The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:
مصاحبه شینجی میکامی افسانه ای با فامیتسو
میکامی در مورد شخصیت اصلی بازی توضیح داده است :
بازی از جایی شروع می شود که Sebastian قهرمان بازی در تعقیب یک جنایتکار بی رحم می باشد ، با این حال او تماسی از یک بیمارستان روانی دریافت می کند که به طور تصادفی باعث رفتن وی به یک دنیای کابوس وار می شود. ما به این دلیل چنین اتفاقی را تصادفی ساخته ایم چرا که اگر شما می دانستید که از این دنیای وحشتناک سر در خواهید آورد و باید رمز و راز ها را کشف کنید در نهایت جلوی ترسناک بودن بازی گرفته می شد. من فکر می کنیم که به این شکل سرگرم کننده تر و البته ترسناک تر است. این کارآگاه به جای تعقیب آن جنایتکار حالا باید به این پی ببرد که چگونه باید زنده بماند.
میکامی در ادامه اعلام کرده است که قهرمان بازی یک کارآگاه پلیس است که به طور معمول از اسلحه نیز به خوبی استفاده خواهد کرد اما استفاده از اسلحه هدف اصلی The Evil Within نیست. وی در این مورد می گوید :
تله های زیادی در مناطقی که شما در آن جا می روید وجود دارد و شما می تواید از این تله ها برای شکست دشمنان استفاده کنید. البته شما از اسلحه نیز می توانید استفاده کنید . اما شما باید به پیدا کردن مهماتی که به تعداد محدودی در بازی است بپردازید و سلاح گرم تکیه گاه خوبی در میدان جنگ نیست. من می خواهیم بازیکنان برای زنده ماندن از تله ها و چیز های استراتژیکی دیگری برای زنده ماندن استفاده کنند.
میکامی برای اولین بار از The Evil Within را در آوریل ۲۰۱۲ با نام رمز Zwei رونمایی کرد وی در مورد نقش پر رنگ بودن داستان در این بازی اعلام کرده است :
ساخت این بازی یک فرایند دشوار است اما واقعا لذت بخش می باشد.البته من خودم هم دوست دارم که هر روز با مشکلات برخورد کنم. من به سختی مشغول کار بر روی داستان بازی هستم من همیشه در بازی های قبلی خود وزن بیشتری را بر روی جنبه های داستان قرار می دهم و در هنگام کار بر روی داستان من می خواهم یک روش بسیار ساده را در هنگام ساخت یک سناریو نشان دهم. شاید می خواهم که شخصیتی در بازی وجود داشته باشد که در داستان بازی درگیر شود اما در واقع او در داستان بازی تنها می باشد. ما قصد نداریم که گیم پلی را بالار از داستان قرار دهیم و ما در حال تلاش هستیم که بهترین نوع سرگرمی از سبک survival-horror را بسازیم.
:scare::scare::scare:



 
آخرین ویرایش:
اخرین مصاحبه شینجی میکامی. با تشکر از دوست خوبم رضاجان در سایت دنیای بازی
سایت Wired.co.uk مصاحبه ای کوتاه با خالق سری بازی های کلاسیک Resident Evil و Dino Crisis داشته که در آن به صحبت در مورد بازی ترسِ بقا جدید میکامی «The Evil Within» پرداخته اند.
  • در بازی های شما همیشه نشانه های خاصی وجود دارد، و مسلما یکی از برجسته ترین آنها وجود کاخ های مخوف است. آیا هدف خاصی دارید که دوست دارید آنها را در بازی هایتان به بگنجانید ؟
در واقع چیز عمدی نیست. تیمارستان، زندان و کاخ مواردی هستند که من برای این موضوع بشدت به آنها دفت و بر رویشان تحقیق میکنم.
  • از چه چیز هایی برای بازی الهام گرفته اید؟ بنظر می رسد که شباهتی با فیلم ترسناک علمی تخیلی Re-animator و کار های Lovecraft داشته باشد؟
بیشتر اونها احتمالا یک اتفاق تصادفی بوده، ما فقط خواستیم یک چیز علمی ترسناک بسازیم، فکر کردیم ایده بسیار خوبی است و فکر نمی کردیم که چیزی شبیه به Re-animator باشد. احتمالا برای ساخت اولین Resident Evil از اثار Lovecraft تاثیر گرفته ام، البته نه برای تم و پس زمینه بازی بلکه برای هویت بصری.
  • در بازی The Evil Within معمایی وجود داشت که شامل جراحی مغر است و کاملا مشوش کننده هم است و امثال آن.
بله، من برای این بازی درباره لوبوتومی و ترپنینگ (نوعی روش جراحی مغز برای درمان اختلالات روانی) تحقیق زیادی انجام داده ام. حتی نشان بازگزاری بازی هم مربوط به لوبوتومی است!


  • از چه منابعی برای تم و پس زمینه بازی TEW الهام گرفته و استفاده کرده اید ؟
برای مثال فیلم Shutter Island یکی از آنها است. مسلما نگاهی به گذشته و الهام از Resident Evil 4 و Resident Evil 1، الهام از بازی Silent Hill اما نه اینکه شخصا از آن الهام بگیرم، بلکه طراح شخصیت ما سایلنت هیل را خیلی دوست دارد. همچنین آثار دیوید لینچ را دوست دارم، و یک کارگردان فیلم ژاپنی موفق که سبک کارش را دوست دارم اما اسمش را نمیتوانم به یاد بیاورم!

  • آیا شما سبک مختلف بازی های ترسناک کلاسیک را برای بازی شیطان درون باهم درآمیخته اید ؟ زیراظاهر و لیاس سپاستین (پروتاگونیست بازی) شبیه به کسی که از سال ۱۹۴۰ آمده، اما محل وقایع بازی جلو تر از او بنظر می رسد.
از لحاظ شخصیت سپاستین، وقتی که ما ساخت این پروژه را آعاز کردیم داستان بازی را به زمان های گذشته قرار دادیم، بنابراین به همین دلیل ظاهر سپاستین چنین است. اما وحشت و اکشن امروزه به خوبی با یکدیگر مطابقت ندارد.

  • از زمانی که اولین رزیدنت ایول را ساختید چه دیدی نسبت به ژانر ترس دارید؟ شما فکر میکنید ایده های سرگزمی ساز ترسناک برای مخاطبان تغییر کرده است ؟
در ژاپن، یک بازی کلاسیک ترسناک چیزی شبیه به Silent Hill و یا Clock Tower است، اما بازی های ترسِ بقا آن نوعی است که من دوست دارم بسازم و همچنین سرگرمی را هم شامل شود. جنبه ترس بازی و جنبه سرگرمی بازی باید با یکدیگر آمیخته شود.
  • شما فکر میکنید مخاطبان غربی هر دو آنها را در یک دسته در نظر می گیرند؟ ممکن است آنها به رزیدنت ایول و سایلنت هیل به طور کلی به عنوان “بازی های ترسناک ژاپنی” نگاه کنند.
بله، ژانر هر دو نزدیک است، اما تفاوت بین ترس خالص و ترس بقا این است که در گزینه دوم شما می توانید هیولا ها را بکشید و از انجام آن لذت ببرید. شما باید این احساس را داشته باشید که می توانید هیولا را شکست دهید حتی اگر کار دشواری هم باشد. من بازی The Evil Within را ساخته ام که بازی دشواری باشد، اما وقتی که شما بازی را به اتمام برسانید احساس پیروزی به شما دست خواهد داد. بازی ترسناک است، اما بیش از حد ترسو نباشید.
  • چه احساسی ذارید از اینکه بازی شیطان درون را برای یک شرکت بزرگ غربی میسازید ؟ و چه تفاوت اساسی با بازی ساختن برای ژاپن دارد ؟
سبک تولیدات آمریکایی قاعده و اصول بیشتری دارد، گرچه در کل تفاوت خیلی زیاد وجود ندارد اما اکثر شرکت های ژاپنی تمرکز خود را بر روی موبایل و اجتماعی گذاشته اند که من از این بابت بسیار ناراحت هستم.
 
آلبرت وسکر عزیز انقدر هایپم کردی دلم میخواد برم تو خواب خرسی موقع عرضه بازی بیدار بشم =)) دلم میخواد این بازی کنم اخه چرا یک بازی درست حسابی تو این سبک نداریم تا اون موقع که این عرضه میشه :|
 
آلبرت وسکر عزیز انقدر هایپم کردی دلم میخواد برم تو خواب خرسی موقع عرضه بازی بیدار بشم =)) دلم میخواد این بازی کنم اخه چرا یک بازی درست حسابی تو این سبک نداریم تا اون موقع که این عرضه میشه :|

سلام.
تا اون موقع برو dead space 2 و outlast رو بازیکن:d
 
سلام بازی کردم :d یک چی میگم نزن resident evil 4 بازی نکردم نسخه Hd دارم ولی مشکلات موس و اینا داره نرفتم سراغش میترسم با اپدیتم درست نشه :d میرم سراغ یک بازی دیه

خب پس نصف عمر یا حتی دو سوم عمرت بر فناست.:d
از همه چیز که بگذریم متای بازی 96 و شینجی میکامی ساخته پس بازیش واجبه.حتما برو سراغش:d
 
خب پس نصف عمر یا حتی دو سوم عمرت بر فناست.:d
از همه چیز که بگذریم متای بازی 96 و شینجی میکامی ساخته پس بازیش واجبه.حتما برو سراغش:d

نسخه hd edition و اولی که اومد دارم ولی مشکل کنترل موس نمیذاره بازی کنم برا همین نمیرم طرفش :|
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or