Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
ممنون.آدم حیفش میاد موجودات به این زیبایی‌ رو بکشه.ولی‌ باید بکشیم.اجباری هست.:d
عاشقه این روحیه لطیف توام من
yahoo_4.gif
پس چی‌. من مثل تو خشن نیستم که.
yahoo_4.gif
 
آخرین ویرایش:
فکر می کنید این تیرها از چه فاصله ای پرتاب شدند؟ اشتباه نکنید، دو متری نیست! از 40-30 متری زده شده، ولی تیراندازش این کاره بوده عزیز من!
2zqdf8w.gif



بیخودی هم دل تون به حال اینا نسوزه و سر و صدای حقوق بشر در نیارید! حق شون بود! نگاه کنید ببینید نامردها برای ترسوندن ملت و مشخص کردن قلمروشون، کنار در غارشون چی گذاشتن! :دی

 
فکر می کنید این تیرها از چه فاصله ای پرتاب شدند؟ اشتباه نکنید، دو متری نیست! از 40-30 متری زده شده، ولی تیراندازش این کاره بوده عزیز من!
2zqdf8w.gif



بیخودی هم دل تون به حال اینا نسوزه و سر و صدای حقوق بشر در نیارید! حق شون بود! نگاه کنید ببینید نامردها برای ترسوندن ملت و مشخص کردن قلمروشون، کنار در غارشون چی گذاشتن! :دی



برو رفتی خودت کشتیشون بعد 2 تا تیر زدی میگی از 20 متری زدم :d
 
فکر می کنید این تیرها از چه فاصله ای پرتاب شدند؟ اشتباه نکنید، دو متری نیست! از 40-30 متری زده شده، ولی تیراندازش این کاره بوده عزیز من!
2zqdf8w.gif



بیخودی هم دل تون به حال اینا نسوزه و سر و صدای حقوق بشر در نیارید! حق شون بود! نگاه کنید ببینید نامردها برای ترسوندن ملت و مشخص کردن قلمروشون، کنار در غارشون چی گذاشتن! :دی


آخه یه بابایی مثل Alduin کلا ابهت داره :d هر دفعه اسمش تو بازی میاد آدم میگه بابا این دیگه گنده ی و اژدها ها و بازیه :d ! (هرچند هنوز ملاقاتش نکردیم :d ! این side quest ها و جنگ Skyrim نمیذاره بریم سراغ داستان :d)
 
هنوزم مشکل اساسی این بازی اینه که کلا با خون مشکل داره. بابا یه ضرب نشد بزنیم خون بپاشه سر و صورتمون . تیر هم میزنن تو سر انگار تو خمیر بازی تیر زدن!!!!
 
بچه ها

من زندانی رو آزاد میکنم ولی از مسیری که باید بریم تو زیرزمین نمیشه رفت و باز نمیشه....قفله...چیکار کنم؟
ما داستاني داريم با تو ها :d
خيلي راحت برو کليدش رو پيدا کن، کجا دنبال چي ميگردي تو؟؟ :d
احتمالا تو جسدهاست
ممکن هم هست اونجا روي ديوار يه اهرم باشه که باز کنه
 
آخرین ویرایش:
هنوزم مشکل اساسی این بازی اینه که کلا با خون مشکل داره. بابا یه ضرب نشد بزنیم خون بپاشه سر و صورتمون . تیر هم میزنن تو سر انگار تو خمیر بازی تیر زدن!!!!

شما mod پایین و نصب کن .خیلی بهتر می شه

تصاویر

60-1-1321614503.jpg

60-2-1321614504.jpg



http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=60

*** بعد از اینکه mod را به data (در محل نصب بازی ) کپی کردین برای فعال کردن اون Launcher بازی را اجرا و DATA FILES را انتخاب کنید .در صفحه باز شده اسم modی که کپی کردین هست .تیک جلوشو بزنید تا مد داخل بازی اجرا بشه)

***اگر data files غیرفعال هست
مسیر زیر برید
Documents>My Games>Skyrim>SkyrimPrefs
و بعد از نوشته [Launcher] متن پایینی را اصافه کنید
bEnableFileSelection=1
دوستان اگر علاقه دارید mod های خوبی هست می تونم معرفی کنم
- اگه به آدرس زیر برید 100 تا از بهترین mod ها هست .می تونید بر حسب علاقه انتخاب و نصب کنید
http://www.skyrimnexus.com/downloads/top/

هر مشکلی داشتید (برای اجرای mod) با پیام خصوصی بپرسید


 
آخرین ویرایش:
FXAA is permanently disabled with version 1.3 due to instability. (Revised FXAA script provided by Sephious.) If you wish to enable FXAA, either use Skyrim’s built-in version or revert to version 1.2

Presets have been cut down with the elimination of FXAA and now include

Preset 1: Medium sharpening, medium bloom, technicolor, medium saturation

Skyrim_Enhaced_Graphics_Preset1.jpg


Preset 2: No sharpening, medium bloom, technicolor, medium saturation

Skyrim_Enhaced_Graphics_Preset2.jpg

Preset 3: Medium saturation only

Skyrim_Enhaced_Graphics_Preset3.jpg

Preset 4: Medium sharpening, medium bloom, technicolor, warm sepia, high saturation

Skyrim_Enhaced_Graphics_Preset4.jpg

 
برو رفتی خودت کشتیشون بعد 2 تا تیر زدی میگی از 20 متری زدم :d
به جون خودم طرف زنده بود اینا رو از راه دور زدم بهش (البته می دونستم الان همه همین فکر رو می کنند)! :دی
آخه یه بابایی مثل Alduin کلا ابهت داره :d هر دفعه اسمش تو بازی میاد آدم میگه بابا این دیگه گنده ی و اژدها ها و بازیه :d ! (هرچند هنوز ملاقاتش نکردیم :d ! این side quest ها و جنگ Skyrim نمیذاره بریم سراغ داستان :d)
منو از Alduin Mlduin می ترسونی؟ شیطونه میگه... استغفرالله! :دی
هنوزم مشکل اساسی این بازی اینه که کلا با خون مشکل داره. بابا یه ضرب نشد بزنیم خون بپاشه سر و صورتمون . تیر هم میزنن تو سر انگار تو خمیر بازی تیر زدن!!!!
منظورت چیه انگار تو خمیر زدن؟

حالا که این طور شد بیا این یکی رو نگاه کن یه کم خشن تره و خوراک خودته. داغ داغ هم هست همین چند دقیقه قبل زدمش! :دی



این جوریش رو هم نگاه نکن ها! طرف خیلی قویه و Armor و اسلحه اش عالیه! ولی طفلک نشسته بود داشت شام می خورد که با یه دونه (فقط یه دونه) تیر به ملکوت اعلی پیوست! :دی


------------------------------------------------------------
بچه های Oblivion باز جادوی Conjuration رو خوب می شناسند. جادویی که میشه باهاش موجوداتی رو احضار کنی (یا از مرده به زنده تبدیل کنی) تا برات بجنگند. به نظر من این جادو بهترین و کاربردی ترین جادوی Oblivion بود. اینجا هم در Skyrim بنده فعلا در حد بضاعت فجر سپاسی تونستم ایشون رو احضار کنم:

 
مهرداد جـــان تو فریم ریت چه قدر تاثیر داره؟!
من Preset 4 امتحان کردم حدود 10 فریم کم شد زیاد هم جالب نبود یه کم غیر طبیعی میشد رنگ بندی! Uninstall کردم.
البته حجمش خیلی کمه میتونید تست کنید شاید خوشتون اومد سلیقه ها فرق داره.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or