Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
منم همین اشتباه رو کردم. طبق توضیحی که صفحه قبل دوستمون داده عمل کن. ببین بره یخ 2 تا جادو داری (اسمشون یادم نیست) یکی یه تیکه یخ رو پرتاب میکنه یکی هم به صورت ممتده. باید از اون جادوی ممتد استفاده کنی 3 بار که بزنی تنظیم میشه من از اون یکی استفاده میکردم که هر کاری کردم نشد. ولی الان برگشتم اونجا تنظیمش کردم ولی چه فایده دیگه کوئستی در کار نبود و اتفاقی نیفتاد سیوش هم نداشتم که برگردم خیلی هم بعد از اون ماموریت انجام دادم. شما اگه سیوش رو داری برگرد فکر نمیکنم بعد از اون خیلی بازی کردی باشی.

الان ساعت ها از اون دور هستم
 
دوستان سلام دوتا سوال برام پیش امده جنبه ی حقوقی داره:d
من دو روزی میشه که متاهل شدم و خوشبختانه زنم هم سر به زیره ولی مشکل اینجاست که وقتی میگم بره خونه بعد چند ساعت که به خونه مراجعت میکنم پیداش نمی کنم چیکار باید بکنم ؟؟؟ نفقه اش رو هم پرداخت کردم براش نگرانم میترسم با dark elf دم خور شه :d
سوال دوم بین خودمون بمونه : چند درصد احتمال داره بتونم سرش هوو بیارم ؟؟؟
 
دوستان سلام دوتا سوال برام پیش امده جنبه ی حقوقی داره:d
من دو روزی میشه که متاهل شدم و خوشبختانه زنم هم سر به زیره ولی مشکل اینجاست که وقتی میگم بره خونه بعد چند ساعت که به خونه مراجعت میکنم پیداش نمی کنم چیکار باید بکنم ؟؟؟ نفقه اش رو هم پرداخت کردم براش نگرانم میترسم با dark elf دم خور شه :d
سوال دوم بین خودمون بمونه : چند درصد احتمال داره بتونم سرش هوو بیارم ؟؟؟
با توجه به فاصله تا خونه طول میکشه برسه خوب،چون بدو بدو هم نمیره :دی یکم صبر کن میاد.
سوال دوّمت رو بدون چیت نمی‌شه :دی
 
BSA_unpacker-3117.7z
اینو که دانلود کردید اجراش کنین.


بعد Open رو بزنین. برین از محل نصب بازی از تو فلدرData فایلSkyrim-voice extra.bsa رو اجرا کنین.Yes رو بزنین. بدن که فایل های داخلی رو نشون دادExtract all رو بزنین.
محلExtract شدن رو همون فلدرData انتخاب کنین. بعدOk رو بزنین.

تموم که شد. برنامه رو ببندین. بیاین بازی رو اجرا کنین به احتمال زیاد مشکل حل بشه
دوستان من این کار رو کردم صداها درست شد اما در همچنان باز نمیشه. چکار کنم ؟
 
دوستان من این کار رو کردم صداها درست شد اما در همچنان باز نمیشه. چکار کنم ؟
برو تو my document / My Games / Skyrim و فایل skyrim.ini رو کات کن بریزش یه جای دیگه ، بعد که اون مرحله رو رفتی بریزش سر جاش.
احتمالا اینجوری درست شه
 
باس به یه لول خاصی برسی تا هر perk رو آزاد کنی که زیر همون perk نوشته.
مثلا واسه smithing بهترین روش ساختن iron dagger هست که هم ارزونه هم خیلی سریع smithing رو میاره بالا. ;)
 
باس به یه لول خاصی برسی تا هر perk رو آزاد کنی که زیر همون perk نوشته.
مثلا واسه smithing بهترین روش ساختن iron dagger هست که هم ارزونه هم خیلی سریع smithing رو میاره بالا. ;)

مشکل منم همین جاست که الان لول Smithing من 72 هست اما این باز نشده !!!!


05418933183148343140.jpg
 
من smithing رو به 100 رسوندم اما حالا فقط تونستم لباس daragon بسازم اون یکی نمیدونم چی می خواد تا بسازم
فرق have armor با light َlight تو چیه:p

اون یکی daedra armor هست که Daedra Heart میخواد.
heavy armor معمولا آرمور بیشتری میده و در مقابل ضربه ها مقاوم تره ولی سنگین تره و به درد sneak رفتن نمیخوره. در صورتی که light armor خیلی سبکه و اگه نشسته باش راه بری صدای خیلی کمی میده واسه همین به درد دزدی و sneak kill و اینا میخوره ... ;)
 
بچه ها چیتی وجود نداره که بشه Perk هایی که بدست اوردیم رو دوباره بچینیم ؟,این همه گذشته تازه به این نتیجه رسیدم که اشتباه از perk هام استفاده کردم:(

اگر همچین چیتی هست وقتی بزنم چیزی رو پایین نمیاره؟, مثلا تو Oblivion اگه از چیت برای دستکاری رو صورتتون استفاده میکردی Skill هات کم میشدن
 
دوستان من الان جزو استورم کلکها هستم بعد اونوقت رفتم نزدیک یکی از این کمپای لژیونی بعد بهم حمله کردن حالا همشون رو کشتم ولی این رییسشون هرچی میزنمش نمیمیره!!
جونش که کم میشه میشینه رو زمین بعد پا میشه دوباره جونش پره!!
چیکار کنم؟؟
 
دوستان من الان جزو استورم کلکها هستم بعد اونوقت رفتم نزدیک یکی از این کمپای لژیونی بعد بهم حمله کردن حالا همشون رو کشتم ولی این رییسشون هرچی میزنمش نمیمیره!!
جونش که کم میشه میشینه رو زمین بعد پا میشه دوباره جونش پره!!
چیکار کنم؟؟
ژنرال‌های هر دو طرف جزو کاراکتر‌های نمیر هستن،باید فرار کنی‌ :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or