PlayStation The Last of Us Part II

سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:

mohsen2012

کاربر سایت
May 26, 2012
2,374
نام
mohsen
رئال بودن باید تا جایی باشه که گیم پلی بازی رو تحت و شعاع قرار نده سر RDR2 خیلیا با این مورد حال نکردن بودن و مدعی شدن که به گیم پلی بازی ضربه زده وگرنه به کار بردن این ریزه کاریا واسه یکی مثل ناتی داگ صد در صد مثل اب خوردنه منتهی ناتی داگ هم مثل خیلی از سازندگان دیگه گیم پلی و روونی بیشتر براش مهم تره تا رئال شدن مثلا همون نماش E3 به قول خودت تیر رو از تو بدن طرف دراورد الی که خیلیم باحال بود بعد هنگام مبارزه با اون گنده بک یـ دسته تیر ریخت رو زمین حالا فرض کن اگه میخواست برا همون هم دوباره انیمیشن اجرا کنه قشنگ پسینگ و روونی اون صحنه رو نابود میکرد با این حال منم نمیگم مخالف این چیزام کلا ولی باید این موارد رو هم براش در نظر بگیریم و یـ حد و مرزی براش قائل بشیم

برا شما لذت بخش بود ولی برا خیلیا نبود از جمله خودم کسی که دنبال یـ گیم پلی روون و با پیسینگ سریع میگرده رسما این مکانیز عضاب آور بود و قشنگ تو دست و پا بود
خوب شما میتونی اون تیر وکمان در حین مبارزه درنیاری از بدن طرف!!!
بحث چیز دیگه ای هستش.شما اولین نفری هستی که میگی گیم پلی روان نبوده.والا روانتر از این گیم پلی من فقط تو کارهای ناتی داگ و سانتا میتونم ببینم.
من میگم این موارد یک استاندارد شده دیگه!!
 
آخرین ویرایش:

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
ناتی داگ اگه مثلا میخواست انیمیشن برداشتن اسلحه ها و ابجکت ها رو به سبک RDR2 بزاره نمیومد انیمیشن پر کردن هفت تیر رو تو نسخه ی یک برداره این نوع مکانیزما صرفا واسه همون نمایش E3 اینا خوبه تو طولانی مدت واقعا اعصاب خورد کن میشه مثلا لوت کردن RDR2 بعد ی مدت میره رو اعصاب اینکه ی لشکر ادم کشتی بعد دونه دون باید هی ی انمیشین تکراری و وقت گیر رو ببینی واقعا رو اعصابه ناتی هم مطمئن باش تو ریزه کاری کم نمیزاره منتهی اول لول دیزاین و چیزی که به صلاح گیم پلی و نرم و روون تر شدنش باشه رو در نظر میگیره بعد رو این موارد تصمیم میگیره
بنظر من وجود همچین چیزهایی که باعث رئال تر شدن گیم پلی میشه اصلا به بازی ضرر نمیزنه من بیشترین تایمی که پا یک بازی افلاین گذاشتن رد دد بود ولی حتی یک بار خسته نشدم از مکانیزم هایی که باعث رئال تر شدن بازی میشد
پس همون طور که عده زیادی با این چیزها حال نکردن از اون سمت تعداد خیلی زیادی هم با این جور چیزها زندگی کردن
من در خدا بودن ناتی داگ شکی ندارم ولی بهتره تو هوا نگیم برا ناتی داگ مثل اب خوردن بوده:D چون خودشون هم گفتن وجود همچین چیزهایی با سخت افزار نسل قبل امکان نداشت مخصوصا برا بازیه اخر زمانی که خوراکش همچین چیزهایی بود و بیشتر توجه پلیرها تو اولین ترلیر رونمایی اخرین ما بیشتر به همون جزئیات خسته کننده بوده:D
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
من همون سیستم ویچر رو ترجیح میدم ، واقعا از معطل شدن برا لوت یا آیتم جمع کردن متنفرم ، هر چند شرایط دلست با ویچر و اینها متفاوته و شاید کل آیتم های جمع کردنیش راست یه محله نوویگراد نباشه
 

mahdi-ps4

کاربر سایت
Nov 13, 2015
757
امیدوارم بازی فقط تو یه سیاتل نباشه و تو شهرهای مختلف باشه و از اون مهم تر کاش یه مرحله داشته باشه سوار هواپیما شیم هیچی زیبا تر از حضور تو هواپیما تو دنیاهای آخرزمانی نیست:D
 
  • Like
Reactions: dark spartan

NINJѦ

Kill em With Kindness
کاربر فعال
Jul 11, 2008
3,337
نام
رضـا
یعنی تو دوست نداری با هواپیما از بالا شهرهای ویران رد شی و لشکر زامبیارو از پنجره نگاه کنی[-(
حالا با هلی‌کوپتری که به روغن‌سوزی افتاده باشه شاید ، تازه اونم چون شمایی وگرنه ابدا :D
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
امیدوارم بازی فقط تو یه سیاتل نباشه و تو شهرهای مختلف باشه و از اون مهم تر کاش یه مرحله داشته باشه سوار هواپیما شیم هیچی زیبا تر از حضور تو هواپیما تو دنیاهای آخرزمانی نیست:D

مورد خیلی خوبی گفتی، تبرک الله
من شخصا یک چیزی که از نسخه اول دوست داشتم همین سفر درون بازی و حرکت رو به جلو بود (که شامل پیشرفت و دولوپ شخصیت ها هم میشد) شهر به شهر، شخصیت های جدید و رهگذری و ...
امیدوارم نسخه دوم پیرامون یک لوکیشن نباشه و مثل نسخه اول محرکی به وجود بیاد که مجبور بشیم بندازیم تو جاده
 
  • Like
Reactions: Milad_HW and Ludens

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
رئال بودن باید تا جایی باشه که گیم پلی بازی رو تحت و شعاع قرار نده سر RDR2 خیلیا با این مورد حال نکردن بودن و مدعی شدن که به گیم پلی بازی ضربه زده وگرنه به کار بردن این ریزه کاریا واسه یکی مثل ناتی داگ صد در صد مثل اب خوردنه منتهی ناتی داگ هم مثل خیلی از سازندگان دیگه گیم پلی و روونی بیشتر براش مهم تره تا رئال شدن مثلا همون نماش E3 به قول خودت تیر رو از تو بدن طرف دراورد الی که خیلیم باحال بود بعد هنگام مبارزه با اون گنده بک یـ دسته تیر ریخت رو زمین حالا فرض کن اگه میخواست برا همون هم دوباره انیمیشن اجرا کنه قشنگ پسینگ و روونی اون صحنه رو نابود میکرد با این حال منم نمیگم مخالف این چیزام کلا ولی باید این موارد رو هم براش در نظر بگیریم و یـ حد و مرزی براش قائل بشیم

برا شما لذت بخش بود ولی برا خیلیا نبود از جمله خودم کسی که دنبال یـ گیم پلی روون و با پیسینگ سریع میگرده رسما این مکانیز عضاب آور بود و قشنگ تو دست و پا بود
حالا من وارد نیستم ولی بنظرم این مورد یه سبکه که بر اساس اش طراحی مراحل ، ایتم ها ، دشمن ها و اتفاقات دیگه صورت میگیره که با هسته ی گیم پلی همخونی داشته باشه. رد دد از این لحاظ مشکلی نداشت، یعنی متچ بود این موارد با گیم پلی . خودمم بیشتر بازی هایی که گیم پلی سنگین تر و رئال تر دارن رو ترجیح میدم و بدم نمیاد تلو٢ هم به این سمت بره و کلی انیمیشن برای تمام حرکاتش داشته باشه ولو اینکه از سرعت گیم پلی کاسته بشه.
 

ALIREZADARODI_IR

کاربر سایت
Dec 9, 2018
44
درمورد انیمیشن لوت کردن و برداشتن آیتم باید اینو در نظر بگیرید لست برای نسل قبل بود .
در مورد مقایسه با رددد هم باید بگم خیلی خوبه اینجوری بشه اصلا توی اولین خونه که با داچ و مایکا میریم و خانم ادلر رو پیدا میکنیم تو برفا همونجا که اولین در کابینت رو باز کردم گفتم این فقط باید تو لست پیاده بشه اما با سرعت بالاتر توی رددد کلا سرعت خیلی پایین هست
توی پارت2 دیدیم وقتی بازی آروم هست الی هم آروم تیرو برداشت (در آوردن تیر از بدن) وقتی هم سرعت بازی بالا رفت الی هم سرعتشو بالا برد مثل اون چندتا تیر که افتاد رو زمین و برداشت .


من تنها چیزی که از پارت2 میخوام اینه که بخش مخفی کاری مثل نسخه اول نباشه . توی لست وقتی قرار بود مخفی پیش بریم دشمنا همیشه پشتشون بهمون بود اوایل بازی قابل قبول بود (از جهت آموزش و آشنا شدن با گیم ) ولی این موضوع همه جای بازی بود تقریبا مثلا دشمن یه مسیری میرفت بعد رو به دیوار وایمستاد و پشتشو میکرد به ما خوب یعنی چی دیوار رو نگاه میکرد حتی رو درجه گرندد هم همین بود دشمنا بی هدف به یه مکان الکی نگاه میکردن تا ما بتونیم خفشون کنیم.
توی همین لست 1 هم جاهایی بود که خیلی خوب کار شده بود مثلا بیمارستان آخر بازی شما هیچ دشمنی رو پیدا نمیکنید الکی به یه نقطه غیر منطقی خیره بشه تا یکشیمش یا وقتی تس میمیره و از اون ساختمون باید بریم بیرون هم دشمنا اصلا کار الکی و جلفی انجام نمیدن ولی بقیه جاها دشمنا با هدف اینکه ما قرار خفشون کنیم چیده شدن . مثلا همون هتل که توی E3 بود طرف رو به تلویزیون وایمیسته یا رو به دیوار یا کمد لباس یا یا یا ...
همین یه مورد رو در توی پارت2 درست کنن و مثل بیمارستان آخر بازی در بیارن من چیزی نمیخوام .

بخش آنلاین هم همین باشه با گرافیک بالاتر و سلاح جدیدترو مپ جدید اوکیه.
 

Big boss_returns

کاربر سایت
Jan 29, 2019
965
نام
ژوبین
امیدوارم تایم پلی داستانی بازی کمتر از ۳۰ ساعت نباشه
لست ۱ خیلی کوتاه بود متاسفانه
مگه جنگه؟:Dبازی ow که نیست مولتی هم که داره ته تهش بنظرم انتظار 20 ساعت داشته باشید تازه 20 ساعتم زیاده یکم:D
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
نسخه قبلی طولانی ترین بازی ناتی تا اون موقع بود U4 هم نسبتا طولانی بود به نظرم اینم با توجه به اینکه محیط ها سندباکس تر شدن در بدترین حالتش بین 20 الی 25 ساعت گیم پلی داره
 

mahdi-ps4

کاربر سایت
Nov 13, 2015
757
امیدوارم 10 ساعت گیم پلی داشته باشه ولی همش پر از هیجان جذابیت و چیزای تازه باشه دیگه حالم از هرچی بازی سند باکس محیط باز گشتن تو محیطه بهم میخوره
و از اون مهم تر هدفشون این باشه بازی ارزش تکرار داشته باشه نه بعد یه بار بندازیش کنار
این نسل بزرگ ترین نقطه ضعف بازیای Sony اینه که برای بار دوم ارزش تکرار ندارن دلیلش هم همین سند باکس و نیمه جهان باز و جهان باز شدن بازیاشه یه زمان u2 3 رو 10 بار تموم میکردیم gow 1 2 3 رو 10 بار تموم میکردیم الان بعد بار اول باید بازیو بندازی کنار
بزرگ ترین نقطه قوت TLOU 1 همون ارزش تکرارشه امیدوارم تو نسخه 2 هم اینو در نظر بگیرن و نیان باز یه بازی نیمه جهان باز خسته کننده بسازن که برای بار دوم هیچ جذابیتی نداشته باشه سمتش رفتن
همین U4 هم بزرگ تر شدن محیطاش و کاهش بار سینمایی و خطیش باعث شد برای بار دوم به شدت کسل کننده بشه برخلاف نسخه 2 و 3 که هرکدومو 6 7 بار تموم کردم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر