The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:
بهزاد اینم همون تریلریه که تو گذاشتی؟
http://forum.bazicenter.com/thread76426/page8/#post3351789

نه. این جدید. من تو تاپیک pc نیستم
خب من دیدم تریلر را. نمیدونم از یک طرف اتمسفر بازی خیلی خوب هست از یک طرف انیمیشن ها مشکل داره و افت فریم داریم. جز صبر کاری نمیشه کرد. دو تا نمایشگاه دیگه هم داریم.
شاید تنها دلخوشیمون این صحبت میکامی باشه
AusGamers: The feedback that has come from people that have played the game, like myself, is it the sort of feedback that you’re excited to hear about? Are you changing little bits here and there?

Shinji: There have been some bits of unexpected feedback, and we’re trying to address that as much as possible within the time left.

AusGamers: On that topic, is the game relatively finished from a development perspective? Are you sort of just fixing bugs and tightening up little bits and pieces here and there?

Shinji: Yeah, fixing bugs basically.
اصلا انیمیشن هاش خود رزیدنت اویل 6 هست. کاغذی! اخه وقتی هم نمونده! اقا تاخیر بزنند 2015!!!!!!
 
حالا افت فريم يه طرف انيميشنهاي خيلي ضعيفش يه طرف.....قبلا يه تريلر ديدم كه دشمن با كاراكتر گلاويز شد و ميخواست بكشدش ولي نه صورت كاراكتر بازي و نه اصلا بدنش به فرم دفاع و ....نبود(مثلا تو tlou وقتي با جويل گلاويز ميشدن خيلي طبيعي اخم مي كرد و عصباني ميشد و بدن هم فرمش تغيير مي كرد)

كلا انيميشن و گرافيك و فريم بازي خيلي داغون و در حد بازيهاي چند سال پيش......گيم پلي هم نميشه كامل نظر داد و گفت واي چقدر عاليه و ....ولي قسمت ترس بازي رو خيلي خوب كار كردن

.
 
نه. این جدید. من تو تاپیک pc نیستم
خب من دیدم تریلر را. نمیدونم از یک طرف اتمسفر بازی خیلی خوب هست از یک طرف انیمیشن ها مشکل داره و افت فریم داریم. جز صبر کاری نمیشه کرد. دو تا نمایشگاه دیگه هم داریم.
شاید تنها دلخوشیمون این صحبت میکامی باشه
AusGamers: The feedback that has come from people that have played the game, like myself, is it the sort of feedback that you’re excited to hear about? Are you changing little bits here and there?

Shinji: There have been some bits of unexpected feedback, and we’re trying to address that as much as possible within the time left.

AusGamers: On that topic, is the game relatively finished from a development perspective? Are you sort of just fixing bugs and tightening up little bits and pieces here and there?

Shinji: Yeah, fixing bugs basically.
اصلا انیمیشن هاش خود رزیدنت اویل 6 هست. کاغذی! اخه وقتی هم نمونده! اقا تاخیر بزنند 2015!!!!!!
مرد مومن بازی 1 هفته زودتر اماده شده تو میگی تاخیر بزن :d مطمئن باش این بازی رو شوق ساختنش عین بازیا قبلیش نبود و حسش نیست :D
 
نه. این جدید. من تو تاپیک pc نیستم
خب من دیدم تریلر را. نمیدونم از یک طرف اتمسفر بازی خیلی خوب هست از یک طرف انیمیشن ها مشکل داره و افت فریم داریم. جز صبر کاری نمیشه کرد. دو تا نمایشگاه دیگه هم داریم.
شاید تنها دلخوشیمون این صحبت میکامی باشه
AusGamers: The feedback that has come from people that have played the game, like myself, is it the sort of feedback that you’re excited to hear about? Are you changing little bits here and there?

Shinji: There have been some bits of unexpected feedback, and we’re trying to address that as much as possible within the time left.

AusGamers: On that topic, is the game relatively finished from a development perspective? Are you sort of just fixing bugs and tightening up little bits and pieces here and there?

Shinji: Yeah, fixing bugs basically.
اصلا انیمیشن هاش خود رزیدنت اویل 6 هست. کاغذی! اخه وقتی هم نمونده! اقا تاخیر بزنند 2015!!!!!!
قسمتی که میگه "There have been some bits of unexpected feedback," اصلا جالب نبود D:

کلا از ابتدای کارم هم معلوم بود بازیش اصلا از نظر تکنیکی فوق القعاده ضعیفه . من از اولم گفتم الان میگم به نظره من اصلا ID Tech 5 به درده این تیپ بازیا نمیخوره ... Id tech 5 رو یه طور طراحی کردن بیشتر به درده بازیهای shooter و 60 fps اینا بخوره. بهتر بود اصلا از unreal استفاده میکرد و modify اش میکردن . به نظرم نتیجه خیلی عالی تر میشد .

توی عکسهایی هم که اومد از نظر texture work خیلی از wolfenstien ضعیفتره ... ( که خب البته id خودش از موتورش بهتر استفاده میبره ) اما کلا توی gameplay هم دوربین بازی توی محیطهای تنگ 100% اذیت میکنه و یا سیستمه مبارزتاش به نظر جالب نبود که مثل silent hill باید دوباره یه عملیات اضافه انجام داد ( دشمنان رو میسوزند که بمیرن مگرنه میگفت بعده مدتی بلند میشن ) به نظرم این استایل دیگه خیلی قدیمی شده .

بیشتر نگرانی من این هست که این ضعفهای تکنیکی بازی طوری باشه که به gameplay بازی صدمه بزنه .

تا اینجای کار از TEW فقط باید بگم شخصا بخشه هنریش رو خوشم اومده و نورپردازی بازی و کلا اتمسفرش خیلی خوب هست مگرنه خوده بازیش به نظر نمیرسه نواوری خاصی داشته باشه. بیشتر شبیه یه بازی کلیشه ای هست با توجه به نمایشهایی که دیدم D:

البته بازی تا 2 ماه 2-3 هفته دیگه عرضه میشه و معلوم میشه اخر سر Tango چقدر از پس این بازی بر اومده ...

فقط امیدوارم داستان مثل عناوینی horror دیگه مثل Alan wake کششه بالا داشته باشه .
البته اینا همش نظره شخصی هست ...
 
انیمیشن ها در حد RE3 ، گرافیک فنی در حد RE5 یخورده بهتر ، اتمسفر به شدت مصنوعی ، کیفیت تکچسترها تو در و دیوار ، فریم ریت :| ، گیم پلی کپی RE4

در کل هیچ چیز قابل توجهی نداره ، با ارفاق زیاد در حد بازی های 2007-2008 هست ، امیدوارم تاخیر بخوره ، حیفه آخرین بازی میکامی همچین چیزی باشه :(

* چیزی که نوشتم نظر شخصیمه ، حال و حوصله جر و بحث هم ندارم*
 
انیمیشن ها در حد RE3 ، گرافیک فنی در حد RE5 یخورده بهتر ، اتمسفر به شدت مصنوعی ، کیفیت تکچسترها تو در و دیوار ، فریم ریت :| ، گیم پلی کپی RE4

در کل هیچ چیز قابل توجهی نداره ، با ارفاق زیاد در حد بازی های 2007-2008 هست ، امیدوارم تاخیر بخوره ، حیفه آخرین بازی میکامی همچین چیزی باشه :(

* چیزی که نوشتم نظر شخصیمه ، حال و حوصله جر و بحث هم ندارم*

منتقدان بخواهند مثل شما فکر کنند همین الان میکامی و تیمش باید جمع کنند برند!:d

قسمتی که میگه "There have been some bits of unexpected feedback," اصلا جالب نبود D:

کلا از ابتدای کارم هم معلوم بود بازیش اصلا از نظر تکنیکی فوق القعاده ضعیفه . من از اولم گفتم الان میگم به نظره من اصلا ID Tech 5 به درده این تیپ بازیا نمیخوره ... Id tech 5 رو یه طور طراحی کردن بیشتر به درده بازیهای shooter و 60 fps اینا بخوره. بهتر بود اصلا از unreal استفاده میکرد و modify اش میکردن . به نظرم نتیجه خیلی عالی تر میشد .

توی عکسهایی هم که اومد از نظر texture work خیلی از wolfenstien ضعیفتره ... ( که خب البته id خودش از موتورش بهتر استفاده میبره ) اما کلا توی gameplay هم دوربین بازی توی محیطهای تنگ 100% اذیت میکنه و یا سیستمه مبارزتاش به نظر جالب نبود که مثل silent hill باید دوباره یه عملیات اضافه انجام داد ( دشمنان رو میسوزند که بمیرن مگرنه میگفت بعده مدتی بلند میشن ) به نظرم این استایل دیگه خیلی قدیمی شده .

بیشتر نگرانی من این هست که این ضعفهای تکنیکی بازی طوری باشه که به gameplay بازی صدمه بزنه .

تا اینجای کار از TEW فقط باید بگم شخصا بخشه هنریش رو خوشم اومده و نورپردازی بازی و کلا اتمسفرش خیلی خوب هست مگرنه خوده بازیش به نظر نمیرسه نواوری خاصی داشته باشه. بیشتر شبیه یه بازی کلیشه ای هست با توجه به نمایشهایی که دیدم D:

البته بازی تا 2 ماه 2-3 هفته دیگه عرضه میشه و معلوم میشه اخر سر Tango چقدر از پس این بازی بر اومده ...

فقط امیدوارم داستان مثل عناوینی horror دیگه مثل Alan wake کششه بالا داشته باشه .
البته اینا همش نظره شخصی هست ...

چرا اتفاقا جالبه! بهتر بود کل حرفشو میگذاشتی! در هر صورت حرفش اینکه دارند روی باگ های بازی و مشکلات اساسی بازی کار میکنند! ولی سوال اینکه چرا تا حالا موفق به حل ایرادات نشدند!

قسمتی که میگه "There have been some bits of unexpected feedback," اصلا جالب نبود D:

کلا از ابتدای کارم هم معلوم بود بازیش اصلا از نظر تکنیکی فوق القعاده ضعیفه . من از اولم گفتم الان میگم به نظره من اصلا ID Tech 5 به درده این تیپ بازیا نمیخوره ... Id tech 5 رو یه طور طراحی کردن بیشتر به درده بازیهای shooter و 60 fps اینا بخوره. بهتر بود اصلا از unreal استفاده میکرد و modify اش میکردن . به نظرم نتیجه خیلی عالی تر میشد .

توی عکسهایی هم که اومد از نظر texture work خیلی از wolfenstien ضعیفتره ... ( که خب البته id خودش از موتورش بهتر استفاده میبره ) اما کلا توی gameplay هم دوربین بازی توی محیطهای تنگ 100% اذیت میکنه و یا سیستمه مبارزتاش به نظر جالب نبود که مثل silent hill باید دوباره یه عملیات اضافه انجام داد ( دشمنان رو میسوزند که بمیرن مگرنه میگفت بعده مدتی بلند میشن ) به نظرم این استایل دیگه خیلی قدیمی شده .

بیشتر نگرانی من این هست که این ضعفهای تکنیکی بازی طوری باشه که به gameplay بازی صدمه بزنه .

تا اینجای کار از TEW فقط باید بگم شخصا بخشه هنریش رو خوشم اومده و نورپردازی بازی و کلا اتمسفرش خیلی خوب هست مگرنه خوده بازیش به نظر نمیرسه نواوری خاصی داشته باشه. بیشتر شبیه یه بازی کلیشه ای هست با توجه به نمایشهایی که دیدم D:

البته بازی تا 2 ماه 2-3 هفته دیگه عرضه میشه و معلوم میشه اخر سر Tango چقدر از پس این بازی بر اومده ...

فقط امیدوارم داستان مثل عناوینی horror دیگه مثل Alan wake کششه بالا داشته باشه .
البته اینا همش نظره شخصی هست ...
با ان حرفات کاری ندارم! خودتم میدونی چرا! منتهی ان جایی که قرمز کردم اتفاقا نشون میده که داره به مشکلات بازی رسیدگی میکنه. با این حال اگه برطرف کنه افت فریم و... که یعنی میکامی واقعا با علاقه بازی را ساخته و همپنان همون مرد سابق اگه نه که ورودشو به بازیسازان مرده ی ژاپن تسلیت میکم!!!!!

قسمتی که میگه "There have been some bits of unexpected feedback," اصلا جالب نبود D:

کلا از ابتدای کارم هم معلوم بود بازیش اصلا از نظر تکنیکی فوق القعاده ضعیفه . من از اولم گفتم الان میگم به نظره من اصلا ID Tech 5 به درده این تیپ بازیا نمیخوره ... Id tech 5 رو یه طور طراحی کردن بیشتر به درده بازیهای shooter و 60 fps اینا بخوره. بهتر بود اصلا از unreal استفاده میکرد و modify اش میکردن . به نظرم نتیجه خیلی عالی تر میشد .

توی عکسهایی هم که اومد از نظر texture work خیلی از wolfenstien ضعیفتره ... ( که خب البته id خودش از موتورش بهتر استفاده میبره ) اما کلا توی gameplay هم دوربین بازی توی محیطهای تنگ 100% اذیت میکنه و یا سیستمه مبارزتاش به نظر جالب نبود که مثل silent hill باید دوباره یه عملیات اضافه انجام داد ( دشمنان رو میسوزند که بمیرن مگرنه میگفت بعده مدتی بلند میشن ) به نظرم این استایل دیگه خیلی قدیمی شده .

بیشتر نگرانی من این هست که این ضعفهای تکنیکی بازی طوری باشه که به gameplay بازی صدمه بزنه .

تا اینجای کار از TEW فقط باید بگم شخصا بخشه هنریش رو خوشم اومده و نورپردازی بازی و کلا اتمسفرش خیلی خوب هست مگرنه خوده بازیش به نظر نمیرسه نواوری خاصی داشته باشه. بیشتر شبیه یه بازی کلیشه ای هست با توجه به نمایشهایی که دیدم D:

البته بازی تا 2 ماه 2-3 هفته دیگه عرضه میشه و معلوم میشه اخر سر Tango چقدر از پس این بازی بر اومده ...

فقط امیدوارم داستان مثل عناوینی horror دیگه مثل Alan wake کششه بالا داشته باشه .
البته اینا همش نظره شخصی هست ...

در مورد حرفات که خب نظری ندارم. خودتم میدونی چرا! منتهی اگه میکامی نخواهد تغییری بده تو زمینه گرافیک تکنیکی با توجه به اینکه زمانی هم باقی نمونده من خودم همین جا شکست بازی را اعلام میکنم. اخه من نمیفهمم چرا بازی باید اینطوری باشه!!!
 
Last edited by a moderator:
منتقدان بخواهند مثل شما فکر کنند همین الان میکامی و تیمش باید جمع کنند برند!:d

نه آخه دوستمون راست میگن بازی از نظر تکنیکی تو هر جنبه ای بسیار ضعیفه اگر بازی بخواد اینجوری ریلیز بشه واقعا روزگار سختی خواهد داشت
آزار دهنده ترین موضوعات انیمیشن های ضعیف گیمپلی کند و افت فریم خیلی زیاد بازیه امیدوارم تا ریلیز بازی بخشی از این موارد رو بهبود بدن یا بازی تاخیر بدن برای 2015:(
 
چرا اتفاقا جالب بهتر بود کل حرفشو میگذاشتی! در هر صورت حرفش اینکه دارند روی باگ های بازی و مشکلات اساسی بازی کار میکنند! ولی سوال ذاینکه چرا تا حالا موفق به حل ایرادات نشدند!
خب اینکه چرا تا حالا موفق نشدن رو واقعا ما نمیدونم . فقط میشه امیدوار بود که موفق بشن .
خیلی دلایل میتونه داشته باشه . هزینه و زمان و حتی اینکه ممکنه تیم مربوطه با id tech اشنایی نداشته باشه . من کلا سره حرفم هستم که این موتور به درده این بازی نمیخوره D: لول .

با ان حرفات کاری ندارم! خودتم میدونی چرا! منتهی ان جایی که قرمز کردم اتفاقا نشون میده که داره به مشکلات بازی رسیدگی میکنه. با این حال اگه برطرف کنه افت فریم و... که یعنی میکامی واقعا با علاقه بازی را ساخته و همپنان همون مرد سابق اگه نه که ورودشو به بازیسازان مرده ی ژاپن تسلیت میکم!!!!!
افت فریم زیاد خیلی تو ذوقم نخورد. بیشتر اینکه اگر مثلا Unreal engine بود از خیلی جهات بازی فوق القعاده به نظر میرسید . حتی UE3 یا3.5 .
خب باید دید این بار mikami چی میکنه D: منم تو حرفم منظورم این بود که ممکنه بازی از نظر هنری و جنبه داستانی و هسته gameplay خوب باشه اصلا old school هم باشه هیچ اشکالی نداره ( نمونش همین wolf خیلی حال داد ) اما به نظرم اکر بازی از نظر تکنیکی خیلی نابود باشه ( که امیدوارم نباشه ) به همه چیز صدمه میزنه ....
به هر حال باید دید چی کار میکنن اینا . من شکی توی اتمسفر و طراحی هنری ندارم . gameplay هم روی هم رفته ok میزنه . به نظرم بازی ای متوسط یا خوبی هست .

در مورد حرفات که خب نظری ندارم. خودتم میدونی چرا! منتهی اگه میکامی نخواهد تغییری بده تو زمینه گرافیک تکنیکی با توجه به اینکه زمانی هم باقی نمونده من خودم همین جا شکست بازی را اعلام میکنم. اخه من نمیفههم چرا بازی باید اینطوری باشه چرا!
D:
نه خب من منظورم این نبود. گرافیک همه چیز بازی نیست D: اما بازیش نیاد bug داشته باشه و یا از نظر تکنیکی ( نه همش اینکه texture های بدن یا خوبن ) خیلی چیزهای دیگه Ok باشه !
حالا باید منتظر موند و دید.
من هنوز بازی رو دوست دارم ! اما بگی نگی بین همه بازیهای دیگه که دوست دارم به جز (Dragon Age - Far Cry - Evolve ) که تو راهن بیشتر از همه نگرانه کیفیت TEW هستم مگرنه اگر خوشم نمیومد که ایراد نمیگرفتم اصلا D:

من میگم متا دور و بره رنگه 70 هست.
 
خب اینکه چرا تا حالا موفق نشدن رو واقعا ما نمیدونم . فقط میشه امیدوار بود که موفق بشن .
خیلی دلایل میتونه داشته باشه . هزینه و زمان و حتی اینکه ممکنه تیم مربوطه با id tech اشنایی نداشته باشه . من کلا سره حرفم هستم که این موتور به درده این بازی نمیخوره D: لول .


افت فریم زیاد خیلی تو ذوقم نخورد. بیشتر اینکه اگر مثلا Unreal engine بود از خیلی جهات بازی فوق القعاده به نظر میرسید . حتی UE3 یا3.5 .
خب باید دید این بار mikami چی میکنه D: منم تو حرفم منظورم این بود که ممکنه بازی از نظر هنری و جنبه داستانی و هسته gameplay خوب باشه اصلا old school هم باشه هیچ اشکالی نداره ( نمونش همین wolf خیلی حال داد ) اما به نظرم اکر بازی از نظر تکنیکی خیلی نابود باشه ( که امیدوارم نباشه ) به همه چیز صدمه میزنه ....
به هر حال باید دید چی کار میکنن اینا . من شکی توی اتمسفر و طراحی هنری ندارم . gameplay هم روی هم رفته ok میزنه . به نظرم بازی ای متوسط یا خوبی هست .


D:
نه خب من منظورم این نبود. گرافیک همه چیز بازی نیست D: اما بازیش نیاد bug داشته باشه و یا از نظر تکنیکی ( نه همش اینکه texture های بدن یا خوبن ) خیلی چیزهای دیگه Ok باشه !
حالا باید منتظر موند و دید.
من هنوز بازی رو دوست دارم ! اما بگی نگی بین همه بازیهای دیگه که دوست دارم به جز (Dragon Age - Far Cry - Evolve ) که تو راهن بیشتر از همه نگرانه کیفیت TEW هستم مگرنه اگر خوشم نمیومد که ایراد نمیگرفتم اصلا D:

من میگم متا دور و بره رنگه 70 هست.

اره با این شرایط موافقم بازی نهایتا متاش بین 70 تا 80 هست! متاسفانه! البته یک مشکلی هست انم اینکه معلوم نیست بازی روی چه کنسول یا پلتفرمی هست!
 
اره با این شرایط موافقم بازی نهایتا متاش بین 70 تا 80 هست! متاسفانه! البته یک مشکلی هست انم اینکه معلوم نیست بازی روی چه کنسول یا پلتفرمی هست!
روی همون 4 بریم D:
به نظرم فریمش هم باید 30-60 بزارن . فکر کنم 30 فریم تو حالت cinematic جالبتر به نظر برسه بازیش تا 60 فریم D:
اما بازم به نظره من امسال بازیش خیلی خوبه با اینکه به جز این و Alien Isolation عنوانه ترسناکه دیگه ای نیست D: حداقل TEW از اون تیپ عناوینه horror هست که خودمم دوست دارم
 
روی همون 4 بریم D:
به نظرم فریمش هم باید 30-60 بزارن . فکر کنم 30 فریم تو حالت cinematic جالبتر به نظر برسه بازیش تا 60 فریم D:
اما بازم به نظره من امسال بازیش خیلی خوبه با اینکه به جز این و Alien Isolation عنوانه ترسناکه دیگه ای نیست D: حداقل TEW از اون تیپ عناوینه horror هست که خودمم دوست دارم
ان که 100 درصد پلی 4! میگم ارمان حالا یک سوال؟ رفتم بالا فکر کردم گفتم خب اگه یک بازی ایرادات بزرگی چون طراحی مرحله یا داستان داشته باشه نمیشه براش کاری کرد. درسته؟ مثلا رزیدنت اویل 6 مشکل طراحی مرحله داشت و به هیچ وجه بازی با توجه با ان طراحی مراحل نمیتونست ترسناک باشه.
حالا به نظرت بازی ایرادات بزرگی داره؟ یعنی نمیشه مثلا افت فریم و ضعف های تکنیکی را برطرف کرد و ما شاهد عنوان بهتری باشیم؟ چون اگه قرار بازی داستانی منسجم داشته باشه ، گیم پلی خوب و طراحی مراحل و حس و ترس دلهره قوی داشته باشه امیدی نیست که موفق باشه؟ هر چند گرافیک خیلی مهم هست. منتهی من گرافیک هنری بازی را عالی میبینم.
بعد یک نکته اینکه من هر چی پیش نمایش و نقد از نمایش بازی تو e3 میخونم مثبت بود و همه تعریف میکردند! واقعا سردرگم هستم!!
 
ان که 100 درصد پلی 4! میگم ارمان حالا یک سوال؟ رفتم بالا فکر کردم گفتم خب اگه یک بازی ایرادات بزرگی چون طراحی مرحله یا داستان داشته باشه نمیشه براش کاری کرد. درسته؟ مثلا رزیدنت اویل 6 مشکل طراحی مرحله داشت و به هیچ وجه بازی با توجه با ان طراحی مراحل نمیتونست ترسناک باشه.
حالا به نظرت بازی ایرادات بزرگی داره؟ یعنی نمیشه مثلا افت فریم و ضعف های تکنیکی را برطرف کرد و ما شاهد عنوان بهتری باشیم؟ چون اگه قرار بازی داستانی منسجم داشته باشه ، گیم پلی خوب و طراحی مراحل و حس و ترس دلهره قوی داشته باشه امیدی نیست که موفق باشه؟ هر چند گرافیک خیلی مهم هست. منتهی من گرافیک هنری بازی را عالی میبینم.
بعد یک نکته اینکه من هر چی پیش نمایش و نقد از نمایش بازی تو e3 میخونم مثبت بود و همه تعریف میکردند! واقعا سردرگم هستم!!
اره خب RE6 از پایه بخشه طراحیش مشکل داشت برای همین اخرش هم افتضاح در اومد . البته من مراحل Ada رو دوست داشتم D: . اصلا فکر نکنم در پی ساختن horror بودن . اینا دنباله ساختن یه بازی action تر بودن .
نمیتونم بگم بازی ایراد بزرگی داره یا نه. از جهت اینکه میکامی کارگردان هست میشه خاطر اطمینان کرد که خب gameplay بازی میتونه عالی باشه و این رو زمانی 100% میفهمیم که بازی عرضه شده باشه و یا review ها بیرون اومده باشه . اصلا ممکنه متای بازی 80 هم بشه D: نمیدونم لول.از اون تیپ بازیا هست که معلوم نیست متاش اصلا چی میشه D:
نه من میگم همیه چیز گرافیک نیست. اما مسعله این هست که خب سازنده ها کلی ایده روی کاغذ برای gameplay داره و اوردن این ایده ها توی بازی همه بستگی به این داره که سازنده های چقدر با id tech 5 اشنا باشن که بتونم خیلی از این ایده های رو تا جایی که شده وارده بازی کنن. من منظورم گرافیک نبود D: چون ID TECH کلا همینه D: اما منظورم این بود که چقدر خوب تونستن از id tech استفاده کنن طبیعتا اگر مثلا دوربین یا ... بازی اذیت کننده باشه خب gameplay تا حدی ممکنه صدمه بزنه. یه موقع بازی انقدر جنبه + داره که خب از خیلی از - هاش ادم چشم پوشی میکنه ....
اره منم از اول گفتم بخشه هنری بازی عالی هست و تا الانم دلیله عاشقش بودن همین بخشه هنری و تاریکی و سنگینی بازی هست.

اره مقداری سردرگم میشه ادم . از طرفی قبله e3 مثلا ign اینا نظری جالبی نداشتن بعد خوب شدن بعد یهو میگن feedback هایی داشتن که غیر انتظارشون نبوده D: ممکنه از این تیپ بازیها هم باشه که مورد علاقه همه قرار نمیگره.

اما نهایت کار این هست که خب تا زمان عرضه وایسیم .

به نظره من بازیه خوبی میشه. متای 70-80-90 حالا هرچی میخواد بشه به نظره من بازی نیست که در زمینه خودش ناموفق باشه . منم زیاد به گرافیک تکنیکی کاری ندارم چون بقیه چیزهای خیلی قابل توجه هست !
 
اره خب RE6 از پایه بخشه طراحیش مشکل داشت برای همین اخرش هم افتضاح در اومد . البته من مراحل Ada رو دوست داشتم D: . اصلا فکر نکنم در پی ساختن horror بودن . اینا دنباله ساختن یه بازی action تر بودن .
نمیتونم بگم بازی ایراد بزرگی داره یا نه. از جهت اینکه میکامی کارگردان هست میشه خاطر اطمینان کرد که خب gameplay بازی میتونه عالی باشه و این رو زمانی 100% میفهمیم که بازی عرضه شده باشه و یا review ها بیرون اومده باشه . اصلا ممکنه متای بازی 80 هم بشه D: نمیدونم لول.از اون تیپ بازیا هست که معلوم نیست متاش اصلا چی میشه D:
نه من میگم همیه چیز گرافیک نیست. اما مسعله این هست که خب سازنده ها کلی ایده روی کاغذ برای gameplay داره و اوردن این ایده ها توی بازی همه بستگی به این داره که سازنده های چقدر با id tech 5 اشنا باشن که بتونم خیلی از این ایده های رو تا جایی که شده وارده بازی کنن. من منظورم گرافیک نبود D: چون ID TECH کلا همینه D: اما منظورم این بود که چقدر خوب تونستن از id tech استفاده کنن طبیعتا اگر مثلا دوربین یا ... بازی اذیت کننده باشه خب gameplay تا حدی ممکنه صدمه بزنه. یه موقع بازی انقدر جنبه + داره که خب از خیلی از - هاش ادم چشم پوشی میکنه ....
اره منم از اول گفتم بخشه هنری بازی عالی هست و تا الانم دلیله عاشقش بودن همین بخشه هنری و تاریکی و سنگینی بازی هست.

اره مقداری سردرگم میشه ادم . از طرفی قبله e3 مثلا ign اینا نظری جالبی نداشتن بعد خوب شدن بعد یهو میگن feedback هایی داشتن که غیر انتظارشون نبوده D: ممکنه از این تیپ بازیها هم باشه که مورد علاقه همه قرار نمیگره.

اما نهایت کار این هست که خب تا زمان عرضه وایسیم .

به نظره من بازیه خوبی میشه. متای 70-80-90 حالا هرچی میخواد بشه به نظره من بازی نیست که در زمینه خودش ناموفق باشه . منم زیاد به گرافیک تکنیکی کاری ندارم چون بقیه چیزهای خیلی قابل توجه هست !
اخه یک چیزی هست الان مثلا اسکایریم گرافیک فوق العاده ای نداشت(باگ زیاد داره) اما فوق العاده موفق بود. من از بعد گیم پلی خیالم راحت هست. حتی داستان بازی فوق العاده به نظر میاد. منتهی اگه گرافیک تکنیکی فوق العاده بشه خیلی بهتره! با این حال من همان روز خواهم خرید

خب بچه ها یک خبر براتون دارم. مثل اینکه قسمت دوم یا چپتر 8 را هم ایشون بازی کردند. قبل از هر چیز من یک مقایسه بین گرافیک تکنیکی بازی در e3 و ان تریلر نفرین شده pax east در اینجا گذاشتم
http://forum.bazicenter.com/thread76965/page29/
ببینید چیزی که ایشون دارن بازی میکنند تریلرهای قدیمی هست. به نظر مال قبل از e3 2014 و شاید حتی قبل از pax. تمام صحنه های بازی یاداور ان تریلر pax هست.چیزی که ایشون بازی کرد با چیزی که اقای پیت هاینس در e3 2014 ( همان تریلری که از ign بیرون امد و 5 دقیقه بود ) فرق داره. فقط یک صحنش
این ان چیزی هست که این اقا بازی کردند.

BGLuZ7k.png


این مال e3 2014


X5s5GO0.png


حالا من هم یک عکس از تریلر pax میگذارم. بعد از e3 دیگه کسی به گرافیک خرده نگرفت. افت فریم داره تا حدودی. ولی گرافیک در سطح خوبی بود و هست. امیدوارم دیگه از تریلر pax کسی چیزی منتشر نکنه!


vlcsnap-2014-07-21-11h12m31s215.png
 
Last edited by a moderator:
اگه لطف کنی لینک دانلود پارت دوم رو که ایشون بازی کردن بدید ممنون میشم;)
فقط اگه میشه کیفیتش بالا باشه که بفهمیم چی به چی هست:d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or