PlayStation The Last of Us Part II

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:
حجم عضلات اینا از برنامه هایی برای آینده زندگیمون

اینو من نگفته بودم؟ :D


________________

این پروفایل Alice X Zhang هست، طراح کاور استیلبوک بازی، میتونید بقیه کاراشو ببینید:

چجوری اینستا رو اینطوری تصویری میذارید؟؟
________________

انیمیشن ها همون تریلر قبلی هست فقط برداشتن آیتم مث قبل نیست که اونم نسبت به نسخه اول چند برابر بهتره
 
  • Like
Reactions: Ludens
من مکانیسم این موشن مچینگ رو میفهمم، یه ظرف داریم که مثلا صدتا انیمیشن توش هست، بعد تو گیمپلی هر فریم همون لحظه پردازش میشه که کدومش بکار گرفته بشه.

ولی غیر موشن مچینگ چجوریه دقیقا؟ :|
 
.
من مکانیسم این موشن مچینگ رو میفهمم، یه ظرف داریم که مثلا صدتا انیمیشن توش هست، بعد تو گیمپلی هر فریم همون لحظه پردازش میشه که کدومش بکار گرفته بشه.

ولی غیر موشن مچینگ چجوریه دقیقا؟ :|
معمولا سيستم انيميشن بازي ها State Machine هست . يه مثال خيلي ساده اينه كه يه استيت به اسم Idle تعريف ميشه يه استيت هم براي Jogging مثلا . حالا با توجه به Input پلير انيميشن از اين استيت به استيت ديگه blend ميكنه . حالا شما تصور كن كلي انيميشن مختلف داشته باشي كه هركدوم با شرايط خاص به همديگه وصل باشن و Blend كنن . خيلي سخت ميشه اون نتيجه دلخواه رو دراورد. كاري كه Motion Matching ميكنه اينه كه Curve حركت پلير رو كامل دنبال ميكنه . مثل يه خطي كه رو زمين موقعيت ، سرعت ، تغيير شتاب رو ظبط ميكنه . بعد يه سري شرايط تعيين ميشه مثلا اگه اين خط با ٩٠ درجه به راست پيچيد انيميشن ( Sudden_TurnRight) رو اجرا كن . يه ديتابيس عظيم از همه اينجور انميشن ها ظبط ميكنن ميدن به سيستم . سيستم هم با توجه به وضعيت پلير و شرايط تعيين شده يدونه از اينا رو انتخاب ميكنه
 
آخرین ویرایش:
ضربان قلب تک تک شخصیت ها/دشمن های بازی بالا و پایین میره، فرضا یکی از دشمنا ضربان قلب بالایی داره و تند تند نفس میکشه در نتیجه این امکان رو بهتون میده که جاش رو با شنیدن صداش راحت تر پیدا کنید... الله اکبر:|
Every single character in The Last of Us Part 2 has a heartbeat
 

به نظرم خیلی راحت از این ویدئو گذشتیم ، ناتی داگ تو سی ثانیه ، بیشتر از ۹۰ درصد بازی های این نسل شخصیت پردازی کرد !! دیگه نمیتونم تصور کنم تو ۲۵ ساعت بازی چه میخوان بکنن ! و الی چقدر فراز و نشیب داشته باشه!

قشنگ دارن کاری میکنن مخاطبین به جای شکایت ، الی رو بزارن روی سرشون !
 
به نظرم خیلی راحت از این ویدئو گذشتیم ، ناتی داگ تو سی ثانیه ، بیشتر از ۹۰ درصد بازی های این نسل شخصیت پردازی کرد !! دیگه نمیتونم تصور کنم تو ۲۵ ساعت بازی چه میخوان بکنن ! و الی چقدر فراز و نشیب داشته باشه!

قشنگ دارن کاری میکنن مخاطبین به جای شکایت ، الی رو بزارن روی سرشون !
پروسه از معصومیت تا خشم به قول اونوری ها "نو مرسی"
 
  • Like
Reactions: voldmort
.

معمولا سيستم انيميشن بازي ها State Machine هست . يه مثال خيلي ساده اينه كه يه استيت به اسم Idle تعريف ميشه يه استيت هم براي Jogging مثلا . حالا با توجه به Input پلير انيميشن از اين استيت به استيت ديگه blend ميكنه . حالا شما تصور كن كلي انيميشن مختلف داشته باشي كه هركدوم با شرايط خاص به همديگه وصل باشن و Blend كنن . خيلي سخت ميشه اون نتيجه دلخواه رو دراورد. كاري كه Motion Matching ميكنه اينه كه Curve حركت پلير رو كامل دنبال ميكنه . مثل يه خطي كه رو زمين موقعيت ، سرعت ، تغيير شتاب رو ظبط ميكنه . بعد يه سري شرايط تعيين ميشه مثلا اگه اين خط با ٩٠ درجه به راست پيچيد انيميشن ( Sudden_TurnRight) رو اجرا كن . يه ديتابيس عظيم از همه اينجور انميشن ها ظبط ميكنن ميدن به سيستم . سيستم هم با توجه به وضعيت پلير و شرايط تعيين شده يدونه از اينا رو انتخاب ميكنه
بعضی وقتها انگار انیمیشن خاصی کم میاره پرش میکنه مثلا از حالت تیر اندازی رو زمین بیوفته و بخواد یه کار دیگه کنه انگاربعضی از کرو ها کم میاد
 
ضربان قلب تک تک شخصیت ها/دشمن های بازی بالا و پایین میره، فرضا یکی از دشمنا ضربان قلب بالایی داره و تند تند نفس میکشه در نتیجه این امکان رو بهتون میده که جاش رو با شنیدن صداش راحت تر پیدا کنید... الله اکبر:|
Every single character in The Last of Us Part 2 has a heartbeat
لااله الاالله :Gunner:
 
دوستان یه نظری داشتم که کمتر بهش توجه شده تو ورژن قبلی رشد قارچها یه گوشه ای از سقف یا دیوار بود که خیلی زیاد شده و گسترش پیدا کرده بود انگار که تو ورژن بعدی میخواستن از این سیستم یه جور باس فایت در بیارن ... کسی چیزی دیده تو گیم پلی ها؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or