PlayStation The Last of Us Part II

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:
من ویدیو جدید رو الان دیدم، هر چی مقاومت کردم نشد :D
اون قسمت که صفحه سیاه میشه و صدای اون طرف که ندیدیم نیل میگه خودتون توی بازی تجربه کنین عجیب خفن و ترسناک بود
هایپ رو افزایش داد :D
این محیط بازی یه جوریه، بدجور آدم رو میگیره دوست داری هر جایی الی میره توی سکوتش غرق بشی =((
این بازی لامصب مصیبتی هست برای خودش همه چیز با هم داره (اکشن و اکتشاف و ترس و زنده ماندن و عشق و درام و ... یک چیزی مثل فیلم ارباب حلقه ها که در سینما نمونه کاملی بود و همه ژانرها رو با خودش داشت)

وقتی لست 2 بازی کنی اسیرش می شوی و وقتی تمام کنی بازی های بعدی مثل حتی نسل 9 به چشمت نمیان مگر اینکه در سالیان آینده یک شاهکار بیاد . (یاد جمله ی یکی از کارشناسان درباره ماشین های پورشه افتادم که تنها بدی اونها این هست که وقتی پشت فرمونشون می شینی دیگه پشت فرمون ماشین های دیگه نمی تونی بشینی )
 
View attachment 144368
کلا یکم چهره این دوست ناشناسمونم تغییر دادن. مردونه‌تر شده. بازو‌هاشم که گنده‌تر کردن.
اگه یه سال دیگه بازی تاخیر میخورد نیل به این نتیجه میرسید که کلا کارکتر رو از جنس مونث به مذکر تغییر بده:D
حیف واقعا حیف:D
 
خیلی خوب پیشرفت کرده‌ از ۲۰۱۷ تا الان :D

قشنگ یه دوره حجم برداشته با کراتین دوبل=))

باز خوبه بازی ۱۸ روز دیگه میاد وگرنه یه آرنولد تحویل میداد این بدن
View attachment 144250View attachment 144251
انصافا از نظر گرافیکی خیلی بهتر شده
باشگاه بدنسازی هم تاثیرشو از زمان نمایش اولیه تا نمایش نهایی داشته. بازوها و علی الخصوص پشت بازو ها گنده تر شده. عضلات براکیالیس و براکیورادیالیس! هم تقویت شدن. :wow:
 
I really enjoy how fluid, weighty, and well-animated the combat is in The Last of Us Part II. At the risk of sounding like a psychopath, the presentation gives every action an "oomph" so satisfying I can't bear to leave an enemy standing as a missed opportunity in the same way I can't leave a stone unturned during exploration.
The Last Of Us Part 2 Preview: Shockingly Ruthless

سیستم مبارزات، انیمیشن‌ها و AI بازی پشم ریزونه!
 
دقیقا منم چندتارو خوندم همشون از گیم پلی و AI بازی پشماشون ریخته بود و خیلی هم احتیاط میکنن که چیزیو اسپویل نکنن .
حالا این یکی رو داشته باش:D
From this chapter alone, The Last of Us 2 is an accomplished sequel in every regard. It feels marvellous to play, and doubles down on the thematic elements that helped the original shine. Ellie is a stunning, nuanced lead who exhibits far more emotional depth than her black and white tale of revenge would have you believe.
https://www.trustedreviews.com/reviews/the-last-of-us-2

از یوروگیمر
"The story will eventually speak for itself in the full context of the game, but as for the extended gameplay section we've played, it shows that in terms of gorgeous, terrifying spectacle and scrappy, panicked survival, The Last of Us is still unrivalled."

96MC is a safe bet now :D
 
الان واسه IGN خوندم جدا از اینکه طرف پشم ریزون شده بازی از هر نظر پیشرفت وحشتناکی داشته از A.I بگیر تا گان پلی . خشونت بازی هم که اصلا قابل توصیف نیست :D اخر ویدیو هم گفت
این خشونت بالا برای تاثیرگذاری داستان بازی کاملا لازم بوده. میدونم هایپ سر بازی بالا بوده ولی یه چیز فوق تخیلی رو بازی حساب باز کنید

My meeting with Stalkers in an abandoned newspaper office transformed the game into a full-fledged horror experience, feeling something like Resident Evil crossed with the velociraptor scene from Jurassic Park

Enemy encounters are frequent, but it’s credit to Naughty Dog that each one feels different to the last

هر دشمنی که با هاش رو به رو میشم با قبلی فرق میکنه. منظور رفتار A.I و پلی استایلی که باید باهاش روبه رو بشیم
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or