PlayStation The Last of Us Part II

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:
این یه جاییش خیلی ترسناکه:
https://s7.gifyu.com/images/t17186434ab2175a9c.gif
پای راست اسبه آخرش یه یخی رو با فشار قشنگ له میکنه میره پایین، حس میکنی وزن پا و له کردنش رو. چند بار دیدمش و هر بارم برام به اندازه قبل تاثیر گذار بوده، حالا منهای بحث اینکه از منظر فنی پیاده سازیش چقدر مشکل یا ساده است، این توجه به جزییات و دقت به خرج دادن بسیار ارزشمنده. امی هنینگ میگفت سر SW کنسل شدشون میخواستن ND بازی در بیارن مثلا یارو درو باز میکرده انگشتش بخاطر فشار در فرو بره، تهش انقدر هزینه بر شد کنسلش کردن رفت:D منظور اینکه مدیریت منابع استدیو برای اینکه در عین ساختن یه کل انقدر وسیع و بزرگ و خفن به جزییات هم انقدر بها داده بشه خیلی تحسین برانگیزه.

اینم ببینید خالی از لطف نیست:
View attachment 143719
View attachment 143720
اینم از معجزات ناتی داگه که RTX رو همین نسل هشتم رو بازیش پیاده سازی کرده :D
 
آخرین ویرایش:
C1568F04-630B-4B76-94FD-8DC8A6F0882B.jpeg

همه چیز یه طرف ، این افکت آب و اتمسفر عکسی که بعضی ها از منوی اصلی بازی منتشر کردن گیر کرده تو مغزم از دیروز ...

حسی که این منوی بازی به من میده چیز عجیبی هست واقعا ، یه قایق یه گوشه دریا ، سوت و کور ، مه ی که دور و ور هست و نمیزاره ببینی کجا هستی حتی و ترکیبش با اون press any button یه حس خلاء عجیبی میده . انگار مه این لوکیشن یه رابطه مستقیمی با اواخر بازی قراره داشته باشه و حتی به نوعی میتونه نماد حس درونی الی باشه .

آروم ، تیره و تار ، تنها و گم شده ..

گرافیک که هیچی ، گیم پلی هم که چیزی که دیدیم فرای این نسل بود رسما و واقعا چطور همچین گیم پلی ساختن اینا جایی که دراکمن هم میگه یه بعد کوچیک رو دارید میبینید .

ولی فقط داستان ، جو تاریک و اتمسفر دارک و رءال وارش ، روایت شخصیت هاش و ترکیبش با موسیقی گوستاو ، بی اندازه منتظر این هستم .
 
به نظرم ناتی داگ میتونست انیمیشن برداشتن آیتم رو زمانی که درگیری نیست زیبا طراحی کنه و زمانی که تو درگیری هستش سریع اون آیتم رو برداره.به نظرم میتونستن همچین طراحی رو بزارن.مثلا اون قسمت که با چاقو میزنه تو گلوی طرف بعدش میره یکسری آیتم برمیداره..جعبه مهمات یک مرتبه تو دستش قرار میگیره یک مقدار تو ذوق زد این مورد.
گند برنن به pacing و سرعت گیم‌پلی که مهمات رو دقیق برداره میخوام صد سال سیاه بر نداره. این چیزا Cosmetic قشنگه وگرنه درست پیاده نشه کلهم خراب میکنه روند گیم‌پلی رو. نمونه‌ش RDR 2 که از اون ور بوم افتاده بود. وسط جنگ سوای از کنترل ارتور که انگار داری تانک کنترل میکنی حالا بخوای یک دد انمی ام لوت کنی که دیگه واویلا باید دسته رو بکوبی تو دیوار!
برای ناتی‌داگ کاری نداره انیمیشن دقیق برداشتن اشیاو... رو پیاده کنه اما ارزششو داره ریتم گیم‌پلی فدا بشه؟! مشخصه که نه!
 
گند برنن به pacing و سرعت گیم‌پلی که مهمات رو دقیق برداره میخوام صد سال سیاه بر نداره. این چیزا Cosmetic قشنگه وگرنه درست پیاده نشه کلهم خراب میکنه روند گیم‌پلی رو. نمونه‌ش RDR 2 که از اون ور بوم افتاده بود. وسط جنگ سوای از کنترل ارتور که انگار داری تانک کنترل میکنی حالا بخوای یک دد انمی ام لوت کنی که دیگه واویلا باید دسته رو بکوبی تو دیوار!
برای ناتی‌داگ کاری نداره انیمیشن دقیق برداشتن اشیاو... رو پیاده کنه اما ارزششو داره ریتم گیم‌پلی فدا بشه؟! مشخصه که نه!
دوست عزیز جمله رو قشنگ بخون.گفتم زمانی که در گیری نیست میتونستن انیمیشن برداشتن آیتم رو بزارن.در ضمن بازی که اپن ورد نیست که آدم خسته بشه.مگه چقدر آیتم تو بازی هست!!!!!!
 
دوست عزیز جمله رو قشنگ بخون.گفتم زمانی که در گیری نیست میتونستن انیمیشن برداشتن آیتم رو بزارن.در ضمن بازی که اپن ورد نیست که آدم خسته بشه.مگه چقدر آیتم تو بازی هست!!!!!!
من بشخصه با برداشتن انیمیشن برداشتن اشیا توی TLOU2 مشکلی ندارم چون دقیقا درست عمل کردند.. توی گیم پلی این بازی قرار دادن انیمیشن اضافی برداشتن اشیا اشتباهه ولی همینا که وقتی نظر شخصیتو میگی تریگر میشن اگر برداشتن اشیا ریل تر از اینی بود که هست الان داشتن در مدح تفاوت برداشتن آیتم نسبت به انچارتد ۴ واست مرثیه سرایی میکردن..
طرف هنوز نمیدونه ریتم این بازی با رددد زمین تا اسمون متفاوته ..
کلا بحث با اینا فقط ذوق و شوق و هایپ Tlou2 واست کور میکنه پس رد شو و برو تا بازیو که ران کردی با ذهنیت خودت وارد بازی بشی و لذت ببری
 
من بشخصه با برداشتن انیمیشن برداشتن اشیا توی TLOU2 مشکلی ندارم چون دقیقا درست عمل کردند.. توی گیم پلی این بازی قرار دادن انیمیشن اضافی برداشتن اشیا اشتباهه ولی همینا که وقتی نظر شخصیتو میگی تریگر میشن اگر برداشتن اشیا ریل تر از اینی بود که هست الان داشتن در مدح تفاوت برداشتن آیتم نسبت به انچارتد ۴ واست مرثیه سرایی میکردن..
طرف هنوز نمیدونه ریتم این بازی با رددد زمین تا اسمون متفاوته ..
کلا بحث با اینا فقط ذوق و شوق و هایپ Tlou2 واست کور میکنه پس رد شو و برو تا بازیو که ران کردی با ذهنیت خودت وارد بازی بشی و لذت ببری
والا صحبتم منطقی بود.هر چند تا همینجا هم بازی فراتر از تصورات من بوده.در کل به قول شما باید از همینی که هست لذت برد.بلاخره تصمیم سازنده بوده
 
محسن جان میدونم چی میگی قطعا زیباتر بود اگه‌ مثلا دقیق برمیداشت ولی ریتم بازی بهم میریخت

نکته بعدی اینه که ما هیچ وقت تو هیچ بازی انقدر آیتم نداریم برای برداشتن حتی رد دد هم انداره لست لوت نداره (مخصوصا رو درجه سختی پایین که کل محیط پر آیتم میشه)

رد دد مثلا داشتی یکیو لوت میکردی دیگه نمیتونستی کنسلش کنی و چندتا تیر میخورد آرتور (خودم به شدت باهاش موافقم و اولین چیزی که پشمامو ریخت برداشتن آیتم از خونه اول بازی بود که سیدی توش بود )

یه بازی مثل اوردر اول نسل اومد هنوز مثلش نیومده از نظر دقت برداشتن آیتم ولی خوب اون همش جاهای خلوت بود و دور از درگیری

به نظر من که لست بهترین کارو کرده

همین رد دد شکارو مینداختی رو اسب یهو خودش تناب پیچ میشد این ایراد نیست بلکه سازنده دیده هر بار بخوای شکار برداری بزاری هی تناب ببنده آرتور دیگه‌ خیلی رو مخ میشه.
من صحبتم این بود زمانی که در گیری نبود بازی میتونست انیمیشن برداشتن آیتم رو کامل قرار بده.زمانیم که در گیری بود سریع برداره.به خداصحبتم خیلی واضحه!!!'
درکل با کلیت حرف شما هم موافقم.
در کل این بحث طولانی شد.
 
خود دراکمن صد بار گفته ، باید واسه مبارزات دائم در حرکت باشید
فک کنین وسط مبارزه سگ دشمن داره دنبالتون میکنه هوش مصنوعی هم دنبالتون
شما باید دائم تو محیط بچرخین از یسری دشمنا فرار کنین یسری هم از راه بردارین این وسط health کم شده
حالا شما ammo و molotov هم احتیاج دارین ولی واسه ساختشون آیتم کم دارین باید این وسط از رو زمین بردارین
اگه میخواستن یه سیستم مثل
red dead طراحی کنین فک کنین چ گندی این وسط بالا میومد :-t
نه red dead بد باشه نه بر عکس بقیه خیلی از سیستم واقع گرایانش لذت بردم در حدی که امیدوارم واسه gta بعدی هم استفاده شه (یعنی در این حد:D )
ولی بقول گفتنی این المان واسه tlou2 اصلا مناسب نبود

تمام زیبایی تریلر آخر بنظر واسه گیم پلی سریع و شناورش بود
------------------------
در آخر بگم هدست ۷.۱ آماده کنین
باید واسه صدای
پر شدن خون تو گلوی دشمنا و خر خر کردنشون
یا صدای فرو رفتن چاقو بریدن تک تک عضلات ، صدای زجه زدنشون
با تمام جزئیات آماده کنین:D
(واقعا بازیه خشنیه وقتی تایپ میکنی بیشتر متوجه میشی )
 

این نتیجه +LGBTQ بزور تو حلق مخاطب کردنه ! من خودم برای tlou II خیلی هایپ بودم ولی بعد اینکه داستان بازی رو خوندم کاملا هایپم صفر شد !
5 سال زحمت ND رو نیل دراکمن با این agendaاش داره به حاشیه میکشه امیداورم بعد این نیل دراکمن بازی سازی رو کنار بزاره بره همون به سریال tlou و فیلم سازی برسه تازه تو اون صنعت برای این چیزا جایزه هم بهش میدن.
 

این نتیجه +LGBTQ بزور تو حلق مخاطب کردنه ! من خودم برای tlou II خیلی هایپ بودم ولی بعد اینکه داستان بازی رو خوندم کاملا هایپم صفر شد !
5 سال زحمت ND رو نیل دراکمن با این agendaاش داره به حاشیه میکشه امیداورم بعد این نیل دراکمن بازی سازی رو کنار بزاره بره همون به سریال tlou و فیلم سازی برسه تازه تو اون صنعت برای این چیزا جایزه هم بهش میدن.
خخخخ. پیش فروش بازی مشخصه دیگه.

ملت نمیرن گیم پلی ببینن که یه اکبر بیکاری تو کامنتا اسپویلشون نکنه
در زمینه هایپم که شما راست میگی من شاهد بودم چقدر هایپ بودی
 
این نتیجه +LGBTQ بزور تو حلق مخاطب کردنه ! من خودم برای tlou II خیلی هایپ بودم ولی بعد اینکه داستان بازی رو خوندم کاملا هایپم صفر شد !
5 سال زحمت ND رو نیل دراکمن با این agendaاش داره به حاشیه میکشه امیداورم بعد این نیل دراکمن بازی سازی رو کنار بزاره بره همون به سریال tlou و فیلم سازی برسه تازه تو اون صنعت برای این چیزا جایزه هم بهش میدن.
خوبه روی همین چیزا مانور بدید شاید به جایی برسه باز:D انقدر بازی بی نقصه توی همه زمینه ها دیگه همه ی راه ها رو بسته, امتیازا و متا هم که خوب فک کنم دوستان با این چیزایی که دیدن و خوندن از منتقدا باز امیدی ندارن دیگه راهی نمیمونه جز این که بلیطا رو روی همین LGBT خرج کنن. Good luck :D
 

این نتیجه +LGBTQ بزور تو حلق مخاطب کردنه ! من خودم برای tlou II خیلی هایپ بودم ولی بعد اینکه داستان بازی رو خوندم کاملا هایپم صفر شد !
5 سال زحمت ND رو نیل دراکمن با این agendaاش داره به حاشیه میکشه امیداورم بعد این نیل دراکمن بازی سازی رو کنار بزاره بره همون به سریال tlou و فیلم سازی برسه تازه تو اون صنعت برای این چیزا جایزه هم بهش میدن.
143748
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or