم که اومدن دست ها. اینا تا آخر بازی هستن؟
من هر وقت به پستم میخوره فلنگ رو میبندم :دی
 
وای که چقدر این «اعماق» خوبه. تاریکی شدید، بعد وقتی میرسی به یکی از این جینگولک ها که یه تیکه از نقشه رو روشن میکنه اصلا حس موفقیتی میده که نگو. هر چقدر با برج ها حال نکردم اینجا عشق کردم، یعنی دو برابر فتح برج های botw حال میده بهم. کلا این «اعماق» هر ضعفی که این نسخه نسبت به قبلی داره رو سوبله چوبله جبران میکنه.

راستی من اون 4 تا دست رو با یارویی که بعدش میاد کشتم یه بار. ولی بازم یه جا دیدم که اومدن دست ها. اینا تا آخر بازی هستن؟

اونا جای گاردین های نسخه قبلی اند
همه جای بازی هستن
 
من هر وقت به پستم میخوره فلنگ رو میبندم :D
آره بابا ارزش نداره سلاحتو براشون حروم کنی. همون یه بارم از نظر داستانی ناچار شدم بکشمشون وگرنه فقط فرار. البته اگه بدون فست تراول ازشون فرار کنی، همین که موفق نشن بگیرنت بعد رفتنشون یه آیتمی ازشون به جا میمونه. یه گیاهی هم تو جزایر آسمانی زیاد هست sundelion اگه بپزیش اون قلبهای شکسته رو درمان میکنه و حین مبارزه با اینا خیلی به درد میخوره
مثل گاردین ها تیر مخصوصی چیزی هست که سریع کلکشون رو بکنه؟
شمشیر یخی به نسبت خوب بهشون دمیج میزنه.
 
آخرین ویرایش:
یه چیز باحال دیدم توی اون سابردیتی که گذاشتم که خیلی جذاب بود برام، اینکه شما اگه شمشیر خودتون رو به وسایل وصل کنین فول دمیج میزنن اسلحه ها
View attachment RDT_20230601_012945.mp4

چپ و راست ملت داارن چیزای جذاب توی بازی کشف میکنن و میسازن :D

اینم باشه به عنوان تنها مشکل جدی من با این ۲ نسخه آخر، واقعا ضایعس :))
Thanks-Nintendo-1685565440551.jpg
 
آخرین ویرایش:
آیا می دانستید
جغرافیای توپوگرافی Depths کاملا برعکس جغرافیای توپوگرافی هایریوله؟
یعنی اگه جایی تو هایریول کوه باشه زیرش تو Depths یه دره است و اگه جایی یه اقیانوس عمیق باشه تو هایریول تو Depths یه کوه دیوار شکل غیر قابل عبوره

به نوعی اگه Depths رو بیاری برعکسش کنی بذاری رو هایریول یه مکعب میشه باهاش درست کرد از بس خوب به هم چفت میشن :دی
 
آیا می دانستید
جغرافیای توپوگرافی Depths کاملا برعکس جغرافیای توپوگرافی هایریوله؟
یعنی اگه جایی تو هایریول کوه باشه زیرش تو Depths یه دره است و اگه جایی یه اقیانوس عمیق باشه تو هایریول تو Depths یه کوه دیوار شکل غیر قابل عبوره

به نوعی اگه Depths رو بیاری برعکسش کنی بذاری رو هایریول یه مکعب میشه باهاش درست کرد از بس خوب به هم چفت میشن :D
این نکته ایه که خیلیییی توی چرخیدن توی Depths کمک میکنه واقعا، اولای کار که من متوجه نشده بودم پدرم دراومد واقعا تا راه هارو پیدا کنم :D
ایده کلی Depths من رو یکمی یاد Lorule انداخت :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or