The Evil Within | PC

therethere1-859x1024-503x600.jpg



Developer : Tango Gamesworks
Publisher : Bethesda

Genre :Survival Horror
Platform : PC / Xbox 360 / PS3 / Xbox One / PS4
Release Date : 14 October 2014
(22 مهر 1393)


سرانجام دقایقی پیش، عنوان جدید خالق سری موفق Resident Evil، شینجی میکامی با نام The Evil Within معرفی شد.

این عنوان که تحت رمز Project Zwei در دست ساخت بوده است، در سبک Survival Horror خواهد بود و به گفته میکامی، وی پس از مدت ها برای ساخت یک عنوان ترسناک خالص به میادین بازگشته است.
همچنین طراح محیط های عنوان موفق Resident Evil Remake نیز به عنوان طراح ارشد محیط ها در ساخت این بازی حضور خواهد داشت و میتوان انتظار طراحی بی نظیری از این عنوان داشت.

آپدیت 1:

  • بازی با موتور گرافیکی شرکت Id Software یعنی Id Tech 5 ساخته خواهد شد.
  • داستان بازی در مورد کارآگاهی به نام Sebastian خواهد بود که ضمن دنبال کردن یک قتل سریالی با همکاران خود، مورد حمله نیروهایی ناشناخته قرار میگیرد و همکاران وی تک تک مورد قتل واقع می‌شوند و خود نیز هوشیاری خود را از دست می‌دهد. پس از به هوش آمده در مکانی نا آشنا و عجیب، وی باید به دنبال فهمیدن حقایق، جستجوی خود را شروع کند.
  • منابع موجود در بازی همانند تیر، انرژی و ... به صورت محدود در بازی یافت می‌شوند.
  • معماهای سخت و چالش برانگیز در این عنوان حضور دارند.
  • به گفته میکامی، هوش مصنوعی دشمنان بالا خواهد بود و مقاومت در برابر آن ها سخت خواهد بود.

آپدیت 2:

  • هیچ گونه رابط کاربری در بازی وجود ندارد. اشیا موجود در محیط شروع به روشن و خاموش شدن میکنند و شما رو از وجودشون آگاه میکنند.
  • افکت های صدا و موسیقی زیادی در بازی وجود ندارد. میکامی در قبال مسئله صدا گفته که صدا به عنوان یک سیگنال برای اعلام رویداد ها و اطلاعات استفاده خواهد شد.
  • دشمنانی در بازی وجود دارند که بازیکن قادر به دیدن آن ها نیست اما صدای آن ها قابل شنیدن است.
  • از عنصر رنگ خیلی کم استفاده شده و شاهد رنگ های گوناگون نخواهیم بود.
  • یکی از تله های مورد استفاده در بازی Nail Bomb خواهد بود که می‌توان آن را در پشت در ها و پنجره ها استفاده کرد.
  • بازی دارای یک صفحه موجودی دایره مانند برای سلاح ها و جعبه آیتم خواهد بود. همچنین به وسیله D-Pad میتونید به آیتم ها دسترسی سریع داشته باشید.

 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: kamyy
نمیدونم چرا بعضیا از نوار سیاه بازی ایراد میگیرن واقعا به بازی حال و هوای سینمایی داده شایدم سازنده ها چیزی حالیشون نبوده و اونو اضافه گذاشتن
 
این بازی توی تنظیمات گرافیکیش چیزی به اسم Graphic Detail ( جزئیات گرافیکی ) یا شبیه به این که نداره ! پس چطوری میشه فهمید بازی روی چه تنظیم گرافیکی ( Low , Medium , High , Very High ) ست شده ؟ ! :-b

عجیبا غریبا !
 
این بازی توی تنظیمات گرافیکیش چیزی به اسم Graphic Detail ( جزئیات گرافیکی ) یا شبیه به این که نداره ! پس چطوری میشه فهمید بازی روی چه تنظیم گرافیکی ( Low , Medium , High , Very High ) ست شده ؟ ! :-b

عجیبا غریبا !

خب هر اپشن رو دستی بزار رو بالاترین حالت
 
منم بازی را تا چپتر 4 رفتم با اون پلاگینی که نصب کردم مشکل گرافیکی خاصی ندیدم البته این مشکلات بیشتر محتمل نسخه ی کنسولی هست وگرنه ما که با پلاگین مشکلمون حل شد به جز انیمشن خشک کارکتر ها و زاویبه بد دوربین ، تکسچر ها نور پردازی محیط و ابجکت های محیط واقعا عالی کار شده ولی جا داشته بازی را بهینه تر کنند
از گیم پلی خوشم اومد اتمسفر واقعا عالی هست داستان بازی که تا اینجا کمی گنگ بوده و امیدوارم جلوتر که میرم بهتر بشه
به هر حال بعضی سایت ها کم لطفی کردن به بازی به نظر من نمره 8 برای این بازی معقوله
 
این شهره چه جوری به فنا رفت؟؟!!
برای اینکه اسپویل نشه چیزی واست بازی رو تا آخرش برو دلیلشو خودت میفهمی:d
اگر هم میخوای واست اسپویل بشه متن پنهان رو باز کن.
تموم دنیایی که تو بازی باهاش روبرو میشیم ساخته ذهن Ruvik هست و همه اتفاقات تو ذهن سباستین داره اتفاق میافته و در اصل اتفاقی واسه شهر نیافتاده. یه چیزی شبیه فیلم Inception
 
برای اینکه اسپویل نشه چیزی واست بازی رو تا آخرش برو دلیلشو خودت میفهمی:d
اگر هم میخوای واست اسپویل بشه متن پنهان رو باز کن.
تموم دنیایی که تو بازی باهاش روبرو میشیم ساخته ذهن Ruvik هست و همه اتفاقات تو ذهن سباستین داره اتفاق میافته و در اصل اتفاقی واسه شهر نیافتاده. یه چیزی شبیه فیلم Inception

ممنون.پس نگاه نمیکنم وقتی تا آخر رفتم اگه چیزی نفهمیدم میام نگاه میکنم.:d
 
آقا من تازه بازی میکنم چقدر وحشتناکه انگار سایلنت هیل و اویل 4 رو باهم قاطی کردن :d خلاصه خیلی ترسکناکه منم که روحیم لطیف :d
 
ممنون.پس نگاه نمیکنم وقتی تا آخر رفتم اگه چیزی نفهمیدم میام نگاه میکنم.:d

پایان بازی نفهمیدم چرا همه تو بیمارستان مردن و چرا پلیس ریخت اونجا
این قسمت پایان بازی رو نفهمیدم اونهایی که تمومش نکردن نخونن اونهایی هم که فهمیدن توضیح بدن جریانش چیبود
 
نمیدونم چرا بعضیا از نوار سیاه بازی ایراد میگیرن واقعا به بازی حال و هوای سینمایی داده شایدم سازنده ها چیزی حالیشون نبوده و اونو اضافه گذاشتن

اون نوارهای سیاه حالت سینمایی میده اما نه دیگه که همه تصویر رو بگیره معمولا 3 سانت تا 4 سانت از بالا پایین سیاه هست!
 
تاریخچه نوار سیاه دور تصویر تو بازیها خیلی قدیمیه از کومودور بعد میکرو و بعد سگا و بعضی از بازیهای پلی استیشن علت اصلی هم عدم توانایی اجرا در کنسول بود وقتی کیفیت انقدر بالا بود که کنسول نمیتونست اجرا کنه بخشی از تصویر حضو میشد تا گرافیک سبک تر بشه اما در مورد این بازی موضوع فکر کنم برعکس باشه درواقع با کوچکتر کردن تصویر خاستن تراکم پیکسل بیشتر بشه تا گرافیک زیباتر بنظر بیاد مثل فیلمهای که کیفیت ندارن وقتی کوچیکشون میکنی hd میشن!
 
پایان بازی نفهمیدم چرا همه تو بیمارستان مردن و چرا پلیس ریخت اونجا
این قسمت پایان بازی رو نفهمیدم اونهایی که تمومش نکردن نخونن اونهایی هم که فهمیدن توضیح بدن جریانش چیبود
پلیس ریخت اونجا چون درخواست پشتیبانی شده بود توسط پلیس هایی که اونجا بودن(قبل اینکه بمیرن) و هم اینکه ارتباط مرکز با پلیس ها قطع شده بود. مردن پزشکان و پرستاران و بیماران هم جزو نکات گنگ بازی هست من هم متوجه نشدم بازی هم چیزی نمیگه. اما اگه منظورت اون آدم هایی هست که تو اون وان ها بودن آخر بازی و مردن احتمالا دلیلش اینه که تو اون دنیای خیالی Ruvik مردن پس اینجا هم مردن
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or