Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
ماموریت رو رد کردم علی آقا با کمک آقا کاوه گل ،
الان یه ماموریت دادن اون سر دنیاست !!!:d
راهی نداره که پیاده رفتن رو دور زد ؟
چرا اگه مناطق رو باز کرده باشین ببین به منطقه ی مورد نظرت جایی که قبلا رفته باشی و بازش کرده باشی وجود داره یا نه، اگه داشت برو روش کلیک کن مینویسه میخواین fast travel کنین یا نه تو yes رو بزن در عرض 1 ثانیه اونجایی.:d
 
من یه کار خیلی اساسی واسم پیش اومده می خواستم بدونم که چه جوری می شه که دوباره به sovngarde برگشت؟
اخه من همه ی ماسک ها رو گرفتم فقط ماسک Nahkriin مونده .مشکل اساسی اونجاست که فقط از طریق کویست اصلی می شه اونجا رفت که من هم همشو تموم کردم ...نمی دونم واللا حیف شد یعنی هیچ جا دیگه نمی شه که این ماسک رو پیدا کرد؟
(البته اگه شما مراحل مربوط یه ماسک ها رو انجام داده باشید می دونید که در
جنوب شرقی morthal و شمال شرقی Drelas’ Cottage تو Hjaalmarch Hold میتونید اونجا 2 تا word of power پیدا کنید اونجا یه پایه دایره ای میبینید روش wooden mask هستش اگه اون رو بپوشید شما رو به زمان قدیم بازمیگردونه همونجایی که 8 تا ماسک رو سر جاش میذاری بعد یه ماسک خفن بهت می ده الان من گیر همون ماسک توی sovngarde هستم نمی دونم که چه جوری می تونم برگردم اون ماسک رو گیر بیارم )
نمی‌شه :دی به جز اینکه با چیت Teleport کنی‌ که اونوقت نمی‌شه برگشت :دی
 
سلام

توی فصل HARD ANSWERS ،، مرحله ی duplicate the writing on calcelmos ston ،،ظاهرا باید از یه چیزی کپی بگیرم اما نمیدونم اون آیتم کجاست؟؟شما میدونین؟ :d
آره :دی
یه سنگ‌ای هست که باید از اون کپی بگیری، پشتت رو میز چند تا قلم هست، یکی‌ از اونا رو بردار بعدا برو جلو سنگ Eرو بزن.
 
سلام.بچه ها آپدیت 1.5 بازی حدود سه روزه که رو استیم قرار گرفته.نمیدونم کرک شده یا نه تا الان.ولی گفته شده تغییرات زیادی کرده.بهبود هایی هم به نظر میرسه تو زمین گرافیکی داشته باشه.
اینم لیست تغییراتی ـه که داشته:

NEW FEATURES

  • New cinematic kill cameras for projectile weapons and spells
  • New kill moves and animations for melee weapons
  • Shadows on grass available (PC)
  • Smithing skill increases now factor in the created item’s value
  • Improved visual transition when going underwater
  • Improved distance LOD transition for snowy landscapes
BUG FIXES

  • General crash fixes and memory optimizations
  • Fixed issue with Deflect Arrows perk not calculating properly
  • In “A Cornered Rat,” the death of certain NPCs no longer blocks progression
  • Fixed issue where Farkas would not give Companion’s quests properly
  • Fixed crash when loading saves that rely on data that is no longer being loaded
  • Followers sneak properly when player is sneaking
  • Fixed issue with weapon racks not working properly in Proudspire Manor
  • Arrows and other projectiles that were stuck in objects in the world now clean up properly
  • Fixed issue where “Rescue Mission” was preventing “Taking Care of Business” from starting properly
  • Fixed issue where certain NPCs would fail to become Thieves Guild fences
  • Fixed issue in “Diplomatic Immunity” where killing all the guards in the Thalmor Embassy before starting the quest would break progress
  • In “Hard Answers,” picking up the dwarven museum key after completing the quest, no longer restarts the quest
  • Killing Viola before or after “Blood on the Ice” no longer blocks progression
  • Fixed issue where Calixto would fail to die properly in “Blood on the Ice”
  • In “Waking Nightmare” fixed occasional issue where Erandur would stop pathing properly
  • Fixed issue where letters and notes with random encounters would appear blank
  • Fixed rare issue where dialogue and shouts would improperly play
  • Lydia will now offer marriage option after player purchases Breezehome in Whiterun
  • Fixed issue where if player manually mined ore in Cidhna Mine, jail time would not be served
  • Fixed rare issue with skills not increasing properly
  • Fixed issue where the Headsman’s Axe did not gain proper buff from Barbarian perk
  • In “A Night to Remember” it is no longer possible to kill Ysolda, Ennis or Senna before starting the quest
  • Fixed issue with the ebony dagger having a weapon speed that was too slow
  • Fixed issue with “The Wolf Queen Awakened” where backing out of a conversation with Styrr too soon would block progress
  • The third level of the Limbsplitter perk now properly improves all battle axes
  • Fixed a rare issue where Sanguine Rose would not work properly
  • In “Tending the Flames” King Olaf’s Verse will no longer disappear from explosions

اگه کسی از شما امتحان کرد بیاد خبر بده ببینیم چه تغییراتی کرده.ممنون
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or