The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:
زمانی که تریلری از بازی در pax east منتشر شد از نظر گرافیکی ناامید کننده بود. اما من با گذاشتن این تحلیل از دموی بازی نشان دادم که ان تریلر به لحاظ داستانی چقدر ارزشمند بوده است!
Download the evil wiyhin _ analyze.mp4
با این حال با دو عکس زیر پیشرفت گرافیک را از ان نمایشگاه با ان چیزی که در e3 نمایش داده شد ببینید. سعی کردم دو لوکیشن شبیه به هم انتخاب کنم. دیگه بهتر از این پیدا نکردم! البته فکر کنم مثل هم باشند. ولی این عکس اول درش اهنی هست! ولی تو دومی در چوبی بود! در تصویر دوم واقعا سایه زنی و نورپردازی ، کیفیت بافت ها و جزییات محیط عالی هست. علاوه بر ان تکنیک draw distance (دور نما) هم عالی کار شده. البته این تکنیک بیشتر برای عناوین open world استفاده میشه و در ان ها کاربرد بیشتری داره . به هر حال بازی با توجه به زمان باقی مانده بهتر خواهد شد.شینجی میکامی بهم گفت!:d
عکس اول از تریلر نمایش داده شده در pax east
عکس دوم از تریلر نمایش داده شده در e3 2014
vlcsnap-2014-06-21-19h09m51s199.png


vlcsnap-2014-06-21-19h10m11s113.png
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: ALBERT W3SKER
والا راجب اینکه این بازی یه شاهکار بشه هنوز که خیلی زوده نظر دادن اگه قرار باشه رو حساب اسم میکامی بهش بگیم شاهکار من یکی خیلی موافق نیستم میکامی هر چند عنوانهای شگفت انگیزی ساخته

اما جدیدا دیگه از اون روحیه خالقی توش خبری نیست منم وقتی خبرای ساخت این بازی رو خوندم خوشحال شدم اما با دیدن تریلر E3 این بازی دیدم بازی همون رزیدنت 4 ولی با یه کارکتر و جو تقریبا جدید هستش

(جدید هم که نه سایلنت هیل مانند ) از دشمن های بازی که از رزیدنت کاملا برداشته شدن گرفته تا در و دیوار اون آسایشگاه روانی که منو یاد هم قصر سالازار تو رزیدنت و هم سایلنت هیل انداخته از همه بد تر اینه که

چرا واقعا کارکتر بازی انقدر خشک و بی روح انگار یه جسد متحرکه تو گیم پلی که تو نمایشگاه E3 نشون دادن به صورت کارکتر بازی دقت کنید هیچ حالتی نداره وقتی ضربه میخوره یا به بدترین وضع ممکن میمیره چرا

باید اینجوری باشه ؟

باید صبر کنیم ببینیم تو Tkoyo Game Show نمایشش چجوری میشه خدا کنه بازی خوبی بشه
 
آخرین ویرایش:
والا راجب اینکه این بازی یه شاهکار بشه هنوز که خیلی زوده نظر دادن اگه قرار باشه رو حساب اسم میکامی بهش بگیم شاهکار من یکی خیلی موافق نیستم میکامی هر چند عنوانهای شگفت انگیزی ساخته

اما جدیدا دیگه از اون روحیه خالقی توش خبری نیست منم وقتی خبرای ساخت این بازی رو خوندم خوشحال شدم اما با دیدن تریلر E3 این بازی دیدم بازی همون رزیدنت 4 ولی با یه کارکتر و جو تقریبا جدید هستش

(جدید هم که نه سایلنت هیل مانند ) از دشمن های بازی که از رزیدنت کاملا برداشته شدن گرفته تا در و دیوار اون آسایشگاه روانی که منو یاد هم قصر سالازار تو رزیدنت و هم سایلنت هیل انداخته از همه بد تر اینه که

چرا واقعا کارکتر بازی انقدر خشک و بی روح انگار یه جسد متحرکه تو گیم پلی که تو نمایشگاه E3 نشون دادن به صورت کارکتر بازی دقت کنید هیچ حالتی نداره وقتی ضربه میخوره یا به بدترین وضع ممکن میمیره چرا

باید اینجوری باشه ؟

باید صبر کنیم ببینیم تو Tkoyo Game Show نمایشش چجوری میشه خدا کنه بازی خوبی بشه
در مورد بخش اول حرفت، من خودمم باهات موافقم چون از الان نميشه كه رو اين بازي به عنوان يه بازي شاهكار حساب باز كرد. به نظر منم بازي ميتونه يه عنوان عالي از آب در بياد و حسن ختام شايسته اي براي ميكامي باشه ولي براي اينكه به يه عنوان شاهكار مثل RE4 تبديل بشه هنوز راه زيادي در پيش داره كه بعيدم ميدونم بتونه تو اين مدت چند ماهه بهش برسه.

اما اينكه ميگي جديدا از اون روحيه خالقي تو وجود ميكامي خبري نيست ( !! ) رو من قبول ندارم. شما نبايد توقع داشته باشي كه چون ميكامي يه زموني تو استوديوي شماره 4 كپكام RE 4 ـو ساخته، الانم بياد يه عنواني در همون حد و اندازه بسازه! هدف اصلي ميكامي اينه كه با Tango Gameworks كه يه استوديوي تازه تاسيسه و بيش از 90% كاركنانش افراد كم تجربه ان عنواني بسازه كه بتونه در حال حاضر تو سبك Survival - Horror‌ تاثير خودشو بزاره. شما همين الانشم كه دقت كني، مي بيني كه نصفي از سازنده ها روي آوردن به بازي هايي كه Horror‌ مطلقن و تو يه محيط تاريك 2 در 2 يه فانوس يا چراغ ميدن دست شخصيت اصلي و 10 ساعت الكي مي چرخوننش. همين كه تو اين وضع كه نه استوديويي عنوان Survival - Horror درست و حسابي ميسازه و نه بازي هاي ساخته شده تو اين سبك فروش خوبي ميكنن، ميكامي در حال ساخت چنين عنوانيه، خودش به شدت ارزشمنده. چه بسا كه اصلا فروش خوب و موفقيت اين بازي بتونه باعث سوئيچ مجدد سازنده ها به اين سبك و دوري از ساخت مزخرفاتي مثل Dying Light بشه.

در موردم تقليديم كه ميگي، شما نبايد توقع داشته باشي كه چون صرفا ميكامي پشت بازيه يه جوي ببيني كه كلا تو يه بعد ديگه سير ميكنه و ربطي به اين كره خاكي نداره! طبيعيه كه ميكامي كه يك عمر RE ساخته و تو اين راهم موفق بوده، از ساخته هاي قبلي خودش ايده برداري ميكنه و اين موردم فقط در مورد ميكامي صدق نميكنه براي مثال شما نمي توني از سازنده SH توقع داشته باشي كه يه عنوان ترسناكي بسازه كه درش از ساخته هاي قبلي خودش الهام نگرفته باشه. الان شما ببين كه خالق سري SH يه عنواني مثل Siren رو ساخته. يعني الان چون بين محيط هاي اين دو بازي و ترس رواني اي كه به بازيكن القاء ميكنن شباهت وجود داره پس Siren زير سوال ميره؟!

در مورد شخصيت بازيم، اين خشكي به ساختار تكنيكي و تا حد زيادي موتور بازي مربوط ميشه چون كه Id Tech كلا موتور نرم و بهينه شده اي نيست و به همين خاطرم كار كردنش باهاش خيلي خيلي سخته. من خودمم اميدوارم كه ميكامي رو اين يه مورد بيشتر كار كنه و حركات سباستينو باورپذيرتر كنه ولي اگه بر فرض مثال چنين اتفاقي هم نيوفته باز نميشه تقصير كارو ميكامي دونست چون اولين باريه كه با اين موتور كار ميكنه و هنوز آشناييت كامل باهاش نداره. هر چند كه بعيد ميدونم خود كارمكيم كه اين موتورو ساخته باهاش آشناييت كامل داشته باشه!

به هرحال منم اميدوارم كه بازي بتونه تو TGS خودي نشون بده و يه سري مخاطب تازه رو به سمت خودش جذب كنه تا حداقل تو زمان عرضه با عدم استقبال بازيكنا مواجه نشه.

 
آخرین ویرایش:
با حرفات تا قسمتی موافقم اما تو یه نمایش از گیم پلی بازی ما صحنه ای رو دیدیم که سباستین تو یه خونه یا کلبه یا ...گیر کرده و زامبی ها دارن با چوب و مشعلهایی که دستشونه یا تبر از پنجره ها وارد میشن

و سباستین هم داره سعی میکنه مقاومت کنه به نظر خودت دقیقا مثل همین صحنه رو کجا دیدی ؟ RE4 ..همون اول بازی که لئون تو یه کلبه گیر یوفته و روستایی های آلوده شده قصد دارن بکشنش پله میزارن میان بالا

از پنجره ها وارد میشن و .... که خودت بهتر از منم میدونی ..خب الهام گرفتن یه چیز اما تکرار و تکرار چیز دیگه به انیمیشن باز کردن درها تو نمایش E3 توجه کردی که دقیقا رزیدنت بود ! خوب ببین الهام گرفتن میشه

جور دیگه هم باشه دیگه نمیشه که آخه توقع نداشته باشیم چون شینجی دستش تو کاره اتفاقا باید انتظار بالایی داشته باشیم چون ایشون پدر سبک ترس هستن تو صنعت بازی
 
با حرفات تا قسمتی موافقم اما تو یه نمایش از گیم پلی بازی ما صحنه ای رو دیدیم که سباستین تو یه خونه یا کلبه یا ...گیر کرده و زامبی ها دارن با چوب و مشعلهایی که دستشونه یا تبر از پنجره ها وارد میشن

و سباستین هم داره سعی میکنه مقاومت کنه به نظر خودت دقیقا مثل همین صحنه رو کجا دیدی ؟ RE4 ..همون اول بازی که لئون تو یه کلبه گیر یوفته و روستایی های آلوده شده قصد دارن بکشنش پله میزارن میان بالا

از پنجره ها وارد میشن و .... که خودت بهتر از منم میدونی ..خب الهام گرفتن یه چیز اما تکرار و تکرار چیز دیگه به انیمیشن باز کردن درها تو نمایش E3 توجه کردی که دقیقا رزیدنت بود ! خوب ببین الهام گرفتن میشه

جور دیگه هم باشه دیگه نمیشه که آخه توقع نداشته باشیم چون شینجی دستش تو کاره اتفاقا باید انتظار بالایی داشته باشیم چون ایشون پدر سبک ترس هستن تو صنعت بازی

درسته خوب دقيقا مشابه اين صحنه رو تو RE 4 ـم ديديم اما اين دليل نميشه كه چون چنين صحنه اي تو RE 4 بوده، تو اين عنوان شبيه بهش ديده نشه. نميگم كه چيز فوق العاده ايه اما به هر حال وجودشم دليل بر ضعف بازي نميشه چون شايد نهايتا بين چندتا از صحنه هاي اين عنوان و ساخته هاي قبلي ميكامي چنين شباهتي وجود داشته باشه وگرنه براي مني كه خودم عاشق RE4 ـم اين بازي هنوزم تازگي داره و حتي با وجود چنين صحنه هايي برام خسته كننده به نظر نميرسه.

در مورد انيميشنم فكر نمي كنم كه ايرادت منطقي باشه چون يه سري مشكلات تو بخش انيميشن بازي مشهوده اما اينكه بخوايم بگيم اين يه مورد رو هم ميكامي به صورت عمدي از RE تقليد كرده و نخواسته چيز جديدي ارائه بده چندان جالب نيست.

يقينا هم سطح انتظارات از ميكامي خيلي بالائه و به نظرمم به همين خاطره كه از بازي انتقاد ميشه. چون اكثريت با اين ديدگاه كه ميكامي يه روزي RE4 رو ساخته، منتظر عنواني تو همون حد و اندازه هستن و زير بار نميرن كه از يه سري از مشكلات TEW چشم پوشي كنن. وگرنه كه به نظرم اگر بخوايم اسم ميكامي رو از پشت بازي برداريم از TEW خيلي بيش تر از اينا استقبال ميشه.
 
مصاحبه جدیداز به قول کایزرشوزه عمـو میکامی :d
خبر خوب اینکه ساخت بازی تقریبا تموم شده و فقط پالیش و رفع باگ و این مسائل جزئی مونده خبر بد هم نداریمـ :bighug: :d
امیدوار باشین به بقایـه این سبک
A lot of surviva- horror games are becoming more action games
so I wanted to make something that I think is the best balance of survival-horr

گفته اون عمارتی که تو دمویـه بازی تو E3 وجود داشت تاثیر گرفته از رزیدنت اویل یک هست همون جا که سروایول هارر پا گرفت .

AusGamers Interviews the Father of Survival Horror Shinji Mikami
 
سلام به همه ی بچه ها[FONT=&amp]. [/FONT]اره بن بودم[FONT=&amp]. [/FONT]خب یک شیطنتی تو تاپیک فوتبال کردم اینطوری شد!
مرسی از فرشاد ، امیر حسین و یقیه دوستان که حداقل چند پست مفید ارسال کردند! هر چند با امیر حسین بعضی جاها مخالفم و تکلیفش را به موقع مشخص خواهم کرد. :dتو این مدت حسابی راجع به بازی خوندم سعی کردم تمام دیدگاه هایی که راجع به بازی بود را بخونم[FONT=&amp]. [/FONT]به شدت تعریف کرده بودند[FONT=&amp]. [/FONT]سعی میکنم تو این مدت بگذارم[FONT=&amp]. [/FONT]علاوه بر ان من بالاخره مدرک فوق لیسانس را هم گرفتم و گفتم شاید دلتون بخواد بم تیریک بگید:p!!!!
اما راجع به یک شخصیت میخوام بحثی را بکنم[FONT=&amp]. [/FONT]در راطه با ruvik
اول این تریلر را ببینید

Download Terrified by The Evil Within (PEGI).MP4
نمیدونم اغراق شده بود یا نه ولی چیزی که هست اینکه بازی صداگذاری قدرتمندی داره و سلطان دلهره بیخود راجع به ان اغراق نکرده است[FONT=&amp]. [/FONT]اگر یادمون باشه چیزی که رزیدنت را تبدیل به عنوان ترسناکی کرد زمان بندی دقیق صحنه ها و صدا گذاری بی نظیر محیطش بود[FONT=&amp]. [/FONT]با این حال من شکی به کار میکامی ندارم
چند صفحه قبل دوست خوبم حمید مطالبی راجع به ان شخصیت منفی یا ضد قهرمان گذاشت[FONT=&amp]! [/FONT]چون بازی را بازی نکردیم نمیدونم دقیقا چه عنوانی بهش بدم
توضیح دوستم اینطوری بود
اسم شخصیت نامرئی بازی Ruvik هست و بعضی مواقع یه دفعه بصورت یک فلش و نور آبی ظاهر میشه تا سباستین رو بترسونه
به فکر فرو رفتم. گفتم مگه میشه تا پایان بازی با یک شیوه ظاهر بشه؟! اگه اینطور 100 درصد دفعه دوم و سوم تکراری میشه. یعنی هر وقت نور ابی میاد ان هم میاد؟! دقیقا فضای تکراری ظهور دشمن ها تو عنوانی چون alan wake برام تداعی شد
به عکس ها دقت کنید

vlcsnap-2014-07-01-15h44m06s129.png



vlcsnap-2014-07-01-15h44m38s212.png

اما این همه ی ماجرا نیست. چیزی که از میکامی یک اسطوره ساخت همین لحظات متفاوت و بدور از تکرار هست.
حالا این دو عکس را مشاهده کنید. دیگه خبری از نور ابی نیست و به یک باره باش روبرو میشیم


vlcsnap-2014-07-01-15h42m46s93.png
vlcsnap-2014-07-01-15h42m35s0.png
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: ALBERT W3SKER
خب در ادامه سلسله مباحثمون در رابطه با این شخصیت:d این هست که ایشان قدرت هایی نظیر البرت وسکر افسانه ای داره:>
جا خالی دادن، سرعت حرکت بالا و تا حدی غیب و نامریی شدن ( هر چند مورد اخر البرت وسکر نداشت):d
با هم مرور میکنیم. هین طور که میبینید سباستین بیچاره به این ابرشخصیت تیراندازی کرده و این اقای محترم خیلی راحت جا خالی داده و بیخ گلوی سباستین در تصویر دوم گرفته!!!:d

vlcsnap-2014-07-03-12h50m46s65.png


vlcsnap-2014-07-03-12h51m09s56.png


این عکس مربوط به تریلر tgs2013 هست. به طرز وحشتناکی سه تا مامور پلیس را با سرعت طوفانی خود میکشه. به شدت وحشی هستند ایشان!!!:d

vlcsnap-2014-07-04-16h24m25s250.png
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: ALBERT W3SKER

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or