The Evil Within 2 | PC

The-Evil-Within-2-712x445.jpg


سازنده : Tango Gameworks
ناشر : Bethesda Softworks
سبک : Survival horror
پلتفورم : PlayStation 4 ,PlayStation 3 ,Microsoft Windows
تاریخ انتشار : Oct 13, 2017

توضیحات :

Preload_times.png


تاپیک تصاویر بازی >>> اینجا
تاپیک مشکلات The Evil Within 2 (نصب، کرک، مشکلات گرافیکی و ...) >>> اینجا
سایت ناشر بازی >>> اینجا
سایت سازنده ی بازی >>> اینجا
سایت بازی >>> اینجا
صفحه بازی در استیم >>> اینجا


سیستم مورد نیاز :

Minimum
  • (OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit versions
  • CPU: Intel Core i5-2400 / AMD FX-8320 or better
  • 8 GB RAM, 40GB free HDD space
  • GPU: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD 7970 3GB or better
Recommended
  • (OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit versions
  • CPU: Intel Core i7-4770 / AMD Ryzen 5 1600X or better
  • 16 GB RAM, 40GB free HDD space
  • GPU: NVIDIA GTX 1060 6GB / AMD RX 480 8GB or better
 
آخرین ویرایش:

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
Minimum

  • OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit versions).
  • CPU: Intel Core i5-2400/AMD FX-8320 or better.
  • 8 GB RAM, 40GB free HDD space.
  • GPU: NVIDIA GTX 660 2GB/AMD HD 7970 3GB or better.
Recommended

  • OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit versions).
  • CPU: Intel Core i7-4770/AMD Ryzen 5 1600X or better.
  • 16 GB RAM, 40GB free HDD space.
  • GPU: NVIDIA GTX 1060 6GB/AMD RX 480 8GB or better.
 

ALBERT W3SKER

THE FATHER OF SURVIVAL HORROR
کاربر سایت
Dec 13, 2016
697
نام
بهزاد
دوستان پی سی باز من سردر نمیارم از این سیستم بتسدا.ولی مثل اینکه خیلی ها خوششون نیومده از سیستم پیشنهادی و میگن بازی بهینه نیست که همچین سیستمی پیشنهاد داده.حالا من پی سی باز نیستم.اما خب ناراحت و عصبی هستم اگر باز کم کاری کرده باشن که از بتسدا و این موتورهای مزخرف گرافیکیش بعید نیست.

موشکافی کنید جریان چیه
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
دوستان پی سی باز من سردر نمیارم از این سیستم بتسدا.ولی مثل اینکه خیلی ها خوششون نیومده از سیستم پیشنهادی و میگن بازی بهینه نیست که همچین سیستمی پیشنهاد داده.حالا من پی سی باز نیستم.اما خب ناراحت و عصبی هستم اگر باز کم کاری کرده باشن که از بتسدا و این موتورهای مزخرف گرافیکیش بعید نیست.

موشکافی کنید جریان چیه
سیستم پیشنهادیش به غیر از اون 16 GB رم چیز غیر معمول دیگه ای نداره بهزاد !
با این حال موندم ناشری به بزرگی بتزدا وقتی این همه خرج خرید id کرده از اونور داره خرج موتور اختصاصیش (id Tech) میکنه چرا اجازه استفاده موتورای دستکاری شده و غیر بومی به استدیو هاش میده ! ینی منطقی نیست علاوه بر متحمل شدن خرج اضافی برا استدیو تیم فنی هم باید کلی وقت بزاره واسه اینکار . تیم فنی بجای اینکه بشینه رو بهینگی موتور فعلی (که اینجا منظورم id tech 6 ـه) کار کنه کلی زمان صرف باگ گیری/کاستومایز کردن موتور قدیمی میکنن بعد تهش چیز خوبی در نمیاد ازش نمونش ارکین با اون موتور Void Engine ـش ! الان تانگو اومده id tech 5 رو کاستومایز کرده اسمش رو گذاشته STEM Engine ~X(اخه بگو شما همینجوری تیمت کوچیک هست پس مرضت چیه بجای استفاده از نمونه اپگرید شده id tech که کاملا حاضر و آمادس میای دوباره از همون موتور قبلیت با هزار تا قر و فر استفاده میکنی :| ؟
 

ALBERT W3SKER

THE FATHER OF SURVIVAL HORROR
کاربر سایت
Dec 13, 2016
697
نام
بهزاد
سیستم پیشنهادیش به غیر از اون 16 GB رم چیز غیر معمول دیگه ای نداره بهزاد !
با این حال موندم ناشری به بزرگی بتزدا وقتی این همه خرج خرید id کرده از اونور داره خرج موتور اختصاصیش (id Tech) میکنه چرا اجازه استفاده موتورای دستکاری شده و غیر بومی به استدیو هاش میده ! ینی منطقی نیست علاوه بر متحمل شدن خرج اضافی برا استدیو تیم فنی هم باید کلی وقت بزاره واسه اینکار . تیم فنی بجای اینکه بشینه رو بهینگی موتور فعلی (که اینجا منظورم id tech 6 ـه) کار کنه کلی زمان صرف باگ گیری/کاستومایز کردن موتور قدیمی میکنن بعد تهش چیز خوبی در نمیاد ازش نمونش ارکین با اون موتور Void Engine ـش ! الان تانگو اومده id tech 5 رو کاستومایز کرده اسمش رو گذاشته STEM Engine ~X(اخه بگو شما همینجوری تیمت کوچیک هست پس مرضت چیه بجای استفاده از نمونه اپگرید شده id tech که کاملا حاضر و آمادس میای دوباره از همون موتور قبلیت با هزار تا قر و فر استفاده میکنی :| ؟

حالا سوال من این هست چرا بتسدا به تنگو اجازه نداده از انریل انجین چهار استفاده کنه?!شماره ی پنجم و ششم موتورهایid حقیقتا ان قدر که باید خوب باشن نیستند.
نمیدونی در جریان هستی یا نه.ولی حتی جان کارمک هم نتونست با موتور کار کنه.
البته احمد گرافیک بازی با این استم انجین فوق العاده از اب دراومده.اتفاقا کار خوبی کردن.چون دیگه ساخته دست خودشون هست و بلد بودن چطوری ازش کار بکشن

ولی من میگم وقتش هست بتسدا واقعا موتورهاشو بریز دور.واقعا دیگه کارایی ندارن.
الان ما موتورهایی مثل دسیما داریم.واقعا حیف امثال میکامی و هاوارد با این موتورها بازی بسازن.لیاقتشون داشتن موتورهای درجه یک هست.چون بازی هاشون درجه یک هست
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
حالا سوال من این هست چرا بتسدا به تنگو اجازه نداده از انریل انجین چهار استفاده کنه?!شماره ی پنجم و ششم موتورهایid حقیقتا ان قدر که باید خوب باشن نیستند.
نمیدونی در جریان هستی یا نه.ولی حتی جان کارمک هم نتونست با موتور کار کنه.
البته احمد گرافیک بازی با این استم انجین فوق العاده از اب دراومده.اتفاقا کار خوبی کردن.چون دیگه ساخته دست خودشون هست و بلد بودن چطوری ازش کار بکشن

ولی من میگم وقتش هست بتسدا واقعا موتورهاشو بریز دور.واقعا دیگه کارایی ندارن.
الان ما موتورهایی مثل دسیما داریم.واقعا حیف امثال میکامی و هاوارد با این موتورها بازی بسازن.لیاقتشون داشتن موتورهای درجه یک هست.چون بازی هاشون درجه یک هست
انصافا گرافیک Doom چه مشکلی داشت ؟ در مورد id tech 5 هم اتفاقا باهاش RAGE ساخته شد که در عین گرافیک عالی خروجی خوبی هم داشت . مخصوصا واسه کنسولا ! من بهت قول میدم اگه قرار بود ی شو کیس گرافیکی از دل id tech 6 میخواستن بکش بیرون خیلی راحت میتونستن وقت هزیه بازی رو صرف همین مسئله کنن و ی چیز خفن رو کنن ولی سیاست استدیو های بتزدا چیز دیگه ای خودت هم خوب میدونی . یکی مثل تاد سر F4 با یـ تیم حدودا 100 نفره کارش و تموم کرد 100 نفر تو نسل هشتم برا ساخت یـ بازی AAA اونم جهان باز واقعا کمه اینکه گرافیک F4 متوسط بود اینکه انمیشنا بعضا داغون بودن ربطی به موتور بازی نداره ربط به همون تعدا نفرات کم داره اگه مثل خیلی از استدیو های AAA حداقل 250 نفر رو بازی کار میکردن دیگه نه خبری از اون انمیشن های داغون بود نه خبری از تکسچرای بی کیفیت بود نه خبری از مدل سازی ضعیف اجسام داخل محیط بود و نه چیز دیگه ! من از موتور بازی دفاع نمیکنم موتور بازی قدیمیه قبول دارم ولی اینو در نظر بگیر نفرات کم باعث میشه استدیو بجای طراحی کردن دوباره تکسچرای محیط بیاد دوباره از همون تکسچرا قدیمی استفاده کنه یا به جای خلق ابزار های جدید سراغ ارتقاع محدود ابزار های قبلی بره چون وسعش همینه ! همین مسئله سر بقیه استدیو های بتزدا هم صادقه . در کل بتزدا از این نظر خیلی خساست به خرج داده تا الان ! فقط Ubisoft Montreal رو نگاه کنین حدود 3000 تا کارمند داره ! مگه همزمان رو چند تا پروژه میخوان کار کنن ؟! یا گل سرسبدشون CDP که قصد دارن تا 800 کارمند هم پیش برن ! حالا یـ نگاه به تیم فعلی 180 نفره فعلی BGS بنداز ، تازه رو چند تا پروژه به گفته خودشون دارن کار میکنن !
 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
تاپیک نمیخواد مهم بشه ؟

پ.ن :

PC Advanced Settings

  • Overall Quality
  • LOD
  • Bloom
  • Object Motion Blur
  • Camera Motion Blur
  • Motion Blur Quality
  • DOF Quality
  • SSAO Quality
  • SSR Quality
  • Volumetric Light Quality
  • Shadow Quality
  • Anti-Aliasing
    • Disabled
    • FXAA
    • TAA
    • TAA+FXAA
  • FOV Slider (45 – 90)
Preload_times.png
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر