The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:
اخه یک چیزی هست الان مثلا اسکایریم گرافیک فوق العاده ای نداشت(باگ زیاد داره) اما فوق العاده موفق بود. من از بعد گیم پلی خیالم راحت هست. حتی داستان بازی فوق العاده به نظر میاد. منتهی اگه گرافیک تکنیکی فوق العاده بشه خیلی بهتره! با این حال من همان روز خواهم خرید
skyrim بازی open world هست و open world ها همیشه با باگ همراه هستن . توی زمانه خودش skyrim خیلی گرافیکش خوب بود مخصوصا روی Pc !!! که high res pack داده بودن . اما در کل نمیشه مقایسه کرد. Bethesda به نسبت بازیهای همسبک خودشون توی RPG توی زمان خودشون از خیلیا جلوتر بود. نگاه کن اون زمان Oblivion خودش Open world بود تازه خیلی از سازنده ها دارن بازیهای rpg خطیشون یا semi open world هاشون رو open world میکنن D: لول .

منم Day 1 خریدارم چون پیش خرید کردم لول

گرافیک بازی ... به نظرم اگر با UE میساختن خیلی عالی میشد. ID TECH تو زمینه نور پردازی و دور نما اینا خیلی خوبه فقط مشکله texture توی ذوق میزنه اما detail ها به نسبت خیلی خوبه ....

حالا تا عرضه بشه ببینم چی میشه .
 
بازي قشنگيه

- - -ویرایش - - -

انلاينش خوب از اب در مياد
کجای کاری عزیز ؟
انلاین کجا بود D:
بازی فقط single هست !


همشون قشنگ گفتن
hype شدم دوباره !
میگم طراحی دشمنانش انصافا خیلی باحاله ×+× قشنگ با دنیای بازی هم خونی داره . خونی خونی ×_×
 
درود.
تاریخ عرضه بازی یه تغییر کوچیک داشته. قرار بود 21 اکتبر منتشر بشه که به 14 اکتبر تغییر پیدا کرده ( 22 مهر ماه...) - تاریخ عرضه اصلی بازی هم از ابتدا آگوست بوده که بعدش تا 21 اکتبر تاخیر خورد و الان هم تاخیرش کم شده و به 14 رسیده:D
twitter
منبع
 
کجای کاری عزیز ؟
انلاین کجا بود D:
بازی فقط single هست !



همشون قشنگ گفتن
hype شدم دوباره !
میگم طراحی دشمنانش انصافا خیلی باحاله ×+× قشنگ با دنیای بازی هم خونی داره . خونی خونی ×_×

اره ارمان همه شون تعریف کردند. من همشو به مرور گذاشتم اما نمیدونم مطالعه کردی یا نه.
 
آخرین ویرایش:
مصاحبه ای با شینجی میکامی:scare::scare::scare:

آقای Shinji Mikami پدر سبک وحشت و خالق Resident Evil در حال حاضر در حال کار بر روی IP جدید خود با نام The Evil Within می باشند.
در طول مصاحبه ی اخیری که با آقای Shinji Mikami انجام شده ایشان خبر خوشحال کننده ای به طرفداران خود داده اند و اعلام کرده اند که ساخت عنوان The Evil Within تقریبا به پایان رسیده است و در حال حاضر آنها در حال پولیش کردن بازی و برطرف کردن باگ های موجود در بازی می باشند.

زمانی که از ایشان در رابطه با ساخت نسخه ی بعدی The Evil Within و تبدیل کردن این بازی به یک فرنچایز سوالی پرسیده شد آقای Shinji Mikami زیاد تمایلی به پاسخ دادن این سوال نداشته اند و اعلام کرده اند که در حال حاضر تمرکز ایشان بر روی مراحل پایانی ساخت بازی می باشد.

آقای Shinji Mikami اعلام کرده اند که در حال حاضر هیچ برنامه ای برای عرضه ی DLC داستانی برای The Evil Within ندارند، اما به نظر در آینده شاید محتوای اضافی داستانی ای برای این بازی منتشر شود:
“در حال حاضر تمرکز من بر روی داستان اصلی بازی می باشد. بنابراین اگر بخواهم با شما صادق باشم باید بگویم که نمی دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.”

با توجه به اینکه آقای Shinji Mikami سال های بسیار زیادی است که در حال ساخت بازی های مختلف می باشند، این سوال پیش آمده بود که آیا ایشان برای ساخت The Evil Within از بازی خاصی الهام گرفته اند یا خیر. ایشان در پاسخ به این سوال اعلام کرده اند که The Evil Within ساخته ی خود ایشان با گیم پلی مخصوص ایشان می باشد و برای ساخت بازی از هیچ عنوان دیگری الهام گرفته نشده است. اگرچه، نمایش عنوان Batman: Arkham Knight در E3 2014 بهترین نمایش E3 2014 از نظر ایشان می باشد.


ایشان همچنین توضیحاتی را در رابطه با مفهموم اتاق امن در بازی و اینکه چه کارهایی می توانید در آنها انجام بدهید داده اند:
“یک مرکز اصلی و مشخص در بازی وجود نخواهد داشت. اما روش های مختلفی برای بازی کردن در اختیار شما قرار خواهد گرفت. بنابراین شما می توانید The Evil Within را چند بار با تغییر دادن شیوه ی بازی کردنتان و تجربه کردن راه های متفاوت تجربه کنید. یک مرکز اصلی و مشخص در بازی وجود ندارد، اما اتاق ذخیره ی بازی . . . برخی اوقات شما می توانید به این اتاق ها بروید و این اتاق ها تنها جایی است که شما می توانید در آن احساس امنیت کنید.”

آقای Shinji Mikami تایید کرده اند که آپگریدهای بسیار متفاوتی همانند سرعت بیشتر کاراکتر اصلی، خشاب بیشتر برای سلاح ها و … در بازی وجود خواهد داشت.


زمانی که در رابطه با موتور id Tech 5 همان موتوری که عنوان The Evil Within در حال ساخته شدن با آن می باشد پرسیده شد آقای Shinji Mikami در صحبت های خود احتیاط کردند و تنها اشاره کرده اند که این موتور حس و حال نسل بعد را دارد و کار کردن با یک موتور جدید درد سرهای بسیاری را برای ایشان به وجود آورده است.


عنوان مورد انتظار The Evil Within پاییز امسال برای پلتفرم های PC,Ps3,Ps4,Xbox 360 و Xbox One منتشر خواهد شد.



نکته مهم این مصاحبه تاکید میکامی بر رفع ایرادات و باگ های موجود در بازی است.

موفق باشند:d
 
آخرین ویرایش:
متن مصاحبه استاد :xو سخنان گوهربارش :d

So why would Bethesda not want journalists to talk to Shinji about the RE games? Weird huh?



" Shinji Mikami Interview (The Evil Within) jeuxvideo.com> Recently, Outlast had again highlighted the primary and visceral horror, magnifying leaves that it is at the expense of the action and the scenario. What horrific account register Play The Evil Within? Horror / Action (as in various recent Resident Evil), psychological horror (carried by the story and narration), visceral horror (Outlast)?






Shinji Mikami: I'm not sure how to classify and The Evil Within. All these genera are found in the game, there is a lot of gore and I can tell you that psychology has its place in the spine of the story. However, I would say between psychological and visceral horror. Because the atmosphere is very scary and this causes a permanent tension. In the Resident Evil series, there were two very simple things to identify: a virus and zombies. In The Evil Within, the story is complex and the source of the fear is not as easy to define.






jeuxvideo.com> What do you think of the direction taken What the Resident Evil series?






The person from Bethesda England intervened to say that this issue is too similar to the previous and Mr Mikami are already answered.






jeuxvideo.com> Would you be tempted by remakes of Resident Evil 2 and 3 in order to adapt to current standards in terms of gameplay and graphics?






Shinji Mikami: No, I would not want to do it or someone else does.






Few hours after the interview, the person from Bethesda England request not to publish the question about remakes of Resident Evil 2 and 3, with no real explanation."

:d
 
آقا دو تا ویدئو من از بازی دیدم جدید هم بود در حد 20 دقیقه هر کدوم. فکر کنم مربوط به E3 بودن.
روی X1 اجرا میشد، کیفیت تکسچر ها و.... خوب بود (تکسچر ضعیف هم داشت) ولی مشکل فریم ریت بود :|
انگار فریم بازی رو 15 قفل بود :|
کسی دیده اون ویدیو ها رو؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or