Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
اینم از چیتهای بازی :d برای استفاده از این چیتها فقط دکمه " ~ " برای برخی از کیبوردها دکمه " پ " هم هستش رو کیبوردتون بزنید و کدهای زیر رو وارد کنید . " ~ "

God mode – tgm
Restore health and limb health player – .resethealth
Gain one level – getXPfornextlevel
Advance one level – advlevel
Set player level – player.setlevel [number]
Set skill level – player.setav [skill name] [1-100]
Set special points – setspecialpoints [number]
Set tag skill points – settagskills [number]
Add Karma points – (use negative values for negative karma) RewardKarma [number]
Add skill points – modpcs [skill name] [number]
Add special points – addspecialpoints [number]
Add tag skill points – addtagskills [number]
Add Perks – player.addperk [perk code]
Add item player.additem [item code] [number]
Complete current quest – GetQuestCompleted
All map markers – tmm1
Move to quest marker – movetoqt
Toggle no clipping mode – tcl
Kill everyone – killall
Close all menus CloseAllMenus
Quit game QQQ

لااقل بنویس هر کدوم از اینا توی بازی دقیقا ً چیکار می کنن !
 
اینم از چیتهای بازی :d برای استفاده از این چیتها فقط دکمه " ~ " برای برخی از کیبوردها دکمه " پ " هم هستش رو کیبوردتون بزنید و کدهای زیر رو وارد کنید . " ~ "

lممنون فرهاد شدیدا لازم میشه تو ادامه راه :d
لااقل بنویس هر کدوم از اینا توی بازی دقیقا ً چیکار می کنن !
خیلی واضح هست دیگه :d
 
  • Like
Reactions: Molana
lممنون فرهاد شدیدا لازم میشه تو ادامه راه :d

خیلی واضح هست دیگه :d
آخه حسین جون مایی که هنوز بازی رو تهیه نکردیم برامون واضح نمیشه که :دی
بعضی بازیا با چیت خیلی مسخره میشن می خوام ببینم اینم اینطوریه یا نه ...
 
  • Like
Reactions: hosein me
اینم از چیتهای بازی :d برای استفاده از این چیتها فقط دکمه " ~ " برای برخی از کیبوردها دکمه " پ " هم هستش رو کیبوردتون بزنید و کدهای زیر رو وارد کنید . " ~ "

God mode – tgm
Restore health and limb health player – .resethealth
Gain one level – getXPfornextlevel
Advance one level – advlevel
Set player level – player.setlevel [number]
Set skill level – player.setav [skill name] [1-100]
Set special points – setspecialpoints [number]
Set tag skill points – settagskills [number]
Add Karma points – (use negative values for negative karma) RewardKarma [number]
Add skill points – modpcs [skill name] [number]
Add special points – addspecialpoints [number]
Add tag skill points – addtagskills [number]
Add Perks – player.addperk [perk code]
Add item player.additem [item code] [number]
Complete current quest – GetQuestCompleted
All map markers – tmm1
Move to quest marker – movetoqt
Toggle no clipping mode – tcl
Kill everyone – killall
Close all menus CloseAllMenus
Quit game QQQ
جالبه
این چیت ها همونهایی هستند که تو آبلیویون و فال آوت 3 و New Vegas هم بودند.
 
tgm رو بزنی..دیگه مزش میره! و هیچ ترسی از مردن و اینا نداری! :|

برای پول اضافه کردن چی رو میزدیم؟ یادم رفته! :d

من تو بازی قبلی فقط پول رو چیت میزدم.چون حوضله آت آشغال جمع کردن و فروختن رو نداشتم :دی

البته اون قفل در ها رو باز کردن هم در مواقعی که قفل ها سخت بودن و لاک پیک نداشتی به درد میخورد!(در کد های بالا نیست البته!)

البته جای صحبت در مورد رمز و چیت در این تاپیک نیست .
 
آخرین ویرایش:
lممنون فرهاد شدیدا لازم میشه تو ادامه راه :d

خیلی واضح هست دیگه :d

توصیه میکنم به هیچ وج تو هیچ بازی حتی اگه مجبور هم شدی از چیت استفاده نکن. یعنی با اولین کدی که بزنی (مثلا ضد ضربه ) لذت بازی کامل از دست میره و دیگه نمیشه ادامه داد
 
توصیه میکنم به هیچ وج تو هیچ بازی حتی اگه مجبور هم شدی از چیت استفاده نکن. یعنی با اولین کدی که بزنی (مثلا ضد ضربه ) لذت بازی کامل از دست میره و دیگه نمیشه ادامه داد
منم از چیت خوشم نمیاد اولین باری که اینکارو کردم بازی خیلی مسخره شد و اون عنوان هم برام اسپویل شد هم لذتش از دستم رفت !
 
چیت زدن هم شد کار چه لذتی بعد ار بازی میبرین؟! بچه 5 ساله دیگه این کارو نمیکنه که شما میکنین:d


اینم یه سری اسکرین از بازی

 
این بلک باکس سایت رسمی چیزی نداره خیلی کارش دسته :دی
بازی تا اینجا که هیچ فرقی با نسخه razor اش نداشه
فقط یه سوال رو نسخه بلک باکس پچ جدیدو نمی شه نصب کرد درسته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
البته به شخصه خودم از چیت زدن متنفر هستم در کل گزاشتن این چیت از این بازی هم به خاطر اینه که شاید برخی از دوستان وقت ، حوصله ندارن بشینن quest و یا هی دنبال خرید باشن گزاشتم . من به شخصه استفاده نمیکنم
 
یه علامت تعجب گنده برام ایجاد شده که چرا میانگین امتیازات نسخه ی ایکس باکس 2 نمره بیشتر از PC شده !؟


علتش واضحه ، نمرات نسخه ی 360 ثبت شده ، ولی نمرات نسخه ی PC ثبت نشده . تک تک نمراتی که برای PC و 360 مشترکا ثبت شده یکسان بوده و هیچ فرقی با هم نداشتن.
درست مثل نسخه ی PS3 که الان یک نمره کمتر از نسخه ی 360 هست.
مثلا بازی بتمن هم همینطوره که میانگین نمرات نسخه ی 360 ش کمتر از نسخه ی PS3 هست که اونم علتش تفاوت تعداد نقدهای ثبت شده برای هر دو کنسول هست.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or