The Last of Us Part II

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
14,589
20,894
نام
امیر حسین



بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.


















آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017




10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:

LiFE iS 5TrAnG3

⏎千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺
کاربر فعال
Feb 22, 2011
13,942
68,380
نام
∂αнмα
نسخه قبلی طولانی ترین بازی ناتی تا اون موقع بود U4 هم نسبتا طولانی بود به نظرم اینم با توجه به اینکه محیط ها سندباکس تر شدن در بدترین حالتش بین 20 الی 25 ساعت گیم پلی داره
 

mahdi-ps4

کاربر سایت
Nov 13, 2015
811
1,989
امیدوارم 10 ساعت گیم پلی داشته باشه ولی همش پر از هیجان جذابیت و چیزای تازه باشه دیگه حالم از هرچی بازی سند باکس محیط باز گشتن تو محیطه بهم میخوره
و از اون مهم تر هدفشون این باشه بازی ارزش تکرار داشته باشه نه بعد یه بار بندازیش کنار
این نسل بزرگ ترین نقطه ضعف بازیای Sony اینه که برای بار دوم ارزش تکرار ندارن دلیلش هم همین سند باکس و نیمه جهان باز و جهان باز شدن بازیاشه یه زمان u2 3 رو 10 بار تموم میکردیم gow 1 2 3 رو 10 بار تموم میکردیم الان بعد بار اول باید بازیو بندازی کنار
بزرگ ترین نقطه قوت TLOU 1 همون ارزش تکرارشه امیدوارم تو نسخه 2 هم اینو در نظر بگیرن و نیان باز یه بازی نیمه جهان باز خسته کننده بسازن که برای بار دوم هیچ جذابیتی نداشته باشه سمتش رفتن
همین U4 هم بزرگ تر شدن محیطاش و کاهش بار سینمایی و خطیش باعث شد برای بار دوم به شدت کسل کننده بشه برخلاف نسخه 2 و 3 که هرکدومو 6 7 بار تموم کردم
 

ROULY

کاربر سایت
Nov 18, 2010
2,837
12,678
نام
Rouly
GOW حدود ۳۰ ساعت بود و اصلا هم خسته کننده نبود
Tlou2 که فکر نکنم حالت سندباکس داشته باشه
سندباکس یه جورایی مثل Metro یا Gow هست که بعضی جاهاش میتونید با وسایل نقلیه جابجا بشید
امیدوارم ۳۰ ساعت تایم پلی هیجان انگیز و سینماتیک از بازی ببنییم و پر از صحنه های احساسی و خشن
 
  • Like
Reactions: kamyy

Big boss_returns

کاربر سایت
Jan 29, 2019
990
1,187
نام
ژوبین
GOW حدود ۳۰ ساعت بود و اصلا هم خسته کننده نبود
Tlou2 که فکر نکنم حالت سندباکس داشته باشه
سندباکس یه جورایی مثل Metro یا Gow هست که بعضی جاهاش میتونید با وسایل نقلیه جابجا بشید
امیدوارم ۳۰ ساعت تایم پلی هیجان انگیز و سینماتیک از بازی ببنییم و پر از صحنه های احساسی و خشن
خب خودت داری میگی gow 30 ساعت بود (50 ساعت:D) بخاطر اینکه سندباکس بود......ولی لست2 اکشن ادونچر خالیه پس انتظاری نیست که 30 ساعت باشه 20 ساعت یا کم کمش 15 ساعت کافیه:D
 

Ehsan95_76

Let The Dawn Of Love Survive
کاربر سایت
Jun 3, 2010
2,201
5,154
نام
احسان
امیدوارم 10 ساعت گیم پلی داشته باشه ولی همش پر از هیجان جذابیت و چیزای تازه باشه دیگه حالم از هرچی بازی سند باکس محیط باز گشتن تو محیطه بهم میخوره
و از اون مهم تر هدفشون این باشه بازی ارزش تکرار داشته باشه نه بعد یه بار بندازیش کنار
این نسل بزرگ ترین نقطه ضعف بازیای Sony اینه که برای بار دوم ارزش تکرار ندارن دلیلش هم همین سند باکس و نیمه جهان باز و جهان باز شدن بازیاشه یه زمان u2 3 رو 10 بار تموم میکردیم gow 1 2 3 رو 10 بار تموم میکردیم الان بعد بار اول باید بازیو بندازی کنار
بزرگ ترین نقطه قوت TLOU 1 همون ارزش تکرارشه امیدوارم تو نسخه 2 هم اینو در نظر بگیرن و نیان باز یه بازی نیمه جهان باز خسته کننده بسازن که برای بار دوم هیچ جذابیتی نداشته باشه سمتش رفتن
همین U4 هم بزرگ تر شدن محیطاش و کاهش بار سینمایی و خطیش باعث شد برای بار دوم به شدت کسل کننده بشه برخلاف نسخه 2 و 3 که هرکدومو 6 7 بار تموم کردم
حیف نیست 10 ساعت توی دنیاش باشی فقط؟:((:D
ارزش تکرار که داره قطعا ولی خب هرچه بیشتر بهتر:D
 

B_O_X_E_R

کاربر سایت
Feb 16, 2016
583
385
نام
BOBBY
سیاتل که بی نظیره طبیعتش ولی دوس دارم شهر به شهر باشه
 
  • Like
Reactions: kamyy

samiradin

کاربر سایت
Jan 26, 2012
1,511
1,186
نام
sami
امیدوارم 10 ساعت گیم پلی داشته باشه ولی همش پر از هیجان جذابیت و چیزای تازه باشه دیگه حالم از هرچی بازی سند باکس محیط باز گشتن تو محیطه بهم میخوره
و از اون مهم تر هدفشون این باشه بازی ارزش تکرار داشته باشه نه بعد یه بار بندازیش کنار
این نسل بزرگ ترین نقطه ضعف بازیای Sony اینه که برای بار دوم ارزش تکرار ندارن دلیلش هم همین سند باکس و نیمه جهان باز و جهان باز شدن بازیاشه یه زمان u2 3 رو 10 بار تموم میکردیم gow 1 2 3 رو 10 بار تموم میکردیم الان بعد بار اول باید بازیو بندازی کنار
بزرگ ترین نقطه قوت TLOU 1 همون ارزش تکرارشه امیدوارم تو نسخه 2 هم اینو در نظر بگیرن و نیان باز یه بازی نیمه جهان باز خسته کننده بسازن که برای بار دوم هیچ جذابیتی نداشته باشه سمتش رفتن
همین U4 هم بزرگ تر شدن محیطاش و کاهش بار سینمایی و خطیش باعث شد برای بار دوم به شدت کسل کننده بشه برخلاف نسخه 2 و 3 که هرکدومو 6 7 بار تموم کردم
احسنت
واقعا دلم نیومد فقط با یک لایک نظر شما رو تایید کنم

به شخصه دوست دارم بازی خطی و محدود باشه اما فوق العاده پرجزئیات و زیباتر باشه تا محیط های نیمه باز و نسبتا ساده

بازی یا باید open world باشه یا خطی تمام

دو تا از نمونه بازی هایی هم که از این داستان سندباکس ضربه خوردن و در صورت تمام خطی بودن خیلی پتانسیل بیشتری داشتن uncharted 4 و tomb raider بودن
 
  • Like
Reactions: kamyy and mahdi-ps4

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
1,984
1,354
نام
بنیامین
امیدوارم 10 ساعت گیم پلی داشته باشه ولی همش پر از هیجان جذابیت و چیزای تازه باشه دیگه حالم از هرچی بازی سند باکس محیط باز گشتن تو محیطه بهم میخوره
و از اون مهم تر هدفشون این باشه بازی ارزش تکرار داشته باشه نه بعد یه بار بندازیش کنار
این نسل بزرگ ترین نقطه ضعف بازیای Sony اینه که برای بار دوم ارزش تکرار ندارن دلیلش هم همین سند باکس و نیمه جهان باز و جهان باز شدن بازیاشه یه زمان u2 3 رو 10 بار تموم میکردیم gow 1 2 3 رو 10 بار تموم میکردیم الان بعد بار اول باید بازیو بندازی کنار
بزرگ ترین نقطه قوت TLOU 1 همون ارزش تکرارشه امیدوارم تو نسخه 2 هم اینو در نظر بگیرن و نیان باز یه بازی نیمه جهان باز خسته کننده بسازن که برای بار دوم هیچ جذابیتی نداشته باشه سمتش رفتن
همین U4 هم بزرگ تر شدن محیطاش و کاهش بار سینمایی و خطیش باعث شد برای بار دوم به شدت کسل کننده بشه برخلاف نسخه 2 و 3 که هرکدومو 6 7 بار تموم کردم
دنیای گیم به سمت آنلاین و بیشتر شدن عناوین جهان باز و سند باکس (که خیلی فرقی با جهان باز نداره) داره می ره . واقعا بازی 10 12 ساعت باشه و خطی ولی عمق داستانی و روایت و اتمسفر و شخصیت پردازی فوق العاده باشه میارزه به یک بازی 40 50 ساعته به اصطلاح پر محتوا
 
  • Like
Reactions: mahdi-ps4

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
1,984
1,354
نام
بنیامین
احسنت
واقعا دلم نیومد فقط با یک لایک نظر شما رو تایید کنم

به شخصه دوست دارم بازی خطی و محدود باشه اما فوق العاده پرجزئیات و زیباتر باشه تا محیط های نیمه باز و نسبتا ساده

بازی یا باید open world باشه یا خطی تمام

دو تا از نمونه بازی هایی هم که از این داستان سندباکس ضربه خوردن و در صورت تمام خطی بودن خیلی پتانسیل بیشتری داشتن uncharted 4 و tomb raider بودن
بازی metro exodus هم ضربه خورد
 

Big boss_returns

کاربر سایت
Jan 29, 2019
990
1,187
نام
ژوبین
یه تاریخ انتشار لو رفته معلوم چقدر درست باشه یکی از سایتا گذاشته بود 3 آبان
ایندفعه واقعی بنظر میاد چون دوتا منبع هم زمان لیستش کردن(یکی اسپانیایی یکی هم عربی :D)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟