Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
دوست عزیز مبارزه تو این بازی با مبارزه تو بازی های مثل اساسینز کرید فرق داره! سعی کن اول با راست کلیک کردن دفاع کنی و در مواقع مناسب شمشیر بزنی،در ضمن معمولا هم وسط مبارزات
یا قبل از مبارزات (بستگی به نوع دشمنت داره)باید معجون بخوری

سلاح رو میتونی از بازرگان ها بخری یا میتونی از کسایی که کشتی بگیری و یا اصلا میتونی سلاح خودت رو خودت درست کنی.

معجون میخورم با دوتا شمشیر جونم صفر میشه...

بازی تا آخر روند خطیش ادامه داره یا Open World میشه؟
 
خب دوستان من چندتا سوال دارم كه فكر كنم خيلي ها همين سوالات رو دارن.

1:چطور توي بازي بايد خونه خريد؟
2:چطور توي بازي بايد ازدواج كرد؟
3:سريع ترين راه براي بالا بردن LEVEL توي بازي چيه؟
4:چطور بايد ماموريتهاي اصلي رو از ماموريتهاي فرعي تشخيص داد؟(من كه به كل قاطي كردم ماموريتهارو)
5:چطور بايد فريادهاي اژدهامون رو اپگريد كنيم؟(فكر كنم ميشه همچين كاري كرد،اخه اولين فريادي كه توي بازي گرفتيم بعد از چند مرحله خيلي قوي شده)
6:چطور بايد توي بازي مخفيانه همه رو بكشيم؟(من هر كاري ميكنم همه ميفهمن)

يه تعداد ديگه هم هست كه بعدا ميپرسم.
 
  • Like
Reactions: Thomas_Anders
انتظار داری تو سرزمین nord ها جنگل الف ها ببینی :d

رنگ بندی بازی به محلی که داستان بازی توش داره اتفاق میافته میاد
قبول دارم گرافیک بازی مثل oblivion یه جهش خیلی بلند نیس ولی نسبت به بازی های دیگه هم چیزی کم نداره

ما هم خوشحالیم که مجبوری نشدیم مثل زمانی که ابلووین اومد یه سیستم کامل پیاده شیم :excited::excited:
دیروز از10صبح تا 11شب فقط اهنگری اپ کردم بلاخره ست dragon رو ساختم خوستم عکس بگیم دیدم نمیشه شما چطوری عکس گرفتین ؟؟ ولی خدایش خیلی خوف شده تانکی شده واسه خودش

با printscreen و snagit هم تست کردم نشد
با Fraps عکس بگیر.منم با print screen نتونستم.راستی شغل رو باید از کجا گرفت؟
 
بازی با DX11 چقدر از لحاظ گرافيكی از گرافيك نسخه های كنسولی جلوتره؟
با DX10 و DX9 چطور؟
شنيدم رو DX9 گرافيك از نسخه كنسولی هم پايينتره اين درسته يا نه؟ (فقط منظورم كيفيت تكسچرهاست)
 
آقا یه سوال مسخره !

موقع درست کردن hero اون پایین نوشته name : prisoner ... از کجا باید اونو تغییر داد. R ُ که میزنی تا تموم شه میگه یه چیزی بنویس؛ اون میشه اسم hero یا از جای دیگه باید تغییر داد ؟
 
بچه ها به یه در رسیدم که 3 تا عکس حیوون روشه که با چرخش عوض میشه...در باز نمیشه...باید چطوری مرتبش کنم؟؟

پیغام هم میده Gold Claw پیدا کنم...چجوری؟
 
آخرین ویرایش:
آقا یه سوال مسخره !

موقع درست کردن hero اون پایین نوشته name : prisoner ... از کجا باید اونو تغییر داد. R ُ که میزنی تا تموم شه میگه یه چیزی بنویس؛ اون میشه اسم hero یا از جای دیگه باید تغییر داد ؟

نه وقتی کارت تموم شد و طراحی کاراکتر رو به پایان رسوندی تو همون کادری که میاد اسم هیروت رو بنویس.همون میشه اسمش.
 
منظره قشنگه :d :

64020652823369264054.jpg

بچه ها به یه در رسیدم که 3 تا عکس حیوون روشه که با چرخش عوض میشه...در باز نمیشه...باید چطوری مرتبش کنم؟؟

پیغام هم میده Gold Claw پیدا کنم...چجوری؟
به ترتیب جغد ، اون پرنده هه :d ! بعد هم خرس
از پایین به بالا گفتم

====
کلا این نوع کلید ها ، از روی سنگ ها و کتیبه های اطراف تو همون محیط میتونید بفهمید
 
آخرین ویرایش:
بچه ها به یه در رسیدم که 3 تا عکس حیوون روشه که با چرخش عوض میشه...در باز نمیشه...باید چطوری مرتبش کنم؟؟

پیغام هم میده Gold Claw پیدا کنم...چجوری؟
تو ایتم هات رو خود golden claw عکس ها به ترتیب هست.همون ترتیب رو،روی دیوار بزار
 
  • Like
Reactions: Thomas_Anders
دوستان
من تا حالا چند تا بازی RPG بازی کردم. مثل آبلیویون و فال آوت و Wither و ... اما خب کلا RPG باز نیستم. چون زبانم هم ضعیفه.
اما یه سوال دارم دیدیم که تو اسکایریم هم مثل آبلیویون یه سری انسانهای حیوان نما وجود دارند. اینها چی هستند ؟ دلیلش چیه که اینجورین ؟
و اینکه اول بازی باید نژاد انتخاب کنیم ، چه فرقی دارند نژادها با همدیگه ؟
مرسی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or