The Evil Within | PC

therethere1-859x1024-503x600.jpg



Developer : Tango Gamesworks
Publisher : Bethesda

Genre :Survival Horror
Platform : PC / Xbox 360 / PS3 / Xbox One / PS4
Release Date : 14 October 2014
(22 مهر 1393)


سرانجام دقایقی پیش، عنوان جدید خالق سری موفق Resident Evil، شینجی میکامی با نام The Evil Within معرفی شد.

این عنوان که تحت رمز Project Zwei در دست ساخت بوده است، در سبک Survival Horror خواهد بود و به گفته میکامی، وی پس از مدت ها برای ساخت یک عنوان ترسناک خالص به میادین بازگشته است.
همچنین طراح محیط های عنوان موفق Resident Evil Remake نیز به عنوان طراح ارشد محیط ها در ساخت این بازی حضور خواهد داشت و میتوان انتظار طراحی بی نظیری از این عنوان داشت.

آپدیت 1:

  • بازی با موتور گرافیکی شرکت Id Software یعنی Id Tech 5 ساخته خواهد شد.
  • داستان بازی در مورد کارآگاهی به نام Sebastian خواهد بود که ضمن دنبال کردن یک قتل سریالی با همکاران خود، مورد حمله نیروهایی ناشناخته قرار میگیرد و همکاران وی تک تک مورد قتل واقع می‌شوند و خود نیز هوشیاری خود را از دست می‌دهد. پس از به هوش آمده در مکانی نا آشنا و عجیب، وی باید به دنبال فهمیدن حقایق، جستجوی خود را شروع کند.
  • منابع موجود در بازی همانند تیر، انرژی و ... به صورت محدود در بازی یافت می‌شوند.
  • معماهای سخت و چالش برانگیز در این عنوان حضور دارند.
  • به گفته میکامی، هوش مصنوعی دشمنان بالا خواهد بود و مقاومت در برابر آن ها سخت خواهد بود.

آپدیت 2:

  • هیچ گونه رابط کاربری در بازی وجود ندارد. اشیا موجود در محیط شروع به روشن و خاموش شدن میکنند و شما رو از وجودشون آگاه میکنند.
  • افکت های صدا و موسیقی زیادی در بازی وجود ندارد. میکامی در قبال مسئله صدا گفته که صدا به عنوان یک سیگنال برای اعلام رویداد ها و اطلاعات استفاده خواهد شد.
  • دشمنانی در بازی وجود دارند که بازیکن قادر به دیدن آن ها نیست اما صدای آن ها قابل شنیدن است.
  • از عنصر رنگ خیلی کم استفاده شده و شاهد رنگ های گوناگون نخواهیم بود.
  • یکی از تله های مورد استفاده در بازی Nail Bomb خواهد بود که می‌توان آن را در پشت در ها و پنجره ها استفاده کرد.
  • بازی دارای یک صفحه موجودی دایره مانند برای سلاح ها و جعبه آیتم خواهد بود. همچنین به وسیله D-Pad میتونید به آیتم ها دسترسی سریع داشته باشید.

 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: kamyy

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
بسیار خرسند شدیم. :bighug:
اطلاعات بازیرو هم اینجا میذارم تا دیگران فیض ببرن:

-بازی توسط شرکت tango gameworks در دست ساخت است و ناشر بازی Bethesda میباشد.

- کارگردان بازی آقای Shinji Mikami تهیه کننده ی آن Mیکامی میخواهد بین شلیک کردن هر تیر توسط اسلحه فاصله ی - زمانی وجود داشته باشد (برای تشدید حس ترس و تنش در بازی) شبیه به رزیدنت اویل های کلاسیک
- بازی قرار است سخت باشد آسان بودن بازی المان ترس را در بازی کاهش میدهد.
- دوربین بازی دربعضی از بخش های بازی تغییر پیدا میکند و اینطور نیست که همیشه از بالای شانه باشد.
شما قادر هستید تا به سرعت بین اسلحه های خود سویچ کنید.
QTES یا سیستم دکمه زنی پشت سر هم در بازی وجود ندارد
- دشمنان نسبت به محلی از بدنشان که شما به آن شلیک میکنید واکننش نشان میدهند زمانی که شما به دست آنها شلیک میکنید آنها اسلحه خود را می اندازند مانند رزیدنت اویل 4
- دشمنان معمولی بازی همیشه با هدشات کشته نمیشوند گاهی اوقات آنها شلیک شما را نادیده میگیرند و کماکان به طرف شما یورش می اورند اضافه کردن حس غیر قابل پیشبینی
-بعضی از دشمنان زمانی که بر روی زمین می افتند خودشان رار به مردن میزنند و یکباره بلند میشوند و شما را غافلگیر میکنند
- شما میتوانید برای صرف جویی در مهمات خود دشمنان را آتش بزنید
فانوسی که به همراه دارید آیتم کلیدی در بازی است. شما میتوانید با فشار دادن D-Pad بین آن واسلحه خود سویچ کنید
- دشمنان بازی شامل آنهایی که آهسته راه میروندگروهی که مانند زامبی های کلاسیک نمیتوانند درست راه بروند و هیولاها علاوه بر اینها گونه هایی از دشمنان که بسیار سریع حرکت میکنند چیزی شبیه به گانادوها در رزیدنت اویل 4 ،گونه ای که در استفاده از اسلحه ها مهارت دارند و همینطور موجوداتی که میتوانند از در و دیوار و پنجره بالا روند و شما را محاصره کنند و دشمنانی که نامرئی هستند ولی صدای آنها قابل شنیدن است نیز در بازی وجود خواهند داشت
-تله ها نقش مهمی را در بازی ایفا میکنند شما میتوانید با استفاده از تاکتیک های استراتژیکی خودتان برای دشمنان تله بگذارید یا اینکه دشمنان را به طرف تله بکشانید
- تله ها شامل مین های کار گذاشتنی میشوند
شما میتاونید با شلیک کردن به طرف تله ها انها را فعال کنید
شما میتوانید تله ها روی زمین روی دیوار یا حتی با مخفیانه حرکت کردن در پشت دشمن تله را بر پشت آنها جاسازی کنید
- اگر چه تله ها از اهمیت بسزایی در بازی بر خوردار هستند اما شما بدون استفاده از آنها نیز میتوانید بازی را تمام کنید
- شما میتوانید مخفیانه در کنار دشمنان حرکت کنید (با فشار دکمه ی Bumper یا Xbox360 pad با دولا شدن حرکت کنید)
شما میتوانید در داخل قفسه ها زیر تخت خواب یا پشت ستون ها مخفی شوید مکان های زیادی برای مخفی شدن وجود دارد و شما بارها نیاز به پنهان شدن در طول بازی پیدا خواهید کرد
- سپاستین در ها را خیلی آهسته از میکند او میتواند ببیند که در داخل اتاق چه خبر هست هر چند شما میتوانید با زور و لگد نیز درها را باز کنید اما با این کار دشمنان را متوجه خودتان میسازید
- انیمیشن ها ی سپاستین در بازی تغییر خواهد کرد در صورتی که دشمنان در اطراف او حضور داشته باشند
- شما میتوانید اشیایی مانند بطری های شیشه ای را بردارید و پرتاب کنید تا با اینکار توجه دشمنان را به آن جلب کنید
شما میتوانید اشیایی را که در محیط بازی پیدا میکنید برای پیدا کردن مدرک و سرنخ در جهات مختلف بچرخانید
- محیط بازی گاهی اوقات به یکباره به شکل و شمایل دیگری در خواهد آمد تا ترس بیشتری را به بازیباز منتقل کند (شبیه به چزی که در سری بازهای سایلنت هیل شاهد آن بودیم)
- در بازی هم فضای وسیع و باز وجود دارد و هم فضاهای محدود و باریک یکی از دلایل بکارگیری این فضا ها در کنار هم بوجود اوردن تنش زیاد و سپس آرامش بعد از آن بعد از وارد شدن به یک فضای باز و پیدا کردن حس آرامش و آسودگی خاطر است و این چرخه تکرار خواهد شد.
- اگر چه شما با شخصیت های دیگری رد طول بازی ملاقات خواهید کرد و در بعضی از مواقع با کمک آنها بازی را پیش خواهید برد اما بیشتر اوقات شما تنها و بدون پارتنر هستید
- در بازی تنها یک HUD کوچک وجود دارد که نشان دهنده سلامتی شما هست و هود نمایش مهمات فقط در لحظه ی هدف گیری ظاهر خواهد شد
- فرمانهای عملیاتی برای ارتباط پلیر با محیط در بازی وجود خواهد داشت به عناون مثال وقتی شما به یک بطری شیشه ای نزدیک میشوید آیکن فرمان برداشتن بر روی صفحه ظاهر خواهد شد
Inventory یا فهرست آیتم ها بصورت دایره وار و حلقه مانند است
شما قادر هستید به اسلحه و ایتم های خود دکمه ی خاصی را اختصاص دهید تا در صورت لزوم دسترسی سریع به آن داشته باشید.
جلوه های بصری
افکت های نویز دار در بازی وجود دارد اما به شدت بازی سایلنت هیل نیست
Aspect Rate - بازی 2.35:1 است به این معنی که در تلوزیون های 16:9 تصویر شما دارای نوارهای سیاهی در اطراف تصویر خواهد بود.
- نورپردازی یک عنصر مهم در بازی است
-بدن بعضی از دشمنان با سیم های خارداری پوشیده شده برخی دیگر با خرده شیشه بر طبق اظهارات آقای میکامی آنها دچار جهش ها و تغیراتی میشوند که نشان دهنده تسخیر شدن بدن آنها توسط شیطان است
اسلحه های بازی عبارتند از کلت شاتگان تبر و چاقو
تله های بازی شامل مین های کار گذاشتنی میشود
آیتم های بازی : سرنگ (برای ریکاوری) و فانوس
 

8030

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,445
نام
mohammad
به بازی خیلی امید داشتم ولی با دیدن 2 تریلر از گیم پلی یکی صفحه قبلی یکیم اونی که 2 نفر دارن با هم صحبت میکنن که اولای بازی رو نشون میده تقریبا امیدم رو از دست دادم.

بازی راه سایلنت هیل رو در پیش گرفته کاملا از اتمسفر بازی معلومه .خیلی دوست داشتم راه رزیدنت اویل 1 رو در پیش بگیره ولی متاسفانه گویا اینطور نشده.
 

Ƥ.s.Y.c.H.o

Hala Madrid ...y nada más
کاربر فعال
Apr 5, 2012
7,474
نام
Matthew
به بازی خیلی امید داشتم ولی با دیدن 2 تریلر از گیم پلی یکی صفحه قبلی یکیم اونی که 2 نفر دارن با هم صحبت میکنن که اولای بازی رو نشون میده تقریبا امیدم رو از دست دادم.

بازی راه سایلنت هیل رو در پیش گرفته کاملا از اتمسفر بازی معلومه .خیلی دوست داشتم راه رزیدنت اویل 1 رو در پیش بگیره ولی متاسفانه گویا اینطور نشده.

نظرتون شخصی هست و من بهش احترام میذارم ولی تا حالا نشده بازی ای از استاد میکامی ساخته بشه و خوب از آب درنیاد :)
من سایلنت هیل بازی نکردم ولی دیدم ... نه بصورت کامل و خیلی دقیق یه جزئیاتی ... ولی میدونم این عنوان شاهکار خواهد بود... کاری هم ندارم شبیه به کدوم بازی میخواد بشه :x

برای من TEW یه بازی معرکس :x بی صبرانه منتظر این عنوان هستم :x امیدوارم اوایل 2014 بیاد
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,532
نام
مــاکــان
به بازی خیلی امید داشتم ولی با دیدن 2 تریلر از گیم پلی یکی صفحه قبلی یکیم اونی که 2 نفر دارن با هم صحبت میکنن که اولای بازی رو نشون میده تقریبا امیدم رو از دست دادم.

بازی راه سایلنت هیل رو در پیش گرفته کاملا از اتمسفر بازی معلومه .خیلی دوست داشتم راه رزیدنت اویل 1 رو در پیش بگیره ولی متاسفانه گویا اینطور نشده.
بازی تلفیقی از سایلنت هیل و RE 4 هست.اون گیم پلی RE 1,2,3 دیگه مرده.واقعا فکر میکنی اگه بازیو با همون گیم پلی و زاویه دوربین منسوخ RE های کلاسیک میساختن،میتونست موفق بشه؟ جز یه سری از فنها کی میتونست باهاش ارتباط برقرار کنه؟
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
امیدوارم ترکیب جالبی از آب در بیاد. البته باید گفت ساختن یه چیزی شبیه سایلنت هیل کار هر کسی نیست و نخواهد بود به جز سازنده های اصلیش. با احترامی که برای میکامی قائلم، ولی مطمئنم هر چقدر هم کوشش کنه نمیتونه اون جو سایلنت هیل رو درست کنه. پس بیخود نگران پیش رفتن بازی به سمت سایلنت هیل نباشین. ولی با این حال مطمئنم دستپخت جدیدش یه چیز فوق العاده از آب در میاد. میکامی ثابت شده-ست...
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,840
این ویدئوی گیم پلی رو ببینید، فوق العاده بود ، من بی نهایت با سبک و سیاق بازی حال کردم، خیلی هم درجه ی خشونت بازی بالاست، واقعا میکامی با قدرت برگشت، کاشکی زودتر تاریخ انتشارش رو مشخص کنن.
 

8030

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,445
نام
mohammad
خوشمان امد:d

کمی امیدوار شدیم:d

ولی اون قسمت که توهم زد یه دفعه یه موج خون اومد طرفش و بعد مکان عوض شد استقبال نمیشه:d

کاشکی کلا اون قسمت رو یه بررسی کنن روش یه اصلاحاتی بدن .
ولی قسمت اولی که نشون دادن که تعقیب گریز با عمو اره برقی بود حرف نداشت خوشمان امد.
 

msf

کاربر سایت
Sep 4, 2007
497
قشنگ بود ولی بنظرم بشدت یاداور شاهکار رزیدنت اویل 4 هستش مخصوصا اره برقی و دوربین روی شونه و روش در باز کردن و تیر اندازی کردن....................:bighug:
غول اخر تریلر واقعا چندش اور بود بخصوصا طرز راه رفتش:|
 

habibmp3

کاربر سایت
Dec 5, 2011
1,236
نام
ابوالفضل
ولی اون قسمت که توهم زد یه دفعه یه موج خون اومد طرفش و بعد مکان عوض شد استقبال نمیشه:d

کاشکی کلا اون قسمت رو یه بررسی کنن روش یه اصلاحاتی بدن .
اتفاقا فوق العاده بود اون قسمت .. فقط از لحاظ گرافیکی روی اون افکت خون کار کنند دیگه محشر میشه ...
یاد اون صحنه معروف فیلم "درخشش" استاد کوبریک افتادم ...
در شاهکار بودن و شاهکار شدن این بازی ذره ای شک نکنید .. جزو اون بازی هایی هستش که میشه شاهرگ براش گرو گذاشت ...
به قدری همه چیز تو این تریلر آخری عالی بود که به وجد اومدم!
از محیط وهم آلود گرفته تا موسیقی مرموز و صداگذاری شاهکار و گیمپلی خشک و حرکت روانی دوربین و اتمسفر وحشتناک محیط ...
رزیدنت اویل 4 جزو 10 بازی برتر عمر منه و با اینکه میپرستم اون بازی رو ولی اکشن بازی جای ترس رو گرفته بود .. اینجا دقیقا این مورد برعکس شده و ترس جای اکشن مطلق رو گرفته ...
بی صبرانه منتظر این شاهکار استاد هستم .. :bighug:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر