PlayStation The Last of Us Part II

سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:

mojahed25

کاربر سایت
Feb 28, 2014
716
همین اول بگم تقریبن هم سن هستیم و تجربه من تو گیم کمتر از شما نیست.

تعریف فضای دارک با صحنه دارک فرق داره! کلیت لست2 بر مبنای فضای دارکه.
اینو بارها قبلش عوامل سازنده اشاره کردن و مخاطب با این پیشفرض باید سراغش بره که قرار نیست حتی با یه فضای معمولی مواجه بشه.
حالا اینکه نگاه ما صرفن اوقات خوب باشه به بازی و طلبکار فضای خوب و پایان گل و بلبل باشیم, جواب سادس ادرس و اشتباه اومدید!

لست2 خود ذات و ماهیت انسانه , خود درده.
خورد شدن و شکستنه , احساس ضعف و اینکه ما انسانها تا چه اندازه میتونیم ضعیف باشیم و دل ببندیم و از دست بدیم , بیاد بیاریم و گاهی بخندیم یا گریه کنیم.
لست2 خود زندگیه , خود واقعیش نه دنیای قالب فیلم های هندی یا اکشن هالیودی.
این گیم اومده تا اتفاقن حالت بد شه و درک کنی انسان تو شرایط متفاوت و سخت مجبور به چه کارایی میشه.

حالا درک این اثر تا حدودی دیگه به محیطی برمیگرده که طرف توش بزرگ میشه و اتفاق هایی تجربه میکنه که داستان براش باورپذیر باشه یا نه.
به طبع کسی که عزیزی رو از دست میده با طعم مرگ بیشتر اشناست.
فقدان نبودن و حس انتفام و نفرت و خشم و عصیان گری به بهترین شکل ممکن تو این بازی نشون داده شده و بنظرم تو بحث های روانشناسی هم این بازی حرف زیاد داره.
آها....! من همسرم روانشناس هستن یادم باشه یه نسخه از این بازی رو بدم ایشون با همکاران بشینن تجزیه تحلیل کنن ،، شاید اینکه آقای نیل دراکمن که فک‌فامیل یه NPC بدرد نخور ! و ورداشته
نصف بیشتر گیم پلی و داده دستش
خیلی در سطح ورای روانشناختب باشه
 

mojahed25

کاربر سایت
Feb 28, 2014
716

اینکه شما دنبال بازی فان بودی تقصیر این بازی نیست. شما نباید میرفتی سراغش چون از قبلش خود کارگردان بازی گفته بود بازی دارکه
در مورد اون امضا که با قاطعیت بهت میگم 90% هیترن شک نکن

شما یه سر نظر کسایی که بازیو تموم کردنو ببینی متوجه میشی فقط درصد خیییییییلی کمی ناراضین و این طبیعیه

View attachment 154669
View attachment 154675


The Last of Us Part II is making it legitimately hard for me to go back to older third person games
اینم نظر Transistor از شاخای ResetEra در مورد بازی و ببین پارت 2 چه بلایی سرش اورده که بازی دیگرو براش شبیه جوک کرده
نظر بچه های باسابقه بازیسنتر و منتقدشم که خوندی . دیگه حرفی نمیمونه که در همینجا درصد بسیار بالای بازی براشون شاهکار بوده


فقط این یه ریپلایش

View attachment 154673




View attachment 154670
View attachment 154671
View attachment 154672


و................

من واقعا این مطلب برام خیلی جالبه که تو فرهنگ ما ایرانیها ،، این چیه که هر برداشت شخصی از چیزی داریم با زور و فشار و گذاشتن انرژی بینهایت!! میخوایم به دیگران هم بگیم همین فرمی برداشت کنن ،، فقط هم تو مسئله گیم نیست ها ... تو اعتقادات دینی ،، یا روابط بین زن و مرد ،، یا حتا پزشکی !!!! خوب ممنون دوست عزیز ولی اگه پست من رو بخونید من نظر خودم و تعداد بیشماری در سراسر جهان رو اوندم مطرح کردم ،، حالا شما میفرمایین هیتر هستن !!! من نمیدونم یوتیوپر میلیاردری که تو صحنه هایی که تو بازی اتفاق میوفته داره اشکس در میاد چجور هیتری میتونه باشه !!!
 

victor hogo

کاربر سایت
Dec 20, 2011
3,749
نام
علی
چرا فضای بازی گل و بلبل نیست؟ کو شنگول کجاس حبه انگور؟:D
چرا فرزند یه npc شده.......
داره مرزهای زیر سوال بردن هم جابجا میشه!8->
اگه فردا روزی دیدین دارن گیر میدن چرا اسب داره مگه دوچرخه چشه؟ زیاد تعجب نکنین
:D
 

mojahed25

کاربر سایت
Feb 28, 2014
716
فک کنم دیگه همه موضع منو نسبت به این بازی میدونن:D ولی باید بگم که کاملا با دیدتون مخالفم. هیچی گیمی به ما دینی نداره که به ما تجربه ای خوب و امیدبخش بده. یعنی اصلا قرار نیست اینطوری باشه. یه گیم هم میتونه مثل یه فیلم یا کتاب تو رو با حسی از نفرت یا ناامیدی یا هر چیز دیگه ای رها بکنه. مهم اینه که چطوری این حس ها رو بهت انتقال بده. اصلا این مدل محدود سازی ها که چون گیم باید فان باشه پس نباید دارک باشه فقط و فقط به ضرر گیم ها و باقی موندشون در یه حصار سیف میشه.
میگن زمان ارسطو فقط داستان ها و نمایش نامه هایی مورد مقبولیت بوده که درش سفر قهرمان شکل میگرفته و قهرمان داستان در انتها بر مشکلاتش فائق میومده و به آرامش و خوشبختی میرسیده و هر چیزی غیر از اینو مردود میدونستن چون این اعتقاد رو داشتن که داستان باید پندآموز و امید بخش باشه و خوبی بر بدی پیروز بشه. حالا حساب کنید اگه هنوز هم همون سیستم همچنان ادامه داشت چه بلایی بر سر ادبیات و سینما اومده بودش. گیم ها هم همینن و قرار نیست در اون حصار سرگرمی باقی بمونن و باید پا رو فراتر از این ها بزارن.
ببینید هرچقدر هم شما و دوستان موافق این توضیحات رو بدین ،، باز نمیتونین این مطلب رو که قسمت اول یک شاهکار بوده و درصد بالایی از گیمرها از اون لذت بردن ولی قسمت دوم حداقل بین گیمرها نمرات زیر ۵ آورده رو کتمان کنید این کلمه «دارک» هم نمیتونه تو توجیهی به ضعف داستان و مسخره بودن این بخش که تو اسپویل میذارم تاثیری بذاره
اینکه تو یه بازی شما در نقش منفورترین کارکتر بازی برین علیه کاراکتر مورد علاقه و اصلی و باید اونو بزنین له کنین و الا گیم اور میشین !!!
 

mojahed25

کاربر سایت
Feb 28, 2014
716
چرا فضای بازی گل و بلبل نیست؟ کو شنگول کجاس حبه انگور؟:D
چرا فرزند یه npc شده.......
داره مرزهای زیر سوال بردن هم جابجا میشه!8->
اگه فردا روزی دیدین دارن گیر میدن چرا اسب داره مگه دوچرخه چشه؟ زیاد تعجب نکنین
:D
خدا نکشتت حبه انگور ،، یه وقت جای چیزی مصرف نشوید با اینهمه نمک ??
 
  • Smile
Reactions: victor hogo

mojahed25

کاربر سایت
Feb 28, 2014
716
این حرف شما با تمام احترام مثل مسوولین هنری کشور هست که ایراد می گیرن چرا فلان فیلم تلخه و باید بایکوت شه چون فضای چرک و بدی داره پایان فیلم باید گل و بلبل باشه . زندگی همینه . مگر هر کس که عزیزی اش کشته میشه می تونه انتقام بگیره ؟ مگر هر کس با هر جایگاهی که داره مطابق با اون میمیره ؟ مگر کم نبودن افرادی که عزیزی اشون کشته شده و در لحظه آخر قاتل اش رو بخشیدن ؟ مگر کم نبودن افراد مهمی که به عجیب ترین و ساده ترین شکل ممکن کشته شدن ؟ زندگی واقعی با این آثاری که در سینما و گیم می بینیم متفاوته . و رسالت گیمینگ شاید در گذشته این بوده که تجربه ای متفاوت از زندگی حقیقی داشته باشه ولی امروزه این طور نیست . امروز هدف اینه که بازی ها تا جای ممکن رنگ واقعیت بگیرن. چون سلیقه ها تغییر کرده مثل سینما
و این رو هم که می فرمایید 40 درصد نتونستن ارتباط بگیرن اصلا باید وارد شد و دید چند درصدشون بازی کردن که نتونستن ایراد بگیرن . روی این آمار ارقام و نتایج نمیشه حساب باز کرد . چون طرف نشسته پشت کامیپوتر ممکنه کلا اصلا ندونه لست چیه و یک نظری بپرونه .
من فکر میگنم باید به شما اسکار داد !! که من رو با مسئولین زحمت کش !!! مملکت مقایسه میکنید ،،یه پیشنهاد دارم هرکجا تو این بازی کم آوردین و نتونستین توجیه منتقی براش پیدا کنید کلمه « دارک» و بذارین اونجا درست میشه :p%-(
 

VecchiaSignora

کاربر سایت
Sep 11, 2010
4,807
بازی دریچه ی جدیدی از نگاه ها رو به سمت دنیای گیم کشونده.

جان کمپلا یکی از منتقدین و نویسنده سینما بازی رو تجربه کرده (کات سین ها و گیم پلی هایی که داستان رو روایت میکردن ) و نظرش رو تو ویدو پایین میده در موردش(اگر ویدو رو نمیتونید ببینید پایین تر بخش های مهم صحبتش رو ترجمه کردم):

اول از همه در مورد بازی صحبت میکنه . میگه اگر بازی رو به اسکار راه میدادن من خودم شخصا تمام عناوین امسال اسکار رو بهش میدادم . به این نکته اشاره میکنه که داستان و نویسندگی پارت 2 با اختلاف فراوان بهترینه تو صنعت گیم و اذعان میکنه بازی یه "شاهکار سینماییه". در ادامه میگه ممکنه بعضیا نتونن با هر داستانی کنار بیان ولی این باعث نمیشه که TLOU2 یه شاهکار تمام عیار نباشه.
اشاره میکنه داستان بازی بقدری قدرتمنده که کلمات قادر به توصیفش نیستن. قبل از اینکه بازی رو تجربه کنه بعضی از لیک ها رو تو جاهای مختلف دیده بوده و شنیده بوده و براش جالب نبوده بازی ولی وقتی کل بازی رو تجربه کرده باورش نمیشده چقدر عالی بوده همه چیز. فدا شدن کرکترهای مهم رو برای داستان بازی ضروروی میدونسته و بقدری تاثیر گذار بوده واسش که بعد از تموم کردن داستان از دیشب تا حالا داره در موردش فکر میکنه(حس و حال همه ما بعد تموم کردن بازی). میگه هیج جوره باورش نمیشه کسی بتونه از داستان و نحوه روایت خوشش نیاد, چون با اختلاف فراوان بهترین چیزی هست که صنعت گیم تا به امروز ارایه داده. تو این نسل داستان بازیای زیادی رو دنبال کرده (مثل انچارتد , گاد او ار , پارت یک . . . ) از اونا خوشش اومده ولی پارت 2 همه اونارو به تنهایی به خاک و خون میکشه. میگه من فقط در مورد داستان بازی صحبت میکنم و باور دارم کرکتر سازی بازی به طرز دیوانه کننده ای واقعیه و درد هاشون و مصمیبت هاشون بطرز باورنکردنی قابل لمسه.
بازی براش به معنای واقعی "درد" رو معنا میکنه و بازی به زیبایی توصیف میکنه "درد" چقدر ممکنه حتی انسان های خوب رو مجبور به انجام وحشتناک ترین رفتارها کنه و حتی فکر کردنش به داستان بازی باعث سیخ شدن موهای بدنش میشه.

و در آخر احترام میذاره به کسانی که ممکنه از بازی و داستانش خوششون نیومده ولی بر این باوره اشتباه فکر میکنن و اذعان میکنه TLOU2 بروی قله ی دنیای گیم حضور داره و با اختلاف فراوان شماره یک این صنعته.

پ.ن:این صحبت فردیه که فقط یک بخش از بازی (داستان ,قسمتی که به گفته بعضیا ضعیف ترین بخشه بازیه!)رو تجربه کرده و چنین تاثیری روش گذاشته , حالا تصور کنید میتونست مثل ما کل بازی رو تجربه کنه!
 
آخرین ویرایش:

mojahed25

کاربر سایت
Feb 28, 2014
716
عذر می خوام که ریپلای می کنم .نظر شما محترم ولی کاملا توش تناقض دیده میشه .اگه گیم از نظر شما فان باشه . منطقی نیست که لست 1 بازی محبوبتون باشه چون دقیقا اکثر درونمایه هایی که شما بهش ایراد گرفتین مثل روایت سینمایی و پیام و ... در بازی اول هم بود و به نوعی اصولا موفقیت لست 1 به همین ترکیب سینما و گیم بود در بازی اول هم روایت سینمایی ارجحیت داشت و با اثری بزن بکش طرف نبودیم برای همین اگه اون اثر رو میشه بازی و دارای المان های فان دونست 2 اش رو 10 برابر از اون می توان فان و سرگرم کننده دونست .مگر این که شما از نظر داستان می فرمایید که خب حقیقتا این دید شماست که با این بازی سازگار نبوده . به نظر میاد شما روایت قدیمی رو ترجیح میدید . مرز بین قهرمان و ضد قهرمان مشخص باشه و مرگ یک کاراکتر کلیدی حماسی باشه . این که شما حالا با این شخصیت ارتباط نگرفتید بیشتر به خودتون بر می گرده . چراکه خیلی ها با این روایت موافق بودن چه در فضای کشور خودمون چه در خارج . صرف این که یک سری با نظر شما موافق باشن دال بر درست بودن نیست .
این قضیه هم که می فرمایید پیام داستانی براتون جذاب نیست هم با تجربه گیمینگ اتون در تضاده . چراکه اگه حرفه ای دنبال کنید براتون مشخصه که در این سال ها هنر سینما و گیم رابطه تنگاتنگی دارن و هدف فعالان پیشرو ی این صنعت (توجه کنید پیشرو و افراد دارای بینش نه اون دسته از سازندگان که صرفا صنعت و پولسازی براشون اولویت داره اینه که این مرز رو تا جای ممکن از بین ببرن و بازی رو از سرگرمی به یک هنر تبدیل کنن . به همین دلیل من فکر می کنم جسارتا بهتره که کمی سلیقه اتون رو باز کنید چون در سال های آینده با مشکلاتی این چنینی روبرو می شوید که خب باعث میشه نتوانید لذتی که دنبالش هستید رو ببرید
این که کاراکتر جدید وارد داستان شده و شخصیت اصلی رو به چالش میکشه ایراد نمی تونه باشه . مثلا الان در سری فیلم های بتمن نولان در قسمت دوم تازه کاراکتر جوکر معرفی شد و زد دهن بتمن رو سرویس کرد کسی ایراد نگرفت که چرا از کاراکتر های قسمت اول فیلم کسی نیومد بزنه بتمن رو به فنا بده . یا در قسمت سوم هم همین طور. این طبیعیه که در سری های جدید یک فیلم یا بازی کاراکتر جدیدی وارد بشه که شخصیت اصلی رو به چالش بکشه . شخصیت محبوب شما به خاطر همون فناپذیری و انسان بودنش محبوب شده . ترمیناتور یا کوماندو نیست .
گیمپلی عذاب آور رو هم من موافق نیستم اتفاق به نظرم از نظر پیچش داستانی و سکانس های پر از هیجان و سینمایی و محیط های تازه گیمپلی بخش ابی فوق العاده بود . نمونش هم مرحله حمله به جزیره سرافیت ها . یا نبرد با رت کینگ . تقریبا چالشی ترین دشمن های بازی تو بخش ابی بودن . اون زن تبر داره - همین رت کینگ یا اون سیاه پوسته که دهنش رو جر دادیم .
این رو شما در نظر نگرفتین که این فردی که میگین یک ماه گرسنگی کشیده فراموشی نگرفته ها . اون یک سرباز آموزش دیده تو یک دنیای پساآخر الزمانیه . همین الانش سرباز هارو برای مقاومت در شرایط سخت و گرسنگی و تشنگی آموزش میدن بعد اون زمان که همین طوری اش غذا کمه طبیعیه که روحیه جنگنده اش رو از دست نده. از طرفی خب گرسنه است نمی تونه گاز بگیره ؟ اتفاقا وحشیانه تر از یک آدم سیر گاز می زنه .
گفتم که فیلم ، فیلمه بازی ، بازی ! من بیشتر از صد ویدئو از یوتیوپرها و گیمرهای مطرح دنیای گیم رو دیدم که سر این بازی داد اعتراض زدن یا حتا دیسکها رو قیچی کردن نمیدونم چرا هیچکس ندیده و همه فکر میکنن چون خودشون لذت بردن دیگرانم باید ببرند !! یه سرچ کوچیک تو یوتیوپ با کلمه Hate قبل اسم بازی بد نمیتونه باشه
 

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
Dec 8, 2011
4,987
نام
مهدی
پسر چقدر جو دور بازی نسبت به اون اولا فرق کرده! :D من اون 3-4 روز اول بازی رو تموم کرده بودم و زخمی و کمر شکسته رفتم اینترنت، دیدم فقط نفرت پراکنی و ترول می‌خوره تو صورتم تو تک تک ویدئوهای یوتوب و کامنتای زیرش! :)) الان جدای از اینکه افراد خیلی بیشتری بازی رو تموم کردن، مثل اینکه خیلی از افرادی که از بازی متنفر بودن یا باهاش حال نکرده بودن، الان نظرشون به طور کلی عوض شده. این اتفاق برای اولین بار تو مدیوم گیم ‌افتاده و گیمرا با مقوله‌ی هضم کردن و وقت دادن به محتوا تو این ابعاد رو به رو شدن، و از نظر من این یکی از بزرگترین دستاوردهای ناتی‌داگه.
 

mojahed25

کاربر سایت
Feb 28, 2014
716
آقا یه پیشنهاد برا شما دارم
میگم اگر‌ گیم فقط باید فان و سرگرمی ‌و بدون پیام باشه دیگه شما چیکار داری که ابی کیه ! اصن چیکار به داستان داری :D گیم پلی بازی خیلی خفن و عمیقه به نظرم شما کات سین های بازی رو از دم skip کن به مدل بازی هایی که مدنظرتونه‌ میرسید اونوقت خیلی هم فان میشه ، گرافیک هم که بی نظیره :D
یه سوالی هم دارم ، این قضیه دنیای بیرون ایران نمیدونم دوربین مخفیه یا جدی چون بار دومه دارم میبینم ! غیر از اینکه همچین چیزی که شما میگی درست نیست(که فقط ایرانی ها خوششون اومده) به عنوان کسی که ادعای 30 سال گیمر بودن داری کلا نباید نظر فلان یوتیوبر و پتیشن و این چیزا در تجربه گیمیت تاثیر داشته باشه .
در کل کاری به PART II ندارم نظر شما هم محترم ولی پیشنهاد میکنم که کلا دیدگاهت رو نسبت به ویدیوگیم تغییر بدی چون به عنوان کسی که ادعای 30 سال گیمری و خفن بودن داری حرفا و طرز فکرتون راجب هنر هشتم اصلا خوشایند نبود.
من هنوز ترجمه ای از کلمه «خفن» که شما میفرمایید پیدا نکردم !! ولی فکر تمیکنم همچین ادعایی داشته باشم !! ولی برام این مطلب خیلی جالبه که دوستان سر یه اختلاف نظر در یه بازی به خودشون اجازه هر نوع لحن توهین آمیز رو میدن بدون اینکه متوجه باشن اونور مخاطبشون کیه و چند سالشه و چکاره هست ،، در هرصورت من پاسخی ندارم به این برداشت جنابعالی که از توضیحات من کردین ، بدم .. چشم سعی میکنم به پیشنهاد شما عمل کنم !!
 

mojahed25

کاربر سایت
Feb 28, 2014
716
ببین شما نظرت رو دادی، دیگه درصد تعیین نکن که کی خوشش اومده کی خوشش نیومده، جای بقیه هم نظر نده.
اینقدر هم فکر نکن چون ۵۰ سالته از بقیه بیشتر میفهمی، عقل انسان از یه سنی به بعد کامل میشه، اینکه شما ۵۰ سالته دلیلی بر این نیست که حتما نظرت بیشتر از یک فرد ۳۰ ساله مهمه!
من اتفاقا خیلی کم فهم هستم ،،، ولی تا این سن یه چیزی رو متوجه شدم اونم که کسی که در مقام «مدیر انجمن» نشسته اونقدر باید فهم داشته باشه که با توهین کردن نمیتونه برقرار کننده نظم باشه ،، و البته با پاک کردن این پیام!!!
 
آخرین ویرایش:

barneysawyer

کاربر سایت
Feb 28, 2012
1,729
نام
nucky thompson
[/SPOILER]
گفتم که فیلم ، فیلمه بازی ، بازی ! من بیشتر از صد ویدئو از یوتیوپرها و گیمرهای مطرح دنیای گیم رو دیدم که سر این بازی داد اعتراض زدن یا حتا دیسکها رو قیچی کردن نمیدونم چرا هیچکس ندیده و همه فکر میکنن چون خودشون لذت بردن دیگرانم باید ببرند !! یه سرچ کوچیک تو یوتیوپ با کلمه Hate قبل اسم بازی بد نمیتونه باشه
من حالا کاری به ری اکشن بقیه دوستان ندارم . قصدم هم اجبار کردن شما به دوست داشتن یا نداشتن بازی نیست . صرفا نقد اتون درباره بازی رو خواندم و نکاتی که به ذهنم اومد رو گفتم. به هر حال شما خودتون سلیقه اتون رو بهتر می دونید ولی خب همان طور که گفتم چون این مرز بندی بین فیلم و بازی در ذهن و دید شما فقط این قدر دقیقه و هیچ کدوم نباید بر دیگری تاثیر بگذارن درباره ادامه ی علاقه اتون در حیطه گیمینگ کمی تجدید نظر کنید چون این صنعت به این سمت خواهد رفت .
 
  • Like
Reactions: mojahed25

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,733
نام
علی
من هنوز ترجمه ای از کلمه «خفن» که شما میفرمایید پیدا نکردم !! ولی فکر تمیکنم همچین ادعایی داشته باشم !! ولی برام این مطلب خیلی جالبه که دوستان سر یه اختلاف نظر در یه بازی به خودشون اجازه هر نوع لحن توهین آمیز رو میدن بدون اینکه متوجه باشن اونور مخاطبشون کیه و چند سالشه و چکاره هست ،، در هرصورت من پاسخی ندارم به این برداشت جنابعالی که از توضیحات من کردین ، بدم .. چشم سعی میکنم به پیشنهاد شما عمل کنم !!
دوست عزیز میشه بگید کجای پست من لحن توهین داشت ؟ اتفاقا کاملا با احترام و سوم شخص جوابت رو دادم ، بخاطر همون سن و سال اتفاقا کاملا با احترام صحبت کردم و نظرتون هم گفتم محترمه ولی دیدگاهت اشتباهه مخصوصا وقتی ادعای 30 سال گیمری و نگاه از بالا به پایین داشته باشی ، والا ما هم نی نی کوچولو نیستیم که منم انگار بیام بگم 25 ساله بازی میکنم خب ربطی به بحث نداره که من چند سالمه و چند ساله گیمرم . خفن هم خودمونی گفتم ولی اگر دوست دارید به شکل کتابی براتون توضیح میدم
 
  • Like
Reactions: mojahed25

mojahed25

کاربر سایت
Feb 28, 2014
716
دوست عزیز میشه بگید کجای پست من لحن توهین داشت ؟ اتفاقا کاملا با احترام و سوم شخص جوابت رو دادم ، بخاطر همون سن و سال اتفاقا کاملا با احترام صحبت کردم و نظرتون هم گفتم محترمه ولی دیدگاهت اشتباهه مخصوصا وقتی ادعای 30 سال گیمری و نگاه از بالا به پایین داشته باشی ، والا ما هم نی نی کوچولو نیستیم که منم انگار بیام بگم 25 ساله بازی میکنم خب ربطی به بحث نداره که من چند سالمه و چند ساله گیمرم . خفن هم خودمونی گفتم ولی اگر دوست دارید به شکل کتابی براتون توضیح میدم
یه بار دیگه متنتونو بخونید متوجه میشین ،، مطرح کردن ۳۰ سال هم دلیل برتری نبوده ،، ولی هر شخصی وقتی با یه مدیومی سالهای زیادی سر و کار داشته باشه میتونه نظرش قابل تامل باشه یا لااقل من نصبت به شخصی با این شرایط اینطورم
 

barneysawyer

کاربر سایت
Feb 28, 2012
1,729
نام
nucky thompson
من فکر میگنم باید به شما اسکار داد !! که من رو با مسئولین زحمت کش !!! مملکت مقایسه میکنید ،،یه پیشنهاد دارم هرکجا تو این بازی کم آوردین و نتونستین توجیه منتقی براش پیدا کنید کلمه « دارک» و بذارین اونجا درست میشه :p%-(
من دنبال اسکار نیستم و قصدم توهین به شما نبود . صرف این که چون پایان بازی طوری نبوده که شما دوس داشتین باشه و پایان تلخ بوده شما ایراد گرفتید گفتم معیارتون مثل اون بزرگوارانه که پایان بیش از حد به قول شما دارک براشون جالب نیست و فیلم رو بایکوت می کنند . من برای داستان توجیه منطقی دارم چون منطقی بود و بیخودی با دارک گفتن یا نگفتن توجیهی نمیارم. از کتاب و ... استفاده نمی کنم برای داستان منطق در بیارم .ولی خب شما نظر خودتون رو دارید و روش هم پافشاری می کنید . طبیعی هم هست نظرتون هم محترمه
 
  • Like
Reactions: mojahed25

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر