Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
کار من نیس البته،فقط جای دیگه آپ کردم.همگی 2560x1440 ،همه چیز مکس هست:






این دو تا رو مخصوصا ببینید.عالیه!







به اون پروانه روی این تابلوی جهات/آدرس! (چی میگن بهش!؟:d)توجه کنید.جزئیات بی نظیره.
دستت درد نکنه صادق جان.

گرافیک بسیار عالیه و برازنده یه بازی TES هستش کاملا. فقط یه چیزی به نظرم میاد، ولی تا بازی نکنم مطمئن نیستم: فکر می کنم گرافیک محیط های داخلی (Indoor) بهتر از محیط های خارجی و باز (Outdoor) هستش. این مساله توی Oblivion هم بود، یعنی مثلا چون توی محیط های خارجی انقدر دنیا وسیع بود که پدر کارت گرافیک در می اومد و روی Performance تاثیر می ذاشت و گیم کند می شد، بازی خودش طوری عمل می کرد که توی محیط های خارجی مثلا کیفیت سایه ها یه مقدار پایین تر باشه. اینجا هم عکس های Indoor که کاوه گذاشته بود مشخصات گرافیکی اش یه کم بالاتر می زنه.
میشه حتی اون پروانه،زنبور و چیزای دیگه رو بگیری استفاده کنی حتی!
فکر کن به جای مبارزه با اژدها، آدم یه تور دستش گرفته راه افتاده دنبال پروانه!
7g55dtp4i83pi0balag.gif

گرافیک بازی محشره :-o
با توجه به حجم اصلا توقع همچین کیفیتی رو نداشتم !
تاپیک های بازی رو نخوندی؟ :دی
Todd گفت یه روش جدید فشرده سازی درست کردن که تو این کار برای خودش انقلابیه! نتیجش هم شده اینی که داری میبینی! :دی
کپی رایت: امیرعلی! :دی
 
چه استفاده ای ؟ :-/

اگه میخواید خودتون کشف کنید و لذت ببرید کلیک نکنید!

خواص دارویی داره،بعضیا رو هم برای کیمیاگری استفاده میکنیم.


مثلا همین پروانه رو با چندتا چیز دیگه قاطی میکنی یه پوشن میشه برا استفاده.


جای مبارزه با اژدها، آدم یه تور دستش گرفته راه افتاده دنبال پروانه!
7g55dtp4i83pi0balag.gif


البته انیمیشن گرفتن نداره،فقط روش کلیک میکنی،البته اگه بتونی بهش نزدیک شی.


ماهی رو هم میشه همین طوری از آب گرفت...


یه چند ساعت صبر کنید میخوام همه اطلاعات مربوط به بازی رو یه جا کنم بزارم،البته نه به عنوان راهنما به عنوان یه چیزی که همه ویژگی های بازی رو تو خودش داشته باشه،خصوصیات بازی رو بتونه تا حدی معرفی کنه.
 
آخرین ویرایش:
گرافیک بسیار عالیه و برازنده یه بازی TES هستش کاملا. فقط یه چیزی به نظرم میاد، ولی تا بازی نکنم مطمئن نیستم: فکر می کنم گرافیک محیط های داخلی (Indoor) بهتر از محیط های خارجی و باز (Outdoor) هستش. این مساله توی Oblivion هم بود، یعنی مثلا چون توی محیط های خارجی انقدر دنیا وسیع بود که پدر کارت گرافیک در می اومد و روی Performance تاثیر می ذاشت و گیم کند می شد، بازی خودش طوری عمل می کرد که توی محیط های خارجی مثلا کیفیت سایه ها یه مقدار پایین تر باشه. اینجا هم عکس های Indoor که کاوه گذاشته بود مشخصات گرافیکی اش یه کم بالاتر می زنه.

فکر کن به جای مبارزه با اژدها، آدم یه تور دستش گرفته راه افتاده دنبال پروانه!
7g55dtp4i83pi0balag.gif


تاپیک های بازی رو نخوندی؟ :دی
Todd گفت یه روش جدید فشرده سازی درست کردن که تو این کار برای خودش انقلابیه! نتیجش هم شده اینی که داری میبینی! :دی
کپی رایت: امیرعلی! :دی
نه والله من رول پلیینگ باز نیستم زیاد دنبال اخبارش هم نیستم !
ولی جدا کار خیلی خفنی کردنااا !
خیلی حجم بازی کمه :d
 
نه والله من رول پلیینگ باز نیستم زیاد دنبال اخبارش هم نیستم !
ولی جدا کار خیلی خفنی کردنااا !
خیلی حجم بازی کمه :d
اینو من این چند روزه به بچه ها زیاد گفتم: بسیاری از RPG بازهای دنیا لذت RPG رو اولین بار با Oblivion درک کردند و دیگه RPG رو ول نکردند!

مطمئن باش حجم کم به معنی مشکل دار بودن یا کم بودن محتوا نیست. فقط تکنولوژی جدیده. اگر هم RPG دوست نداری این یکی رو امتحان کن، تا از این به بعد دوست داشته باشی! :دی
 
اینو من این چند روزه به بچه ها زیاد گفتم: بسیاری از RPG بازهای دنیا لذت RPG رو اولین بار با Oblivion درک کردند و دیگه RPG رو ول نکردند!

مطمئن باش حجم کم به معنی مشکل دار بودن یا کم بودن محتوا نیست. فقط تکنولوژی جدیده. اگر هم RPG دوست نداری این یکی رو امتحان کن، تا از این به بعد دوست داشته باشی! :دی
نه بابا من که نگفتم مشکل داره ! :d
اخه ار پی جی سبک خاصیه !
همه پسند نیست، منم معدود ار پی جی بوده که خوشم بیاد
فال اوت 3 بود بعد نیو وگاسش !
دوینیتی 2 رو بازی کردم خوب بود
و دیوس اکس !
بطور مثال از ویچر خوشم نیومد :d :|
ولی اینو امتحان میکنم حمتنی
 
این ویدیویی که از صحنه دزدی بازی منتشر شد واقعا بی نظیره . نشون میده که چشم کاراکترها مثل واقعیته که اگه یه چیزی جلوش رو بگیره دیگه نمیبینه
خیلی تعجب کردم. یارو قابلمه گذاشت رو سر کاراکترها و شروع کرد به دزدی و متوجه نشدن :-/ یه همچین سیستمی واسه بازی بی نظیره

تاحالا تو هیچ بازی ندیده بودم هوش مصنوعی رو به این صورت ایجاد کرده باشن که اگه جلو چشم کاراکتر گرفته بشه واقعا نبینن و عکس العمل نشون ندن
 
اینو من این چند روزه به بچه ها زیاد گفتم: بسیاری از RPG بازهای دنیا لذت RPG رو اولین بار با Oblivion درک کردند و دیگه RPG رو ول نکردند!

آفرین!

100% تائید میشه./..

هنوزم بهترین بازی عمرمه...تنها بازی که گریه کردم توش!

از دوستانی که عکس گرفتن ممنون...

فقط عذر میخوام..الان کرک هایی که اومده و اینا..مشکل خاصی که نداره؟ بگیریم بازی رو؟

یه سوال! این نسخه BlackBox چیه دیگه؟
 
Last edited by a moderator:
سلام

دوستان اگر قصد آپلود تصویر دارید، لطفاً اونها رو در آپلود سنتر ها، آپلود و لینکش یا تصویر بندانگشتی رو اینجا قرار بدید.
ممنون.
 
اینم از چیتهای بازی :d برای استفاده از این چیتها فقط دکمه " ~ " برای برخی از کیبوردها دکمه " پ " هم هستش رو کیبوردتون بزنید و کدهای زیر رو وارد کنید . " ~ "

God mode – tgm
Restore health and limb health player – .resethealth
Gain one level – getXPfornextlevel
Advance one level – advlevel
Set player level – player.setlevel [number]
Set skill level – player.setav [skill name] [1-100]
Set special points – setspecialpoints [number]
Set tag skill points – settagskills [number]
Add Karma points – (use negative values for negative karma) RewardKarma [number]
Add skill points – modpcs [skill name] [number]
Add special points – addspecialpoints [number]
Add tag skill points – addtagskills [number]
Add Perks – player.addperk [perk code]
Add item player.additem [item code] [number]
Complete current quest – GetQuestCompleted
All map markers – tmm1
Move to quest marker – movetoqt
Toggle no clipping mode – tcl
Kill everyone – killall
Close all menus CloseAllMenus
Quit game QQQ
 
  • Like
Reactions: koorosh sh

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or