PlayStation The Last of Us Part II

سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:

AM!R

کاربر سایت
Sep 10, 2011
5,063
نام
AmiR
اقا 2 تا کلیکر و 4 تا رانر یه جا

من تنها با 7 تا تیر کلت...

محیط هم اندازه یه اتاق،

کلیکراشم ماشالله رادار نصب کردن روشون از پشت سر و پشت دیوار و پشت میز و همه جا میکشنت بیرون...

چی کار باید بکنم...
شُل! :D
والا اگه اون اول های بازی تو سوپر مارکت هست کوکتیل بنداز در غیر این صورت تا جایی که میتونی مخفی کاری ش کن مخصوصا کلیکر ها اون آخری هارو هم با چک و لگد بزن.

من از الان تا آخر بازی پشه هم بکشم میگم :
This is from Joel Miller
;/
 
  • Smile
Reactions: mohsen2019

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
فکر می‌کردم اون جملات "you're not ready for this" و فلان و بیسار اغراقه، اما برای اولین بار مفهوم این جمله رو با پوست و گوشت و خون احساس کردم. بعد از تجربه‌ی 4 ساعته‌م از بازی می‌تونم بگم من واقعا برای تجربه‌ی این بازی آمادگی نداشتم.
Storywise؟!

میشه یک impression اسپویلر فری بدی؟ من شب بازی میرسه دستم و به عنوان یکی از فن‌های قدیمی لست دوست دارم نظرتو در مورد کلیت بازی تا اینجا بودنم؟ :?:D
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,195
نام
ماکان
تو این چند ساعتی که بازی کردم، در مورد داستان تنها واژه ای که میشه به کار برد شاهکاره. گذشته از روایت (چه از منظر سینماتیک بودن و تدوین عالی و چه از منظر انیمیشن شخصیت ها که نزدیک به آثار شاخص سینماست) و درگیر کردن داستان تو گیم پلی که اصلا جای بحث نداره، خود پلات به شدت عالیه. اول اینکه پشت تک تک تصمیمات یجور هوشمندی و جسارت کاملا مشهود و محسوسی نهفته است و دوم اینکه انگیزه لازم برای معنا دادن به این خشونت افسار گسیخته رو ایجاد میکنه.

Last 2 انقدر خوبه که واقعا با تمام وجود به گیمر بودن خودم و اینکه در این سن هم عاشق بازی ها هستم تا فرصت تجربه همچین چیزی بهم دست بده، افتخار میکنم!
 

esemech

کاربر سایت
Jan 27, 2011
731
نام
مهدی
چه زود تمومش کردین.

بازی شبیه یه فیلم میمونه ممکنه از اولش خوشتون نیاد اما یکم که میگذره جالبیه خودشو نشون میده....مثل فیلم the gentlman اولش فقط حرف اما بعدش عالی شد.
سلام من طاقت نیوردم.
رفتم از کانال
Gamers little playground استریت کامل بازی رو دیدم.
تا سر فرصت خودم بازیش کنم.
از لحاظ داستان من حقیقت ناامید شدم.
 
  • Like
Reactions: Love Console

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
Dec 8, 2011
4,989
نام
مهدی
Storywise؟!

میشه یک impression اسپویلر فری بدی؟ من شب بازی میرسه دستم و به عنوان یکی از فن‌های قدیمی لست دوست دارم نظرتو در مورد کلیت بازی تا اینجا بودنم؟ :?:D
دقیقا story-wise. ببین من هر چی بگم حیفه و ممکنه تجربه‌ت رو تحت الشعاع قرار بده، فقط در این حد بگم که 4 ساعت بازی کردم و انگار 6 کیلومتر زیر آفتاب داغ دویدم. خسته و درمونده و بی‌جون و هاج و واجم. داستان بازی اونقدر زیباست که دلت می‌خواد دسته رو زمین نذاری، و اونقدر سنگین و intenseـه که نمی‌تونی دسته رو زمین نذاری.
اینا رو بذار کنار لول دیزاین و گیم‌پلی و انیمیشنا و گرافیک و production value دیوانه‌کننده‌ی بازی. و باز اینا رو بذار کنار اینکه من فقط 4 ساعت از بازی رو تجربه کردم.
اگه یه بازی بتونه برای من جای The Last of Us رو بگیره، همین پارت دومه. تقریبا از هر نظر پیشرفت کرده و بهتر شده. از هر نظر. حالا باید ببینم در ادامه چی می‌شه.

و بنظرم از همین الان از تمام صفحات مربوط به بازی خارج شو تا شب خودت بفهمی با چی طرفی و چیزی برات اسپویل نشه.
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
دیدم اینجوری پیش برم بازی تا فردا تمام خودم دسته گزاشتم کنار دستگاه خاموش کردم از صبح یک کله داشتم بازی میکردم فقط یک 30 دقیقه نهار رفتم خدایش شاهکار شاهکار واقعا خیلی دوست دارم ND یک بازی Open World بسازه ببینم چی میسازه خدایش The last of us به حالت Sandbox خیلی خوب در اوردن چی میشد یک بازی در همین سطح داستانی و جو جدی که اینجا داره تحویل میده یه Open world خفن بسازه .

در کل ارزش تمام پولی که برای بازی دادم همین چند ساعت اول بازی داده احساس میکنم من تازه جلو نرفتم وقتی داشتم سیو میکردم زده بود Day 1 من این همه ساعت دارم لذت میبرم WTF گفتم سیو کردم و دستگاه خاموش که بقیش بعدم برم یک ضرب نرم برای تمام کردن. :D
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,560
اسپویلرهایی که گذاشتیدو خوندم.
متن زیر اسپویل داره
تازه وارد downtown شدم.
@Kiami
فکر میکردم مرگی بدتر از آرتور مورگانو نبینم، مرگ جوئل حالمو به شدت خراب کرده و سردرد شدیدی گرفتم جوری که ژلوفن خوردم، فعلا نمی تونم بازی کنم، هیچ چیز بازی مثل اوایلش بهم نمیچسبه، فقط جول جلو چشمامه. نه گرافیک می بینم نه انیمیشن نه حتی خود الی رو، همه چی سریع اتفاق افتاد، واقعا آزاردهندست، حس انتقام تمام وجودتو می گیره ولی تمرکزتو کامل از دست میدی. توی تریلرها اونجا که دهن الی رو می گیره جول.. فکر کنم همش توهم و بعضیاش فلش بکه
 
آخرین ویرایش:

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,235
نام
Mohammad
انقدر بازی کردم چشمام داره منفجر میشه
تا حالا اینطوری قفلی نزده بودم رو یه بازی
باید ذره به ذره بازی رو بگردید
دیالوگ ها ، نامه ها ، آیتم ها و حتی یه سری کات سین تو گوشه کنار بازی مخفی شده
داستان رو که دیگه اصلا نگم شااااااااهکاااااااااااره
 
Last edited by a moderator:

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
:|:|:|:| دوربین مخفیه؟ من اصلا درباره این چیزایی که شما لیست کردی حرفی زدم؟! من فقط درباره داستان بازی نظر دادم. و تا اونجایی که میدونم درکنار همه نکات مثبت و فوق العادش، این داستان اخرین ما بود که به عنوان مطرح ترین ویژگیش در نظر گرفته می شده همیشه.
و الا بله این چیزایی که شما لیست کردی را من نه ایرادی میگیرم فعلا و نه کاری دارم بهشون.
دادن نظر مخالف ، در چارچوب قوانین فروم، هم به نظرم تاکسیک محسوب نمیشه.
خب الان میخوای ملت اینجا چی بگن؟ بازی چند ساعت بیشتر نیست انلاک شده انتظار داری ملت بیان در مورد داستان بازی که تموم نکردن با شما بحث کنن؟ الان روز عرضه بازی اومدی لیک هارو خوندی و تو تاپیکی که هیچ کسی اطلاعی در مورد داستان نداره اومدی آیه یاس میخونی و عملا گند میزنی به تجربه اونایی که هیچ چیزی از داستان بازی نمیدونن یا اصلا تهیه نکردن. اینجا کسی به شما چیزی بدهکار نیست واقعا.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر