Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
حالا من نیاز دارم :دی Command ـی چیزی نمیشناسی بزنه پر کنه اینا رو ؟ :دی چون برای من این Dragon Location ها همه راحت Respawn میشن ولی هیچ کدوم از این غار مار ها نه :|
 
حالا من نیاز دارم :دی Command ـی چیزی نمیشناسی بزنه پر کنه اینا رو ؟ :دی چون برای من این Dragon Location ها همه راحت Respawn میشن ولی هیچ کدوم از این غار مار ها نه :|
72 Hours Respawn at Skyrim Nexus - Skyrim Mods and community
Respawn time همه چیز رو تو بازی از 720 ساعت می‌کنه72 ساعت، البته نمیدونم اگه بازیت باگ زده شده باشه کار کنه یا نه :biggrin1:
Command هم نیست تا جایی‌ که می‌دونم :دی فقط یدونهresetinterior locationid هست که باید ID مکان رو بدی به جا locationid که اون مکان رو فقطRespawn بکنه
 
سلام
توی مرحله ELDER KNOWLEDGE که باس بری pish یه ارک توی کالج و ازش درباره elder scrolls سوال کنی باش کلی حرف زدم و همه گزینه ها رو امتحان کردم ولی هنوز فلش quest روی اونه ... bug ـه این؟
باس چی کارش کنم؟ :| بعد از مدت ها اومدیم quest های اصلی رو هم بریم که اینجور ...
 
سلام
توی مرحله ELDER KNOWLEDGE که باس بری pish یه ارک توی کالج و ازش درباره elder scrolls سوال کنی باش کلی حرف زدم و همه گزینه ها رو امتحان کردم ولی هنوز فلش quest روی اونه ... bug ـه این؟
باس چی کارش کنم؟ :| بعد از مدت ها اومدیم quest های اصلی رو هم بریم که اینجور ...
همهٔ ماموریت‌هایcollege رو برو یا جلوش یه کتاب هست اونو بردار بخون بعدا باهاش حرف بزن
 
Daedalus :
خوب گفتم که کوئست هاش مهم نیستن هیچکدوم :d. دیگه نهایتا ماموریت هاشون اینه که بری یه اژدها رو بکشی یا بری یه giant ی چیزی رو لت و پار کنی :d. اونایی که یکم بهتر بود رو خودت رفتی ، بقیش از همین چیزاس :).
 
این دو روزه در به در دنبال کوئست بودم یهو 4 تار کوئست ریختن رو سرم :دی عجب کوئست هایی هم بودن :دی این همه دنبال کوئست بودم یهو کوئست ها افتادن دنبالم :دی
 
سلام...آقا یه سوال من تو این کوِِست که با این دلفین باید صحبت کنم گیر کردم هیچی نمیگه زنیکه رو اعصابه ؟!؟!؟!؟ لطفا راهنمایی کنین :)
 
سلام...آقا یه سوال من تو این کوِِست که با این دلفین باید صحبت کنم گیر کردم هیچی نمیگه زنیکه رو اعصابه ؟!؟!؟!؟ لطفا راهنمایی کنین :)
واسه اولین بار؟ واسه اولین بار که باید یه اتاق کرایه کنین، واسه بار دوم هم باید در اتاق رو ببندین تا در مخفی‌ رو باز کنه
 
واسه اولین بار؟ واسه اولین بار که باید یه اتاق کرایه کنین، واسه بار دوم هم باید در اتاق رو ببندین تا در مخفی‌ رو باز کنه

نه بابا دیگه اینقدرام خنگ نیستم :d بعد از اون جاها که میگه باید اثبات کنی ازدها زاده اییی !!!! چیکار کنم ؟
با تشکر
 
نه بابا دیگه اینقدرام خنگ نیستم :d بعد از اون جاها که میگه باید اثبات کنی ازدها زاده اییی !!!! چیکار کنم ؟
با تشکر
اونجایی‌ که باید برین اژدها بکشین؟:دی
خیلی‌ وقت پیش رفتم این ماموریت رو یادم نیست،اسم ماموریت رو میگی‌؟:دی
 
اونجا باید یک shout مشتی بزنی با کلید Z (دقت کن که حتما تو صورته یارو بزنی:d)
اگر کار نکرد p رو فشار بده برو تو قسمت shout با انتخابش کن بعد z رو بزن :d
 
A Blade in the dark اسمه کوست اش اینه یادت اوومد ؟!؟!؟! :d
همون اولش که باید رو تخت بخوابی که فکر اونم اینجاشو رفتی‌ :دی بعدا میبرتت به یه اتاقی‌ که باید در اتاق رو ببندی تا در مخفی‌ رو باز کنه، بعدا هم باید دنبالش بیفتی بری بهkynesgrove که خودش میره فقط باید دنبالش بری.
کلA blade in the dark همین هست :دی
 
همون اولش که باید رو تخت بخوابی که فکر اونم اینجاشو رفتی‌ :دی بعدا میبرتت به یه اتاقی‌ که باید در اتاق رو ببندی تا در مخفی‌ رو باز کنه، بعدا هم باید دنبالش بیفتی بری بهkynesgrove که خودش میره فقط باید دنبالش بری.
کلA blade in the dark همین هست :دی
خب این بعد از اینکه از اون اتاق مخفیه میایم بیرون میره یه گوشه وامیسته هی راه میره ولی جایی نمیره آخر باید سرش shout بزنم؟؟؟؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or