Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
خب این بعد از اینکه از اون اتاق مخفیه میایم بیرون میره یه گوشه وامیسته هی راه میره ولی جایی نمیره آخر باید سرش shout بزنم؟؟؟؟
بعد اینکه از اونجا بیرون اومدین باید بهش بگین آماده هستین و اون لباس بپوشه برین، اگه نمیذاره احتمالا باگ هست و باید از Command استفاده کنین :دی
 
بعد اینکه از اونجا بیرون اومدین باید بهش بگین آماده هستین و اون لباس بپوشه برین، اگه نمیذاره احتمالا باگ هست و باید از Command استفاده کنین :دی
دمت گرم اونو رد کردم درست شد
فقط این استخون های ازدها به چه درد میخوره؟!؟!؟! یه سوال دیگه هم دارم:من mage ام از کجا میتونم لباس توووپ که Resist خوب بده پیدا کنم ؟!؟؟ عضو کالج هم هستم b-)
 
دمت گرم اونو رد کردم درست شد
فقط این استخون های ازدها به چه درد میخوره؟!؟!؟! یه سوال دیگه هم دارم:من mage ام از کجا میتونم لباس توووپ که Resist خوب بده پیدا کنم ؟!؟؟ عضو کالج هم هستم b-)
Bones به درد ساختن زره اینا می‌خوره، اگه کلاmage هستین به درد نخور هست :دی

Robes هم اگه آخرین ماموریت College رو برین خفن‌ترینRobe کل بازی رو میده :دی
 
Bones به درد ساختن زره اینا می‌خوره، اگه کلاmage هستین به درد نخور هست :دی

Robes هم اگه آخرین ماموریت College رو برین خفن‌ترینRobe کل بازی رو میده :دی
عیول عزیز خیلی لطف کردی ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون :x
 
دوستان من تو quest ـه blindsighted ، وقتی میرسم Mercer وقتی میگه you can't get the drop on me قفل میشم . میتونم موس رو بچرخونم ولی تکون نمی تونم بخورم :| کسی راه چاره ای میدونه ؟ :|
 
آخرین ویرایش:
دوستان من تو quest ـه blindsighted ، وقتی میرسم Mercer وقتی میگه you can't get drop off me قفل میشم . میتونم موس رو بچرخونم ولی تکون نمی تونم بخورم :| کسی راه چاره ای میدونه ؟ :|
When will your learn? :d (اینو Mercer میگه البته :d )
setstage TG08B 40 رو بزن درست می‌شه :d
 
مثلا Attack هاش قوی تر شه :| HP ـش بیشتر شه و اینا :|
کار خاصی‌ واسه LEvel up اونا نمی‌شه کرد، فقط باید مثل خودت هی‌ ببریش جنگ قوی تر شه، (بدون Command البته :دی)
چرا کشتن بعضی دشمنا هیچ امتیاز تجربه ای نداره؟
یا دشمنی که میکشین ازتون خیلی‌ ضعیف تر هست، یا درین از اسکیل‌ای استفاده می‌کنین که قبلا 100 کردین
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or