PlayStation The Last of Us Part II

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:
خلاصش اینه :

گان پلی لست ۲ نسبت به نسخه قبل خیلی پیشرفت کرده و هنگام کشیدن ماشه غرق در لذت میشین و بازی توجه زیادی روی جلوه های بصری داشته مثل پاشیدن خون که خشونت رو به سطح بالاتری رسونده. همچنین بازی در بعضی مواقع برخورد با اینفکتد ها حس ترس رو زنده میکنه
mer30
 
کلا از نظر مبارزات، هم سلاح های سرد و هم تفنگ ها لعنتیا یه سنگینی خاصی دارن :-"
یه بخشیش بخاطر صدا، لرزش دوربین موقع شلیک و ... ولی نکته مهمتر واکنش بدن دشمن ها به ضربه خوردنه، هر ضربه و گلوله ای که بهشون میخوره خیلی خیلی با جزییات نشون داده میشه (از نظر فیزیک و .... ) و این مورد مبارزات رو خیلی لذت بخش تر میکنه...
 
یه لذت خاصی تو حالت سخت شروع کردن بازی هست چون تاحالا نرفتی و نمیدونی یه سری چیزا رو و واقعا surviving رو به معنی واقعی کلمه احساس میکنی و چیزی که مدنظر سازنده ها بوده تو درجه های سختی بالاتر خیلی بلد تر میشه مثلا تو قسمت قبلی درجه سختی grounded بطری شیشه ای ها و آجر حکم طلا داشت در صورتی که تو درجه سختی های قبل شاید دو سه بارم استفاده نمیکردی ازشون. مجبورت میکنه از هر آیتمی بهترین استفاده رو بکنی. نکته بعدی این که چون بازی ترسناک اون حس ترس با حس مردن یکی میشه خیلی استرستون بالا میبره. من RE2 Remake با هارد شروع کردم تا به سیو برسم دو تا شلوار عوض میکردم خیلی لذت بخش بود :D
به نظرم رو تجربتون مخصوصا اگه playthrough اولتون باشه خیلی تأثیر میذاره.
 
نظر Gamespot در مورد لست ۲ :

خوب بازی توجه زیادی به صداگذاری و گرافیک داشته جوری ک با خوردن هر ضربه (چاقو،گلوله یا...) میتونید دردشو حس کنید. مبارزات خیلی هیجان انگیز و خشن شدن و ممکنه بخاطر کشتن دشمنا عذاب وجدان بگیرید( :Scare:) فعالیت های فرعی هم به نوبه خودش خیلی بیشتر شدن نسبت به پارت یک مثلا با حل کردن یه پازل میتونید اپگرید کنید سلاح هارو
 
Greg Miller توی پادکست KFG میگه اصلا نمیتونم هضم کنم بازی دیگه‌ای غیر از The Last of Us Part II بهترین بازی سال (GotY) بشه :D!
جالب این که این حرف رو با توجه به کل تجربش از بازی نمیزنه. به طرف میگه میدونید که من بازی رو دارم و خیلی بیشتر از این قسمتی که برای Preview مجاز هست بازی کردم ولی فقط با توجه به 2 3 ساعتی که مجازیم براش حرف بزنیم روی حرفم که چند ماه پیش زدم هستم: نمیتونم درک کنم بازی دیگه بتونه GOTY بشه
 
نظر Eurogamer در مورد لست ۲:

با اینکه بازی خطیه ولی محیط های بازی انقد عظیمه که این موضوعو حس نمیکنید. بازی رو درجه سختی معمولی هم جذابه و رسیدن به چک پوینت اونم با جون کم خیلی لذت بخشه. جست و جو محیط خیلی مهم تر وسخت تر از قبل شده وباید از همه مهارت های الی نهایت استفاده رو ببرید و حتی ممکنه برخی از اپگرید های الی رو باز نشده نگه دارید
 
من اصلا قصد نداشتم تو این تاپیک بیام به خاطر یه سری مسایل اما این پریویوها رو دیدم ، از شدت ذوق زدگی مثل بچه ۵ ساله پریدم اینجا که بگم ، حاجی با یه چیز تاریخی طرفیم که تو طول تاریخ بازی های انگشت شماری بودن که آنقدر ملت براش قبل از عرضه کف و خون قاطی کرده بودند . خودتون رو آماده کنید که قراره بهترین لحظات گیمینگ خودتون رو ببینید و خیلی خوشحالم که تو دوره ای زندگی میکنم توش ناتی داگ هست .

گیم اسپات گفته آنقدر مبارزات و گیم پلی طراحیشون واقع گرایانه بوده که باعث میشه گاهی از این همه سردی و خشونت حالت تهوع بهتون دست بده . آنقدر این خشونت تو گیم پلی عالی طراحی شده که شما شدیدا احساس گناه ممکنه بکنید از کشتن یک نفر و از طرفی گیم پلی بازی طوری طراحی شده که با مخفی کاری میتونید بدون کشتن حتی ۱ نفر بازی رو به سمت جلو ببرید . آنقدر بازی کامل و عالی طراحی شده که در انتقال احساسات مثل واقعیت داره عمل میکنه داخل گیم پلی .
میگه بازی ظاهرا اوپن ورلد نیست اما آنقدر عظیم هست که حس اوپن ورلد بودن بده بهتون و توی محیط پر از چیزهای هست که قابل اکتشاف هستند و پلیر از هر چیزی که میبینه با چشمش میتونه اکتشاف کنه . گاهی برای ورود به یک جایی مثل کافه باید پازل وار داخل بشید ، مثلا شیشه بشکونید ، یا از یه جایی طناب بندازین ، یا از دریچه ای چیزی وارد شید و کلی موارد دیگه .
خلاصه سرتون رو درد نیارم که منتقدش هی داره میگه “ واقعا میخوام در این مورد صحبت کنم اما نمیتونم ، خودتون تجربه میکنید و میبینید و از این حرفا “ و اینکه واقعا پشمی نمونده براشون و تا مرز سکته رفتن و من میگم همچین بازتاب گسترده ای رو تا حالا یاد ندارم دیده باشم ( خیلی به ندرت دیدم )

این قسمت که بازی انیمیشن ها و بار فنی اش آنقدر سطح بالا هستش که باعث میشه کشتن یک نفر آنقدر درد اور باشه برای گیمر ( نه مثل بازی های دیگه که لست فرسنگ ها جلوتر هستش ) در واقع داره یک پیامی میده به گیمر و از طرفی این امکان وجود داره که کسی رو نکشی خیلی خیلی معنا دار هستش قضیه و اینجاب دیگه فشارم الان افتاده و سریعا به تجربه این بازی احتیاج دارم .
 
جالب این که این حرف رو با توجه به کل تجربش از بازی نمیزنه. به طرف میگه میدونید که من بازی رو دارم و خیلی بیشتر از این قسمتی که برای Preview مجاز هست بازی کردم ولی فقط با توجه به 2 3 ساعتی که مجازیم براش حرف بزنیم روی حرفم که چند ماه پیش زدم هستم: نمیتونم درک کنم بازی دیگه بتونه GOTY بشه
بله Greg Miller آخرین باری که همچین حرفی زد سر GOW بود که گفت GOTY هست و گودلاک RDR2 ! اون موقع خیلی ها بهش خندیدن ولی آخر معلوم شد چی داره میشه :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or