PlayStation The Last of Us Part II

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:
کرک و پر منتقدها رسما ریخته :D
اینکه حالت نرمال یکم مهمات زیاد و آسون تر باشه کاملا طبیعیه و نسخه اول هم رو حالت نرمال همینطوری بود ولی درجه های سختی بالاتر بود که فوق العاده حال میداد
نظر سایت Metro در مورد گرافیک بازی.

edit: beaten:D
edit 2:
مترو:

oh BOY!!!
تاپیک VS و بحث های گرافیکی که داشتیم رو یادت بیار و بخند :))
 
audio design شگفت انگیز ، باورنکردنی است:

So far, The Last of Us Part II's combat is deeper, with vastly improved AI | Preview

This helps a lot because the sound design is out of this world. The music is emotional, and if it's a short break, Gustavo Santava may be superior to his work from the first game. But the sound design is unique and difficult. The sound of a bat on a bone is enough to make you dream and the sound of shooting destroys the ruins of the old world. Right from this little piece of the game, the sound is beating, and it points to what's coming in the future.
 
Game Informer's preview

15 Things I Learned From Two Hours Playing The Last Of Us Part II

Difficulty is highly customizable. I played through the hospital infiltration on a few different challenge settings, and the gulf between them is noticeable. However, you aren’t bound to defined modes like easy, normal, or hard; you can also fine-tune specific elements of the experience, like how much damage Ellie takes, how perceptive enemies are, and how plentiful resources are in the world.
 
درباره داستان زیاد سعی کردن حرف نزنن ولی این چیزایی که تا اینجا خوندم توی preview ها به نظر میرسه, داستان, روایت عمق شخصیت پردازی و ... به پرباری شماره 1 هست حتی شاید عمیق تر و واقعا روایت ادامه داستان Ellie و Joel هست و این پسوند PART II کاملا در خور هستش...
 
بابا یکم رعایت با بی سوادارم بکنید زبان انگلیسموون خوب نیست:)) یه کوچولو بگید چی گفتن حله تشکر ^:)^
خلاصش اینه :

گان پلی لست ۲ نسبت به نسخه قبل خیلی پیشرفت کرده و هنگام کشیدن ماشه غرق در لذت میشین و بازی توجه زیادی روی جلوه های بصری داشته مثل پاشیدن خون که خشونت رو به سطح بالاتری رسونده. همچنین بازی در بعضی مواقع برخورد با اینفکتد ها حس ترس رو زنده میکنه
 
144415
میگن با اینکه بازی OW نیست ولی محیط بازی به شدت عظیم و بی‌پایانه. هیچ در بسته‌ای به این معنی نیست که نشه داخلش شد و خیلیاشون ممکنه به شکل پازلی چیزی باز بشن. مثلا این شیشه رو بشکونی و اینا...(فکر نکنین بازی پازل خفن هم نداره که توی لیک‌ها مث اینکه بوده) اتفاقا یوروگیمر گفت که رو درجه سختی متوسط بازی چالش‌برانگیزه. باید تو محیط هم حتما بگردین که برای آپگرید الی نیازه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or