The Evil Within | PC

therethere1-859x1024-503x600.jpg



Developer : Tango Gamesworks
Publisher : Bethesda

Genre :Survival Horror
Platform : PC / Xbox 360 / PS3 / Xbox One / PS4
Release Date : 14 October 2014
(22 مهر 1393)


سرانجام دقایقی پیش، عنوان جدید خالق سری موفق Resident Evil، شینجی میکامی با نام The Evil Within معرفی شد.

این عنوان که تحت رمز Project Zwei در دست ساخت بوده است، در سبک Survival Horror خواهد بود و به گفته میکامی، وی پس از مدت ها برای ساخت یک عنوان ترسناک خالص به میادین بازگشته است.
همچنین طراح محیط های عنوان موفق Resident Evil Remake نیز به عنوان طراح ارشد محیط ها در ساخت این بازی حضور خواهد داشت و میتوان انتظار طراحی بی نظیری از این عنوان داشت.

آپدیت 1:

  • بازی با موتور گرافیکی شرکت Id Software یعنی Id Tech 5 ساخته خواهد شد.
  • داستان بازی در مورد کارآگاهی به نام Sebastian خواهد بود که ضمن دنبال کردن یک قتل سریالی با همکاران خود، مورد حمله نیروهایی ناشناخته قرار میگیرد و همکاران وی تک تک مورد قتل واقع می‌شوند و خود نیز هوشیاری خود را از دست می‌دهد. پس از به هوش آمده در مکانی نا آشنا و عجیب، وی باید به دنبال فهمیدن حقایق، جستجوی خود را شروع کند.
  • منابع موجود در بازی همانند تیر، انرژی و ... به صورت محدود در بازی یافت می‌شوند.
  • معماهای سخت و چالش برانگیز در این عنوان حضور دارند.
  • به گفته میکامی، هوش مصنوعی دشمنان بالا خواهد بود و مقاومت در برابر آن ها سخت خواهد بود.

آپدیت 2:

  • هیچ گونه رابط کاربری در بازی وجود ندارد. اشیا موجود در محیط شروع به روشن و خاموش شدن میکنند و شما رو از وجودشون آگاه میکنند.
  • افکت های صدا و موسیقی زیادی در بازی وجود ندارد. میکامی در قبال مسئله صدا گفته که صدا به عنوان یک سیگنال برای اعلام رویداد ها و اطلاعات استفاده خواهد شد.
  • دشمنانی در بازی وجود دارند که بازیکن قادر به دیدن آن ها نیست اما صدای آن ها قابل شنیدن است.
  • از عنصر رنگ خیلی کم استفاده شده و شاهد رنگ های گوناگون نخواهیم بود.
  • یکی از تله های مورد استفاده در بازی Nail Bomb خواهد بود که می‌توان آن را در پشت در ها و پنجره ها استفاده کرد.
  • بازی دارای یک صفحه موجودی دایره مانند برای سلاح ها و جعبه آیتم خواهد بود. همچنین به وسیله D-Pad میتونید به آیتم ها دسترسی سریع داشته باشید.

 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: kamyy
من با این اسلوموشن و لگی که هست، به اوایل چپتر 4 رسیدم...

بازی خیلی خوب شروع میشه و حس ترس هم در صحنه تعقیب و گریز با مرد اره ای جذاب و نفس گیره... اما چپتر دو و سه ، حس ترس بازی میخوابه و تبدیل یک Resident Evil 4 با پیشرفت گرافیکی میشه;)، در هرصورت تا لان اگه اون مشکلات خفن گرافیکی نداشت، بهش 6 از 10 میدم.... :|
 
دوستانی که بازی رو اجرا کردن سیستم هاشون رو هم بنویسن . من با این سیستم می تونم رو حالت مدیوم بازی کنم ؟

core i7

gt 650 2gb ddr5

ram : 8gb ddr 3
 
دوستانی که بازی رو اجرا کردن سیستم هاشون رو هم بنویسن . من با این سیستم می تونم رو حالت مدیوم بازی کنم ؟

core i7

gt 650 2gb ddr5

ram : 8gb ddr 3

بله میتونید ولی گرافیکتون رو بهتره ارتقا بدید مثلا یه GTX 770 بگیرید یا GTX 750 Ti gameing
 
دوستانی که بازی رو اجرا کردن سیستم هاشون رو هم بنویسن . من با این سیستم می تونم رو حالت مدیوم بازی کنم ؟

core i7

gt 650 2gb ddr5

ram : 8gb ddr 3

شما رو full HD هم فکر کنم بتونی! یکی از دوستام میگفت با گرافیک 560 و رم 4 i5 رو 1080p بازی رو vروون اجرا اجرا میکنه!
 
چپتز 4 تموم شد.. بازی یکمی تلفیقی از ترس روانشناسانه با فضای خون آلود بود که ترس آن با حضور دخترک عنکبوتی، دوبرابر شود، در کل این چپتر من رو به بازی امیدوار کرد، اما یکی از مشکلات دیگر، زود تموم شدن چپترهاست!
 
چپتز 4 تموم شد.. بازی یکمی تلفیقی از ترس روانشناسانه با فضای خون آلود بود که ترس آن با حضور دخترک عنکبوتی، دوبرابر شود، در کل این چپتر من رو به بازی امیدوار کرد، اما یکی از مشکلات دیگر، زود تموم شدن چپترهاست!
حق با شما ست چپتر ها یکم کوتاهست ولی نمی دونم که چرا تو بازی های ترسناک ادم هم دوست داره بازی رو بازی کنه که بیبینه چی میشه و هم دوست داره زود بازی رو تموم کنه
انگار یکی زورش کرده که بازی کنه خوب بازی نکن ولی نمیشه که ما تا اخرش می ریم و این حس بدو با خودمون همراه می کنیم به امید دیدن سرانجام این پلیس بی چاره:d
:d
 
حق با شما ست چپتر ها یکم کوتاهست ولی نمی دونم که چرا تو بازی های ترسناک ادم هم دوست داره بازی رو بازی کنه که بیبینه چی میشه و هم دوست داره زود بازی رو تموم کنه
انگار یکی زورش کرده که بازی کنه خوب بازی نکن ولی نمیشه که ما تا اخرش می ریم و این حس بدو با خودمون همراه می کنیم به امید دیدن سرانجام این پلیس بی چاره:d
:d


یکی از گیر هایی که به این میدن بعضی دوستان، گنگ بودن داستانه..
خب.. همه ی بازی های سبک SH ، گنگ هستند، از اون Silent Hill 4 گرفته یا اون Dead Space یا Doom 3، و همیشه آخرهایشم، همه گره ها باز میشه... احتمالا این بازی دارای دو یا سه پایان مختلفی داره!!!
 
خب بنده هم یه یکی دو ساعتی امروز تونستم بازی رو تجربه کنم، قبل از هرچیز اینکه این پلاگین Flawless Widescreen که دوست عزیزمون زحمت کشیدند لینک ـش رو گذاشتند جزو واجبات هست چون علاوه بر حذف اون Black Bar های مزاحم، Aspect Ratio بازی رو هم به شکل کاملا صحیح حفظ میکنه و انواع مشکلات HUD و FOV (ناشی از تغییر نسبت تصویر) رو هم تصحیح میکنه و بازی رو کاملا به شکل مناسبی که باید به صورت دیفالت هم همینطور می بود در میاره...

هنوز تازه اول بازی هستم و هیچ نظر خاصی نمیشه داد ولی به نظرم جو بازی و طراحی لول ها بسیار خوب هست، انیمیشن ها در مجموع بهتر و قابل تحمل تر از اون چیزی هستند که فکر میکردم باشند، و از طرفی Particle System و VFX های بازی واقعا عالی هستند و این خودش کمک زیادی به سنگین و پویا بودن جو بازی کرده و کاملا تصویر کلی بازی رو از اون حالت خشک و استاتیک بودن درآورده... همچنین با توجه به مشکلات متعدد id Tech 5 بازم به نظرم کار سازنده ها روی Megatexture و وضعیت کلی بافت ها بسیار خوب بوده و تکسچرها در مجموع کیفیت قابل قبولی دارند، نورپردازی هم با اینکه هنوز بخش اعظم نورپردازی static و bake شده هست ولی بازم بسیار خوب و استادانه کار شده... در مورد وضعیت فریم هم نمیدونم چی بگم چون id Tech 5 به خاطر نوع ساختار پردازشی Megatexture و درگیری شدیدی که روی هسته های GPU ایجاد میکنه وقتی یک مقدار افکت های داینامیک دیگه (مثل Particle، فیزیک و غیره) اضافه بشه شدیدا افت فریم ایجاد میکنه و این یکی از دلایل اصلی بود که در RAGE هم اکثرا طراحی ها کاملا استاتیک بود و حتی بارها به صورت مستقیم و غیر مستقیم از طرف id Software هم به این موضوع اشاره شده بود، و حالا بحث تازه کار بودن تیم سازنده (در کار با این انجین) و اپتیمایز نبودن کد بازی هم به جای خود...

جدای از این مسائل؛ در مورد گیم پلی، شخصا بسیار ازش راضی هستم، انصافا واقعا لذت بخش هست. سختی بازی هم به نظرم challenge بسیار خوبی ـه، فقط یک مقدار فکر میکنم باید رو موقعیت چک پوینت ها وسواس و دقت بیشتری به خرج میدادند که البته میتونه در پچ های آینده برطرف بشه...

در مجموع باتوجه به این که تازه بازی رو شروع کردم قاعدتا فعلا نمیشه در مورد plot و بحث های عمیق تر پایبندی بازی به المان های کلیدی Psychological و Survival Horror و خلاقیت ها و در کل تمام چیزهای تازه ای که توقع داشتیم در این دست پخت جدید آقای میکامی ببینیم، نظر داد. ولی درمجموع امیدوارم این حس خیلی خوبی که از همین اوایل بازی دارم در ادامه هم پایدار بمونه! و تا به اینجای کار که 8.7 ـه IGN به نظر منطقی میاد تا ببینیم در ادامه چه بلایی سرمون میاد:d


این شات رو هم داغ ـه داغ همین الان گرفتم، انصافا صحنه خوبی ـه، آدم دلش میخواد تو این بازی هی بمیره!:d




Edit: برای آنلاک کرد 60 فریم هم این کامند r_swapinterval -1+ رو به shortcut بازی هم میتونید اضافه کنید که هر دفعه مجبور نشید در کنسول ـه داخل بازی دستی وارد کنید.
 
آخرین ویرایش:
همین الان تموم شد
مشکل خاصی از بازی نمیگیرم چون این مشکل گرافیک تو کنسولا نیست و با اون پلاگین مشکلات بازی هم حل شد
بازیش گیم پلی خیلی طولانی داشت و واقعا سیر شدم ولی ارزش تکرار به شدت بالایی داره
داستانشم خیلی جالب بود و پتانسیل شماره های بعدی رو داره.
باس فایتای بازی هم خیلی متنوع بودن البته یکی از مزیت های بازی این بود که نمیزاره بزنی تو دل دشمن و قطعا اینجوری یه دقیقه هم دووم نمیاری
صداگذاری بازی که واقعا عالی بود بعضی جاها اصلا قبل از اینکه دشمنی بیاد با صدای خوردن پا به شیشه یا صندلی و ... حس بسیار جالبی رو منتقل میکنه
در کل میتونم بگم رزیدنت اویل 5 عرضه شد و نمره 9.5 رو به بازی میدم و تنها ایرادش رو استفاده از بعضی مولفه های تکراری میدونم
 
  • Like
Reactions: arnino

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or