Real Madrid 9
کاربر سایت
یا الله.جزییات اتاق توو حلقمنورپردازی تو حلق همتونبه انعکاس نور بر پرده دقت کنید
اینجور که بوش میاد جوئل و الی قراره تبدیل بشن به دو تا کاراکتر موندگار. هر تریلری که ازین بازی میاد قشنگ تر از قبلیه ولی حس میکنم بازی خیلی کوتاهه ولی ارزش تکرار بالایی داره
واقعا هنوز سخته باور کردن هوش مصنوعی و انیمیشن های این بازی به حدی واقعی و ریل کار شده
نظر سنجی یه مقدار مشکل داره چون داستان ها و شخصیت های بازی به همراه محیط پیرامون و موجودات درونش در کنار موسیقی اتمسفر بازی رو تشکیل میدن. یه بحثی هم قبلا یه جا در این مورد تو فروم شده بود یا اینکه منظور از اتمسفرا دنیای خشن و خرابه ها و موجودات مریض و وحشی اون باشه که به این اتمسفر نمیگن.
داستان شخصیت های و تعریف هر کدوم و روابط بین اونها خیلی تو این بازی روش فوکوس شده . حجم بالایی از نمایش های بازی در مورد مکالمات بین کاراکترها و گاها دعوا ها و درگیری های بین اونهاست. تو سریال واکینگ دد که این بازی شباهت های زیادی به اون سریال داره هم دقیقا به همین شکل هست. داستان هر کدوم از شخصیت ها و اینکه چه بلایی سرشون میاد بیشترین اهمیت رو توی سریال داره که البته میگم باز این یه قسمت از اتمسفر بازی رو تشکیل میده. اگه گزینه ها داستان و اتمسفر ، گیم پلی ، صوت و گرافیک بود به نظر صحیح تر بود
بازیهای ND که هیچ وقت کوتاه نبوده شکر خدا، TLOU هم فکر نکنم چندان کوتاه باشه! بالاخره این راه طولانی جول و الی برای رسیدن به مقصدشون و اینکه احتمالاً هر چهار فصل رو در طول بازی خواهیم دید نوید یک خط داستانی طولانی رو میده! و حتماً ارزش تکرار بالایی داره اگر واقعاً همون طور که تو تریلرها دیدیم بشه به روشهای مختلف یک مرحله رو پیش برد.
در مورد نظر سنجی هم موافقم. قبلاً هم گفتم خیلی خوب میشد اگر دو گزینه اول یعنی داستان و اتمسفر رو با هم تو یک گزینه قرار میدادند چون این این دو در کنار هم و مکمل هم هستند.
اینجور که بوش میاد جوئل و الی قراره تبدیل بشن به دو تا کاراکتر موندگار. هر تریلری که ازین بازی میاد قشنگ تر از قبلیه ولی حس میکنم بازی خیلی کوتاهه ولی ارزش تکرار بالایی داره
واقعا هنوز سخته باور کردن هوش مصنوعی و انیمیشن های این بازی به حدی واقعی و ریل کار شده
نظر سنجی یه مقدار مشکل داره چون داستان ها و شخصیت های بازی به همراه محیط پیرامون و موجودات درونش در کنار موسیقی اتمسفر بازی رو تشکیل میدن. یه بحثی هم قبلا یه جا در این مورد تو فروم شده بود یا اینکه منظور از اتمسفرا دنیای خشن و خرابه ها و موجودات مریض و وحشی اون باشه که به این اتمسفر نمیگن.
داستان شخصیت های و تعریف هر کدوم و روابط بین اونها خیلی تو این بازی روش فوکوس شده . حجم بالایی از نمایش های بازی در مورد مکالمات بین کاراکترها و گاها دعوا ها و درگیری های بین اونهاست. تو سریال واکینگ دد که این بازی شباهت های زیادی به اون سریال داره هم دقیقا به همین شکل هست. داستان هر کدوم از شخصیت ها و اینکه چه بلایی سرشون میاد بیشترین اهمیت رو توی سریال داره که البته میگم باز این یه قسمت از اتمسفر بازی رو تشکیل میده. اگه گزینه ها داستان و اتمسفر ، گیم پلی ، صوت و گرافیک بود به نظر صحیح تر بود
نکته جالب در مورد صحنه بالا چاقو/شیء نوک تیز یا یک همچین چیزی هست که به سر میله بسته شده:
قابلیت ترکیب آیتم ها برای خلق سلاح های متفاوت تائید شده بود ولی فکرشم نمیکردم تا این حد باشه دیگه !
خدائی استفاده ازش خیلی میتونه لذت بخش باشه !
نکته جالب در مورد صحنه بالا چاقو/شیء نوک تیز یا یک همچین چیزی هست که به سر میله بسته شده:
قابلیت ترکیب آیتم ها برای خلق سلاح های متفاوت تائید شده بود ولی فکرشم نمیکردم تا این حد باشه دیگه !
خدائی استفاده ازش خیلی میتونه لذت بخش باشه !
دیگه تابلو تر از این نیما ؟ میله همونیه که توی گیم پلی 15 دقیقه ای دیدیم دیگه سرش هم با یک چیز نوک تیز بسته شده!البته نمیتونیم بگیم که حتما این سلاح ترکیب شدست ، شاید کلا از اول همین بوده :d