Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
اگهSmithing رو 100 صد باشه، Enchanting هم رو صد 100 باشه، چهار تا زره رو Enchant کنین که Smithing قوی تر داشته باشن، اونارو بپوشین و یه Daedric bow رو مثلا تا legendary آپگرید کنین و marksmanship هم رو صد باشه فکر کنم 300-400 بره دمیج ( فکر کنم اصطلاح هست مطمعنم :دی)

البته برا یه ضربه کردن همه بالا 10 هزار تا دمیج میخواهین :دی

ولی بنظر من با یه تیر توهد بزنید طرف جابجا میمیره.امتحان کردم من.البته همه آپگریدها رو 100 باشه ها
 
اخه من اسکیل هام همه روی 100 هست پرک ها همه رو زدم
Daedric bow دارم تقویتشم کردم دمیج تیرشم 24 هست بالاترینشه ولی الان دمیجم 110 هست چطوری حالا شما میگید 400 من توی این موندم
نمیدونم شما چکار کردی D:
جریانش چیه والا خبر ندارم

اها فقط
Enchant نکردم نه کمان رو نه armor هامو چون اینچنت لباس رنگ رنگی میشه من این طوری دوست ندارم D:
راهی نیست این رنگا بره ؟؟
 
ولی بنظر من با یه تیر توهد بزنید طرف جابجا میمیره.امتحان کردم من.البته همه آپگریدها رو 100 باشه ها
یه تیر بزن تو سر هر موجود Level بالا تو یه بازی ببین میمیره یا نه :دی
legendary difficulty
تو بازی دمیج 999... تعریف نشده و مثل بازی‌های دیگه نیست که طرف مستقیم از سر بخوره بمیره :دی ولی‌ با توجه به Armor value حریف از سر دمیج بیشتری می‌خوره.
 
من یه کمک نیاز دارم
من الان کمانم 86 این حدودا دمیج داره تیرمم 24 میخوام به جایی برسه که با یه تیر نهایتا با دوتا تیر بشه همه رو زد
مدی چیزی نیست باید چکار کنم ؟؟
مثلا میشه دمیج رو برد تا 150 یا ین حدودا راهنمایی کنید مرسی

اخه مثلا میخوای به طور مخفی یه یارو رو با تیر بزنی میزنی نمیمیر لو هم میری با کنترلم که چند برابر میشه نمیشه D:

ببین همونطور که دوستمون گفت باید یه کمان legendary بسازی, در ضمن توی کل زره هات هم قابلیت دمیج بیشتر کمان رو بذار
_اگه enchanting هم 100 باشه اخرین پرکش اینه که میتونی 2تا قدرت خاص رو با هم یه به اسلحه اضافه کنی مثلا همزمان 40 پوینت دمیج fire داشته باشی و 40 پوینت دمیج frost ...
_ 5 تا پرک overdraw رو فعال کن به همراه 3تا پرک critical damage
_یه پرک خیلی مهم هم توی sneaking هست به اسم deadly aim که دمیج کمان رو در حالت sneaking 3برابر میکنه
با همه اینا دیگه امکان نداره زیر 350 دمیج بگیری
 
یه عذر خواهی بزرگ :دی من اینو رو کنسول تموم کردم حالا pc ـیشو گرفتم. اول میشه لطف کنید بگین همه dlc ـاشو از کجا باید دان کنم ؟ + ماد تغییر گرافیکم داره ؟ کلا کجا همه ماداشو میذاره ؟
+ من تو کنسول با دارک برادر هود بودم یه زمانیم استورم کلُک ها. کودوم تیم بهترینه و ماموریتاش جذاب تره ؟ این ماموریت رو با هر تیمی برم بهش میرسم ؟ :
همون که باید وارد مهمونی بشی و مخفیانه خودتو به اتاق یه نفر برسونی یه کلیدیو بدزدی و مخفیانه یکیو از زندان ازاد کنی
+ با هر تیمی برم میتونم قلعه ها رو تصرف کنم یا نه ؟ فقط ماله استورم کلک هاست ؟
یه مشکلم دارم : اول بازی که اسم میخواست من هرچی زبون کیبوردو عوض کردم بازم مربع مربع میشد و مجبور شدم عدد وارد کنم. نمیشه عوضش کرد ؟ راه حلش چیه پون همون اوایلم هنوز

جواب منم بدید

Sent from my ST18i using Tapatalk 2
 
جواب منم بدید

Sent from my ST18i using Tapatalk 2
بهترین بدترین نداریم، جز Stormcloak و Imperial می‌شه جزو همهٔ گروه‌های بازی شد :دیچون کلا جز این دو گروه بقیه هیچ ربطی‌ به هم دیگه ندارن.

آره می‌شه :دی
اون مشکل هم معمولا بعد ریستارت درست می‌شه.
 
سلام من دارک برادر هود چند صفحه قبل گفتم باگ پیش اومده نمیان بدزدنم
شما یه کد دادیت زدم وارد مراحلش شدم ولی بعد از اون سه تا کویست که باید 3 نفرو بکشی دیگه کویستی نیومد درواقعه قاط زده بود چکارش کنم ؟؟
 
سلام من دارک برادر هود چند صفحه قبل گفتم باگ پیش اومده نمیان بدزدنم
شما یه کد دادیت زدم وارد مراحلش شدم ولی بعد از اون سه تا کویست که باید 3 نفرو بکشی دیگه کویستی نیومد درواقعه قاط زده بود چکارش کنم ؟؟
آخرین ماموریتی که انجام دادین واسشون اسمش چی‌ بود؟
 
نمیدونم ولی باید از اون عربه نظیر بود فکر کنم D: ماموریت میگرفتی 3 تا رو باید میکشتی

راستی یه کویست هست پیش یه جادو گره توی یه کوه یخی میگه برو خون یه سری هارو جمع کن بعد از جم کردن اونجا یه مربع هست یه کتابم هست یارو رو میکشی کتاب رو بر میداری بعد یه موجود داغونی میاد حرف میزنه و میره
کتاب رو که میخونی 2 عکسم داخل کتابع حالا اگه فلش سمت راست رو نگه داری 3 نوشته میاد نمیدونم چکار میکنن ولی کویست عجیبی بود مال من گفتم جالبه بگم اون نوشته ها رو همین طوری من یکیشو زدم D:

اسم کتابم اینه [h=3]Oghma Infinium[/h]
اینم خاصیت هاش
When the book is read, only one of three paths may be chosen. After reading the book, it will be removed from the inventory.
[TABLE="class: wikitable"]
[TR]
[TH="bgcolor: #0B0B0B, align: center"]Path of Might (+5 To Each)
[/TH]
[TD="align: center"]Heavy Armor[/TD]
[TD="align: center"]One-Handed[/TD]
[TD="align: center"]Smithing[/TD]
[TD="align: center"]Two-Handed[/TD]
[TD="align: center"]Archery[/TD]
[TD="align: center"]Block[/TD]
[/TR]
[TR="bgcolor: #181818"]
[TH="bgcolor: #0B0B0B, align: center"]Path of Shadow (+5 To Each)[/TH]
[TD="align: center"]Light Armor[/TD]
[TD="align: center"]Speech[/TD]
[TD="align: center"]Pickpocket[/TD]
[TD="align: center"]Alchemy[/TD]
[TD="align: center"]Sneak[/TD]
[TD="align: center"]Lockpicking[/TD]
[/TR]
[TR]
[TH="bgcolor: #0B0B0B, align: center"]Path of Magic (+5 To Each)
[/TH]
[TD="align: center"]Destruction[/TD]
[TD="align: center"]Restoration[/TD]
[TD="align: center"]Conjuration[/TD]
[TD="align: center"]Illusion[/TD]
[TD="align: center"]Alteration[/TD]
[TD="align: center"]Enchanting


[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
حالا من کدوم رو بزنم به نظرتون ؟
Path of Might
Path of Shadow
Path of Magic
 
آخرین ویرایش:
اونایی که میگیری ماموریت اصلی‌ نیستن، با اون خانم لیدر گروه حرف بزن.
path of might : پنج تا به همهٔ اسکیل‌ها که مربوط به جنگیدن هستن اضافه می‌کنه
path of shadow : پنج تا به همهٔ اسکیل‌ها که مربوط به دزدی و خفا هستن اضافه می‌کنه
Path of magic : پنج تا به اسکیل‌های جادوگری اضافه می‌کنه.
خودش هم تو بازی میگه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or