در مورد Great Fairy ها، در کل رویکرد بازی رو نمیشه بهش خورده گرفت. از همون اول بازی و NPC ها یه جوری بهت میفهمونن که بعد وقایع BotW به خاطر هر کاری که زلدا کرده، Great Fairy ها به مردم خیلی نزدیک تر شدن و سر همین میتونی همشون رو دم اصطبل ها پیدا کنی. دیگه مثل BotW نیست که هر کدوم یه جای خیلی پرتی افتاده باشند. من قبل این که اولین Great Fairy و اون گروه ارکسترا موسیقیه رو آزاد کنم، جای دو تای دیگه رو روی پای خودم پیدا کردم و خب اصن مثل BotW حس ماجراجویانه نداشت. چون همشون بغل اصطبل های به خصوص بودن و دود صورتی ای که منتشر می کردن سریع لوشون میدادن.
اگه درگیر بازی باشی هم ساده است علت ماجرا از دید گیم پلی، برخلاف BotW که ارتقا زره ها یه امتیاز خیلی مثبت و خفن به حساب میومد که جایزه گشت و گذارت بود. این جا برعکس ارتقاء زره ها و لباس هات یه جورایی به خاطر Stat پایین همشون اول بازی یه جور الزامه و باعث میشه بیشتر بجنبی و کمک رسون مردم باشی که کلا یه جورایی مانترا و هدف کلی بازی ـه که با مردم و مشکلاتشون بیشتر درگیر باشی (تو طومار نهایی ام مفصل در این مورد می نویسم)
پس این که اولین Fairy رو وا کنی جای چهارتای دیگه رو بگه اون قدره چیزی از حس ماجراجویانه بازی کم نمی کنه.
نهایتا حتی اگه همشون رو خودت پیدا کنی (مثل کاری که تقریبا من کردم) اصل کاری که باید واسه وا کردن Great Fairy ها کنی، ساید کوئست های مرتبط با اون گروه موسیقی ـه است که محشرن
ولی Misko Treasure ها...
بازی دو نوع نقشه داره که میتونی پیدا کنی.
یکی Old Map هاییه که تو جزیره های آسمونی پیدا می کنی که جای گنجینه های Depths رو نشون میده. این رو فکر نکنم کسی باهاش مشکل داشته باشه. این میره کاملا تو مبحث دیزاینی این بازی که سطح و آسمون و زیرزمین تو یه چرخه گیم پلی کاملا متصل به هم اند.
نوع دوم نقشه ها واسه یه گروهیه به اسم Treasure Hunter ها که دنبال گنج یه یارویی اند به اسم Misko... با اینا که تو بازی رو در رو شی بهت میگن تو بعضی غارهای بازی یه سری گنج خاصه به اسم Misko Treasure. اینا هم باز دو نوع اند. یه نوع شون کامل جای اون غار رو نشون میدن. یه عده شون هم به سبک BotW یه آدرس گنگ از محل غار میدن.
من بهت حق میدم چون یه جورایی برخلاف مانترا و هدف BotW این یکی خیلی راهنماییت می کنه و بهت آدرس کلفت میده که از حس ماجراجویی کم می کنه
اما از یه زاویه دیگه بذا من ازش دفاع کنم
این به پلیر خیلی ارجحیت میده که به NPC هایی که وسط راه داره بهشون حمله میشه کمک کنی. تو BotW یه سری NPC میدیدی که وسط راه بهشون حمله می شد ولی عملا دلیلی نداشت بهشون کمکی کنی (و البته این که عین ماست کتک میخوردن هم کمکی نمی کرد حداقل ToTK یه حرکتی اینا از خودشون میزنن موقع دعوا
)
و این دوباره با مانترای بازی که کمک رسون و قهرمان مردم باشی خیلی همخونی داره. بعلاوه این که در کل هیچ وقت مشخص نیست کدوم NPC بهت مشخصات Misko Treasure ها رو میده. پس همون پیدا کردن NPC ها وسط مسیرت یه حس ماجراجویی خودش رو داره