The Evil Within | PC

therethere1-859x1024-503x600.jpg



Developer : Tango Gamesworks
Publisher : Bethesda

Genre :Survival Horror
Platform : PC / Xbox 360 / PS3 / Xbox One / PS4
Release Date : 14 October 2014
(22 مهر 1393)


سرانجام دقایقی پیش، عنوان جدید خالق سری موفق Resident Evil، شینجی میکامی با نام The Evil Within معرفی شد.

این عنوان که تحت رمز Project Zwei در دست ساخت بوده است، در سبک Survival Horror خواهد بود و به گفته میکامی، وی پس از مدت ها برای ساخت یک عنوان ترسناک خالص به میادین بازگشته است.
همچنین طراح محیط های عنوان موفق Resident Evil Remake نیز به عنوان طراح ارشد محیط ها در ساخت این بازی حضور خواهد داشت و میتوان انتظار طراحی بی نظیری از این عنوان داشت.

آپدیت 1:

  • بازی با موتور گرافیکی شرکت Id Software یعنی Id Tech 5 ساخته خواهد شد.
  • داستان بازی در مورد کارآگاهی به نام Sebastian خواهد بود که ضمن دنبال کردن یک قتل سریالی با همکاران خود، مورد حمله نیروهایی ناشناخته قرار میگیرد و همکاران وی تک تک مورد قتل واقع می‌شوند و خود نیز هوشیاری خود را از دست می‌دهد. پس از به هوش آمده در مکانی نا آشنا و عجیب، وی باید به دنبال فهمیدن حقایق، جستجوی خود را شروع کند.
  • منابع موجود در بازی همانند تیر، انرژی و ... به صورت محدود در بازی یافت می‌شوند.
  • معماهای سخت و چالش برانگیز در این عنوان حضور دارند.
  • به گفته میکامی، هوش مصنوعی دشمنان بالا خواهد بود و مقاومت در برابر آن ها سخت خواهد بود.

آپدیت 2:

  • هیچ گونه رابط کاربری در بازی وجود ندارد. اشیا موجود در محیط شروع به روشن و خاموش شدن میکنند و شما رو از وجودشون آگاه میکنند.
  • افکت های صدا و موسیقی زیادی در بازی وجود ندارد. میکامی در قبال مسئله صدا گفته که صدا به عنوان یک سیگنال برای اعلام رویداد ها و اطلاعات استفاده خواهد شد.
  • دشمنانی در بازی وجود دارند که بازیکن قادر به دیدن آن ها نیست اما صدای آن ها قابل شنیدن است.
  • از عنصر رنگ خیلی کم استفاده شده و شاهد رنگ های گوناگون نخواهیم بود.
  • یکی از تله های مورد استفاده در بازی Nail Bomb خواهد بود که می‌توان آن را در پشت در ها و پنجره ها استفاده کرد.
  • بازی دارای یک صفحه موجودی دایره مانند برای سلاح ها و جعبه آیتم خواهد بود. همچنین به وسیله D-Pad میتونید به آیتم ها دسترسی سریع داشته باشید.

 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: kamyy
پلات داستانیش چقدر کلیشه ایه.یاد condemned افتادم:| خدا کنه شاخ و برگش خوب باشه
Silver Linnigs Playbook هم داستان بسیار کلیشه ای داشت ولی پرداختش چنان عالی بود که توی 8 قسمت از جمله Best Picture نامزد اسکار شد. مهم اینه که چجوری این داستان روایت میشه وگرنه اگه یه ایده بسیار ناب هم باشه با روایت بد و غلط نابود میشه.
میکامی نشون داده استاد روایت داستان هست. فقط کافی سری RE رو نگاه کنی ببینی چجوری از داستان ها نه چندان خارق العاده و با خلاقیت نه چندان زیاد چه شاهکار هایی ساخته!
 
ضمن عرض تبریک به خاطر متولد شدن روانی ترین و ترسناک ترین بازی تاریخ:d توسط استاد شینجی میکامی(پدر رزیدنت اویل) باید عرض کنم که به شدت منتظر The Evil Within (بخوانید در حصار شیطان) هستم:bighug:.

همون طور که میدونید شینجی میکامی (:x) خالق سری های با وقار رزیدنت اویل (اون سری های اول نه این اشغال هایی که کپکام به اسم رزیدنت اویل میده!) در اقدامی تلافی جویانه:d مشتی بر دهان استکبار جهانی یعنی کپکام کوبید و بعد از مدت ها سکوت از عنوان جدید خود The Evil Within رونمایی کرد. خبر های تکمیلی:

بالاخره آقای شینجی میکامی (Shinji Mikami) پس از سکوتی بلند مدت،امروز از بازی جدید خود که بر طبق گفته های ایشان،قرار است سبک بازی های ترسناک را متحول کند،رونمایی کرد و نام آن را The Evil Within اعلام کرد.این بازی قبلا با نام Project Zwei اعلام شده بود.شرکت Bethesda که ناشر این عنوان خواهد بود امروز با همراهی آقای Shinji Mikami خالق این بازی و موسس استودیو Tango Gameworks از فرانچایز جدید و ترسناک خود که قرار است در سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم های Xbox360/PS3/PC و کنسول های نسل بعد عرضه شود رونمایی کردند.اطلاعات اولیه و کامل از این عنوان قرار است در روز ۲۲ آپریل منتشر شود.وی در مصاحبه با IGN افزود :
ما میخواهیم ترکیبی کامل از وحشت و اکشن را به مخاطبین خود القا کنیم و فرانچایزی را پایه ریزی کنیم که این سبک را دگرگون کند.من و تیم سازنده ی این بازی که زیر دست من هستند بسیار هیجان زده هستیم که توانستیم یک چنین بازیی را خلق کنیم.

آقای شینجی میکامی خالق سری Resident Evil بود و آخرین حضورش در این فرانچایز نسخه ی چهارم بود که انقلابی در صنعت بازی های ویدئویی با سبکی نو ایجاد کرد.پس از آن به استودیوهای مختلف رفت و آثاری به یاد ماندنی مانند Vanquesh را خلق کرد.جالب است بدانید وی در مصاحبه ای گفته بود من Resident Evil 5 و ۶ را هنوز بازی نکرده ام!!!!!!!!(هااا اینه:d).
 
تریلرش که مثه این فیلمای ترسناک درجه 3 میمونه که میخوان با یه مشت دست و پا که بهم چسبیدن و یه دریا خون به زور بترسوننت,
خدا کنه ترسش بیشتر جنبه روانی داشته باشه,مثه Forbidden siren یا Alan wake.
 
تریلرش که مثه این فیلمای ترسناک درجه 3 میمونه که میخوان با یه مشت دست و پا که بهم چسبیدن و یه دریا خون به زور بترسوننت,
خدا کنه ترسش بیشتر جنبه روانی داشته باشه,مثه Forbidden siren یا Alan wake.
Alan Wake رو که به پچه 5 ساله میدادی یکمم نمیترسید:|
بنظر من این بازی بشیتر شکل Dead Space میشه البته نسخه اولش :دی
 
Alan Wake رو که به پچه 5 ساله میدادی یکمم نمیترسید:|
بنظر من این بازی بشیتر شکل Dead Space میشه البته نسخه اولش :دی
مجید !مردک از تو بعیده:d! مثل dead space میمونه یعنی چی؟!!ساخته های پدر سبک survive honor رو با کی مقایسه میکنی؟!!!!!!!!!!!!:|[-(
 
مجید !مردک از تو بعیده:d! مثل dead space میمونه یعنی چی؟!!ساخته های پدر سبک survive honor رو با کی مقایسه میکنی؟!!!!!!!!!!!!:|[-(
طبق اطلاعاتی که تا الان ازش خوندم خیلی شبیهه

الان میگه توی The Evil within خشاب و سلاح و جون و ... کم میارید و سبکشم که Survival horror هست پس خیلی شبیه به Dead Space میشه البته نسخه های قبل از شماره 3 ـش
چون شماره 3 ــش که از درو دیوار خشاب و جون میبارید:دی
 
والله من نمیدونم چجوری alanwake بچه 5ساله رو نمیترسونه ولی dead space میترسونه!
شاید به این خاطر که کار Alan wake ترسوندن بزرگسال ها بود نه 5 ساله ها!
 
چقد باشکوه یاده راکون سیتی Resident Evil 3 افتادم...اشک جم شده گوشه چشم الان ...:-s
چه خونی ام از زامبی بیچاره میزنه بیرون
چشم انتظار شدید شدم الان دیگه.
 
اطلاعات جدید:

  • هیچ گونه رابط کاربری در بازی وجود ندارد. اشیا موجود در محیط شروع به روشن و خاموش شدن میکنند و شما رو از وجودشون آگاه میکنند.
  • افکت های صدا و موسیقی زیادی در بازی وجود ندارد. میکامی در قبال مسئله صدا گفته که صدا به عنوان یک سیگنال برای اعلام رویداد ها و اطلاعات استفاده خواهد شد.
  • دشمنانی در بازی وجود دارند که بازیکن قادر به دیدن آن ها نیست اما صدای آن ها قابل شنیدن است.
  • از عنصر رنگ خیلی کم استفاده شده و شاهد رنگ های گوناگون نخواهیم بود.
  • یکی از تله های مورد استفاده در بازی Nail Bomb خواهد بود که می‌توان آن را در پشت در ها و پنجره ها استفاده کرد.
  • بازی دارای یک صفحه موجودی دایره مانند برای سلاح ها و جعبه آیتم خواهد بود. همچنین به وسیله D-Pad میتونید به آیتم ها دسترسی سریع داشته باشید.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or