The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
خب دوستان عزیزم.کم کم داره دیدگاه های منتقدان بیرون میاد از نمایش بازی در e3. من هم براتون جمع کردم. مطالعه کنید. من از گیم اینفورمر و joystiq خوشمان امد. فقط ign یک مقدار..... هیچی بگذریم
Previews: IGN | Mercury News | Gameranx | Nerdist | Game Informer | Joystiq
| Geek Tyrant
 
  • Like
Reactions: ALBERT W3SKER

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
ایده سوزوندن دشمن ها که چیز جدیدی نیست و از ریمیک به این بازی انتقال پیدا کرده . در مورد اتمسفر و جوی که بازی ارائه می ده تقریبا می شه گفت ارضا کننده است . ولی با نمایش این تریلر من دیگه مطمئن شدم خبری از دیدن انیمیشن های قوی نخواهد بود . سباستین وقتی می شینه و راه می ره هر گیمری رو یاد بازی های ضعیف نسل قبل می اندازه . حتی موقع راه رفتن هم حالت کتف و دستاش باعث ایجاد حالت تهوع می شه !! متاسفانه تیم گرافیکی بازی تیم قوی نیست و این یه واقعیته و نمی دونم چرا میکامی به این کیفیت رضایت داده . با این حال جز صبر کردن کاری نمی شه کرد و با یه امید نصفه و نیمه باید منتظر عرضه بازی میکامی کبیر باشیم .
 

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
بازی شیطان درون پیچیده تر و حولناکتر از چیزیه که شما تصور میکنید.

آقای پیت هیس معاون ارشد بتسدا در مورد اهمیت موزیک و جلوه های صوتی در القای حس ترس به بازیباز اشاره کرد و گفت عملکرد سازندگان در استفاده از دو چیز عالیه اولین چیز موزیک هست که در جاهای مشخصی از بازی استفاده شده باعث بوجو آوردن یک اتمسفر فوق العاده میشه و دوم جلوه های صوتی هست که نه فقط محدود به اتمسفر بازی مثل چکیدن قطره خون یا صدایی که از روی رد شدن از جنازه ها شنیده میشه بلکه اون صداه ایی هست که در مکانهای خاصی از بازی کم و زیاد میشه به عنوان مثال وقتی ریتم آهنگ بطور ثابت شدید و تنش زا هست بعد از مدتی شما خشکتون میزنه چون اون صدا همینطور ادامه داره و قطع نمیشه من فکر میکنم چیزی که از شینجی میکامی یک طراح بازی بی نظیر ساخته توانایی اون در پیدا کردن اون لحظات اوج و افت بازیه و طوری اونارو تو بازی بزاره که قابل پیش بینی نباشن. مثلا شما وارد یک اتاق خالی میشین یک افکت صوتی استفاده میشه که شما رو از ترس میخکوب میکنه ولی در واقع هیچ اتفاقی هم نمیفته بنابراین این با احساسات پلیر بازی میکنه. و هچنین عکس العمل دشمنان حالت دینامیک داره و یک چیز ثابت نیست به عنوان مثال ممکنه شما به سر یک یک زامبی شلیک کنید بعضی وقتا اونا میمرن و بعضی وقتا نه اونا روی زمین میفتن و تا شما یخواید رد بشین یک دفعه شما رو غافلگیر میکنن ( برای اینکه یکی از راههایی که مطمعن بشید اونا مردن اینه که اونراو آتیش بزنید) و اگه شما کشته بشید و دوباره بازی کنید ممکنه این اتفاق نیفته. و باعث ایجاد شک و تردید شما میشه و شما نمیتویند عکس العمل دشمنان رو حدس بزنید و مطمعن بشید که آیا اون تیری که زدید اون موجود رو کشته یا نه چیز هایی به بازی اضافه شده که باعث عدم اطمینان شما میشه و هیچوقت نمیزاره شما احساس آرامش و راحتی کنید و بتونید اوضاع رو کنترل کنید و این موارد تنش زایی که شما در خلق اینگونه محیط ها میبینید بخشی از المان هایی هست که در یک بازی Survival - Horror خوب استفاده شده. این بازی انتخاب های زیادی رو در اختیار شما قرار میده به عنوان مثال شما در مواجه با یک دشمن چندین انتخاب دارید میتونید با اون مبارزه کنید یه اون شلیک کنید میتونید مخفیانه فرار کنید میتونید توی لاکر ها پنهان بشید و مهم اینجاست که شما نمیونید کدوم انتخاب درست هست. خب بعضی مواقع شما با دشمنانی مواجه میشید که کاملا معلوم هست که شما نمیتونی اونارو بشکید و مجبوید فرار کنید و بعضی وقتا شما فقط دو تا تیر واستون باقی مونده با خودتون فکر میکنید شاید بهتر باشه از اسلحه استفاده کنم یا اگه استفاه نکنم شاید کشته بشم و این به عهده ی شماست که چه تصمیمی بگیرید و از عهده ی این کار بر بیاید. و دشمنان این بازی فقط زامبی ها نیستند افرادی هستند که اتفاق وحشتناکی براشون افتاده آدم هایی که پوستشون کنده شده یا بدنشون با سیم های خاردار احاطه شده و قبلا دیده نشدن ما میخواستیم که همه چیز یه ذره جلوه ی متفاوت و منحصر به فردی داشته و بعد اونارو با دشمنای معمولی ترکیب کردیم تا شما رو برای یک مبارزه بی سابقه به چالش بکشه. مثل دشمنایی که برای مدت زیادی نامرئی هستند بعد یک دفعه ظاهر میشن و به شما حمله میکنند. در واقع این یک نوع مبارزه معمایی هست مثلا بعد از چند دقیقه مبارزه این دشمن غیب میشه و ممکنه دیگه اصلا اونو نبینید ممکنه تا چند ساعت دیگه اونو نببینید و شما هیچوقت احساس آرامش نمیکنید که بگید خب بعدا با اون میجنگم الان باید فلان کار رو انجام بدم .

در داخل بازی آیتم های شفا بخشی هستند که وقتی شما از اونا استفاده میکنید برای چند ثانیه سرگیجه میگرید پس وقتی از این داروها استفاه کنید که مطمعنید هیچ دشمنی تو دید شما نیست اما استفاه از سرم ها که با تزریق سرنگ انجام میشه این عوارض جانبی رو نداره و شما با خیال راحت میتونید از اونا استفاده کنید. همچنین تو بازی صندلی های الکتریکی وجود داره که شما میتونید تجهیزات و تواناییهاتون رو آپیت کنید محیط تاریک و مرموز با دالان های پر پیچ و خم و اتاق های تاریک یکی از لوکیشن های بازی شما رو به شدت به یاد امارتی که در بازی رزیدنت اویل بود میندازه .
اسم شخصیت نامرئی بازی Ruvik هست و بعضی مواقع یه دفعه بصورت یک فلش و نور آبی ظاهر میشه تا سباستین رو بترسونه.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: ALBERT W3SKER

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
  • Like
Reactions: ALBERT W3SKER

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
این هم یک نقد دیگر از نماش بازی در e3 2014.بسیار بازی ترکونده.
'The Evil Within' Takes Survival Horror Back to its Roots
خب دوستان عزیزم نمیدونم نقدها را مطالعه کردید یا نه ولی به شدت از بازی تعریف کردند. با توجه به زمان باقی مانده و همچنین دو نمایشگاه بزرگ دیگه که در پیش داریم محصول نهایی به مراتب دیدنی تر و بهتر خواهد بود. امیدوارم اندک مشکلات انیمیشن هم برطرف شوند. وای 14 _15 ساعت ماجراجویی با استاد. هنوز رزیدنت اویل هاش مزش لا دندونمس! چقدر حماسی میسازه چقدر پرپیچو خم چقدر دیدنی و.....:d
 
  • Like
Reactions: ALBERT W3SKER

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر