The Evil Within 2 | PC

The-Evil-Within-2-712x445.jpg


سازنده : Tango Gameworks
ناشر : Bethesda Softworks
سبک : Survival horror
پلتفورم : PlayStation 4 ,PlayStation 3 ,Microsoft Windows
تاریخ انتشار : Oct 13, 2017

توضیحات :

Preload_times.png


تاپیک تصاویر بازی >>> اینجا
تاپیک مشکلات The Evil Within 2 (نصب، کرک، مشکلات گرافیکی و ...) >>> اینجا
سایت ناشر بازی >>> اینجا
سایت سازنده ی بازی >>> اینجا
سایت بازی >>> اینجا
صفحه بازی در استیم >>> اینجا


سیستم مورد نیاز :

Minimum
  • (OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit versions
  • CPU: Intel Core i5-2400 / AMD FX-8320 or better
  • 8 GB RAM, 40GB free HDD space
  • GPU: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD 7970 3GB or better
Recommended
  • (OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit versions
  • CPU: Intel Core i7-4770 / AMD Ryzen 5 1600X or better
  • 16 GB RAM, 40GB free HDD space
  • GPU: NVIDIA GTX 1060 6GB / AMD RX 480 8GB or better
 
آخرین ویرایش:

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
ممنون بابت توضیحاتت!ان دست نوشته ها را دقت نکردم.ممنون که اشاره کردی

اره این مسئله مذهب را از رزیدنت اویل 4 شروع کرد.جالب هست که حتی یکی از شخصیت های بازی یعنی فادر تئودور هم مذهبی هست. یک جورایی جهان بینی میکامی این بحث علم و مذهب و سوء استفاده ازشون و خرابکاری هست.

راستی نظرت راجع به پایان بازی و ان چپتر 16 و 17 چیه؟خار کارگردانی بود انصافا و ان موسیقی making your way home
پایان زیبایی داشت مخصوصا موسیقی اما یکجورایی دست برای ساخت شماره سوم باز گذاشتند که به نظرم لزومی نداشت مگر برای نجات ....
وارد کردن مذهب برای رسیدن به مقاصدی در بازی ها و فیلم ها حرکت کثیفی هست که باب شده
 
  • Like
Reactions: ARTHUR WESKER

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,332
این گیم ساب کارش حرف نداره من دو نمونه از کارشون رو گرفتم ترجمه ی بسیار دقیق و عالی داری
آره درسته باهاشون همکاری داشتم و یکی دوتا از ساب هاشم خریدم ولی نمیدونم چرا این بازی رو ندیده بودم :-?

مرسی داداش.اتفاقا نسخه اولشو از همین سایت دارم
 
  • Like
Reactions: s.1 and kamyy

WTF?

کاربر سایت
Mar 27, 2015
1,087
نام
محمد
ممنون بابت توضیحاتت!ان دست نوشته ها را دقت نکردم.ممنون که اشاره کردی

اره این مسئله مذهب را از رزیدنت اویل 4 شروع کرد.جالب هست که حتی یکی از شخصیت های بازی یعنی فادر تئودور هم مذهبی هست. یک جورایی جهان بینی میکامی این بحث علم و مذهب و سوء استفاده ازشون و خرابکاری هست.

راستی نظرت راجع به پایان بازی و ان چپتر 16 و 17 چیه؟خار کارگردانی بود انصافا و ان موسیقی making your way home

راستش از زمانی که اون متن رو نوشتم خیلی از جزئیات بازی یادم رفته ولی حتی همین الان که دارم مینویسم دوس دارم که به زودی خبر ساخت نسخه سومش رو بخونم. درباره ی چیزی که راجب جهان بینی میکامی گفتی کمی باهات مخالفم. به نظرم میکامی با استفاده از ژانر ترس داره در مقابل تفکری جبهه میگیره که میگه دین چیز ترسناکی هست. بنظرم میکامی در نقطه کاملاً مخالف این دیدگاه حضور داره و بیان میکنه که "دین به خودی خود چیز بدی نیست، این تفسیر اشتباه از دین هست که انسان رو به سمت نابودی میبره". به همین دلیل نیروی خیر و شر در بازی هاش در واقع تفاسیر مثبت و منفی از دین به حساب میان. شخصیت های منفی بازی های میکامی رو استعاره از افراد دگماتیست و افراطی بدونیم که هیچ راهی برای بحث باقی نمیزارن و فقط خودشون رو حق میدونن و شخصیت های مثبت بازی رو بعنوان افرادی در نظر بگیریم که سعی میکنن دین رو بشناسن و ازون برای بهبود خودشون و اطرافشون استفاده کنن. به قول انیشتین، دین اگر به انسان چیزی به اسم خوبی و خیرخواهی اضافه نکنه، چیزی جز نیرنگ و حقه نیست. بحثم سر اینکه شخصیت X کافره و شخصیت Y خداپرسته نیست. بحث سر این هست که ارجاعات میکامی به دین ظاهری تخریب گونه دارن ولی در باطن دارن به گیمر گرا میدن که تفسیر اشتباه تا چه اندازه میتونه انسان رو از مسیری که هست منحرف کنه.

کمتر بازی ای در ژانر ترس هست که بتونه اینقدر عمیق فلسفه و هنر و روانشناسی و زبانشناسی و الهیات رو باهم ترکیب کنه. بخاطر همین همیشه میکامی و بازی هاش برام محترم بودن. بی صبرانه منتظر نسخه سومم. تا جایی که یادم میاد پایان بازی جوری نبود که بشه 100 درصد گفت کامل شد. فقط کاش کمی از محیط های بسته ی بازی کاسته بشه و به میزان گشت و گذار در محیط اضافه بشه. یعنی کمی مثل Metro Exodus دنیای وسیعتری پیش روی مخاطب بزاره و در عین حال حالت خطی خودش رو حفظ کنه.
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
راستش از زمانی که اون متن رو نوشتم خیلی از جزئیات بازی یادم رفته ولی حتی همین الان که دارم مینویسم دوس دارم که به زودی خبر ساخت نسخه سومش رو بخونم. درباره ی چیزی که راجب جهان بینی میکامی گفتی کمی باهات مخالفم. به نظرم میکامی با استفاده از ژانر ترس داره در مقابل تفکری جبهه میگیره که میگه دین چیز ترسناکی هست. بنظرم میکامی در نقطه کاملاً مخالف این دیدگاه حضور داره و بیان میکنه که "دین به خودی خود چیز بدی نیست، این تفسیر اشتباه از دین هست که انسان رو به سمت نابودی میبره". به همین دلیل نیروی خیر و شر در بازی هاش در واقع تفاسیر مثبت و منفی از دین به حساب میان. شخصیت های منفی بازی های میکامی رو استعاره از افراد دگماتیست و افراطی بدونیم که هیچ راهی برای بحث باقی نمیزارن و فقط خودشون رو حق میدونن و شخصیت های مثبت بازی رو بعنوان افرادی در نظر بگیریم که سعی میکنن دین رو بشناسن و ازون برای بهبود خودشون و اطرافشون استفاده کنن. به قول انیشتین، دین اگر به انسان چیزی به اسم خوبی و خیرخواهی اضافه نکنه، چیزی جز نیرنگ و حقه نیست. بحثم سر اینکه شخصیت X کافره و شخصیت Y خداپرسته نیست. بحث سر این هست که ارجاعات میکامی به دین ظاهری تخریب گونه دارن ولی در باطن دارن به گیمر گرا میدن که تفسیر اشتباه تا چه اندازه میتونه انسان رو از مسیری که هست منحرف کنه.

کمتر بازی ای در ژانر ترس هست که بتونه اینقدر عمیق فلسفه و هنر و روانشناسی و زبانشناسی و الهیات رو باهم ترکیب کنه. بخاطر همین همیشه میکامی و بازی هاش برام محترم بودن. بی صبرانه منتظر نسخه سومم. تا جایی که یادم میاد پایان بازی جوری نبود که بشه 100 درصد گفت کامل شد. فقط کاش کمی از محیط های بسته ی بازی کاسته بشه و به میزان گشت و گذار در محیط اضافه بشه. یعنی کمی مثل Metro Exodus دنیای وسیعتری پیش روی مخاطب بزاره و در عین حال حالت خطی خودش رو حفظ کنه.
تو شماره دو میکامی تهیه کننده و ناظر بوده ( نقش پر رنگی در ساخت بازی نداشته شاید حتی از نامش خواستند استفاده تجاری بکنند) و بازی در شماره دو از اون حالت خطی بیرون اومده بود جهان پیرامونش باز شده بود ( از این بیشتر باز بشه !!) که به نظر خودم و خیلی ها نکته مثبتی نبود ( نچسب بود برای این ژانر که یکجورایی روانشناختی و توهم مانند هست) و اون محیط های شماره یک و خطی بودن خاص خودش جالبتر بود مخصوصا حس ترس و درماندگی ...
 
  • Like
Reactions: WTF?

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر