Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
سلام رفقا

چندتا پست پاک شد، اصلاً کار ندارم توی بخش هایی از پست اطلاعات وجود داشته یا نه، چون توش کمی با هم بد صحبت کردید من مجبور شدم پاک کنم پست هاتون رو.

لطفاً، لطفاً توهین نباشه تو پستا تون. خیلی ممنون از همتون برای رعایت قوانین.
 
ای دوستان دوست برسید به داد این بی نوا . کد player.additem dab04 برای اوردن ساپلی کلیمات کار نکرد و ارور میده . بیچاره ها بالای کوه بلند منتظرم هستن .
 
سلام دوستان من دنبال 9 تا ماسک هستم این ماسک Konahrik تو labrynthianنمیتونم پیدا کنم تو این مکان میگن دو تا ماسک وجود داره من یکیشو پیدا کردم ولی ای konahrik که همون ماسک طلاییه که جلوش دو تا شاخ داررونمیتونم پیدا کنم هر کس از بچه ها که در مورد این ماسک میدونه لطف کنه منو راهنمایی کنه...خیلی ممنون...منتظرم
 
راستی رفقا شما روی چه حالتی بازی رو انجام میدین؟ سوم شخص یا اول شخص؟ من با اینکه خودم با اول شخص بیشتر حال میکنم ولی این بازی رو فقط روی سوم شخص بازی میکنم. حالش خیلی بیشتره واسم.
 
راستی رفقا شما روی چه حالتی بازی رو انجام میدین؟ سوم شخص یا اول شخص؟ من با اینکه خودم با اول شخص بیشتر حال میکنم ولی این بازی رو فقط روی سوم شخص بازی میکنم. حالش خیلی بیشتره واسم.
منSwitch می‌کنم هی‌ :دی،از این به اون، از اون به این. :دی سوم شخص نسبت به شماره قبل خیلی‌ بهتر شده،توOblivion اصلا انیمیشن نداشت واسه سوم شخص :دی ولی‌ کلا واسه جنگا اول شخص بهتره،کنترل بیشتری داری
 
منSwitch می‌کنم هی‌ :دی،از این به اون، از اون به این. :دی سوم شخص نسبت به شماره قبل خیلی‌ بهتر شده،توOblivion اصلا انیمیشن نداشت واسه سوم شخص :دی ولی‌ کلا واسه جنگا اول شخص بهتره،کنترل بیشتری داری
آره توی جنگ با موجودات قویش مثل اون giant ها و خود اژدها منم اول شخص میذارم. خیلی راحتتر میشه کشتشون. ولی بیشتر رو سوم شخص حال میکنم خیلی کنترلش عالیه واسه ی یه بازیه این سبک کلا خیلی روون درستش کردن. اصلا نمیخوام بازی تموم بشه همینطور ماموریت میگیرم و انجام میدم. اصلا کوئست اصلی رو دنبال نمیکنم آخه هر کوئستش لامذهب یه داستان گیرایی واسه ی خودش داره. خیلی وقت ها هم فقط محو محیط های زیباش میشم. خلاصه میخوام برم رو 100 ساعت بازی:d.
 
اقایون این بشکه ها زاهرا اعتبار نداره من یه ارمور باحال گذاشته بودم توش تو کالج نمیدونم چی شد (انگار که برگشته باشه به حالت اولش) همه ایتمام پرید بجاشون همون ایتم هایی که اولین بار تو بشکه بود رو دیدم کسی میدونه چه بلایی سر ایتمای من اومده؟!!!!!:|
 
اقایون این بشکه ها زاهرا اعتبار نداره من یه ارمور باحال گذاشته بودم توش تو کالج نمیدونم چی شد (انگار که برگشته باشه به حالت اولش) همه ایتمام پرید بجاشون همون ایتم هایی که اولین بار تو بشکه بود رو دیدم کسی میدونه چه بلایی سر ایتمای من اومده؟!!!!!:|
همینطوری تو یه بشکه شانسی ول کنی‌ اینجور می‌شه :دی باید کمد خودت باشه.
 
اقایون این بشکه ها زاهرا اعتبار نداره من یه ارمور باحال گذاشته بودم توش تو کالج نمیدونم چی شد (انگار که برگشته باشه به حالت اولش) همه ایتمام پرید بجاشون همون ایتم هایی که اولین بار تو بشکه بود رو دیدم کسی میدونه چه بلایی سر ایتمای من اومده؟!!!!!:|

خب شاید بشکه اشتباهی رو داری میگردی شاید تو یه بشکه دیگه گذاشته بودی! :d
 
خب شاید بشکه اشتباهی رو داری میگردی شاید تو یه بشکه دیگه گذاشته بودی! :d

نه بابا , توی کالج Magic تو اتاقم گذاشته بودم خیلی وقت بود ایتمام اونجا بود هر بارم که سر میزدم که توشون ایتم بزارم سر جاشون بودن که یدفه اینبار که رفتم دیدم در کالج بستس بعد که به بشکه ها سر زدم دیدم همه چی پریده و فقط ایتمهایی که اولین روز تو بشکه ها بودن جای ایتم های منو گرفتن .الان خیلی شاکیم از بازی 8-|
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or