PlayStation The Last of Us Part II

سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:

B_O_X_E_R

کاربر سایت
Feb 16, 2016
601
نام
آرین کمال
تریلر گیم پلی رو دوباره دیدم.این راه رفتن و دویدن کارکتر اصلی eli واقعا طبیعی ترین هست تو این نسل. با اختلاف از کار قبلیشون un 4 هم بهتره
 
  • Like
Reactions: (STALKER)

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,423
حجم عضلات اینا از برنامه هایی برای آینده زندگیمون

اینو من نگفته بودم؟ :D


________________

این پروفایل Alice X Zhang هست، طراح کاور استیلبوک بازی، میتونید بقیه کاراشو ببینید:

چجوری اینستا رو اینطوری تصویری میذارید؟؟
________________

انیمیشن ها همون تریلر قبلی هست فقط برداشتن آیتم مث قبل نیست که اونم نسبت به نسخه اول چند برابر بهتره
 
  • Like
Reactions: Ludens

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,423
من مکانیسم این موشن مچینگ رو میفهمم، یه ظرف داریم که مثلا صدتا انیمیشن توش هست، بعد تو گیمپلی هر فریم همون لحظه پردازش میشه که کدومش بکار گرفته بشه.

ولی غیر موشن مچینگ چجوریه دقیقا؟ :|
 

Hero Man

کاربر سایت
May 29, 2013
744
نام
MamaD!
.
من مکانیسم این موشن مچینگ رو میفهمم، یه ظرف داریم که مثلا صدتا انیمیشن توش هست، بعد تو گیمپلی هر فریم همون لحظه پردازش میشه که کدومش بکار گرفته بشه.

ولی غیر موشن مچینگ چجوریه دقیقا؟ :|
معمولا سيستم انيميشن بازي ها State Machine هست . يه مثال خيلي ساده اينه كه يه استيت به اسم Idle تعريف ميشه يه استيت هم براي Jogging مثلا . حالا با توجه به Input پلير انيميشن از اين استيت به استيت ديگه blend ميكنه . حالا شما تصور كن كلي انيميشن مختلف داشته باشي كه هركدوم با شرايط خاص به همديگه وصل باشن و Blend كنن . خيلي سخت ميشه اون نتيجه دلخواه رو دراورد. كاري كه Motion Matching ميكنه اينه كه Curve حركت پلير رو كامل دنبال ميكنه . مثل يه خطي كه رو زمين موقعيت ، سرعت ، تغيير شتاب رو ظبط ميكنه . بعد يه سري شرايط تعيين ميشه مثلا اگه اين خط با ٩٠ درجه به راست پيچيد انيميشن ( Sudden_TurnRight) رو اجرا كن . يه ديتابيس عظيم از همه اينجور انميشن ها ظبط ميكنن ميدن به سيستم . سيستم هم با توجه به وضعيت پلير و شرايط تعيين شده يدونه از اينا رو انتخاب ميكنه
 
آخرین ویرایش:

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
ضربان قلب تک تک شخصیت ها/دشمن های بازی بالا و پایین میره، فرضا یکی از دشمنا ضربان قلب بالایی داره و تند تند نفس میکشه در نتیجه این امکان رو بهتون میده که جاش رو با شنیدن صداش راحت تر پیدا کنید... الله اکبر:|
Every single character in The Last of Us Part 2 has a heartbeat
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار

به نظرم خیلی راحت از این ویدئو گذشتیم ، ناتی داگ تو سی ثانیه ، بیشتر از ۹۰ درصد بازی های این نسل شخصیت پردازی کرد !! دیگه نمیتونم تصور کنم تو ۲۵ ساعت بازی چه میخوان بکنن ! و الی چقدر فراز و نشیب داشته باشه!

قشنگ دارن کاری میکنن مخاطبین به جای شکایت ، الی رو بزارن روی سرشون !
 

mojahed25

کاربر سایت
Feb 28, 2014
716
به نظرم خیلی راحت از این ویدئو گذشتیم ، ناتی داگ تو سی ثانیه ، بیشتر از ۹۰ درصد بازی های این نسل شخصیت پردازی کرد !! دیگه نمیتونم تصور کنم تو ۲۵ ساعت بازی چه میخوان بکنن ! و الی چقدر فراز و نشیب داشته باشه!

قشنگ دارن کاری میکنن مخاطبین به جای شکایت ، الی رو بزارن روی سرشون !
پروسه از معصومیت تا خشم به قول اونوری ها "نو مرسی"
 
  • Like
Reactions: voldmort

mojahed25

کاربر سایت
Feb 28, 2014
716
.

معمولا سيستم انيميشن بازي ها State Machine هست . يه مثال خيلي ساده اينه كه يه استيت به اسم Idle تعريف ميشه يه استيت هم براي Jogging مثلا . حالا با توجه به Input پلير انيميشن از اين استيت به استيت ديگه blend ميكنه . حالا شما تصور كن كلي انيميشن مختلف داشته باشي كه هركدوم با شرايط خاص به همديگه وصل باشن و Blend كنن . خيلي سخت ميشه اون نتيجه دلخواه رو دراورد. كاري كه Motion Matching ميكنه اينه كه Curve حركت پلير رو كامل دنبال ميكنه . مثل يه خطي كه رو زمين موقعيت ، سرعت ، تغيير شتاب رو ظبط ميكنه . بعد يه سري شرايط تعيين ميشه مثلا اگه اين خط با ٩٠ درجه به راست پيچيد انيميشن ( Sudden_TurnRight) رو اجرا كن . يه ديتابيس عظيم از همه اينجور انميشن ها ظبط ميكنن ميدن به سيستم . سيستم هم با توجه به وضعيت پلير و شرايط تعيين شده يدونه از اينا رو انتخاب ميكنه
بعضی وقتها انگار انیمیشن خاصی کم میاره پرش میکنه مثلا از حالت تیر اندازی رو زمین بیوفته و بخواد یه کار دیگه کنه انگاربعضی از کرو ها کم میاد
 

mojahed25

کاربر سایت
Feb 28, 2014
716
ضربان قلب تک تک شخصیت ها/دشمن های بازی بالا و پایین میره، فرضا یکی از دشمنا ضربان قلب بالایی داره و تند تند نفس میکشه در نتیجه این امکان رو بهتون میده که جاش رو با شنیدن صداش راحت تر پیدا کنید... الله اکبر:|
Every single character in The Last of Us Part 2 has a heartbeat
لااله الاالله :Gunner:
 

mojahed25

کاربر سایت
Feb 28, 2014
716
دوستان یه نظری داشتم که کمتر بهش توجه شده تو ورژن قبلی رشد قارچها یه گوشه ای از سقف یا دیوار بود که خیلی زیاد شده و گسترش پیدا کرده بود انگار که تو ورژن بعدی میخواستن از این سیستم یه جور باس فایت در بیارن ... کسی چیزی دیده تو گیم پلی ها؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر