PlayStation The Last of Us Part II

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:
بازی نکردم سری رو :D اینقدر که بخاطر تلو٢ دوستان مثال از متال گیر اوردین و چندباری هم برام اسپویل شد توی این چند دهه که سری منتشر شده اینجوری برام اتفاق نیفتاده :D
نگران نباش اسپویل هم کنی متال گیر اینقدر اسم ها شبیه به هم و عجیب غریب داستان که اصلا بازی کنی متوجه نمیشی چی اسپویل شده :D
 
لامصب بازی یه کاری کرده که الان 20 روز کنسول خاموش مونده و حس هیچ بازی رو ندارم.
حتی حس دوباره بازی کردن بازی رو هم ندارم.
فکر نکنم هیچ وقت بتونم دوباره بازیش کنم و تحمل دوباره این غم و اندوه رو ندارم.
 
آخرین ویرایش:
لامصب بای یه کاری کرده که الان 20 روز کنسول خاموش مونده و حس هیچ بازی رو ندارم.
حتی حس دوباره بازی کردن بازی رو هم ندارم.
فکر نکنم هیچ وقت بتونم دوباره بازیش کنم و تحمل دوباره این غم و اندوه رو ندارم.
خداروشکر من RE3 رو قبل از لانچ بازی تموم کردم مگرنه نصفه می‌موند :| خیر سرم یونیتی هم از به یاد قدیما گرفتم تمومش کنم الان نصفه مونده. شاید بشه با گوست یه حرکتی زد حالا
 
لامصب بای یه کاری کرده که الان 20 روز کنسول خاموش مونده و حس هیچ بازی رو ندارم.
حتی حس دوباره بازی کردن بازی رو هم ندارم.
فکر نکنم هیچ وقت بتونم دوباره بازیش کنم و تحمل دوباره این غم و اندوه رو ندارم.
مهم‌ترین خصوصیت انحصاری های سونی همینه
بعد از تموم کردن هر انحصاری سونی منم تا مدتها دست و دلم به هیچ بازی دیگه ای نمی ره
 
لامصب بای یه کاری کرده که الان 20 روز کنسول خاموش مونده و حس هیچ بازی رو ندارم.
حتی حس دوباره بازی کردن بازی رو هم ندارم.
فکر نکنم هیچ وقت بتونم دوباره بازیش کنم و تحمل دوباره این غم و اندوه رو ندارم.
برای روحیه اتون هم که شده سعی کنید یک بازی برید . من دوم رو رفتم یکم غم و اندوه رو کم کرد . رمبویی میری جلو فقط جر میدی یکم حرصت خالی میشه :دی
 
آقا این مورد که دیدم بیشتر طنز بود و قصدم ترول بازی و ترکوندن بازی نیست ولی یکم عجیب بود
آقا چطوریه می خواد زخمش رو ببنده از رو آستین لباس می بنده ؟ :))
چرا وقتی میمیریم بازی بهمون شانس مجدد ادامه بازی رو میده؟ مگه نمردیم؟
اصلا طبیعی نیست این موضوع، باید از وقتی مردیم تیتراژ پایانی بیاد بالا.
/:)
 
داشتم به احتمال ساخت تم فضایی بازی بعدیشون فکر می کردم، گفتم با قدرت انجین، کارکنان نابغه و سخت افزار PS5 اگر نیل بره سراغ بیگانه ها و شروع تسخیر زمین چقدر خوفناک می شه، شاید باخودتون بگید این هم شروعش مثل ورود زامبی ها میشه، هر بازی ای داستان خودشو داره و این فقط ایده کلی من از شروع ماجراست و می تونه به هر شکلی باشه، تصور من از DS همچین چیزی بود، وقتی اولین تریلرهارو دیدم خیلی براش هایپ شده بودم ولی... . توی نسخه اول TLOU و همیطور نسخه بعدی یک سری ارجاعات داشتیم. از اون موضوعاتیه که خیلی علاقه دارم ND بره دنبالش.
 
لامصب بازی یه کاری کرده که الان 20 روز کنسول خاموش مونده و حس هیچ بازی رو ندارم.
حتی حس دوباره بازی کردن بازی رو هم ندارم.
فکر نکنم هیچ وقت بتونم دوباره بازیش کنم و تحمل دوباره این غم و اندوه رو ندارم.
حامد بزن همه کات سین ها رو اسکیپ کن راحت میشی :دی
 
  • Smile
Reactions: ( Layken )
این بازی از اون دست تجارب نادری هست که هرچی زمان ازش بگذره بهتر درک میشه. بعد از این مدتی که بازیو تمام کردم و تقریبا اخرای دور دوم هستم، بیشتر درک میکنم که از نظر گیم‌دیزاین، گیم‌پلی، روایت داستانی و... چه شاهکاری هست واقعا!
 
آخرین ویرایش:
اینو من ری اکشن واقعیش به اندینگ رو دیده بودم .....

جز اونایی بود که به شد میخواست ابی رو بکشه ، می‌گفت تنها مشکلش با بازی بخش ابی بوده و اینکه مجبور بوده باهاش بازی کنه ، واکه اون بخش نبود با بازی و اندینگش اوکی بوده
من بعد از این همه که از ریلیز و تموم کردن بازی گذشته به این نتیجه رسیدم که نیل به جز تصمیمی که گرفت واسه داستان چه اوپنینگ و اندینگ، هیچ چاره ی دیگه ای واسه ساخت یه داستان درگیر کننده ، ماندگار و شاهکار نداشت.
فضای دنیای لست آو آس، فضای دارکی هستش ، فضای ملایم تر و دوستانه تر دنیای نیتن نیست که مثلا با گنج عظیم گمشده ی فلان دزد دریایی بشه یه نسخه کامل ازش ساخت (نمیخوام به اون انتقادی کنم و عاشقشم حتی قبل لست ۲ اونو رفتم!)
دنیای لست آو آس ( خصوصا اینکه نسخه دوم است و کار بسیار سخت تر از ساخت نسخه اول است ) واسه انجام هر کنش هر کاراکتر داستان ، یه انگیزه ی عظیم، یه هدف بسیار والاتر میخواد،
هر چیزی به جز اتفاقی که افتاد، حرکت کاراکتر های داستان و کلا این جورنی رو غیر منطقی میکرد، به نظرم این تصمیم نویسندگان خیلی ضروری و با شجاعت بود،
توی ایده ی من گیمر ها هم باید اینا رو درک کنن، باز هم میگم قبلا هم گفتم ، از احساس خود یه خورده کم کنن به منطق و تفکر خودشون اضافه کنن، از بازی لذت میبرن،
لست۲ و داستان ش خیلی خاصه و نباید انتظار داستان آبگوشتی یه سری عنوان یه سری استودیو های در پیت که سالی دوتا بازی میدن بیرون رو داشت.
موفق باشید.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or