PlayStation The Last of Us Part II

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:
GOW حدود ۳۰ ساعت بود و اصلا هم خسته کننده نبود
Tlou2 که فکر نکنم حالت سندباکس داشته باشه
سندباکس یه جورایی مثل Metro یا Gow هست که بعضی جاهاش میتونید با وسایل نقلیه جابجا بشید
امیدوارم ۳۰ ساعت تایم پلی هیجان انگیز و سینماتیک از بازی ببنییم و پر از صحنه های احساسی و خشن
 
  • Like
Reactions: kamyy
GOW حدود ۳۰ ساعت بود و اصلا هم خسته کننده نبود
Tlou2 که فکر نکنم حالت سندباکس داشته باشه
سندباکس یه جورایی مثل Metro یا Gow هست که بعضی جاهاش میتونید با وسایل نقلیه جابجا بشید
امیدوارم ۳۰ ساعت تایم پلی هیجان انگیز و سینماتیک از بازی ببنییم و پر از صحنه های احساسی و خشن
خب خودت داری میگی gow 30 ساعت بود (50 ساعت:D) بخاطر اینکه سندباکس بود......ولی لست2 اکشن ادونچر خالیه پس انتظاری نیست که 30 ساعت باشه 20 ساعت یا کم کمش 15 ساعت کافیه:D
 
امیدوارم 10 ساعت گیم پلی داشته باشه ولی همش پر از هیجان جذابیت و چیزای تازه باشه دیگه حالم از هرچی بازی سند باکس محیط باز گشتن تو محیطه بهم میخوره
و از اون مهم تر هدفشون این باشه بازی ارزش تکرار داشته باشه نه بعد یه بار بندازیش کنار
این نسل بزرگ ترین نقطه ضعف بازیای Sony اینه که برای بار دوم ارزش تکرار ندارن دلیلش هم همین سند باکس و نیمه جهان باز و جهان باز شدن بازیاشه یه زمان u2 3 رو 10 بار تموم میکردیم gow 1 2 3 رو 10 بار تموم میکردیم الان بعد بار اول باید بازیو بندازی کنار
بزرگ ترین نقطه قوت TLOU 1 همون ارزش تکرارشه امیدوارم تو نسخه 2 هم اینو در نظر بگیرن و نیان باز یه بازی نیمه جهان باز خسته کننده بسازن که برای بار دوم هیچ جذابیتی نداشته باشه سمتش رفتن
همین U4 هم بزرگ تر شدن محیطاش و کاهش بار سینمایی و خطیش باعث شد برای بار دوم به شدت کسل کننده بشه برخلاف نسخه 2 و 3 که هرکدومو 6 7 بار تموم کردم
حیف نیست 10 ساعت توی دنیاش باشی فقط؟:((:D
ارزش تکرار که داره قطعا ولی خب هرچه بیشتر بهتر:D
 
امیدوارم 10 ساعت گیم پلی داشته باشه ولی همش پر از هیجان جذابیت و چیزای تازه باشه دیگه حالم از هرچی بازی سند باکس محیط باز گشتن تو محیطه بهم میخوره
و از اون مهم تر هدفشون این باشه بازی ارزش تکرار داشته باشه نه بعد یه بار بندازیش کنار
این نسل بزرگ ترین نقطه ضعف بازیای Sony اینه که برای بار دوم ارزش تکرار ندارن دلیلش هم همین سند باکس و نیمه جهان باز و جهان باز شدن بازیاشه یه زمان u2 3 رو 10 بار تموم میکردیم gow 1 2 3 رو 10 بار تموم میکردیم الان بعد بار اول باید بازیو بندازی کنار
بزرگ ترین نقطه قوت TLOU 1 همون ارزش تکرارشه امیدوارم تو نسخه 2 هم اینو در نظر بگیرن و نیان باز یه بازی نیمه جهان باز خسته کننده بسازن که برای بار دوم هیچ جذابیتی نداشته باشه سمتش رفتن
همین U4 هم بزرگ تر شدن محیطاش و کاهش بار سینمایی و خطیش باعث شد برای بار دوم به شدت کسل کننده بشه برخلاف نسخه 2 و 3 که هرکدومو 6 7 بار تموم کردم
احسنت
واقعا دلم نیومد فقط با یک لایک نظر شما رو تایید کنم

به شخصه دوست دارم بازی خطی و محدود باشه اما فوق العاده پرجزئیات و زیباتر باشه تا محیط های نیمه باز و نسبتا ساده

بازی یا باید open world باشه یا خطی تمام

دو تا از نمونه بازی هایی هم که از این داستان سندباکس ضربه خوردن و در صورت تمام خطی بودن خیلی پتانسیل بیشتری داشتن uncharted 4 و tomb raider بودن
 
  • Like
Reactions: kamyy and mahdi-ps4
امیدوارم 10 ساعت گیم پلی داشته باشه ولی همش پر از هیجان جذابیت و چیزای تازه باشه دیگه حالم از هرچی بازی سند باکس محیط باز گشتن تو محیطه بهم میخوره
و از اون مهم تر هدفشون این باشه بازی ارزش تکرار داشته باشه نه بعد یه بار بندازیش کنار
این نسل بزرگ ترین نقطه ضعف بازیای Sony اینه که برای بار دوم ارزش تکرار ندارن دلیلش هم همین سند باکس و نیمه جهان باز و جهان باز شدن بازیاشه یه زمان u2 3 رو 10 بار تموم میکردیم gow 1 2 3 رو 10 بار تموم میکردیم الان بعد بار اول باید بازیو بندازی کنار
بزرگ ترین نقطه قوت TLOU 1 همون ارزش تکرارشه امیدوارم تو نسخه 2 هم اینو در نظر بگیرن و نیان باز یه بازی نیمه جهان باز خسته کننده بسازن که برای بار دوم هیچ جذابیتی نداشته باشه سمتش رفتن
همین U4 هم بزرگ تر شدن محیطاش و کاهش بار سینمایی و خطیش باعث شد برای بار دوم به شدت کسل کننده بشه برخلاف نسخه 2 و 3 که هرکدومو 6 7 بار تموم کردم

دنیای گیم به سمت آنلاین و بیشتر شدن عناوین جهان باز و سند باکس (که خیلی فرقی با جهان باز نداره) داره می ره . واقعا بازی 10 12 ساعت باشه و خطی ولی عمق داستانی و روایت و اتمسفر و شخصیت پردازی فوق العاده باشه میارزه به یک بازی 40 50 ساعته به اصطلاح پر محتوا
 
  • Like
Reactions: mahdi-ps4
احسنت
واقعا دلم نیومد فقط با یک لایک نظر شما رو تایید کنم

به شخصه دوست دارم بازی خطی و محدود باشه اما فوق العاده پرجزئیات و زیباتر باشه تا محیط های نیمه باز و نسبتا ساده

بازی یا باید open world باشه یا خطی تمام

دو تا از نمونه بازی هایی هم که از این داستان سندباکس ضربه خوردن و در صورت تمام خطی بودن خیلی پتانسیل بیشتری داشتن uncharted 4 و tomb raider بودن

بازی metro exodus هم ضربه خورد
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or