Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
اقا این استیل اسباش خیلی ضایعن و همین طور گاوای داخل بازی
مدی نیست بریزیم استیل این اسبا خوب بشه ؟؟
این گاو ها هم من گشتم پیدا نکردم چیز به درد بخور
 
اقا این استیل اسباش خیلی ضایعن و همین طور گاوای داخل بازی
شاید توی Nexus پیدا بشه
اما دلیل منطقی این قیافه رو توی یکی تصاویر Loading میگه خودش!
اسب های اسکایریم به دلیل سرما و بارکشی که ازشون انجام میشه اقلب دارای هیکل های بزرگ هستند و از سرعت کمی برخوردارند
 
اقا این استیل اسباش خیلی ضایعن و همین طور گاوای داخل بازی
مدی نیست بریزیم استیل این اسبا خوب بشه ؟؟
این گاو ها هم من گشتم پیدا نکردم چیز به درد بخور

اگه دوست داری اسب Dark Brotherhood رو بگیر ... چند تا مرحله بری رنکت که بالا بره Night Mother بهت یه اسب میده که خیلی هم برازنده یک اژدها زادست ...



shadowmere.jpg



دوستان اگه مدهایی رو میشناسید جالبه معرفی کنید مرسی

چنتاشو که خودم تست کردم چند صفحه قبل معرفی کردم دادا
 
راستی من اون ماموریت پسر بچه رو رفتم که برم تو گروه دارک برادر هود ولی هرچی میخوابم کسی نمیاد
میگن که بعد از انجام ماموریت میخوابی میان میدوزدنت بعد دارک برادرهود شروع میشه ولی الان مال من شروع نمیشه اصلا
چکار کنم ؟
 
راستی من اون ماموریت پسر بچه رو رفتم که برم تو گروه دارک برادر هود ولی هرچی میخوابم کسی نمیاد
میگن که بعد از انجام ماموریت میخوابی میان میدوزدنت بعد دارک برادرهود شروع میشه ولی الان مال من شروع نمیشه اصلا
چکار کنم ؟
چند روز صبر کن نامه می‌فرستن :دی
 
چند روز صبر کن نامه می‌فرستن :دی

البته کاوه جان ممکنه هیچ وقت نامه نفرستند:d که این نشونه یک باگه که یکی از دوستان من هم به این مشکل برخورده بود و همونطور که خودت هم در این زمینه استادی راه حلش هم با کنسول هستش.
تو uesp.net هم به این موضوع اشاره شده.

راه حل هم نقل از همون سایت است
Open the console and type setstage db02 10 to start the quest. Next, enter the command player.moveto 1BDE8 You will be transported inside the shack and the quest should proceed normally
 
البته کاوه جان ممکنه هیچ وقت نامه نفرستند:d که این نشونه یک باگه که یکی از دوستان من هم به این مشکل برخورده بود و همونطور که خودت هم در این زمینه استادی راه حلش هم با کنسول هستش.
تو uesp.net هم به این موضوع اشاره شده.

راه حل هم نقل از همون سایت است
اینم هست :دی
آخه ایشون گفتن می‌خوابم نمیان سراغم :دی، همینجوری بگیری بخوابی که نمیان :دی
 
البته کاوه جان ممکنه هیچ وقت نامه نفرستند:d که این نشونه یک باگه که یکی از دوستان من هم به این مشکل برخورده بود و همونطور که خودت هم در این زمینه استادی راه حلش هم با کنسول هستش.
تو uesp.net هم به این موضوع اشاره شده.

راه حل هم نقل از همون سایت است

دستت دردنکنه الان تو ماموریتم
فقط یه چیزی تو اتاق 3 نفر هستن که باید یکیشون رو کشت چه فرقی داره ؟
یعنی فرقی نداره کدو.م رو بکشی ؟
 
فقط یه چیزی تو اتاق 3 نفر هستن که باید یکیشون رو کشت چه فرقی داره ؟
هر کدومشون یک موردی دارند!
مرده سمت چپ یک مزدوره که کلی آدم کشته،پیر زن نمی دونم چی کارست چون درست حرف نمی زنه،گربه هم یک قاچاقچی و آدم ربا و پست فطرت به تمام معنا هست خودشم میگه!!
گربه رو بکش ...... چون با اعمال Dark Brother هم هم خونی داره!
باید بگیم یکی از بهترین Quest Line ها رو شروع کردی.تبریک میگم!
 
دستت دردنکنه الان تو ماموریتم
فقط یه چیزی تو اتاق 3 نفر هستن که باید یکیشون رو کشت چه فرقی داره ؟
یعنی فرقی نداره کدو.م رو بکشی ؟

دقیقا نمیدونم بین اون 3 نفر فرقی ایجاد میشه یا نه البته تو اتاق یک نفر دیگه هم هست که فکر کنم رییس دستشون باشه اگر اونو بکشی میتونی Dark Brotherhood رو نابود کنی:d.
 
البته یک نکته :
اگر دل رحمی و با کشتار مردم میونه نداری همون کسی رو بهت روی کمد نشسته رو بکش!اون وقت Quest Failed میده اما در عوض میگه Dark Brotherhood رو برای همیشه از سرزمین Tamriel پاک کردی!چون آخرین شعبه اونا توی اسکایریم هستش
دقیقا نمیدونم بین اون 3 نفر فرقی ایجاد میشه یا نه البته تو اتاق یک نفر دیگه هم هست که اگر اونو بکشی میتونی Dark Brotherhood رو نابود کنی
دقیقا :d اون رئیس این فرقه هستش
 
نه کتن حال میده بزار دارک برادر هود باقی بمونه
ولی از نایت مادر خوشم نمیاد که نمیشه کاریش کرد D:
سه تاشون رو بکشی چی میشه ؟؟ :)))
همون ادم ربا عوضیه رو میزنم D:
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or