The Last of Us | PSN

من الان 12 هفته ی اول را تموم کردم و کلنم را تونستم حفظ کنم یه 70 80 نفری زنده موندند. بعد 12 هفته، همه چی دوباره از اول اومد و باید دوباره بین هانتر و فایرفلای یکی را انتخاب کنیم. می خواستم ببینم اینایی که نفر اول هستن با 512 نفر تو کلنشون، یعنی تو 12 هفته این همه سروایور جمع کردن ؟!! اگه اینطوری باشه که خیلی عجیبه و نشدنیه !!!
یه چیز دیگه هم که هست مولتیش یه مشکل اساسی داره که خیلی رو اعصابه . بازی نمیتونه بازیکنا را یجوری تقسیم کنه که بالانس بشه . یعنی می بینی از بین 8 نفر 4 تاشون لول هاشون بالاست و 3 تای دیگه لول 0 یا 1 هستن. بعد تو بازی که میری می بینی اون 4تا را انداخته با هم و تو موندی و این 3تایی که تازه مولتی را شروع کردن اصلا نمی دونن چیکار باید بکنن. اینطوری که می شه کلا تعطیل می شی میره دیگه و اصلا نمی تونی اون اندازه که باید ساپلای جمع کنی و بخاطر همین امتیاز منفی میاری. واقعا اینش خیلی بده. تو بخش سروایور هم که هر تیم اگه چهار بار برنده شه تمومه بازی، یه دفعه می بینی میندازتت وسط بازی. تیم حریف دو دست را برده بعد تو تازه وارد بازی می شی. بعضی از این چیزاش خیلی بده .
در مورد سوال اول من خودم هنوز journey اولم رو با hunter ها تموم نکردم و تو هفته 12 ام-روز سوم هستم اما تو صفحه wikia ی بازی دیدم نوشته که بعد از اتمام 12 هفته و با انتخاب دوباره بین دو گروه hunter و firefly آمار ثبت شده قبلی گیمر سرجاش میمونه و هیچی reset نمیشه
این مورد بالانس نبودن رو درست میگی و برای اینکه کمتر این مشکل پیش بیاد پیشنهاد می کنم از منوی supply raid گزینه no parties رو انتخاب کنی تا بازی بالانس تر باشه ولی در مجموع من این مشکل بالانس نبودن رو تو Uncharted 2 , Killzone 3 و Tomb Raider هم تجربه کردم و یه نوع عادت شده که باعث میشه هیچ وقت از 15-20 تا بازی اولم تو مولتی پلیرها لذت نبرم و K/D افتضاحی رو تا مدت ها یدک بکشم!:|البته Crysis 2 استثنا بود چونکه گیمرهای زیر لول 10 یه مود بازی مخصوص به خودشون رو داشتند و باعث میشه بدون تار و مار شدن اولیه، قلق بازی دست آدم بیاد.
از مود survivor و کلاً elimination ها هیچ وقت خوشم نیومده و فقط یه دست این مود رو بازی کردم و اون هم به خاطر تروفیش بود اما تو مود supply raid هر موقع دیر به بازی ملحق بشی،آخر بازی مقدار مشخصی supply(بسته به زمانی از بازی که از دست دادی) بهت میده که بهتر از هیچی هست اما وقتیکه clan پرجمعیت باشه جوابگو نیست.فکر نکنم ناتی داگ کار دیگه ای میتونست اینجا انجام بده چون تو خیلی از match ها حداقل یک نفر اول یا وسط match،بازی رو ترک میکنه و سبک بازی هم جوری هست که 3 به 4 بازی کردن خیلی سخت میشه و چاره ای نیست جز اینکه یه نیروی کمکی بدشانس وسط match به بازی ملحق بشه.
کلاً اگه از من میپرسی این سیستم clan رو وردارن و جاش همون deathmatch استاندارد بزارن خیلی بهتره.راستی آیدی من sasanjfr هست.اگه دوست داشتی add کنم باهم آنلاین بزنیم;)
 
آقا مرسی سریع جواب دادی. من اون نو پارتی را دقیقا نمی دونستم چیه اگه به بالانس بودن بازی کمک کنه که خیلی عالیه . چون واقعا اونطوری اصلا بدرد نمی خوره حالا امتیاز منفی که میاری و جمعیتت گشنه و مریض که می شن هیچ ، اونش بده که وقتی باید تو سه روز یه کاری را به انتخاب خودت انجام بدی که درصد کمتری از جمعیتت تو حمله فایر فلایها ( من هانتر هستم الان) از بین برن، شانست به یه گروهی بخوری که اصلان فرصت نکنی هیچ کاری بکنی چون تا میای تو بازی می کشنت ! سه روز هم که بیشتر وقت نداری دیگه هیچی یه دفعه می بینی 100 درصد جمعیت و فایرفلای ها تار و مار می کنن باید از اول بازی کنی .
ولی در کل خیلی مولتیش باحاله، استراتژی که باید داشته باشی و کار تیمیش خیلی باحاله که البته معمولا کسی رعایت نمی کنه همینطوری همه کلشونو می ندازن پایین هر کی واسه خودش یه طرف می ره :d

راستی حتما اددت می کنم با هم بزنیم مولتشو ;)
 
اقا من 1 هفته رو تموم کردم ولی هنوز دقیق نفهمیدم جریان چیه؟!
کلا این قضیه کلن چیه؟ این اعضای کلن من واقعا ادم هایی هستن که دارن انلاین بازی میکنن یا شخصیت های خیالی بازین؟! و تعدادشون با چه ملاکی کم یا زیاد میشه؟!
و این که من وقتی اولین بار وارد مولتی شدم ازم چیزی مبنی بر انتخاب تیم نپرسید (Hunter یا firefly) جریان این چیه؟ من الان از کجا بفهمم تو کدومم؟!
 
اقا من 1 هفته رو تموم کردم ولی هنوز دقیق نفهمیدم جریان چیه؟!
کلا این قضیه کلن چیه؟ این اعضای کلن من واقعا ادم هایی هستن که دارن انلاین بازی میکنن یا شخصیت های خیالی بازین؟! و تعدادشون با چه ملاکی کم یا زیاد میشه؟!
و این که من وقتی اولین بار وارد مولتی شدم ازم چیزی مبنی بر انتخاب تیم نپرسید (Hunter یا firefly) جریان این چیه؟ من الان از کجا بفهمم تو کدومم؟!
جریان اینه که شما به عنوان یک گیمر آنلاین،به صورت خیالی یه قبیله(clan) ای داری که باید شکمشون رو سیر کنی:d.هر گیمری که TLoU رو آنلاین بازی میکنه این قبیله رو داره و اعضای قبیله شخصیت های خیالی هستن.ملاک افزایش یا کاهش تعداد افراد قبیله،عملکرد شما در هر بازی و part ها و supply هایی هست که در بازی جمع آوری می کنی.به این ترتیب که عملکرد شما در هر match آنلاین،یک تعداد part مشخصی رو به حساب شما واریز می کنه؛برای مثال down کردن دشمن 100 عدد part،ساختن مهمات 30 عدد part،کشتن دشمن با مولوتو کاکتیل 50 عدد part و ... به شما میده.این part ها دو منظور دارن؛هم میشه در حین بازی از اونها برای خرید ammo،armor و اسلحه های بخصوص استفاده کرد و هم اینکه در انتهای بازی با تقسیم بر عدد 50،تبدیل به supply میشن(هر 50 عدد part مساوی است با 1 عدد supply) که خرج اعضای قبیله خواهد شد.به جز این در کنار دشمنی که down یا execute کردی هم مقداری supply رو زمین میفته که باید حتماً برش داری وگرنه جز supply ات ثبت نمیشه.هرچه تعداد اعضای قبیله بیشتر بشن تعداد supply مورد نیاز هم بیشتر میشه و اگه نتونی supply مورد نیاز اعضای قبیله ات در هر بازی رو تأمین کنی تعدادی از اعضای قبیله در ابتدا گرسنه و سپس بیمار میشن و اگه همین وضع کمبود منابع در match های بعدی هم ادامه پیدا کنه میمیرن.هر journey متشکل از 12 هفته برابر با 84 تا match(هر match برابر ست با یک بازی) هست.اگه تمام اعضای قبیله ات بمیرن journy زودتر از موعد به پایان میرسه.

حتماً انتخاب کردی یادت نیست.برای اینکه بفهمی الان تو کدوم گروه هستی نگاه کن ببین لباس کارکترت آبی هست یا زرد.اگه آبی هست hunter هستی،اگه زرده firefly ای.
 
من 12 هفته اول رو با هانتر ها تموم کردم و الان هفته دهم از فایرفلای هستم ... بازی برای من خیلی لذت داره و به شدت خاطرات Metal Gear Online رو برام زنده میکنه...
 
جریان اینه که شما به عنوان یک گیمر آنلاین،به صورت خیالی یه قبیله(clan) ای داری که باید شکمشون رو سیر کنی:d.هر گیمری که TLoU رو آنلاین بازی میکنه این قبیله رو داره و اعضای قبیله شخصیت های خیالی هستن.ملاک افزایش یا کاهش تعداد افراد قبیله،عملکرد شما در هر بازی و part ها و supply هایی هست که در بازی جمع آوری می کنی.به این ترتیب که عملکرد شما در هر match آنلاین،یک تعداد part مشخصی رو به حساب شما واریز می کنه؛برای مثال down کردن دشمن 100 عدد part،ساختن مهمات 30 عدد part،کشتن دشمن با مولوتو کاکتیل 50 عدد part و ... به شما میده.این part ها دو منظور دارن؛هم میشه در حین بازی از اونها برای خرید ammo،armor و اسلحه های بخصوص استفاده کرد و هم اینکه در انتهای بازی با تقسیم بر عدد 50،تبدیل به supply میشن(هر 50 عدد part مساوی است با 1 عدد supply) که خرج اعضای قبیله خواهد شد.به جز این در کنار دشمنی که down یا execute کردی هم مقداری supply رو زمین میفته که باید حتماً برش داری وگرنه جز supply ات ثبت نمیشه.هرچه تعداد اعضای قبیله بیشتر بشن تعداد supply مورد نیاز هم بیشتر میشه و اگه نتونی supply مورد نیاز اعضای قبیله ات در هر بازی رو تأمین کنی تعدادی از اعضای قبیله در ابتدا گرسنه و سپس بیمار میشن و اگه همین وضع کمبود منابع در match های بعدی هم ادامه پیدا کنه میمیرن.هر journey متشکل از 12 هفته برابر با 84 تا match(هر match برابر ست با یک بازی) هست.اگه تمام اعضای قبیله ات بمیرن journy زودتر از موعد به پایان میرسه.

حتماً انتخاب کردی یادت نیست.برای اینکه بفهمی الان تو کدوم گروه هستی نگاه کن ببین لباس کارکترت آبی هست یا زرد.اگه آبی هست hunter هستی،اگه زرده firefly ای.
حالا فهمیدم
پس من از اون ادم بدام:d
 
اقا اگر JOURNEY مون با اون قبيله و گروه مون زودتر تموم بشه و همه كشته بشن ديگه تروفي انلاين اش رو نميده ؟
 
اقا اگر JOURNEY مون با اون قبيله و گروه مون زودتر تموم بشه و همه كشته بشن ديگه تروفي انلاين اش رو نميده ؟
نه.فقط در صورتی تروفی داده میشه که در مدت 12 هفته(برابر با 84 بازی) بتونی حداقل 1 نفر از قبیله ات رو زنده نگه داری
 
اگه در حین بازی کردن دیس کانکت شیم اونوقت تاثیر داره تو بازی؟!
منظورم تو journey هست مشکلی پیش میاد واسش؟!
Sign out كن يا invite دوستتو accept كن تاثير نداره ، اگر از بازي بياي بيرون تاثير داره:d ولي ديسكانكت شدن رو يادم نيست چي ميشه ،فكر كنم تاثير نداشت.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or